Dodaj do ulubionych

Anielski rytual-Ochrona domu.

03.03.08, 15:10
Kazdy,kto pragnie,aby jego dom byl chroniony przed kradzieza czy
wypadkami losowymi,moze zapewnic sobie opieke Aniolow wykonujac
nastepujacy rytual:

1.Na poczatku wybierz miejsce,w ktore chcialbys zaprosic anielskiego
straznika.Najlepiej,aby bylo to w pierwszym pomieszczeniu,przez
ktore wchodzisz i wychodzisz z domu.

2.Przygotowujac sie do zaproszenia Aniola,uprzatnij to miejsce i
zapal kadzidlo.Dobrze jest tez postawic tam puste krzeslo lub
fotel,na ktorym Straznik Twojego domostwa bedzie mogl odpoczac.

3.Nastepnie postaraj sie przywolac Anielskiego Straznika Twojego
Domu.Wyobraz go sobie jako wysoka i potezna swietlista
postac..Mozesz w tym celu wypowiedziec nastepujaca formulke:

Anielski Strazniku Domu,powierzam Twej opiece siebie i
wszystkich mieszkancow tego domostwa oraz cale mienie,ktore
sie tu znajduje.Prosze,przybadz i zaopiekuj sie nami.Chron
nas przed agresja,kradzieza,wypadkami a takze wszelakimi
szkodami.

4.Przed kazdym wyjsciem z domu zegnaj sie az Aniolem
Straznikiem,proszac go o opieke.Natomiast po kazdym powrocie do domu
dziekuj mu za ochrone.

(zrodlo: "Gwiazdy mowia")
Edytor zaawansowany
  • 03.03.08, 17:35
    Fajne,azza4,na pewno skorzystam.A to kadzidło to jakiś konkretny
    zapach ma być?Mam w domu jaśminowe i sandałowe.Może być któreś z
    nich?

    Pozdrawiam
    Anika
  • 03.03.08, 17:57
    Ooooo...:)))Zaczynam sie czuc jak ekspert ;DDD.Tak wiec odpowiadam
    zgodnie z tym co mi do glowy przychodzi.Kadzidlo ulubione,lub
    przynajmniej nie drazniace nosa i innych zmyslow :)Chyba,ze
    dziewczyny maja inne propozycje wzmacniajace ten rytual.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.