Dodaj do ulubionych

Polecane figloraje

07.11.07, 09:21
jaka cena, godziny otwarcia i jaka oferta:)
--
moje paznokcie:D
Edytor zaawansowany
  • annainfo 07.11.07, 09:43
    Na Widzewie blisko dworca kolejowego jest sala zabaw - Kajtek;Dla
    mnie jest ok( blisko i niedrogo)

    Czynne codziennie od 10.00 do 20.00
    od poniedziałku do niedzieli
    Łódź ul.Szafera 10 przy Rokicińskiej
    (wjazd na wprost dworca Łódź-Widzew)
    Tel 0-695 696-000

    Ceny za jedno dziecko :
    od poniedziałku do piątku:
    - pierwsza godzina: 7,00 zł
    - każda następna rozpoczęta godzina: 5,00 zł
    sobota, niedziela i święta:
    - pierwsza godzina: 9,00 zł
    - każda następna rozpoczęta godzina 7,00 zł

    Organizowane sa tez przyjęcia dla dzieciaków.

    strona Kajtka

    --
    Moje Słoneczko
    Mój kochany Tomus
  • loulla 07.11.07, 14:07
    Agatka na Retkini, bardzo fajna sala zabaw, przytulna i przede
    wszystkim bezpieczna nawet dla małych dzieci, mam na myśli
    zjeżdżalnie, bo byłyśmy raz w Kajtku ale małe dzieci tak jak moja
    2latka która rwała sie na duże zjeżdzalnie poprostu z nich wypadała
    bo są źle zamontowane (pod większymkątem niż powinny - obejżałam
    dokładnie po "wypadku"), duże dzieci dają sobie rade ale taki maluch
    jak moja córcia nie bardzo, a w Agatce zjeżdża bez problemu nawet na
    dużych zjeżdżalniach, polecam

    1godz - 8zl w tygodniu
    następna - chyba 6zl

    a w weekend 10zl, a następna 7zl
    otwarte 9-21
    --
    kocham Ciebie bo jestes moim zyciem, kocham zycie bo dalo mi Ciebie
    NIKOLKA ma...
  • magdek2 05.02.08, 15:29
    bardzo fajny figloraj, czysty, bardzo dużo atrakcji i dla starzych i
    dla zupełnie początkujących maluchów :)
  • maryjanka2 11.02.08, 22:45
    Zuzi i mi podoba się w Agatce na Retkini... a i również w
    kinderplancie w manufakturze - tam więcej atrakcji... lubimy tam z
    Zuzią rajcować:)
    --
    pozdrawiamy
    Monika i Zuzia
  • aggata78 25.04.08, 15:51
    zielony romanow- super!
    maly ale bardzo fajnie!10pln w tygodniu, 15 w weekend ale placi sie
    raz i mozna siedziec ile wlezie.
    na teofilowie tez fajny otworzyli duzy przestronny, duzo zabawek
    mila obsluga, otwarty do 20, koszt tez jakies 10pln
    --
    Zuzia 18 stycznia 2005:)

    www.zuzikk.blog.pl/
  • flurcia 29.08.08, 11:46
    Sala zabaw "Figlarny świat", na Teofilowie. Opłata bez limitu czasu 20 zł.
    Przytulnie. Mnie bardziej odpowiada niż Agatka. Mojej córce zresztą też.
    --
    Agnieszka i Ola (26.09.2003)
    JeetKuneDoo
  • eliza_lodz 30.05.17, 19:42
    To bardziej klubobawialnia niż figloraj, ale też super miejsce - Cotton Mill na Tymienieckiego 25c, tutaj cała oferta www.cottonmill.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.