Dodaj do ulubionych

Jak sobie radzic z faszystami?

08.08.18, 09:58
Niemieccy faszysci pod wodza lesbijki, Waidel i Gaulanda ida od sukcesu do sukcesu i obecnie zrownali sie w sondazach popularnosci z Zielonymi i maja juz po 15 % sympatykow.

O wiele bardziej podoba mi sie sytuacja francuskich faszystow pod wodza Marine Le Pen. Sad zarekwirowl jej partii 2 mln € za uzywanie dotacji panstwowych niezgodnie z ich przeznaczeniem i partii grozi bankructwo. Do bankructwa faszystowskich idei moze prowadzic droga poprzez bankructwo finansowe.

Czemu nie?

PF
Edytor zaawansowany
  • lont12 08.08.18, 10:06
    czy mógłbyś wyjaśnić co to jest wg ciebie faszyzm?

    --
    It ain't over until the fat lady sings
  • bywszy2 08.08.18, 10:34
    lont12 napisał:

    > czy mógłbyś wyjaśnić co to jest wg ciebie faszyzm?



    --
    ?? ??????????? ??? ??!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    ?? ??????????? ??????!Niech zyje przyjazn miedzy narodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • polski_francuz 08.08.18, 13:03
    Elementy definicji nacjonalizm, etatyzm, militaryzm, imperializm, totalitaryzm, antykapitalizm....

    PF
  • felusiak1 08.08.18, 17:44
    wklejone obrazki nie definiują faszyzmu.
    Poducz sie, porozmawiaj i nie osmieszaj się.
  • polski_francuz 08.08.18, 18:40
    Prawo i lewo sa inne w Europie niz w Stanach. Lepiej powiedz co wyrabia Musk. Jak on chce Tesla z gieldy wyprowadzic? Byly juz takie precedensy?

    PF
  • felusiak1 08.08.18, 19:07
    Podpowiem ci. Żaden z wymienionych atrybutow nie definiuje faszyzmu. Może ale nie musi być jego elementem.
    Faszyzm to dyktatura aparatu państwa. Kapitalizm faszyzmowi nie przeszkadza. Business może być w prywatnych rekach jednak państwo jest dyrygentem. Państwo dyktuje wszystko od businessu po zycie prywatne. Jedyne co rożni faszyzm od komunizmu to to, ze business nie jest państwowy. Czyli srodki produkcji nie są znacjonalizowane.
    Faszyzm jest tak samo lewicowy jak komunizm co rozumial Lenin wysyłajac gratulacyjny telegram do Mussoliniego.

    Dell wykupil wszystkie swoje akcje i stał się prywatną kompanią. To samo planuje zrobić Musk.
  • polski_francuz 08.08.18, 19:14
    Gdybys kliknal w niebieskie literki mego wpisu bys otrzymal podobna odpowiedz. Leniles sie jednak a to niedobrze. Dobrze, ze mi podal przyklad Della. Pytanie jest o inwestorow. Za Muskiem sa ponoc Saudyjczycy a kto byl za Dellem?

    PF
  • felusiak1 08.08.18, 19:38
    niebieskie literki dają rozmytu i mglisty malunek.
    www.reuters.com/article/us-dell-buyout/dell-to-go-private-in-landmark-24-4-billion-deal-idUSBRE9140NF20130206
  • polski_francuz 08.08.18, 20:07
    Michael Dell byl jednym z kupcow ale w 2013 wiedziano juz, ze PC to byznes w strefie raczej stabilnej a nie rozwojowej. Dlatego latwo poszlo. Tesla jest w okresie rozwojowym. I tu sytuacja jest inna. I jej zrozumienie jest interesujace.

    PF
  • engine8 08.08.18, 20:46
    No jak widac to ciagle operujemy na zasadach ktore sie w przeszlosci sprawdzily a Trump i Musk zachwuja sie inaczej... i politycy orac analitycy finasowi nie wiedza jak to zrozumiec....
    A Musk uwaza - i slusznie zreszta ze finasisci rozliczaja go z rzeczy ktore w tej chwili nie sa najwazniejsze dla rozwoju firmy ale najwazniejsze dla nalitykow ktorych premie od tego zaleza - i to mu krepuje rece...

    Jeszcze 10 lat temu firma idaca na rynek musiala pokazac profit i jego wzrost przez co najmniej 4 kwartaly.....
    Teraz zadna albo prawie zadna wychadzaca na rynek nie ma profitow..... inwestujemy w mnniesze albo wieksze dlugi i straty... czyli inwestujemy o wile wczesniej i bierzemy wieksze ryzyko liczac na wieksze zarobki....
  • polski_francuz 08.08.18, 21:22
    Musk to kreatywny przedsiebiorca a jego byznes jeszcze jest w stanie poczatkowym. Z drugiej strony, nie ma tu analogii z Silicon Valley gdyz samochod nie jest czyms nowym. Jedynie zasilanie jest nowe. Inne marki wiedza dobrze i tanio jak zrobic opony, karoserie...i zlozyc razem.

    PF
  • engine8 08.08.18, 23:18
    Wrong.... Bardzo duzo ma sie z SV...
    Samochod jako pojazd na ktory patrzymy z zewnatrz nie jest czyms nowym i legalne procesy nie sa nowe - reszta wszytko u Muska jest inne - widziales jak Tesla wyglada od srodka i po zdjeciu budy? i to jest SV biznes. O twierasz komorka albo karta, obslugujesz na ekranie komputera itp... A wiec dla Muska i ludzi to wszystko jest nowe i do wszytkiego podchodzi inaczej.. nie jak przemysl samochodowy ale jak SV.. Nie ma przeciez sieci sprzedazy, warsztawo typu ASO... Zamawiasz...przywoza ci do domu. Uaktualnienia programow przez internet. Naprawy? Dzwonisz przyjedza lawet zabiera i przywozi zreperowany..
    A to ile sie elektryczne auto rozni od std to jest wazne jedynie dla GM, MB czy BMW poniewaz oni wiedza wszytko o Std autach i maj wszytko oprocz napedu..
    Inne marki wiedza jak to robic ale oni musz to robic za wlasne pieniadze i kalkuluja czy co i jak sie im to oplaca kiedy Musk robi to za czyjes pieniadze . I te inne marki robia to co robia z paru powodow
    - aby nie zostac na lodzie kiedy elektryczne rzeczywiscie zaczna robic pieniadze
    -aby zmniejszyc sobie srednie spalanie -poniewaz takie sa wymagania aby srednio na firme byla ponizej czegos tam....wiec sie robi gazlery i aby to zmniejszyc robi sie troche elektrycznych ale te nie sa finansowo oplacalne wiec robi sie ich tyle aby wystarczylo..
    A wiec to tak jak kolarze siedza na tylku liderowi aby sie wozic i oszczedzac sily i kiedy sie zmeczy czy bedzie krotko przed meta nacisnac i wyprzedzic.

    Musk musi robic tyle aby przetrwac wiec jest tym na ktorego plecach inni jada...czekajac na okazje czy wlasciwy moment...
  • engine8 08.08.18, 19:51
    Musk sobie radzi niezle w warunkich w jakich sie znajduje.... I moze sobie firme zwijac i rozwijac sciagac i puszczac na markiet na ile mu markiet pozwoli...
    Co mnie tu rozsmieszylo w jego Tweet ze sciagnie Tesle z rynku to to ze obecnie kacje sa na pozimie ok $373 a on pisze ze wykupi je za $420..
    No po pierwsze to nie wiem dlaczego mialby przeplacac?
    A po drugie to numer 420 jest "haslem " kojarzonym z marihuana

    Dlaczego?
    ano roznie to tlumacza...

    April 20 or 4/20 as a national holiday for cannabis culture, but few actually know how the date got chosen.
    Some say “420” is code among police officers for “marijuana smoking in progress.” Some note 4/20 is also Adolf Hitler’s birthday. And some go as far as to cite Bob Dylan’s song “Rainy Day Women #12 & 35” because 12 multiplied by 35 equals 420.

  • polski_francuz 08.08.18, 20:10
    Myslisz, ze to zart albo Trump-like podpuszczanie konkurentow? Gdzies czytalem, ze Tesla doplaca do kazdego modelu 11k$ a Ferrari zyskuje 69k$. Po inzyniersku, to Musk ma klopoty z produkcja samochodow bo ma male doswiadczenie.

    PF
  • engine8 08.08.18, 20:39
    Eh,,,, Produkcja samochodwo elektrycznych zwlaszcza na poziomie Tesli to nie trywialna sprawa i bardzo kosztowna... Tesla ma 100% (ok 90% bo opony moga braz z polki) uniklanych czesci.. Uniklakna produkcje i duzo lat nauki.
    Dopiero jak zacznie produkowac miliony rocznie a nie male setki tysiecy i caly przemysl peryferyjny (zwlaszcza akumulatorski) obnizy koszty to bedzie mialo finansowy sens.. Na razie i jeszcze dlugo musi sprzedawac jedynie za cena za jaka ludzi sa zdoloni kupowac. Rzad chce rozpedzic rynek i doplaca a inwestorzy liczac na zarobek toleruja.
    I niedlugo jak auta elektryczne zapuszcza korzenie to duze korporacje majace mase doswiadczenia i mase czesci z innych aut ktore zastosuja, wyprzedza Tesle na prostej.... A Tesla sie sprzeda - mam nadzieje (i Testa tez) ze kupi ja Apple ale podejrzewam ze raczej chinczycy..
  • polski_francuz 08.08.18, 21:14
    W kazdy razie Apple ma za co kupic. Co do analizy produkcji to sie zgadzam. Potrwa to jeszcze troche zanim Tesla sie Fordem stanie.

    PF
  • engine8 08.08.18, 23:30
    Tesla sie nigdy Fordem nie stanie.... skonczy sie tlen wczesniej czy pozniej i sprzeda sie. Jedyne co zrobi to pociagnei za soba przemysl i utoruje droge do tego aby pokazac nowe technologie i nowe podejscia i sie w koncu wypali.
    To nie kwestia Czy ale Kiedy.
    Co Tesla ma w tej chwili takiego bez czego inni nie moga egzystowac albo byc konkurencyjni?
    Gdybym mial kupic Tesle albo BMW i8 to ani sekundy bym sie nie zastanawial..
    Jaguar ma docs dobrego SUV aby konkurowac z Tesla SUV....
    A GM ma moze nie takiego "cool" "Bolta" jak Tesla model 3 ale GM moze je sprzedwac kiedy zechce i ile zechce poniewaz ma zupelnie inny koszt produkcji.
    Tesla ma "image" i wszytko super ale sprzedaje auto z ogromnymi dotacjami inwestorow...
    Niestety jak zauwazysz ze naprawa blotnika czy drzwi siega dziesiatek tysiecy dolarow dlatego ze wszytko jest unikalne i jedynie dostepne od Tesli.... Z takim modelem nie ma szans na konkurowanie np z Fordem ktory ma siec dostawcow i jest siec niezlaeznych producentow czesci oraz komponentow...
    A Apple ma za co , pytanie czy widzi na tyle IP aby bylo to warte?
    Chyba nie, poniewaz aby Tesla miale na tyle uniklane i krytyczne IP bez ktorych przemysl sie zatrzyma albo bedzie kulal....
  • felusiak1 09.08.18, 22:34
    Samochod elektryczny to tymczasowa moda w którą zabawiają się elity. Samochody sa zbyt drogie i służą tylko na krotkich dystansach jak dojazd do pracy. Zatem posiadacze tych elektrycznych zabawek mają drugi samochód, taki dla dorosłych. Taki którym można przejechać 400 mil, zatankować i przejechać nastepne 400 mil.
    W zeszłym roku Tesla sprzedała 200 tysiecy samochodow na 17.2 mln. Sprzedaż miala powodzenie gdyż rząd doplacal do kazdego klienta 7500 dolarów a teraz kiedy przestal doplacać sprzedaż kuleje.
    Innymi słowy samochod elektryczny przy dzisiejszej techologii jest niepraktyczny. Pozostaje pytanie skąd weźmiemy tyle elektryczności jeśli wszystkie samochody będą elektryczne? Produkcja energii elektrycznej musialaby wzrosnąc w USA o co najmniej 50%.
  • engine8 10.08.18, 02:00
    Tzn znam wielu ludzi ktorzy maja jedynie elektryczne - zasieg 300 mil jest wystarczjacy na 95% uzytkowania a na dluzsze wycieczki samochodowe wypozyczaja.
    Zreszt ja tez wypozyczam jak jade na dluzsz wycieczke pomimo ze ma 2 swoje.
    Dzis wlasnie nudzac sie w Centrum Handlowym wlazlem do salonu Tesli i sie przyjrzalm dokladniej Modelowi 3..
    Nie ma to nic wspolnego z czuciem sie jak w samochodzie.... to jest gadget. Szybki drogi Melex
    Nie ma deski rozdzielczej , konsoli z gadetami, pokretel do radia temp itp.....
    Jest kieorwnica za nia przednia plastikowa pozioma listwa i do nie umocowany po prawej stronie duzy iPad....

    Wnetrze jest klasy auta za $15 tys. a kosztuje to $70k

    Duzo jeszcze pradu polynie zanim mnie Tesla zainteresuje...
    Ale Bmw i8 (nie i3) i Jaguar SUV mi sie podobaja..

    Orginalnie Tesla oglosila ze bedzie sprzedawac model 3 za $35k i oferowac opcje na upgrade...
    A teraz tych za $35 jeszcze nie produkuja i na razie oferuja dwie wersje - za $58k i $68k....

    Aha maja tez model x SUV za $128k...... Ten wyglada w srodku dosc znosnie ale Kuz... za tyle kasy to masz super wyposazone Porsche ...SUV
    No i te Tesle to jak smartfony - co pare lat bedzie nowy model i nowe oprogramowanie nie bedzie posowalo do starego?
    U nas Ci co maja Tesle i inne elktryczne maja panele sloneczne na dachu....i swoj prad...
    Ale to California
    Teraz wyobrazam sobie co bedzie w Polsce i innych duzych miastach gdzie lud mieszka w blokach?
    Beda ladowarki tak drogie ze nie bedzie oszczednosci..- wrecz przeciwnie podjerzewam ze ladowanie "u kogos" bedzie na pewno dluzsze i byc moze dorozsze ...
  • j-k 08.08.18, 10:45
    oni maja praktyke w likwidacji faszyzmu.
  • polski_francuz 08.08.18, 14:12
    No coz Sahra ma swoje wady, ale pewnie Oskar jej moze doradzic. A wiec, czemu nie?

    PF
  • lont12 14.08.18, 22:36
    nie wszyscy, bo Chińczycy zastąpili komunizm faszyzmem

    --
    It ain't over until the fat lady sings
  • the-great-inuk 08.08.18, 11:21
    polski_francuz napisał:
    zrownali sie w sondazach popularnosci z Zielonymi i maja juz po 15 % sympatykow

    Zielona Partia jest bardzo postępowa, bo mają postępowych członków... Warto ich naśladować!

    ================================================
    W 1972 roku złożyłem podanie o pracę w alternatywnym przedszkolu we Frankfurcie nad Menem. Pracowałem tam ponad 2 lata. Mój ciągły flirt z dziećmi szybko przyjął charakter erotyczny. Te małe pięcioletnie dziewczynki już wiedziały jak mnie podrywać. Kilka razy zdarzyło się, że dzieci rozpięły mi rozporek i zaczęły mnie głaskać. Ich życzenie było dla mnie problematyczne. Jednak często mimo wszystko i ja je głaskałem…
    ================================================

    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • lont12 08.08.18, 11:37
    Daniel Cohn-Bendit

    --
    It ain't over until the fat lady sings
  • the-great-inuk 08.08.18, 11:39
    W załączonym filmiku wybitnie uzdolniony niemiecki polityk z tureckimi korzeniami.

    Gdyby Niemce Obleśne nie rabowały w/na całym świecie wybitne talenty, byłby ten pan tureckim prezydentem i w Oriencie byłaby demokracja, druga po Izraelu!

    Ot, co...
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • szwampuch58 08.08.18, 11:53
    ten zrabowany talent tam przyszedl na swiat,ciotko
    pl.wikipedia.org/wiki/Bad_Urach

    --
    bi.gazeta.pl/im/93/a6/16/z23748755IE,Dzialacze-KOD-zawiesili-plakaty-z-napisem--Konstyt.jpg
  • the-great-inuk 08.08.18, 13:14
    szwampuch58 napisał:

    > ten zrabowany talent tam przyszedl na swiat,ciotko
    ============================
    Korzenie się liczą...

    BTW
    Sraczka, Sraczka, Sraczka,
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • szwampuch58 08.08.18, 11:51
    wypad z tymi ciotkami Karnowskimi , do budy marsz

    --
    bi.gazeta.pl/im/93/a6/16/z23748755IE,Dzialacze-KOD-zawiesili-plakaty-z-napisem--Konstyt.jpg
  • polski_francuz 08.08.18, 14:14
    z rozporka wychodzi. I robi sie coraz cieplej. Lepiej zapiac ten rozporek.

    PF
  • lont12 09.08.18, 09:52
    > z rozporka wychodzi. I robi sie coraz cieplej. Lepiej zapiac ten rozporek.

    Problem w tym jak tu wyssać z gaci ten dwutlenek węgla (oraz metan). Może powinieneś popracować nad kieszonkową pompką do oczyszczania przestrzeni w gaciach?

    --
    It ain't over until the fat lady sings
  • monalisa2016 08.08.18, 13:43
    Pan "M" zamknął wszystkie francuskie porty dla nowo przybyłych, nie pozwolił żadnemu statkowi błądzącemu po Morzu Śródziemnym zacumować, deportuje masowo nowo przybyłych do krajów ich pochodzenia i jest według PF demokratą, natomiast pani Alice jak i pan Alxander żądają ochrony europejskich granic co powinno być zrozumiałe jak i świętym obowiązkiem, oni według PF są faszystami, ot co?

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • szwampuch58 08.08.18, 13:59
    ano
    www.youtube.com/watch?v=tVqrGoNQWyA

    --
    bi.gazeta.pl/im/93/a6/16/z23748755IE,Dzialacze-KOD-zawiesili-plakaty-z-napisem--Konstyt.jpg
  • monalisa2016 08.08.18, 14:22
    Ganz billige Propaganda, to lubi szwapsiu.
    Gdzie jest nasza pani "M" przed paroma dniami pytaly sie masowo nasze media? Odmowiono pokoje w Tirolu dla ochromy, maz spakowal walizki i pojechal na urlop z synem. Widziano ja w operze nie w lozy tylko osamotniona na balkonie, w supermarkiecie, a teraz slad po niej zaginal. Wroci, nie wroci martwisie juz "osierocony" narod?

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • szwampuch58 08.08.18, 14:47
    idz z tymi rewelacjami do maglowni za rogiem,tam trafisz odpowiednie persony co ci te klachy kupiom w ciemno

    --
    bi.gazeta.pl/im/93/a6/16/z23748755IE,Dzialacze-KOD-zawiesili-plakaty-z-napisem--Konstyt.jpg
  • wojciech.2349 08.08.18, 16:25
    AfD to faszyści?
    Nie brzmi to wiarygodnie.
  • szwampuch58 08.08.18, 16:31
    malo znasz tych neofaszystow Wojciechu
    www.wprost.pl/swiat/10129458/wiceszef-afd-w-tysiacletniej-historii-niemiec-hitler-i-nazisci-to-tylko-ptasi-kleks.html

    --
    bi.gazeta.pl/im/93/a6/16/z23748755IE,Dzialacze-KOD-zawiesili-plakaty-z-napisem--Konstyt.jpg
  • felusiak1 08.08.18, 17:41
    przestać czytać derszpigiel bo goowno zamiast mozgu.
    Od kiedy AfD i Le Pen to faszyści?
    No tak, wiadomo. Dla leftystów wszystko co nie leftystyczne to faszyzm.
    Ja mam tę sieczkę na codzień. Mowią mi, że Trump to Hitler i nawet mowi jak Hitler.
    A faszystowskie bojówki Antifa to teraz antyfaszyści. Komuniści nazywają się demokratycznymi socjalistami. Kociokwiku można dostać.
  • yurek11111 08.08.18, 18:29
    Rzadzic tak by ludzie nie musieli szukac ucieczki od codziennosci i rzeczywistosci ktorej nie akceptuja w faszystowskich sloganach , ale tak to jest gdy rzadzacy podejmuja decyzje niezgodne z wola ludu...

    Re :
    Jak sobie radzic z faszystami...
  • polski_francuz 08.08.18, 19:09
    "Rzadzic tak by ludzie nie musieli szukac ucieczki od codziennosci i rzeczywistosci ktorej nie akceptuja w faszystowskich sloganach , ale tak to jest gdy rzadzacy podejmuja decyzje niezgodne z wola ludu..."

    W wypadku Niemiec to by znaczylo, ze emigrantow z Afryki i BW nalezaloby selekcjonowac tak jak robili to Amerykanie wiek temu. Praktycznie bylo to trudne do zrealizowania, gdyz Europa nie ma granic, ktorych kontrola podlega jednej administracji. I pani Merkel podjela decyzje, w poznym lecie 2015, by ich wpuscic. Wpuszczajac ich wypuscila dzina z butelki. Albowiem partia AfD z niechetnej Euro stala sie niechetna emigrantom.

    A to juz na niemieckiej ziemi bylo przerabiane osiemdziesiat kilka lat temu. Z tragicznymi, dla wielu, konsekwencjami.

    PF
  • amg10 08.08.18, 20:21
    polski_francuz napisał:

    > A to juz na niemieckiej ziemi bylo przerabiane osiemdziesiat kilka lat temu. Z
    > tragicznymi, dla wielu, konsekwencjami.

    Dzisiejsze Niemcy to moga sobie podskakiwac i szczekac ale tylko na swoim terenie. Na zewnatrz to moga tylko podkulic pod siebie ogon i pocichutku skomlec az do bulu - czyz to nie oczywista oczywistosc nawet dla ciebie pf ?? Przeciez liczby 2018 i 1939 sa taaaak rozne.
  • polski_francuz 08.08.18, 20:30
    Historia sie powtarza. I za drugim razem jest jeszcze gorzej i glupiej na ogol.

    PF
  • the-great-inuk 08.08.18, 18:39
    polski_francuz napisał:

    Niemieccy faszysci pod wodza lesbijki, Waidel...
    >
    ================================
    Postępowy Rodak z Francji uwypukla na publicznym forum odmienną orientację seksualną pani Waidel.

    Czy bycie lesbijką jest czymś niemoralnym?

    O ile wiem, odnośne paragrafy zostały skreślone.

    Ot, co!
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • polski_francuz 08.08.18, 18:48
    "Czy bycie lesbijką jest czymś niemoralnym?"

    Skadze, niemoralne jest odrodzenie szowinizmu w Niemczech. I tez niebezpieczne. Jej partnerka ma korzenie w Indiach. Gdyby nie emigracja by jej nie miala. No to co w koncu emigracja jest dobra czy zla?

    Jej partia mowi jedno a ona robi drugie.

    PF
  • the-great-inuk 08.08.18, 19:01
    polski_francuz napisał:

    > Jej partia mowi jedno a ona robi drugie.
    >
    =======================================

    Z czego jasno wynika, że wrogowie demokracji używają paszkwili aby zdyskredytować funkcjonariuszy konkurencyjnych partii.

    Ot, co...

    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • polski_francuz 08.08.18, 19:10
    Wynika raczej ze ta pani polityk mowi jedno a robi drugie.

    PF
  • the-great-inuk 08.08.18, 20:20
    polski_francuz napisał:

    > Wynika raczej ze ta pani polityk mowi jedno a robi drugie.
    ========================================

    Statuty AfD nakazują swoim członkom bezwzględnego przestrzegania Konstytucji Niemiec.

    Ot, co...
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • polski_francuz 08.08.18, 20:28
    Widzisz, co innego mnie czyni podejrzliwym. Jak przywodcy robia co innego niz glosza, to podejrzewam ze chca sie zalapac na wladze glosami tych mniej wyksztalconych, czy tych ktorzy sie czuja niezbyt silnie. Nazywa sie to populizm. I jak tacy politycy sie na wladze zalapia, to niezbyt wiadomo co z nia uczynia. A Niemcy sa jednym z najwazniejszych krajow europejskich i turbulencje w Niemczech to turbulencje w calej Europie.

    PF
  • the-great-inuk 08.08.18, 20:49
    polski_francuz napisał:

    Nazywa sie to populizm. I jak
    > tacy politycy sie na wladze zalapia, to niezbyt wiadomo co z nia uczynia. A Ni
    > emcy sa jednym z najwazniejszych krajow europejskich i turbulencje w Niemczech
    > to turbulencje w calej Europie.
    ===========================================

    AfD rozpęta III Wojnę Światową?

    Populizm pochodzi z łaciny i znaczy Władza Ludu, to samo co z greckiego Demokracja.

    Dlaczego grecka nazwa ma być lepsza od łacińskiej?

    Senatus Populusque Romanus (w skrócie SPQR) – łacińska formuła oznaczająca >>senat i lud rzymski<<

    W Rzymie co krok można spotkać takie napisy.
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • polski_francuz 08.08.18, 21:18
    Nie wiem co zrobia. Historia sie powtarza tyle ze glupiej. W kazdym razie i na moj prywatny uzytek uwazam, ze jak Niemcy stana sie znow aroganccy to trzeba bedzie zaczac uwazac.

    PF
  • the-great-inuk 08.08.18, 21:49
    polski_francuz napisał:

    > Nie wiem co zrobia. Historia sie powtarza tyle ze glupiej. W kazdym razie i na
    > moj prywatny uzytek uwazam, ze jak Niemcy stana sie znow aroganccy to trzeba be
    > dzie zaczac uwazac.
    ==========================================

    Oni nie są tacy strachliwi, jak Ty!

    Ot, co...

    BTW

    Około 6 080 000 wyników (0,32 s)

    Dzisiaj rano było 80 000 mniej...
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • the-great-inuk 08.08.18, 22:10
    polski_francuz napisał:

    > Nie wiem co zrobia. Historia sie powtarza tyle ze glupiej. W kazdym razie i na
    > moj prywatny uzytek uwazam, ze jak Niemcy stana sie znow aroganccy to trzeba be
    > dzie zaczac uwazac.
    ===========================================

    Wróćmy do słów, które zmieniają znaczenie.
    Jedna z najsilniejszych zmian dotyczy słowa „Niemiec”, które nie było tak mocno nacechowane negatywnie od końca lat 60.


    Ot, co....
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • the-great-inuk 09.08.18, 08:04
    polski_francuz napisał:

    > Nie wiem co zrobia. Historia sie powtarza tyle ze glupiej. W kazdym razie i na
    > moj prywatny uzytek uwazam, ze jak Niemcy stana sie znow aroganccy to trzeba be
    > dzie zaczac uwazac.
    ==========================
    Dobry Niemiec jest Niemiec z wciągniętym ogonem.

    A niemiecką policję to już dawno wykastrowali...

    Ot, co...

    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • the-great-inuk 09.08.18, 08:14
    polski_francuz napisał:

    > Nie wiem co zrobia. Historia sie powtarza tyle ze glupiej. W kazdym razie i na
    > moj prywatny uzytek uwazam, ze jak Niemcy stana sie znow aroganccy to trzeba be
    > dzie zaczac uwazac.
    =====================================

    Właśnie już się stają! Przed chwilą w DF zapodawali, że trza będzie dopasować Kindergeld pracowników z Europy środkowej i wschodniej do rzeczywistych kosztów w ich Heimatlandach..

    Ot, co...

    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • szwampuch58 09.08.18, 11:05
    Według rządu federalnego liczba zagranicznych odbiorców pomocy dzieciom gwałtownie wzrosła. Wielu burmistrzów podnosi alarm i mówi o imigracji do niemieckiego systemu społecznego. Oskarża się nawet o oszustwa w milionach. Teraz może nastąpić reforma warunków płatności.
    W czerwcu 2018 r. Zasiłek na dziecko wypłacono 268 336 dzieciom mieszkającym poza granicami Niemiec w Unii Europejskiej lub w Europejskim Obszarze Gospodarczym", powiedział rzecznik Federalnego Ministerstwa Finansów na wniosek Niemieckiej Agencji Prasowej (dpa).
    Jak Niemcy chca sie przyjrzec kto ich dyma to co w tym zlego, ciotko?

    --
    bi.gazeta.pl/im/93/a6/16/z23748755IE,Dzialacze-KOD-zawiesili-plakaty-z-napisem--Konstyt.jpg
  • the-great-inuk 09.08.18, 11:27
    szwampuch58 napisał:

    > Jak Niemcy chca sie przyjrzec kto ich dyma to co w tym zlego, ciotko?
    ================================>

    Serdeczne dzięki za pierwszy merytoryczny wpis.

    Wieso nicht gleich so?

    Ot, co...
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • polski_francuz 09.08.18, 21:22
    Jestem wlasnie w Niemczech w Baden - Würtemberg by sprawdzic sytuacje naocznie. Co prawda po ichnim sznyclu z Brattkartoffeln (2x wiekszym niz we Francji) to juz mi sie spac chce.
  • the-great-inuk 10.08.18, 08:17
    polski_francuz napisał:

    > Jestem wlasnie w Niemczech w Baden - Würtemberg by sprawdzic sytuacje naocznie.
    > Co prawda po ichnim sznyclu z Brattkartoffeln (2x wiekszym niz we Francji) to
    > juz mi sie spac chce.
    ===============================================

    Nu, proszę! Są i pozytywne rzeczy w Szwabii!

    Ot, co...

    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • engine8 08.08.18, 23:36
    Nawet w Kosciele tak jest ze robia co innego niz glosza wiec gdzie politycy moga sie nauczyc czegos lepszego?
  • the-great-inuk 08.08.18, 21:36
    polski_francuz napisał:

    > "Czy bycie lesbijką jest czymś niemoralnym?"
    >
    > Skadze, niemoralne jest odrodzenie szowinizmu w Niemczech. I tez niebezpieczne.
    > Jej partnerka ma korzenie w Indiach. Gdyby nie emigracja by jej nie miala. No to co w koncu emigracja jest dobra czy zla?
    >
    > Jej partia mowi jedno a ona robi drugie.
    =====================================

    >>We Just Want to Preserve Our Identity - Like Israel and Trump,<< Le Pen Party Official Tells Haaretz

    Co w tym złego, że ludzie chcą we własnych etniach żyć?

    Gdy dwie lesbijki z mieszanych etni śpią w jednym łóżku, to się przez to tożsamość narodu nie zmieni.

    Ale zmieni się, gdy setki, tysiące Młodszych Braci i Sióstr w Wierze będzie w Niemczech rodzić po 3, 4 przepiękne małe dzieciaczki...

    Place zabaw są okupowane przez piękne, opalone dzieciaczki z Orientu.

    W poczekalniach lekarskich autochtonów już nie obaczysz...

    Na termin u specjalisty czeka się przeszło 1/2 roku...

    Ot, co...
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • bywszy2 09.08.18, 02:45
    the-great-inuk napisała:
    W poczekalniach lekarskich autochtonów już nie obaczysz...
    >
    > Na termin u specjalisty czeka się przeszło 1/2 roku...
    >
    > Ot, co...

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    W gabinetach lekarskickich w wielu przychodniach czy oddzialach szpitalnych tych autochtonow
    tez nie zobaczysz.
    O domach dla staruszkow tylko wspomne.
    A co do kolejek?Czasami czeka sie i dluzej ale za ro bez lapowek.
    Coraz wiecej dzialaczy i ministrow oraz (jak to sie mowi) ludzi kultury i sztuki opalonych.
    I szwedzki uzywaja w sposob przepiekny.
    No i te dzieciaczki opalone nauczone juz z daleka cibie pozdrawiac czy ustepowac miejsce w autobusie.

    --
    ?? ??????????? ??? ??!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    ?? ??????????? ??????!Niech zyje przyjazn miedzy narodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • kylax4 09.08.18, 16:59
    Ruscy powinni siedzieć u siebie.


    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • bywszy2 09.08.18, 17:11
    kylax4 napisał:

    > Ruscy powinni siedzieć u siebie.

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    ze maja przylaczyc do siebie ten Zachod?
    Ja sie na to nie zgadzam!

    --
    ?? ??????????? ??? ??!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    ?? ??????????? ??????!Niech zyje przyjazn miedzy narodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • wojciech.2349 08.08.18, 19:06
    the-great-inuk napisała:
    > Czy bycie lesbijką jest czymś niemoralnym?
    -----------------------
    Tak.
  • the-great-inuk 08.08.18, 19:28
    wojciech.2349 napisał(a):

    > the-great-inuk napisała:
    > > Czy bycie lesbijką jest czymś niemoralnym?
    > -----------------------
    > Tak.
    ==================================

    Ty żyjesz ciągle jeszcze w 19 wieku?

    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • bywszy2 08.08.18, 19:58
    wojciech.2349 napisał(a):

    > the-great-inuk napisała:
    > > Czy bycie lesbijką jest czymś niemoralnym?
    > -----------------------
    > Tak.

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    A bycie homo czy pedofilem w sutannie?
    --
    ?? ??????????? ??? ??!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    ?? ??????????? ??????!Niech zyje przyjazn miedzy narodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • wojciech.2349 08.08.18, 20:35
    bywszy2 napisał:
    > A bycie homo czy pedofilem w sutannie?
    ----------------
    Tych to powinni wykastrować, a potem sądzić.
  • bywszy2 08.08.18, 20:57
    kwestia eunuchow plci obojga.


    --
    ?? ??????????? ??? ??!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    ?? ??????????? ??????!Niech zyje przyjazn miedzy narodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • boavista4 08.08.18, 22:42
    A bycie homo czy pedofilem w halacie i mycce? handlowac do tego narkotykami, body parts, itd, itd.
    www.haaretz.com/israel-turns-into-cocaine-trade-hub-1.5276110
    www.timesofisrael.com/topic/organ-trafficking/
  • bywszy2 09.08.18, 02:25
    boavista4 napisał(a):

    > A bycie homo czy pedofilem w halacie i mycce? handlowac do tego narkotykami,
    > body parts, itd, itd.

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    Rozpaczliwie!
    I nie przekonywujaco!!!




    --
    ?? ??????????? ??? ??!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    ?? ??????????? ??????!Niech zyje przyjazn miedzy narodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • kylax4 09.08.18, 17:00



    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • wojciech.2349 10.08.18, 20:30
    Utnij sobie.
    Zmądrzejesz.
  • kylax4 15.08.18, 13:53



    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • lont12 09.08.18, 00:02
    a ci znowu podnoszą głowy (w Unii Europejskiej)


    --
    It ain't over until the fat lady sings
  • tanebo2.0 10.08.18, 08:55
    Bardzo prosto - pod mur, kula w łeb a bękarty oddać do adopcji za granicę...
  • the-great-inuk 10.08.18, 13:32
    tanebo2.0 napisał:

    > Bardzo prosto - pod mur, kula w łeb a bękarty oddać do adopcji za granicę...

    =======================================

    Publicznie z Zabawą Ludową...

    Ot, co...
    --
    www.youtube.com/watch?v=7nesCqHSvGM&feature=youtu.be W związku z II amokiem rządu polskiego, rząd niemiecki wypłaca natychmiastowe premie dla Rodaków którzy natychmiast spakują walizki.[Dotyczy także Potomków Plemienia Osmanów]
    wpolityce.pl/polityka/364767-nasz-wywiad-mec-obara-jezeli-niemieckie-trybunaly-nie-beda-realizowac-orzeczen-polskich-sadow-nalezy-podjac-egzekucje-mienia-niemieckiego-w-polsce
  • de_oakville 14.08.18, 12:38
    Jeden z dawnych krolow Prus, Fryderyk Wilhelm IV-ty (1840-1861) mial swoje ulubione powiedzenie: "Gegen Demokraten helfen nur Soldaten" ("Przeciwko demokratom pomoga tylko zolnierze"). Moj kolega z pracy w okresie "Solidarnosci" sparafrazowal je
    mowiac "Gegen Kommunisten helfen nur Faschisten". Bylo to bowiem w czasach, kiedy faszysci byli dawno pokonani, a komunistow wszyscy mieli "powyzej uszu". Wielu uwazalo ich wrecz za jeszcze gorszych od faszystow (stalinowskie "lagry"). Dzis nie ma jednak sensu "wypedzac dialbla belzebubem". Skad sie dzis bierze ten ohydny faszyzm, ktorym sie brzydze? Mysle, ze jak zwykle z kompleksow. Na swiecie, a szczegolnie w Europie, jest
    zbyt wiele pokus, na ktore nie kazdy moze sobie pozwolic. Stad frustracje i chec "dowartosciowania sie". Jednak faszyzm to jest cos w rodzaju "psychicznego dopalacza", ktory zawsze prowadzil do zguby w przeszlosci i doprowadzi z pewnoscia do zguby w przyszlosci. Faszyzm nalezy zwalczac moim zdaniem Chrzescijanstwem, ale nie wykrzywionym przez roznych "Stirlitzow", ktorzy sa niekiedy zakamuflowanymi komunistami jadacymi na koniu faszyzmu ("Zdrastwujtie tawariszcz" - uslyszal pewien dziennikarz, ktory chcial rozmawiac z biskupem przez telefon, a tamten myslal, ze dzwoni ktos inny od kogo telefonu wlasnie oczekiwal).
  • zeitgeist2010 14.08.18, 14:02
    Mozna spotkac etykietke “faszyzmu” na nietradycyjne partie antyestabliszmentowe. AfD, Prawdziwi Finowie, Jobik, LePen. Jest to oczywiscie naduzywanie tego terminu a co gorsza wybielanie NSDAP, Ustasza, Banderowcy.

    Prawie akzda z tych partii ma wieloletniego przywodce, tak jak Mussolini czy NSDAP ale AfD akurat do nich nie nalezy.

    Wiecej sa one modnie otwarte na tolerancje obyczajowa przez swych przywodcow: Alice Weidel czy Geert Wilders. Jak na razie to nie faszyzm jest zagrozeniem dla Europy. Raczej naiwnosc wobec masowej imigracji i lekcewaznie potrzeb wlasnej ludnosci. Rowniez tych z dolow spolecznych.
  • lont12 14.08.18, 22:48
    > Mozna spotkac etykietke “faszyzmu” na nietradycyjne partie antyestabliszmentowe

    To się pewnie bierze stąd że "faszyzm" kojarzony jest z prześladowaniem Żydów. Co jest dużym uproszczeniem, bo, dla przykładu, faszyzm włoski Żydów nie prześladował. Mussolini nie wydał Hitlerowi ani jednego Żyda, tak jak czynili to Francuzi. Faszyzm panuje dziś w Chinach, ale poprawność polityczna nie pozwala tej prawdy głosić.

    --
    It ain't over until the fat lady sings
  • zeitgeist2010 14.08.18, 14:21
    z ZDF. Gauland nie potrafil podac alternatywy dla nowych rent, kompensacji strat rolnikow, ochrony srodowiska itd. Jednak akcja przeciwnikow AfD nie swiadczy o szacunku dla wolnosci slowa. podobnie jak oskarzanie AfD o nazism i rasizm.



  • monalisa2016 14.08.18, 15:29
    Zeitgeist2010 ZDF zalicza wpatke za wpadka, ciekawe jak dlugo bedzie to twalo z "wiarygodnoscia" tej TV?
    Niedawno, pare dni temu bylo z polikikerka z FDP stylizowana na biedna, samotnie wychowujaca dziecko matka, w niedziele inscenizacja z Gauland, za kogo maja media mündige Bürger/ dojrzalych (politycznie) obywateli?
    Media kopia same sobie grob dla siebie.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • zeitgeist2010 14.08.18, 16:17
    monalisa2016 napisał(a):

    > Zeitgeist2010 ZDF zalicza wpatke za wpadka, ciekawe jak dlugo bedzie to twalo "wiarygodnoscia" tej TV?
    > Niedawno, pare dni temu bylo z polikikerka z FDP stylizowana na biedna, samotnie wychowujaca dziecko matka, w niedziele inscenizacja z Gauland, za kogo maja media mündige Bürger/ dojrzalych (politycznie) obywateli?
    > Media kopia same sobie grob dla siebie.

    >
    Publiczna TV w Niemczech stara sie kierowac do wszystkich opcji w spoleczenstwie. To jest jej zadanie jako tv dla wszystkich, bo jest finansowana z podatkow. Czy jest obiektywna? Tu zdania moga byc podzielone. Ja jako obiektywny i bezstronny obserwator moge powiedziec, ze ZDF i ARD maja przechyl na korzysc tradycyjnego establiszmentu: Merkel, CDU itd. I na niekorzysc AfD. Faktem jest, ze wiekszosc dziennikarzy i reporterow w calej Europie wywodzi sie z rodzin lewicowych i antyreligijnych. Ich traktowanie AfD jest wiec z wrogich pozycji.

    Ciekawe, ze niezamierzonym efektem tej stronniczosci jest wzrost poularnosci tej partii wsrod widzow, ktorzy maja przeciez wlasny rozum i popieraja AfD przez sama przekore.


  • monalisa2016 14.08.18, 16:36
    To przestrasza jakimi metodami zwalczaja oni nowo-powstala opozycje ktora jest kompetentna, konkretna jak i przyszlosciowa. Mündige Bürger/ dojrzalych (politycznie) obywateli widzi to i ocenia stawiajac krzyzyk na kartce wyborczej w odpowiednim miejscu. Na jeszeni sa wybory w Bawarii i Hessji, odczekajmy wynik.

    --
    "Złote"(lol) mysli zebrane z forum (cytat wpisu babaobaba) "Wrogowie PiS ubzdurali sobie, że nowy minister rolnictwa zezwolił na stosowanie w rzepaku substancji toksycznych, które trują pszczoły. To atak ślepych z nienawiści osobników, którzy nie zdają sobie sprawy z tego jak niebezpiecznym owadem jest pszczoła, której użądlenie może nawet spowodować zejście śmiertelne."
    =================
    Odpowiedz: Jak zniknie pszczoła, zniknie też człowiek.
  • boavista4 15.08.18, 16:01
    antidefamation.pl/rdiplad/aktual
    W komiksie Zane’a Whittinghama i Ryana Jonesa pt. Survivors of the Holocaust, przeznaczonej dla dzieci i młodzieży, sprzedawanej m.in. na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice, znalazły się informacje w fałszywy sposób przedstawiające historię Polski. Polska w książce wydawnictwa Hachette Children’s Books została ukazana jako państwo, które w okresie międzywojennym nie tylko nie przyjmowało Żydów, ale i ich nękało. Co więcej, oddano to w sposób najbardziej przemawiający do wyobraźni młodych ludzi, bo poprzez ilustracje epatujące polskimi barwami narodowymi, obok swastyki.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.