Dodaj do ulubionych

rosja zanieczyszcza ropę wysyłaną do Europy

24.04.19, 09:27
Niestety ale z bandytami nie powinno się prowadzić żadnych biznesów. Białoruska rafineria już została uszkodzona przez zanieczyszczoną przez ruskich ropę.

Do Polski dotarła już zanieczyszczona ropa naftowa z Rosji. Na Białorusi ten rosyjski surowiec doprowadził do uszkodzenia jednej rafinerii.

Naftociąg powinien zostać zamknięty, bo ruska ropa od dawna jest niskiej jakości i lepiej sprowadzać ropę o lepszych parametrach w takiej samej cenie jak ruska.

Ciekawy komentarz pod artykułem:

chemik49.23.04.2019, 18:50
Autor nie pokusił się o konsultację chemiczną problemu. Związki chloroorganiczne nie występują nigdy w naturalnej ropie naturalnej. Natomiast są obecne w tzw olejach transformatorowych, produktach syntetycznych łudząco podobnych do normalnych olejów petrochemicznych, ale tworzących niebezpieczny odpad chemiczny do specjalnej utylizacji. Składników chloroorganicznych nie można oddzielić w procesie destylacji w rafinerii, jeśli trafią do paliwa tworzą niebezpieczne dla zdrowia dioksyny (kancerogenne!). Ktoś w Rosji pokusił się o łatwy zarobek.

Czyli wszystko jasne.


--
Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
Edytor zaawansowany
  • bywszy2 24.04.19, 10:04
    wykrywacz_klamcow 24.04.19, 09:27
    Niestety ale z bandytami nie powinno się prowadzić żadnych biznesów.

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    czsy sie zmieniaja.
    Kiedys Amerykance zasylali do Polski stonke ziemniaczana i byli bandytami.
    A teraz jest naodwrot.


    --
    Да здравствует мир во всем мире!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    Да здравствует дужба между народами!Niech zyje przyjazmiedzynarodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • wykrywacz_klamcow 24.04.19, 10:07
    ciągle tacy sami bandyci...
    całe szczęście, że ty się bywszy od nich wyniosłeś i żyjesz spokojnie w Szwecji.


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • bywszy2 24.04.19, 10:29
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > ciągle tacy sami bandyci...
    > całe szczęście, że ty się bywszy od nich wyniosłeś i żyjesz spokojnie w Szwecji

    > <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    wynioslem sie od was.
    Ale raczej mnie wyniesiono.





    --
    Да здравствует мир во всем мире!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    Да здравствует дужба между народами!Niech zyje przyjazmiedzynarodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • wykrywacz_klamcow 24.04.19, 10:32
    a polscy komuniści wypędzając ciebie wykonywali tylko polecenia ruskich


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • bywszy2 24.04.19, 14:11
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > a polscy komuniści wypędzając ciebie wykonywali tylko polecenia ruskich

    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    nie spotkalem.
    Natomiast ... ich udajacych co niemiara.
    A szczegolnie tych,co do kosciola pospieszali by czolobicie przd zydem uprawiali.




    --
    Да здравствует мир во всем мире!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    Да здравствует дужба между народами!Niech zyje przyjazmiedzynarodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 10:29
    do cerkwi zaiwaniali tak, że sygnety popi mieli wylizane :P

    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • bywszy2 26.04.19, 13:20
    tam sie nawzajem nawet mordowali.


    --
    Да здравствует мир во всем мире!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    Да здравствует дужба между народами!Niech zyje przyjazmiedzynarodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • bywszy2 24.04.19, 10:53
    ojczym,obywatel Polski przedwojennej, wracal do Kraju po odbyciu kuracji zdrowotnej na swiezym powietrzu.
    I mnie niepelnoletniego wywiozll.


    --
    Да здравствует мир во всем мире!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    Да здравствует дужба между народами!Niech zyje przyjazmiedzynarodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • amunicyjny1 24.04.19, 12:31
    I znowu ruskie spaprali sprawę....
  • bywszy2 24.04.19, 14:12
    amunicyjny1 napisał(a):

    > I znowu ruskie spaprali sprawę....




    --
    Да здравствует мир во всем мире!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    Да здравствует дужба между народами!Niech zyje przyjazmiedzynarodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • karbat 24.04.19, 11:44
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > Naftociąg powinien zostać zamknięty, bo ruska ropa od dawna jest niskiej jakośc
    > i i lepiej sprowadzać ropę o lepszych parametrach w takiej samej cenie jak rusk
    > a.

    yes yes yes . na co czekasz . odetnij doplyw ropy z Rosji . natychmiast .
    w tej ceremoni powinni brac udzial czolowi politycy z kraju z biskupami .
    odkadzic , poswiecic i zatkac rure, w czym problem .

    kupic taniutka rope z USA , Arabii Saudyjskiej itd . , przywiesc
    statkami , narod wrecz nie moze sie na to doczekac .



  • wykrywacz_klamcow 24.04.19, 11:50
    może będzie jakiś sens z twego bełkotu :P


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • karbat 24.04.19, 12:12
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > może będzie jakiś sens z twego bełkotu :P

    czego nie rozumiesz . postulujesz zatkanie rury , przeciez
    pisze wyraznie, jestem za ! . by sie spelnil twoj postulat .
    odetnij ta rure w calym majestacie prawa .

    i kupuj ta tania, czysta rope , ktorej na swiecie jest mnostwo





  • amunicyjny1 24.04.19, 12:28
    I żeby była sprzedawana na galony.Precz z rusko ropo
  • szwampuch58 24.04.19, 11:48
    bystrzak,dlaczego wycinasz, ze wstydu???

    --
    www.youtube.com/watch?v=S07XJA7VaVA
  • wykrywacz_klamcow 24.04.19, 11:49

    Białorusini zapowiedzieli, że będą się domagać od Rosji odszkodowania za straty poniesione z tytułu dostaw ropy nie spełniającej norm jakościowych.

    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • czizus 24.04.19, 14:28
    Trzeba zrezygnować z tej rosyjskiej ropy. I tyle!
  • magna20000 24.04.19, 17:18
    Jablka wysylac z robakami…..
  • bywszy2 25.04.19, 09:06
    czizus napisał:

    > Trzeba zrezygnować z tej rosyjskiej ropy. I tyle!




    --
    Да здравствует мир во всем мире!Niech zyje pokoj na calym swiecie!
    Да здравствует дужба между народами!Niech zyje przyjazmiedzynarodami!
    I oby mnie zona katolicka zawsze kochala!
    Radziecki Jewriej.Polski Zyd(niezyd),Szwed bez przymiotnikow - Bywszy.
  • wykrywacz_klamcow 25.04.19, 08:39
    Polska wstrzymała odbiór ropy z Rosji na granicy z Białorusią.


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • karbat 25.04.19, 10:23
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > Niestety ale z bandytami nie powinno się prowadzić żadnych biznesów

    nie mam nic przeciwko, by polscy kierowcy Polsce bojkotowali paliwa wytworzona
    z rosyjskiej ropy .
    kazdy kierowca w kraju powinien tankowac benzyne wyprodukowana wylacznie z amerykanskiej ropy . nie mam nic przeciwko .
    ze tez do tej pory polski rzad nie wydal jeszcze w tej sprawie odpowiedniego rozporzadzenia
    czyzby wspolpracowal z bandytami … jak ich nazywa autor watku …




  • wykrywacz_klamcow 25.04.19, 11:10
    a niedługo będzie jeszcze lepiej, więc twoje pragnienia staną się faktem :P


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 25.04.19, 11:16
    Import ropy wyniósł 13,45 mln ton w I poł. 2018 r., w tym 9,96 mln ton z Rosji. Dane podało Ministerstwo Energii.
  • wykrywacz_klamcow 25.04.19, 12:49
    Jeszcze kilka lat temu udział rosyjskiej ropy w dostawach do Polski przekraczał 90 proc., obecnie jest to jedynie nieco ponad 50 proc. Wszystko dzięki kontraktom długoterminowym i dostawom spotowym, które są realizowane do gdańskiego Naftoportu z coraz większej liczby kierunków.


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 25.04.19, 16:29
    A źródło do tego?
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 11:56
    bo jak na razie ty rusku nie podajesz źródeł do swoich bzdur :P


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 26.04.19, 12:03
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > bo jak na razie ty rusku nie podajesz źródeł do swoich bzdur :P
    >
    > wykrywacz_klamcow 26.04.19, 09:54
    naftociąg Przyjaźń nijak nie przechodzi przez Ukrainę

    Dalej nijak nie przechodzi przez Ukrainę ?.....


    Jak ci brak elementarnej wiedzy, to dyskusja jest jałowa,
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 12:14
    a jak cytujesz to w całości :P
    prawidłowy cytat jest taki :P ale manipulant ruski i analfabeta nie potrafi bez kręcenia i kombinowania :P

    wykrywacz_klamcow 26.04.19, 09:54
    dziwna sprawa, bo do Polski
    naftociąg Przyjaźń nijak nie przechodzi przez Ukrainę :P

    teraz pokaż mi jak naftociąg Przyjaźń do Polski idzie przez Ukrainę :P


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 26.04.19, 12:56
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > a jak cytujesz to w całości :P
    Cytuje całość, debilne wstawki na górze,kasuje
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 13:03

    mamy jasność teraz kłamczuchu :p

    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 26.04.19, 13:15
    wykrywacz_klamcow napisał:

    >
    > mamy jasność teraz kłamczuchu :p
    >
    Absolutnie nie mamy
  • wykrywacz_klamcow 29.04.19, 13:10
    jak zanieczyściliście ropę wysyłaną do Europy.


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • wykrywacz_klamcow 25.04.19, 12:45
    W Rosji zwołano specjalne posiedzenie rządu. Chodzi jakość ropy naftowej, którą ten kraj eksportuje na zachód Europy. Polska i Niemcy wstrzymały odbiór surowca w związku z jego zanieczyszczeniem.


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • szwampuch58 26.04.19, 09:25
    hmmmmm,jak te "Helmuty" to robia?
    next.gazeta.pl/next/7,151003,24701605,tankowanie-w-niemczech-tansze-niz-w-polsce-wymowne-zdjecie.html#s=BoxOpImg3

    --
    www.youtube.com/watch?v=S07XJA7VaVA
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 09:32
    Duże straty rafinerii przerabiających zanieczyszczoną chlorkami ruską ropę, te koszty przerzucą na odbiorców paliw.


    Straty oceniła już Białoruś. Marina Kostiuczenko, rzeczniczka Bielnieftiechim, białoruskiego operatora rurociągu, poinformowała „Rz”, że wynoszą one co najmniej 100 mln dol. Do tego mogą dojść koszty napraw instalacji, które będzie można ocenić podczas corocznego remontu w rafineriach w sierpniu–wrześniu.



    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • szwampuch58 26.04.19, 09:41
    Rurociąg ten przechodzi przez Ukrainę. Nikt nie pyta, co się tam stało. O dziwo, Ukraina nie wykryła żadnego zanieczyszczonego oleju.

    --
    www.youtube.com/watch?v=S07XJA7VaVA
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 09:54
    naftociąg Przyjaźń nijak nie przechodzi przez Ukrainę :P


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 26.04.19, 10:41
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > naftociąg Przyjaźń nijak nie przechodzi przez Ukrainę :P
    >
    >
    Przechodzi
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 11:01
    bo jakby nie patrzeć trasa naftociągu Przyjaźń do Polski przebiega przez terytorium rosji, Białorusi i Polski.

    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 26.04.19, 11:14
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > bo jakby nie patrzeć trasa naftociągu Przyjaźń do Polski przebiega przez teryto
    > rium rosji, Białorusi i Polski.
    >
    Zwykły brak wiedzy i tyle, przebiegu to jednak nie zmienia
  • amunicyjny1 26.04.19, 11:24
    Coś czuje, że niedługo pojawi się plan Nord Stream ropa. W sumie to najlepsze wyjście
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 11:31
    doucz się rusku:
    upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d1/Druzhba.jpg
    do Polski idzie północna odnoga Przyjaźni, która nijak nie przechodzi przez Ukrainę :P
    chyba, że według twojej geografii Ukraina jest teraz na miejscu rosji :P



    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 26.04.19, 11:48
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > doucz się rusku:
    > upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d1/Druzhba.jpg
    > do Polski idzie północna odnoga Przyjaźni, która nijak nie przechodzi przez Ukr
    > ainę :P
    > chyba, że według twojej geografii Ukraina jest teraz na miejscu rosji :P
    >
    >
    > TAKI CYTACIK DLA POTOMNYCH

    wykrywacz_klamcow 26.04.19, 09:54
    naftociąg Przyjaźń nijak nie przechodzi przez Ukrainę

    Ma ktoś jakieś pytania ?
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 11:55
    i nadal nie widzisz, że twój brak umiejętności czytania po polsku został obnażony


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 09:58
    Ukraina też zamknęła odbiór brudnej ropy z rosji:
    Ukraina wstrzymała tranzyt ropy rurociągiem Przyjaźń.
    Białoruski koncern Biełnaftachim poinformował o wstrzymaniu tranzytu ropy naftowej przez Ukrainę; tym samym całkowicie wstrzymany został przesył tego surowca z Rosji do Europy rurociągiem Przyjaźń - napisał w nocy z czwartku na piątek portal Naviny.




    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 26.04.19, 11:04
    Wszwampuch58 napisał:

    > Rurociąg ten przechodzi przez Ukrainę. Nikt nie pyta, co się tam stało. O dziw
    > o, Ukraina nie wykryła żadnego zanieczyszczonego oleju.
    >
    W sumie dziwne, ale to Ukraina. Gdyby naftociąg południowy był czysty, to zanieczyszczenie musiało by powstać na Białorusi.
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 11:24
    brudna ropa dotarła na Białoruś z rosji i nawet nikt w tym kołchozie tego nie kwestionuje, ale ruskie trolle z sawuszkina brną z brednie


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 26.04.19, 11:28
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > brudna ropa dotarła na Białoruś z rosji i nawet nikt w tym kołchozie tego nie k
    > westionuje, ale ruskie trolle z sawuszkina brną z brednie
    >
    >
    Wiesz już, jak przebiega trasa tego naftociągu?
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 11:33
    naftociągu do Polski przez Ukrainę :P


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • karbat 25.04.19, 12:56
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > Niestety ale z bandytami nie powinno się prowadzić żadnych biznesów.

    specyficzne pojecie mowy nienawisci

    > Niestety ale z bandytami nie powinno się prowadzić żadnych biznesów.

    oszukane, skazone mieso wysylane na zachod i do Czech
    czy oni dojda do takich samych wnioskow jak gostek …

    w polskiej zywnosci sol drogowa . patrioci wszystko zjedza .
  • wykrywacz_klamcow 25.04.19, 13:22
    a tymczasem:
    Czechy zatrzymały rurociąg „Przyjaźń”, Kreml zwołuje pilne spotkanie


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • karbat 25.04.19, 13:37
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > a tymczasem:
    > [url=https://energia.rp.pl/surowce-i-paliwa/16661-czechy-zatrzymaly-rurociag-pr
    > zyjazn-kreml-zwoluje-pilne-spotkanie]Czechy zatrzymały rurociąg „Przyjaźń”, Kre
    > ml zwołuje pilne spotkanie

    nie zamulaj . czy inni powinni kupowac skazone mieso od bandytow …
    ( p. zanieczyszona ropa od bandytow )







  • wykrywacz_klamcow 25.04.19, 13:45
    jak widać zamulanie to wasza specjalność :P
    ale małe przypomnienie dla analfabetów zza Buga ;)
    wątek jest o ruskiej brudnej ropie - wiem to trudne do przełknięcia dla takiego zagorzałego sowiety :P


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • magna20000 25.04.19, 23:16
    Robi sie cienko z ropa. Polska musi zbudowac inne rafinerie przystosowane do zanieczyszczonej ropy....
  • wykrywacz_klamcow 10.05.19, 10:20
    zepsuć to wy potraficie ale do błędu i naprawy to nie potraficie się przyznać towarzysze :P


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 11:15
    Mihm podkreśla, że polska decyzja rzuca światło na debatę o sensowności gazociągów Nord Stream 1 i 2 przebiegających po dnie Bałtyku. Niezależnie od tego, Niemcy powinny być jego zdaniem wdzięczne Polsce. Decyzja o przerwaniu dostaw nie miała najwidoczniej podtekstu politycznego, a jej powodem było rzeczywiście zanieczyszczenie ropy. Czujność polskich chemików zapobiegła być może większym technicznym szkodom - pisze Mihm.

    Mihm krytykuje przy okazji rosyjski system kontroli, który w tym przypadku zawiódł. Niemiecki dziennikarz krytycznie ocenia zależność Niemiec od dostaw surowców z Rosji. Niezależnie od tego czy chodzi o ropę, gaz, czy węgiel, wszędzie Rosja jest dostawcą numer jeden - podsumowuje dziennikarz FAZ.



    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • szwampuch58 26.04.19, 11:57
    tu"Helmuty" pisza ze sprawa jest ale paniki nie ma bo magazyny pelne
    www.tagesspiegel.de/wirtschaft/verschmutzung-in-druschba-pipeline-oel-import-aus-russland-gestoppt/24259542.html

    --
    www.youtube.com/watch?v=S07XJA7VaVA
  • amunicyjny1 26.04.19, 12:12
    Te "Helmuty" poradzą sobie, u nas uznają to za świetny powód, do podniesienia cen paliw.
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 12:19
    ale jak widać kłamstwa to macie w genach :P
    ceny ropy idą w górę od trzech miesięcy, ale ty kłamco próbujesz manipulować, by zaciemnić winę ruskich przy sprzedawaniu brudnego surowca :P

    www.money.pl/gielda/surowce/dane,ropa.html
    tylko gamoniu ustaw okres na miesiąc lub trzy miesiące, bo znów nie będziesz wiedział o co chodzi :P


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • amunicyjny1 26.04.19, 13:13
    wykrywacz_klamcow napisał:


    > ceny ropy idą w górę od trzech miesięcy, ale ty kłamco próbujesz manipulować, b
    > y zaciemnić winę ruskich przy sprzedawaniu brudnego surowca :P

    Naprawdę.Ja nie tankuje w jakiś nafto portach czy w naftociągach tylko na stacjach
    forsal.pl/artykuly/1390083,absurdalnie-wysokie-ceny-paliw-w-polsce-taniej-kupisz-w-niemczech-czy-austrii.html
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 13:50
    jakoś mi ciebie nie żal ;)

    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • czizus 26.04.19, 14:44
    amunicyjny1 napisał(a):


    > Naprawdę.Ja nie tankuje w jakiś nafto portach czy w naftociągach tylko na stac
    > jach
    > forsal.pl/artykuly/1390083,absurdalnie-wysokie-ceny-paliw-w-polsce-taniej-kupisz-w-niemczech-czy-austrii.html


    Ale to już sprawa polityki cenowej danego kraju. W Polsce PIS realizuje 500+, "13" emerytura, krowa+, świnia +, . . . . . i kolejne plusy a pieniądze trzeba z kąść brać.
  • amunicyjny1 26.04.19, 14:58
    czizus napisał:

    >
    > Ale to już sprawa polityki cenowej danego kraju. W Polsce PIS realizuje 500+, "
    > 13" emerytura, krowa+, świnia +, . . . . . i kolejne plusy a pieniądze trzeba
    > z kąść brać.

    Parzcież to groszowe sprawy, przy tym co dają kraje zachodnie na te cele......
  • czizus 26.04.19, 13:08
    amunicyjny1 napisał(a):

    > Te "Helmuty" poradzą sobie, u nas uznają to za świetny powód, do podniesienia c
    > en paliw.

    To raczej świetny powód, żeby wycofać się z zakupów rosyjskiej ropy już tak na dobre. Wiadomo nie od dziś, że ta rosyjska ropa ma bardzo niską jakość a polskie rafinerie zostały zmodernizowane i przystosowane do ropy znacznie lepszej jakości, . . . . min. tej z Arabii Saudyjskiej. Dotychczas to jedynie dość niska cena była jedynym plusem ropy rosyjskiej. Ale w kontekście obecnej sytuacji, to już chyba nie ma znaczenia.
    FAZ bardzo słusznie ocenia sytuację na rynku energetycznym, dlatego dobrze się stało że Polska wybrała alternatywną drogę pozyskiwania ropy i gazu wobec dostaw rosyjskich. Niech inni patrzą i się uczą!!!
  • amunicyjny1 26.04.19, 13:20
    czizus napisał:

    > amunicyjny1 napisał(a):
    >
    > > Te "Helmuty" poradzą sobie, u nas uznają to za świetny powód, do podniesi
    > enia c
    > > en paliw.
    >
    > To raczej świetny powód, żeby wycofać się z zakupów rosyjskiej ropy już tak na
    > dobre. Wiadomo nie od dziś, że ta rosyjska ropa ma bardzo niską jakość a polski
    > e rafinerie zostały zmodernizowane i przystosowane do ropy znacznie lepszej jak
    > ości, . . . . min. tej z Arabii Saudyjskiej. Dotychczas to jedynie dość niska
    > cena była jedynym plusem ropy rosyjskiej. Ale w kontekście obecnej sytuacji, to
    > już chyba nie ma znaczenia.
    > FAZ bardzo słusznie ocenia sytuację na rynku energetycznym, dlatego dobrze się
    > stało że Polska wybrała alternatywną drogę pozyskiwania ropy i gazu wobec dosta
    > w rosyjskich. Niech inni patrzą i się uczą!!!


    Ropy, Naftoport powstał 40 lat temu

    Niech inni patrzą i się uczą!!!

    Cen paliw?
  • czizus 26.04.19, 14:34
    amunicyjny1 napisał(a):


    > Ropy, Naftoport powstał 40 lat temu
    >
    > Niech inni patrzą i się uczą!!!
    >

    Owszem, 40 lat temu i to była dobra robota Gierka. On tez wiedział co to takiego Rosja(ZSRR).
    Ale już modernizacja polskich rafinerii i przystosowanie ich do ropy arabskiej(dużo lepszej jakości) to robota Polski niepodległej, więc generalnie ci inni mają się czego uczyć.
  • amunicyjny1 26.04.19, 14:02
    czizus napisał:


    > To raczej świetny powód, żeby wycofać się z zakupów rosyjskiej ropy już tak na
    > dobre.

    To róbmy to, a nie tylko gadajmy. Sprawdź dane za ubiegły rok, po trzydziestu latach dywersyfikacji co mamy ?
  • czizus 26.04.19, 14:40
    amunicyjny1 napisał(a):

    > czizus napisał:
    >
    >
    > > To raczej świetny powód, żeby wycofać się z zakupów rosyjskiej ropy już t
    > ak na
    > > dobre.
    >
    > To róbmy to, a nie tylko gadajmy. Sprawdź dane za ubiegły rok, po trzydziestu l
    > atach dywersyfikacji co mamy ?

    Zdaje się aż 70% ropy sprowadzaliśmy z Rosji(no bo ta cena) ale Naftoport może przyjąć całkowite zapotrzebowanie polskich rafinerii. Nie wiem jak Orlen w Czechach i na Litwie.
    Chodzi głównie o jakość bo to ważne. Jeżeli Rosjanie usuną wady i wszystko wróci na swoje miejsce to dlaczego nie kupować od Rosjan. Tyle, że Rosja staje się niewiarygodna więc lepiej zawczasu przygotować dostawy z innych kierunków a jest to możliwe.
  • amunicyjny1 26.04.19, 14:53
    Chodzi głównie o jakość bo to ważne. Jeżeli Rosjanie usuną wady i wszystko wróci na swoje miejsce to dlaczego nie kupować od Rosjan. Tyle, że Rosja staje się niewiarygodna więc lepiej zawczasu przygotować dostawy z innych kierunków a jest to możliwe.

    A dlaczego nie wiarygodna, na podstawie tego przypadku który wyjaśniają? Ktoś wkleił przypadek z USA [aktualny] został od razu usunięty.A to tylko technika i jej konsekwencje
    Z rosyjskiej ropy nie zrezygnujemy. bo ucieszymy tym tylko innych eksporterów, a oni sentymentalni nie są
  • wykrywacz_klamcow 26.04.19, 15:08
    amunicyjny1 napisał(a):
    > Ktoś wkleił przypadek z USA [aktualny] został od razu usunięty.

    Niby skąd wiesz co ktoś wkleił skoro zostało od razu usunięte? ;)
    Po prostu rzucasz takie brednie sugerując, że jest jakiś spisek i w ten sposób próbujesz pomniejszyć znowu winę ruskich :p

    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • karbat 26.04.19, 11:20
    szwampuch58 napisał:

    > hmmmmm,jak te "Helmuty" to robia?
    > next.gazeta.pl/next/7,151003,24701605,tankowanie-w-niemczech-tansze-niz-w-polsce-wymowne-zdjecie.html#s=BoxOpImg3

    ceny w Polsce robia b. duze postepy, gonia niemieckie w szybkim tempie ,
    i niech nikt nie mowi, ze PIS nie ma zadnych sukcesow .
  • wykrywacz_klamcow 07.05.19, 11:51
    Od 19 dni Polska nie otrzymuje rurociągiem Przyjaźń surowca nadającego się do przerobu w rafineriach.

    Nadal nie wiadomo, kiedy sytuacja wróci do normy. Z punktu widzenia konsumentów problem jest niedostrzegalny – paliwo na stacjach benzynowych jest, bo rafinerie korzystają z rezerw państwowych i dostaw z tankowców przypływających do Naftoportu w Gdańsku. Wciąż jednak nie wiemy, co się dzieje z brudną ropą rosyjską, która prawdopodobnie nadal znajduje się wewnątrz polskiego odcinka rurociągu Przyjaźń.

    To problem istotny, bo dopóki rurociąg jest zatkany niedającym się przetwarzać surowcem, dopóty nie będą mogły do nas docierać nowe dostawy ropy o prawidłowych parametrach. Oczyszczenie rurociągu jest więc warunkiem powrotu sytuacji do stanu normalnego.


    tak wygląda robienie interesów z ruskimi: nabrudzą a sprzątać nie chcą

    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • wykrywacz_klamcow 10.05.19, 11:47
    nie może znaleźć nabywców:

    Vitol, Glencore i Trafigura mają ogromne problemy ze znalezieniem kupców na rosyjską ropę z terminalu Ust-Ługa pod St. Petersburgiem (terminal zaopatruje jedna z nitek rurociągu „Przyjaźń”). Pisze o tym agencja Reuters. Według danych samych handlarzy i terminalu Refinitiv Eikon, co najmniej 10 tankowców z około 1 milionem ton ropy marki Urals w zbiornikach znajduje się w różnych portach Europy, szukając nowych chętnych na transportowany surowiec.

    Tradycyjni odbiorcy, wśród których są Eni (Włochy-red), Exxon Mobil (USA-red), Royal Dutch Shell, PKN (Orlen-red) i Repsol (Hiszpania-red), odmawiają odbioru ropy z ekstremalnie wysoką zawartością chlorków organicznych – pisze agencja. Jeden z dużych odbiorców rosyjskiej ropy określił sytuację jako „katastrofę i ogromny cios w wizerunek Rosji jako pewnego dostawcy. Słyszymy obietnice od rosyjskiego rządu, że szybko problem zostanie rozwiązany, ale jak dotąd nic się nie wydarzyło”. Vitol, Glencore i Trafigura odmówiły agencji komentarza.



    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • wykrywacz_klamcow 21.05.19, 11:16
    Francuski Total i włoski Eni wstrzymały zapłatę za kwietniowe dostawy brudnej rosyjskiej ropy naftociągiem Przyjaźń. Po stronie rosyjskiej nikt nie poczuwa się do rekompensowania strat klientów.

    ciekawe gdzie są teraz ci rusofile co opiewaja ruskich jako pewnych dostawców surowców? ;P
    jakoś nie bardzo chcą wziąć na siebie odpowiedzialność za brudną ropę


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • wykrywacz_klamcow 22.05.19, 13:16
    Słabo, raczej powinni nic nie płacić za brudną ropę i jeszcze żądać odszkodowania.
    Pewnie zniżka będzie symboliczna, bo przecież wasalny rząd prorosyjski nie będzie domagał się od swoich kasy ;)

    Polska żąda od Rosji zniżki za ropę z „Przyjaźni”


    --
    Jorl napisał 28.12.15, 13:42: "Ty Eva i Igor macie mentalnosc jak tu chytrze chapnac a nie zapracowac. Obydwoje wisicie na jakis garnuszkach socjalnych wiec i wam sie wydaje ze i kraje powinny tak robic. Praca wam smierdzi, zyc z pracy innych to jest fajnie. Ale wasnie wasza argumentacja jest takiego odbiorcy socjalow."
  • czizus 22.05.19, 13:45
    wykrywacz_klamcow napisał:

    > Słabo, raczej powinni nic nie płacić za brudną ropę i jeszcze żądać odszkodowan
    > ia.
    > Pewnie zniżka będzie symboliczna, bo przecież wasalny rząd prorosyjski nie będz
    > ie domagał się od swoich kasy ;)
    >
    > Polska żąda od Rosji zniżki
    > za ropę z „Przyjaźni”

    >


    Na to się zanosi. Swój swojego nie skrzywdzi.
  • szwampuch58 22.05.19, 17:04
    pyskujecie pyskujece a tymczasem:
    next.gazeta.pl/next/7,151003,24813824,orlen-korzysta-z-zanieczyszczonej-ropy-z-rosji-w-pewnym-zakresie.html#a=88&c=145&s=BoxBizImg1
    Buhahahahaha,wyglada na to ze cusik nie tak z wami

    --
    www.youtube.com/watch?v=S07XJA7VaVA

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.