Dodaj do ulubionych

Lagodny urok homoseksualizmu

15.07.19, 10:05
Partie nacjonalistyczne w Europie byly, i czesto sa, kierowane przez przywodcow, ktorzy maja malo do powiedzenia o zyciu seksualnym. Hitler nie chcial sie zenic by robic wrazenie, ze sie ozenil z Ojczyzna. Sa tez i inni, bardziej wspolczesni, ktorzy blizszych stosunkow z plcia odmienna nie utrzymuja.

Tym bardziej zadziwia przywodczyni nacjonalistycznej niemieckiej partii AfD Alicja Weidel, ktora zyje w zwiazku lesbijskim ze Szwajcarka rodem z Cejlonu, Sara Bossard. Ten obraz, dekadenckiej seksualnie lesbijki, niezbyt pasuje do obrazu "silni zwarci gotowi" czy "imigranci poszli won".

Po zastanowieniu dochodze do wniosku, ze ten ujawniony homoseksualzm przywodcy politycznego jest uklonem w strone tej grupy wyborcow, ktorzy sa bardziej otwarci na zmiene obyczajow, ktorzy znaja inne kraje i zwyczaje, a takze, ktorzy sa lepiej wyksztalceni.

Dosc podobna postacia jest w polskim zyciu politycznym przywodca partii Wiosna, Biedron. Widac z tego ze homoseksualizm stal sie spolecznie akceptowalny. A nawet staje sie, o dziwo, atutem w walce politycznej.

PF


Edytor zaawansowany
  • boomerang 15.07.19, 10:41
    homoseksualiści wciąż są mniejszością pod każdą szerokością geograficzną (nawet w najbardziej zboczonym kraju, jakim są Niemcy), więc ich wysokie pozycje w polityce dowodzą że mamy do czynienia z pogwałceniem zasad demokracji na globalną skalę
  • vermieter 15.07.19, 13:11
    będą tutaj tkwiły?
  • polski_francuz 15.07.19, 13:52
    Tak dlugo jak beda istniec homofobiczne przekonania.

    PF
  • vermieter 15.07.19, 16:29
    jest właściwym miejscem na propagowanie tych przekonań?
    Co chciał powiedzieć bumerang w tym swoim bełkocie? Tylko zaprzeczyć, że nalezy do gatunku homo sapiens?
  • polski_francuz 15.07.19, 16:35
    Nie wiem czy jest ale wiem, ze o trudnych rzeczach lepiej rozmawiac. I jak masz do niego pytanie to je zadaj. Bez obrazania.

    PF
  • szwampuch58 15.07.19, 17:17
    Ja ma pytanie do tego swira:Czym motywuje te bezety" nawet w najbardziej zboczonym kraju, jakim są Niemcy "????
    To pytanie retoryczne raczej bo kazdy jego belkot to poklosie jego kompleksow,przypadek nie do wyleczenia.

    --
    www.youtube.com/watch?v=S07XJA7VaVA
  • boomerang 15.07.19, 23:28
    jeśli homoseksualiści są homo sapiens, to homofobi również... choć bycie homo sapiens samo w sobie nie jest jeszcze najwyższą wartością
  • vermieter 16.07.19, 13:03
    tylko homo ale sapiens już nie, głowa boli od myślenia
  • suender 22.07.19, 15:53
    boomerang 15.07.19, 10:41

    > w najbardziej zboczonym kraju, jakim są Niemcy.

    Najbardziej zboczonym krajem są Soviety!
    cbdo.

    Pozdr.
  • amunicyjny1 22.07.19, 16:36
    To niech ''dziewczynki'' pozostaną przy swoim zdaniu, i pozwolą zastać Podlasiu przy swoim.
  • amunicyjny1 22.07.19, 16:39
    suender 22.07.19, 15:53
    boomerang 15.07.19, 10:41

    > w najbardziej zboczonym kraju, jakim są Niemcy.

    Najbardziej zboczonym krajem są Soviety!

    Bo klepiący cie po d..., Jony nobilituje cie ....To tak nie działa
  • kylax4 11.08.19, 22:25
    Hitler zdechł prawie 80 lat temu, a faszole nadal plenią się po świecie.


    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • engine8 15.07.19, 18:39
    Sami homo nie sa problemem - w sumie to oni maj problem. Problem w tym ze forsuja to ze w szkolach podstawoych juz musza uczyc dzieci o gender i o tym ze nikt na pewno nie wie czy jest dziewczynka czy chlopcem i moze byc tym kim chce.. rano chlopcem , po poludniu dziewczyna a wieczorem niezdecydowanym....
    No beda mogli adoptowac dzieci wec dzieci beda wychowywane w rodzinie juz nienormalnej (chciaz oni uwazaja ze ich nienormalnosc jest normalna) wiec trudno oczekiwac zeby dzieci byly inne... A takie zamieszanie w zasadach spolecznych i psychice ludzkiej bedzie mialo niekorzystny wplyw na przyszle pokolenia.
    I to wplynie na spoleczenstwa. Dobrze ze my za 20-30 lat pomrzemy i nie musimy sie tym martwic.
    U nas juz mozna do prawa jazdy wpsywac plec jako "niezdecydowana". I teraz jak sie ma Policjant zwracac do kierowcy o plci niezdecydowanej - nie mozna po tym jak wyglada ale jak sie dzis czuje..?
    Bedzie jak za dawnych czasow.. "Niech wysiada", "niech dmuchnie w balonik"
  • vermieter 15.07.19, 19:10
    nie zabłysnąłeś ani wiedzą ani znajomością ortografii.
  • senioryta13 15.07.19, 19:15
    ale za to napisal na temat w przeciwienstwie do ciebie.
  • vermieter 15.07.19, 19:22
    napisał co wiedział, a powinien lepiej wiedzieć co pisze, bo się ośmiesza. Mam rozebrać poniższe zdanie, czy zrobisz to za mnie?

    "homoseksualiści wciąż są mniejszością pod każdą szerokością geograficzną (nawet w najbardziej zboczonym kraju, jakim są Niemcy), więc ich wysokie pozycje w polityce dowodzą że mamy do czynienia z pogwałceniem zasad demokracji na globalną skalę"
  • senioryta13 15.07.19, 19:30
    no widzisz, ty rowniez nie napisales postu tam gdzie powinien byc, wiec do kogo masz pretensje ?
  • walter622 15.07.19, 19:34
    vermieter napisał(a):

    > napisał co wiedział, a powinien lepiej wiedzieć co pisze, bo się ośmiesza.

    Komentujesz tekst engine8, przytaczając wypowiedź boomeranga.
    Dość dziwny sposób postępowania.

  • boomerang 15.07.19, 23:13
    komentuje w zgodzie z ideologią gender
  • europitek 28.07.19, 08:38
    A możej dlatego, że bumerang ma skomplikowany tor lotu i nie każdy potrafi odgadnąć, gdzie upadnie.
  • engine8 15.07.19, 19:54
    Ale trafilem chyba na pedla.... sorry..
  • polski_francuz 15.07.19, 20:47
    No coz. Czas bym i ja swe poglady ujawnil. Ano, kto z kim idzie do lozka i jak sie zadowala seksualnie wydaje mi sie obojetne. Jesli partnerzy sa przyzwalajacy. Patrzac na spoleczenstwo, to mozna sie spytac czy potrzebujemy dzieci czy nie. Ano sa takie kraje, ktore potrzebuja i takie co nie potrzebuja. I panstwo pewnie ma taka polityke prowadzic by dzieciorobstwo wzmagac lub hamowac.

    Co do obyczajow seksualnych to zaleza pewnie od spoleczenstwa, jego historii, pozycji kobiet i mezczyzn. Co do Niemiec, ktore znam z lat 80-tych to byly w przodzie w prawach kobiet. Z drugiej strony ich przemysl, i menadzerowie sa bardzo mesko-mescy i zarobki kobiet sa ciagle z 20-30% nizsze od mezczyzn na podobnych stanowiskach. "Coming out-y" politykow zaczely sie z jakies 20 lat temu. Zaczal chyba burmistrz Berlina Wowereit a tuz za nim inny polityk liberalny Westerwelle. Pewnie wynikalo z ich checi "bycia nowoczesnym". W koncu Niemcy nie robia dzieci. Nie dlatego ze sa zboczeni, ale dlatego ze wola zarabiana forse wydawac na siebie.

    Tyle moge powiedziec.

    PF
  • engine8 15.07.19, 20:56
    No i co do "praw kobiet" to tez nalezy je wprowadzac z odrobina rozsadku...

    U nas teraz FB przyjal kobiet ktora ma zadanie naczelne aby w FB bylo 50/50 kobiet i mezczyzn bo wtedy to bedzie rownouprawnienie..
    No ale pytaja jak to zrobic skoro niecale 30% kobiet konczy studia techniczne kwalifikujace je to pracy w tej firmie?
    No wiec jej odowiedz jest ze nalezy wiec zorganizowac kursy aby jes szybko przeszkolic...

    Drugi "prawo" absolutne prawo decydoewani o aborcji... Kobiety uwazja ze to ich cialo i maj prawo robic co chca..
    Oczywiscie ze moga ze swoim cialem....
    Ale plod to juz nie ich cialo - to cialo 3-cie powstale z ich i ojca komotek a one jedynie sa jego opiekunami przez 9 miesiecy... I decyzja o abrcji powinna obowiazkow traktowac rowno ojca i matke. Bo taka kobie "nacignie" goscia i teraz on ni ema nic do gadanie na temat swojego dziecka - on amoze go uzunac albo urodzic i zmusic go do placenie przez 18 czy wiecej lat... Przecie on tez moze zarzaadac aborcji?
  • amunicyjny1 15.07.19, 21:11
    To powie że puściła się z sąsiadem, i co jej zrobisz ? Potem ci przyśle paseczek z DNA że jednak twoja robota, pani w sadzie będzie patrzyć na ciebie jak na bydlaka, bo powódka musiała uciec się do kłamstwa by ratować życie ludzkie przed mordercą. I jej zbolałe serduszko, dopieprzy ci razy dwa
  • engine8 15.07.19, 21:16
    A wiec takie zachwanie nalezy popierac czy tepic?
  • amunicyjny1 15.07.19, 21:30
    Bite 30 lat za późno ''sufrażystki''i zwyciężyły, czy to im na dobre wyjdzie druga sprawa, teraz się możesz przyglądać i dziękować Bogu, że w okresie twojej świetności, kobieta wyglądała jak kobieta, i zachowywała się jak kobieta. Co będzie za xx lat, niech się wnuczki martwią
  • engine8 15.07.19, 21:01
    Ja trez uwazam ze mnie nie obchodzi kto z kim spi i co i jak robi... Byle sie tym nie chwalil wszem dookola i nie zadal abym ja oddawal swoje prawa i przywileje w imie polepszania im sytuacji..
    Ich zachowanie jest wbrew naturze i biologi wiec nie powinno byc traktowane jako norma ale jako odstepstwo od normy.
  • summerland 22.07.19, 04:58
    No tak ale lekarze uznali, ze to norma :/
  • kylax4 11.08.19, 22:28
    I tworzysz sztuczne problemy tam, gdzie ich nie ma.

    Dzieci tak samo, jak dorośli mają swoją orientację, czy poczucie tożsamości płciowej i zabranianie im otwartej deklaracji kim są, doprowadza do samobójstw młodych ludzi.


    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • vermieter 15.07.19, 19:18
    Czas najwyższy żeby kobiety zaczęły zajmować stanowiska w hierarchii kościoła katolickiego.
  • engine8 15.07.19, 19:55
    Nie!. To bylby poczatek konca..
  • amunicyjny1 15.07.19, 20:10
    Pan francuz, mógłby napisać co za urok widzi w homoseksualizmie ? Zboczenie płciowe, jest zboczeniem, nie należy tego karać, ale nie należy tez zmieniać kategorii
  • felusiak1 15.07.19, 19:57
    Zostań papiezem i próbuj.
  • boavista4 15.07.19, 20:30
    a homoseksualizm nie ma w sobie nic doskonalego. Sa geje lagodne i zbrodznicze. Jezeli gej nie lubi innego geja to wali po mordzie jak bandzior.
    Mialem 2 klientow gejow, jeden z nich to pan Robert Durst, Swojego ulubienca pocwiartowal i wyrzucil do smieci. Inny moj klient , molody obiecujacy lekarz z Niemiec zostal zanozowany przez swojego murzynskiego ulubienca.
  • boomerang 15.07.19, 23:31
    idź z kobietą do łóżka to zrozumiesz dlaczego nie nadaje się do hierarchii kk
  • j-k 15.07.19, 21:23
    Piwo z Biedroniem moglbym wypic - bo wyglada na sympatycznego czlowieka.

    ale z pewnoscia nigdy bym na niego nie zaglosowal.
  • jk2007 15.07.19, 21:26
    jak poznawac i lubic Rosje
    www.fontanka.ru/2019/07/15/045/
  • szwampuch58 15.07.19, 22:21
    Helga na odwyk nie przyjeli czy braklo odwagi i samozaparcia....tak mi przykro,hehehehe

    --
    www.youtube.com/watch?v=S07XJA7VaVA
  • j-k 15.07.19, 22:26
    jk2007 pisze z Bialorusi.

    ja na Bialorusi jako zywo nie mieszkam.

    J.K.
  • amunicyjny1 21.07.19, 11:52
    polski_francuz napisał:

    Białystok nie docenia twego uroku
    Wspomnienia bojownika
    wiadomosci.onet.pl/kraj/marsz-rownosci-w-bialymstoku-jacek-dehnel-opisuje-zdarzenia-na-marszu/nhm5gkj
  • boomerang 21.07.19, 13:30
    Marsze równości to prowokacje. Akcja wywołuje reakcję, zgodnie z prawem Newtona.
  • amunicyjny1 21.07.19, 14:00
    Zależy równości czego
  • blueelvic2 21.07.19, 16:28
    Pytanie tylko jest takie: gdzie jest poczatek tego 'adoptowanego" prawa Newtona?
  • amunicyjny1 21.07.19, 17:04
    Tu musi każdy odpowiedzieć sobie sam, Na moim terenie czyli wspomniany Białystok, dosyć klarownie to wyjaśniono. Jak jest gdzie indziej, wasza sprawa. Może jak wam usiądą na kolana, nie wiem
  • polski_francuz 21.07.19, 18:33
    "gdzie jest poczatek tego 'adoptowanego" prawa Newtona?"

    Pod jablonia. Newton se spacerowal i mu jablko na glowe spadlo. Newton zaklal i odrzucil jablonce jablko. A, po zastanowieniu, opisal to jako: akcja=reakcja:)

    PF
  • amunicyjny1 21.07.19, 18:52
    Pała z fizyki
  • blueelvic2 22.07.19, 00:03
    mial miejsce w sadzie jablkowym.

    Przedmowca mial cos innego chyba na mysli.
  • europitek 28.07.19, 07:35
    polski_francuz napisał:
    > Newton zaklal

    Ale niekulturalni ci angielscy lordowie.

    > i odrzucil jablonce jablko.

    I jeszcze głupi ten lord Newton, żeby rzucać jabłkiem w jabłonkę.
    A czy chociaż trafił?
  • boomerang 21.07.19, 23:47
    Homoseksualizm jest najbardziej drapieżną wersją ludzkiego seksualizmu. Supersamce wyżywają się na zniewieściałych samcach, udowadniając sobie samym swoje wyjątkowe możliwości przywódcze w społeczeństwie, bo kto jak nie supersamiec/pederasta jest predystynowany do zajmowania wysokich stanowisk w instytucjach państwowych i publicznych. Ci zabawni przebierańcy, zwani dziś gejami, to tylko panienki prawdziwych pederastów, tych niewidzialnych dla przeciętnego obywatela supersamców, czyli zaledwie połowa zjawiska zwanego homoseksualizmem (nie wliczam tu lesbijek, bo to zupełnie inna para kaloszy). Użyj intuicji drogi PeeFie i zlustruj otaczających cię mężczyzn sukcesu na wysokich stanowiskach, do których ty się nie dopchałeś, to otworzy ci się trzecie oko.
  • blueelvic2 22.07.19, 00:20
    tobie potrzebne trzecie oko.

    Użyj intuicji drogi PeeFie i zlustruj otaczających cię mężczyzn ....

    Przestan pizdzic i podejmij decycje, ze chcesz byc od dzisiaj lewo lub praworeczny. Zrobisz to?

    Czy przebywajac w towarzystwie leworecznych, mozesz „nabawic sie" tej cechy i zaniechac zdrowy zwyczaj poslugiwania sie reka prawa. Pokonasz swoj wrodzony instynkt?

    Nie. Dlaczego? No wlasnie. Proponuje korepetycje na temat orientacji seksualnej.
  • boomerang 22.07.19, 09:37
    czy ja napisałem że homoseksualizm jest zaraźliwy?
  • amunicyjny1 22.07.19, 09:47
    Jako idea jest zaraźliwy. A to o czym opowiada blu, to ciężka odmiana hedonizmu, czyli żeby życie miało smaczek, raz dziewczynka raz chłopaczek
  • blueelvic2 22.07.19, 14:01
    Brak konkretnej wiedzy w temacie powoduje, ze mamy do czynienia z falszywym stereotypem.

    Ksiadz moze z klerykiem i wierni dyskretnie przymykaja oczy. Maz uprawia seks analny z taka czy inna kobiete i jest wyjatkowo spelniony... Normalka.

    Ciemnota, brak tolerancji czy tez zwyklej empatii do drugiego czlowieka lezy u podstaaw wydarzen w Bialymstoku.
  • boomerang 28.07.19, 01:51
    Historia est magistra vitae. Homoseksualiści w brunatnych koszulach wynieśli Hitlera do władzy, a ten im się zrewanżował wyciągając ich z łóżek podczas Nocy Długich Noży. I co? Mam się cieszyć że zamienili brunatne koszule na tęczowe flagi?
  • amunicyjny1 28.07.19, 07:34
    boomerang napisał:

    > Historia est magistra vitae. Homoseksualiści w brunatnych koszulach wynieśli Hi
    > tlera do władzy, a ten im się zrewanżował wyciągając ich z łóżek podczas Nocy D
    > ługich Noży. I co? Mam się cieszyć że zamienili brunatne koszule na tęczowe fla
    > gi?

    Jak na konklawe będzie dwóch homo, to znaczy że papieża wybierają homoseksualiści
    a maże jak ksiądz proboszcz jest pedofilem, to parafia jest pedofilska ?
  • europitek 28.07.19, 07:37
    Zawsze można wymyśleć jakiś wskaźnik "per capita" i będzie gites.
  • blueelvic2 28.07.19, 17:31
    Zrobili to inni ...

    Historia est magistra vitae. Z tym stwierdzeniem zgadzam sie w 100%.

  • boomerang 30.07.19, 10:36
    Rohm zrobił kawał dobrej roboty dla spopularyzowania Hitlera.
  • blueelvic2 30.07.19, 16:39
    Ale nie wyniosl go do wladzy.
  • boomerang 30.07.19, 22:56
    wyniosło go społeczeństwo
  • europitek 28.07.19, 07:07
    blueelvic2 napisał(a):
    > Czy przebywajac w towarzystwie leworecznych, mozesz „
    > nabawic sie" tej cechy i zaniechac zdrowy zwyczaj poslugiwania
    > sie reka prawa. Pokonasz swoj wrodzony instynkt?

    Zły przykład, ponieważ lewo- praworęczność może ulec zmianie pod długotrwałym wpływem bodźców środowiskowych.
  • blueelvic2 30.07.19, 17:46
    Jak ktos w wypaku straci reke?

    Podalem dobry przyklad.
  • europitek 31.07.19, 01:28
    Jestem żyjącym przykładem, że zły.
  • de_oakville 22.07.19, 00:45
    Kinowe "supersamce" np. Marlon Brando (pochodzenie niemiecko-angielsko-irlandzkie, prawdziwe niemieckie nazwisko Brandau), Clint Eastwood, Henry Fonda, John Wayne, Roger Moore czy Arnold Schwarzenegger, o ile wszystkim wiadomo, nie byli gejami. Ani "aktywnymi" ani "pasywnymi".
  • boomerang 22.07.19, 09:41
    > Kinowe "supersamce"

    Filmy są kręcone dla masowego widza, a masowy widz nie jest pederastą.
  • felusiak1 22.07.19, 20:01
    A Rock Hudson?
  • amunicyjny1 22.07.19, 20:09
    W USA, też się porobiło. Kiedyś była złota zasada w armii ''don’t ask, don’t tell'' po co to było ruszać?
  • felusiak1 22.07.19, 23:38
    Jak to po co? przecież w kampanii wyborczej mowil, ze chce fundamentalnie zmienić USA.
    Własnie jesteśmy w trakcie fundamentalnych zmian. Zmiany poszły tak daleko, ze Ivanka Trump zostala oskarzona o rasizm bo kupila dzieciom bialego psa. Było kupić ryżego.
  • engine8 22.07.19, 23:40
    No Obama mial czarne i to nie bylo rasistowskie??
  • engine8 22.07.19, 23:38
    No bo nikt nie chce aby sie koles w nocy do niego dobieral od tylu..Albo zeby sie pod prysznicem po mydlo nie mozna bylo spokojnie i bezpiecznie schylic.. .
    Niestety takich najlepiej byloby seperowac.. Niech sie razem soba ciesza.. Ale tam tez sa pary i jak sie szef i podwladny na siebie obraza to co to za wojsko bedzie..? :)
  • europitek 28.07.19, 07:19
    boomerang napisał:
    > Supersamce wyżywają się na zniewieściałych samcach,
    > udowadniając sobie samym swoje wyjątkowe możliwości
    > przywódcze w społeczeństwie,

    I to jest kolejny dowód, że człowiek pochodzi od małpy, a szympans jego najbliższym krewnym. Tylko u szympów to się nazywa fachowo "dosiadaniem" - takie trochę pozorowane, krótkie stosunki samiec-samiec.
  • felusiak1 22.07.19, 00:39
    Tym razem strażnikowi nie podobalo sie, że doczytałem tylko do neofaszystow.
    Zdaniem straznika jedyna niepodwazalna prawda nie moze byc kwestionowana.
  • europitek 28.07.19, 07:12
    I ma on rację, ponieważ nie można podważyć czegoś, co jest niepodważalne. Po co więc próbować, robić zamęt w głowach ludu pracującego, któremu może się zachcieć marnować energię na niemożliwe misje. Takie marnowanie może się negatywnie odbić na PKB i spowodować wzrost inflacji.
  • felusiak1 22.07.19, 00:48
    Obejrzałem sobie wydarzenia w Bialymstoku na youtube. Poinformowano mnie, ze patrioci stawili się licznie i dali odpór dewiantom. Potem powiedziano mi, ze częśc patriotów to kibice. Nazwijmy ich patriotycznymi kibicami. Zebrali sie pod pomnikiem na ktorym widać napis "Bog, Honor. Ojczyzna" i nawet zaspiewali Jeszcze Polska... i potem już nie owijali w bawelnę. Zaczęli skandować "Wypie^dalać" i blokowali marsz dewiantów. Z kolei ci ostatni nieżli hasło "Wolność, Rowność, Tolerancja". I to jest zbyt dlugie. Wzorem nara i spoko powinni byli skrocić do "Wol, Rów i Tolera".
    Ale najwieksze wrazenie zrobilo na mnie hasło "Chlopak+dziewczyna=normalna rodzina".
    Aha i patrioci mieli na twarzach maski. Widocznie wstydzą się swego patriotyzmu albo coś takiego.
  • boavista4 22.07.19, 04:32
    jak widac te parady w Gdanski i Warszawie zostaly wlasciwie zrozumiane w reszcie kraju, a rzad zeby zapobiec rewolucji powinien zakazac takich parad. W Gdansku parada pkazala rozne formy dewiacji i cala ikonografie seksu wulgarnego, natomiast Bialystok zareagowal z pokazem policyjnej brutalnosci na miare rewolucji kolorowych.
  • amunicyjny1 22.07.19, 08:46
    felusiak1 napisał:

    > Obejrzałem sobie wydarzenia w Bialymstoku na youtube.

    To może oświeć nas, jak to jest z dewiantami u ciebie. Sodomy law obowiązuje jeszcze ? Ludzie na ulicy klaskają na widok parady sodomitów?
  • felusiak1 22.07.19, 17:10
    a ty co? czytać, qrwa nie umiesz?
  • szwampuch58 22.07.19, 11:02
    www.youtube.com/watch?v=0T8uiKZ83QU&feature=youtu.be
    i jestem pewny ze jeszcze Polska nie jest stracona dla cywilizowanego swiata

    --
    www.youtube.com/watch?v=S07XJA7VaVA
  • felusiak1 22.07.19, 17:16
    Może i nie jest stracona ale kibolowa tłuszcza przeraża.
    Za kilka lat przerazajace bedą parady gejow.
  • europitek 28.07.19, 06:49
    Przerażające to jest twierdzenie, że bank jest najlepszym przyjacielem człowieka. Z kibolami i gejami to żaden problem.
  • kylax4 11.08.19, 22:29
    rzeczywistości.


    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • polski_francuz 22.07.19, 09:47
    Ogladnelem video z Bialegostoku w Le Figaro i 48 wpisow pod nim. Najblizszym moich pogladow byl wpis "Jest demokracja. Jedni sa za tym inni za innym. I o czym tu pisac?"

    A jaki jest moj poglad na sprawe homoskesualizmu juz napisalem koledze engine. Jak sie ludzie seksualnie zadawalaja jest mi obojetne. Jesli chodzi o tworzenie rodzin, to powinno sie uwaznie przygladnac osobom je tworzacym. Sluchalem czesto w radio Marc Olivier Fogielq, ktory jest homoseksualista i wychowuje dziecko. Marc'O (tzw.) wydaje mi sie dobrym ojcem.

    W koncu rewolucja obyczajowa przyszla do F czy UK wczesniej. W Polsce przychodzi obecnie.

    PF
  • engine8 22.07.19, 18:14
    No i jesli sie ten caly trend konczy na zadowalniu seksualnym, jest rzecz prywatna i nikt sie tym nie obnosi a takze jak to zadowalanie sie mnie nie dotyczy (do mialem takiego kolesia co sie podwalal i nie moglem my dac gebe bo mnie nie dotykal jeszcze ) to nie mam nic przeciwko ale jak sie to rozszerza na inne sfery zycia, zczyna sie wszem i wobec pokazywac ze ta nienormalnsc jest normalna i jak to zaczyna wpadac w konflikt z moimi prawami, przywilejami czy pogladami to juz mi sie nie podoba.
    A gdzie mozna kupic te Polskie naklejki "Strefa wolna od LGBT"?
  • amunicyjny1 22.07.19, 19:00
    W '' Ma być w ''Gazecie Polskiej'' w JUSEJ, będzie prawdopodobnie prędzej jak w Polsce, bo empik odmówił sprzedaży nakładu z naklejką
  • kylax4 11.08.19, 22:31
    i jakoś nie zwracają uwagi na to, że nie każdy chce to oglądać.
    Zatem czemu przeszkadzają Ci parady LGBT?

    Jak coś Ci przeszkadza, to odwróć głowę. Prawa wywalcza się tylko ostrą walką o nie. Jak masz już dość parad LGBT, to znaczy, że trzeba zwiększyć ich natężenie jeszcze 5 razy.


    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • amunicyjny1 13.08.19, 14:17
    kylax4 napisał:


    >
    > Jak coś Ci przeszkadza, to odwróć głowę. Prawa wywalcza się tylko ostrą walką o
    > nie.


    A o jakie prawa tak walczą ?
    >
    >




    --
    getyarn.io/yarn-clip/67588714-0425-4292-814d-62d0e030fd2e
  • kylax4 14.08.19, 16:49



    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • amunicyjny1 14.08.19, 17:37
    Nie umiesz odpowiedzieć na proste pytanie ?
    Twierdzisz że muszą walczyć, jednocześnie nie wiedząc o co. To prowokacja ?.

    --
    getyarn.io/yarn-clip/67588714-0425-4292-814d-62d0e030fd2e
  • kylax4 15.08.19, 20:00
    pytania.


    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • amunicyjny1 15.08.19, 20:40
    kylax4 napisał:

    > pytania.
    >
    >
    To jak to jest u ciebie, popierasz walkę homo o ....., ale właściwie to nie wiesz o co walczą

    To kuriozum, albo prowokacja panie kylax




    --
    getyarn.io/yarn-clip/67588714-0425-4292-814d-62d0e030fd2e
  • boomerang 23.07.19, 00:14
    > W koncu rewolucja obyczajowa przyszla do F czy UK wczesniej. W Polsce przychodzi obecnie.

    Po rewolucji paryskiej i październikowej, przyszła pora na rewolucję obyczajową. To masz na myśli?
  • polski_francuz 23.07.19, 10:38
    Sa rewolucje polityczne i obyczajowe. Nie mozna bylo sobie wyobrazic, ze za wladzy Hitlera w Niemczech ktos wyzna swoj homoseksualizm. Teraz politycy to wyznaja dodajac "und es ist gut so".

    PF
  • boomerang 25.07.19, 12:06
    To jest ciekawe zjawisko sięgania w dyskusji po krańcowe, ostateczne, "ultimate" słowo "hitler"...
  • boomerang 28.07.19, 01:59
    Nie mozna bylo sobie wyobrazic, ze za wladzy Hitlera w Niemczech ktos wyzna swoj homoseksualizm.

    Można było. Ernst Röhm oraz członkowie jego paramilitarnej organizacji SA w brunatnych koszulach, którzy wynieśli Hitlera do władzy, byli homoseksualistami. Służyli wiernie Hitlerowi dopóki SS nie powyciągała ich z łóżek w czerwcu 1934 roku (Noc Długich Noży).
  • caesar_pl 28.07.19, 15:03
    USA zawdziecza niezaleznosc od Wielkiej Brytanii pedalowi.
    en.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Wilhelm_von_Steuben
    Seine Auswanderung nach Amerika wird von modernen Historikern mit einer drohenden Anklage wegen homosexueller Handlungen, damals noch als Sodomie bezeichnet, in Verbindung gebracht[1][2][3]. Deshalb wird Steuben regelmäßig angeführt, wenn es um die Geschichte der Inklusion Homosexueller in das US-Militär geht.[4][5]
    po polsku:
    von Steuben wyemigrowal do USA gdyz mial na karku proces o pedalstwo czyli sodomie.
    Jego nazwisko jest laczone z historia homosexualität w armii US.Inklusion - zroznicowanie ludzi to normalka.
  • blueelvic2 28.07.19, 17:34
    !
  • boomerang 30.07.19, 10:38
    piskliwie zabrzmiał twój protest !
  • blueelvic2 30.07.19, 16:44
    Zenujaca blyskotliwosc.
  • boomerang 30.07.19, 22:57
    zgadłem?
  • europitek 28.07.19, 05:58
    To jest nie rewolucja, lecz chytry spisek "zielonych" ultrasów, którzy sobie wymyślili sposób na uratowanie "zielonej Gai". Jak już wszyscy zostaną homofilami to ludzkość wymrze w 50 lat... i planeta będzie uratowana!
    Tak więc, powszechny homoseksualizm to najlepszy środek na bezinwestycyjną (czyli darmową) redukcję emisji CO2!!!
  • senioryta13 22.07.19, 12:49
    „Celem małżeństwa jest założenie rodziny, to znaczy – wydanie na świat potomstwa. (…) Natomiast zasadniczym celem związków jednopłciowych jest świadczenie sobie nawzajem usług seksualnych – bo przecież dobór par następuje według kryterium seksualnych upodobań. W tej sytuacji nazywanie takich związków „małżeństwami” jest celowym wprowadzaniem chaosu pojęciowego, w którego następstwie nikt już nie będzie wiedział, co konkretnie jakie pojęcie oznacza”.
  • szwampuch58 22.07.19, 12:58
    „Celem małżeństwa jest założenie rodziny, to znaczy – wydanie na świat potomstwa
    Gornolotna i prostacka teza,moim zdaniem bo przykladowo:
    natemat.pl/105271,30-zon-40-dzieci-4-wiezione-bite-i-glodzone-corki-poznajcie-historie-rodziny-krola-arabii-saudyjskiej

    --
    www.youtube.com/watch?v=S07XJA7VaVA
  • blueelvic2 22.07.19, 14:09
    Celem małżeństwa jest założenie rodziny, to znaczy – wydanie na świat potomstwa


    Znam malzenstwa, ktory nie wydaly na swiat potomstwa. I co teraz z nimi zrobic? Napuscic kiboli z Bielegostoku?

    Malzenstwo, to nie tylko biologia i prawo zachowania gatunku....

    Malzenstwo, to prawnie zatwierdzony zwiazek dwoch osob...
  • engine8 22.07.19, 18:19
    "Malzenstwo, to nie tylko biologia i prawo zachowania gatunku....
    Malzenstwo, to prawnie zatwierdzony zwiazek dwoch osob... "

    I tu nalezy to inrerpretowac tak jak to robi sie w Stanach kiedy sa problremy w intrpretacji tekstu Konstytuacji i wtedy sie do tego podchodzi na zasadzie"
    "Co mieli na myli ci to pisali wtedy kiedy to pisali"
  • boavista4 22.07.19, 23:06
    Malzenstwo ma jedyny cel , to jest prokreacja, Jezeli malzenstwo jest bezdzietne to dla spoleczenstwa nie ma znaczenia, poniewaz tylko wychowanie nastepnego pokolenia jest najwazniejsze dla narodou. Malzenstwa bezdzielne funkcjonuja i takze sa czescia spoleczenstwa. Wychowanie przez pary jednoplciowe nie daje dziecku mozliwosci pelnego poznania roznorodnosci swiata. Dzieci wychowane przez pary jednoplciowe moge kochac, albo nienawidzic styl zycia swoich opiekunow. Kiedy odwiedzilem jeden z sierocincow w Brazyli, chlopcy witali mnie jak wyczekiwanego ojca.
    Moja znajma w Niemczech przez dlugie lata chciala sie dowiedziec kto byl jej ojcem, poniewaz matka ukrywala to przed nia. W koncu w Muzeum Slaskim zobaczyla zdjecie swojej matki w towarzystwie autora zdjecia, ktory byl bardzo do niej podobny, to byl jej ojciec.
    Medycyna nie potrafi wyleczyc grypy, a coz dopiero zmienic seks. Kosmetyczna zmiana seksu to kastrakcja, i wielu ludzi ktorzy sie poddaja tej operacji ma zaburzenia psychiczne w nastepstwie tego.
    Geje i lesbijki powinny miec swoje miejsce w spoleczenstwie , powinni to traktowac naturalnie , miec zwiazki cos jak zakony, ale nie zwiazki malzenskie. Jedynymi beneficjantami aktow malzenskich sa dzieci i prawnicy. Wiekszosc zwiazkow gejowskich konczy sie po roku i prawnicy robia na tym kase. Cala ideologia GENDER ma celu zniszczenie struktur spoleczenstwa i jako taka nie powinna miec zadnego poparcia spoleczenstwa i rzadu.
  • engine8 22.07.19, 23:19
    I tu sie zgadzamy w 100%
  • europitek 28.07.19, 05:50
    Precz z heterofobami!
  • amunicyjny1 10.08.19, 09:11
    europitek napisał:

    > Precz z heterofobami!

    Będziesz dzisiaj w Płocku Paradował?




    --
    getyarn.io/yarn-clip/67588714-0425-4292-814d-62d0e030fd2e
  • europitek 16.08.19, 20:42
    Co do zasady nigdzie nie paraduję. I tę formę demonstracji w ogóle uważam za "cieniastą".
  • de_oakville 23.07.19, 11:32
    Jest wypowiedz na temat gejow i lesbijek w ksiazce Ernesta Hemingwaya pt. "A Moveable Feast" ("Ruchome swieto"). Autor opisuje w niej swoje wrazenia z miedzywojennego Paryza, w ktorym przez dluzszy czas mieszkal i spotykal sie z wieloma interesujacymi osobami, w tym z innymi imigrantami z Ameryki. Ciagneli oni wtedy masowo do stolicy Francji w poszukiwaniu "dolce vita" - nie bylo tam prohibicji, ale bylo za to tanie zycie w porownaniu z USA. Amerykanska pisarka Gertrude Stein, ktora wtedy rowniez mieszkala w Paryzu wyrazila takie oto poglady na temat gejow i lesbijek w jednej z rozmow z Hemingway'em, ktora on opisuje.

    "S: -You know nothing about any of this really, Hemingway," she said. "You've met known criminals and sick people and vicious people. The main thing is that the act male homosexuals commit is ugly and repugnant and afterwards they are disgusted with themselves. They
    drink, take drugs, to palliate this, but they are disgusted with the act and they are always changing partners and cannot be really happy."

    "H: "-I see."

    "S: "-In women is the opposite. They do nothing that they are disgusted by and nothing that is repulsive and afterwards they are happy and they can lead happy lives together."
  • polski_francuz 23.07.19, 11:47
    Innymi slowy, Weidel jest OK a Biedron be:)

    Ale, zarty na bok bo obyczaje sie zmienily przez ostanie 80 lat i moze mescy homoseksualisci nie odczuwaja juz az takich wyrzutow sumienia?

    PF
  • de_oakville 25.07.19, 11:50
    polski_francuz napisał:

    > Ale, zarty na bok bo obyczaje sie zmienily przez ostanie 80 lat i moze mescy ho
    > moseksualisci nie odczuwaja juz az takich wyrzutow sumienia?

    Z zyciowego doswiadczenia widze, ze wyrzuty sumienia w tej kewstii to rzecz bardzo indywidualna. Sa rowniez ludzie calkiem "normalni", czyli heteroseksualni, ktorzy mieliby wielkie wyrzuty sumienia gdyby przyszlo im pojsc do lozka z osoba plci przeciwnej przed malzenstwem albo poza malzenstwem (tylko "dla sportu"). Nie dlatego, ze "narzuca" im to np. religia. Po prostu tak to odczuwaja (ich cialo nie jest "publiczne").
  • amunicyjny1 25.07.19, 12:57
    de_oakville napisał:

    > polski_francuz napisał:
    >
    > > Ale, zarty na bok bo obyczaje sie zmienily przez ostanie 80 lat i moze me
    > scy ho
    > > moseksualisci nie odczuwaja juz az takich wyrzutow sumienia?
    >
    > Z zyciowego doswiadczenia widze, ze wyrzuty sumienia w tej kewstii to rzecz bar
    > dzo indywidualna. Sa rowniez ludzie calkiem "normalni", czyli heteroseksualni,
    > ktorzy mieliby wielkie wyrzuty sumienia gdyby przyszlo im pojsc do lozka z osob
    > a plci przeciwnej przed malzenstwem albo poza malzenstwem (tylko "dla sportu").
    > Nie dlatego, ze "narzuca" im to np. religia. Po prostu tak to odczuwaja (ich c
    > ialo nie jest "publiczne").


    Skoro są osoby idące dla sportu czy ciekawości z osobą tej samej płci do łózka. To znaczy, że teza o uwarunkowaniu genetycznym homoseksualizmu, jest fałszywa. A co najmniej, naciągana, każdy przypadek należy rozpatrywać indywidualnie, na zasadzie, wada genetyczna,choroba psychiczna. świadome szerzenie sodomii. Jeżeli nie, to bądźmy konsekwentni i nazywajmy wszelkich złodziei kleptomanami, plus odpowiednie zmiany w kk
  • engine8 28.07.19, 00:06
    "Skoro są osoby idące dla sportu czy ciekawości z osobą tej samej płci do łózka."
    I tutaj mamy do czynie z dwoma osobami o podwojnie znieksztalconych genach - jedno to obie maj chec na seks z osoba tej samej plci a drugie to ta czynnosci jest robiona dla sportu.... i w sporcie zykle ktos wygrywa a ktos przegrywa...jak to tu taj byc ocenil? Jak w zapasach czy moeze Ten na gorze jest wygrany?
    Pewnie niedlugo bedzie to jeda z konkurencji olimipiskich ?
  • boomerang 28.07.19, 01:41
    Albo z nudów, jak Bronisław Malinowski i Witkacy płynący statkiem do Australii w 1914 roku... choć kto tam ich wie.
  • amunicyjny1 23.07.19, 11:48
    To miłe że opisujesz rzeczy sprzed 80 lat. Ale mamy na świecie rok 2019, i ciut inne realia
    Na dodatek przemyślenia 60-letniej feministki, nie są dobrym źródłem wiedzy o zagadnieniu
  • felusiak1 25.07.19, 18:12
    chłopcy nieustannie szukaja przygód i zmieniaja partnerów a dziewczynki zwykle zakładają gniazdko na dlugo.
  • boomerang 25.07.19, 12:22
    absolutnie się z tym zgadzam... natomiast lesbijki mnie nie brzydzą... Alicja B. Toklas podobno świetnie gotowała
  • wojciech.2349 25.07.19, 19:19
    Jego córka to chyba biedronka.
    Nie znam się na insektach.
  • caesar_pl 26.07.19, 09:34
    Pisalismy do rana ale wszystko co po 19. 19 zostalo skasowane. Polski zabojad to hu....
  • jabbaryt 27.07.19, 23:20
    Ja w homoseksualizmie nie widzę żadnego uroku i raczej mnie mierzi. Homoseksualizm traktuję jako obrzydliwą chorobę. Natomiast nie przeszkadzają mi politycy dotknięci taką przypadłością dopóki nie próbują swych zboczeń upubliczniac czy , wychowywać moje dzieci w duchu LGBT. Ja nikomu nie zaglądam pod kołdrę i kwestie seksualne traktuje jako mocno prywatne i intymne. Problemem są dewianci z LGBT, którzy próbują swoje dewiacja upubliczniać. Dlatego uważam że te wszystkie marsze czy parady równości powinny być zakazane.
  • blueelvic2 28.07.19, 18:06
    Papiez Pawel VI widzial ten problem odmiennie niz ty i ... zostal swietym.

    Papiez "dymal" chlopcow, aktrow i mial upodobanie i dlatego (miedzy innymi) ta tradycja ciagle zywa w Kosciele.

    Mnie to nie przeszkadza.
  • kylax4 11.08.19, 22:33



    --
    Imperial powers are not about democracy. It is all about the tribute in peace and spoils of war. Divide and conquer and the profits.
  • karbat 11.08.19, 22:53
    patryjotyzcny gostek zajmij sie swoimi homoseksualistami w kosciele katolickim
    chodzycymi od sfienta w sukienkach , -
    naukowo se sprawdz jaki tam jest procent homoseksulaistow

    przeiez nie bedziemy dyskutowac o dzieciach
    kleczacych przed ksiedzem … na wysokosci rozporka

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka