Dodaj do ulubionych

Czego ludzie nie rozumieją gdy czytają?

21.09.04, 16:55
Rozpoczynamy nową akcję "Czytam, myślę, działam". Pierwszy z jej programów
dotyczy problemu czytania ze zrozumieniem. Zwracamy się do Państwa -
nauczycieli, rodziców, uczniów - z prośbą o wypowiedzi, czym dla Państwa jest
czytanie ze zrozumieniem? Co Państwo przez to rozumieją? Jak szeroko należy
rozumieć czytanie? Czego ludzie nie rozumieją, gdy czytają?
Edytor zaawansowany
  • Gość: ktos z Namyslowa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.04, 13:28
    Ludzie nie rozumieją co czytają.Nie skupiają sie nad czytaniem np.lektur.W
    szkoła nauczyciele powinni więcej i bardziej uczyć -CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM-
  • Gość: ktos z Namyslowa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.04, 13:28
    Ludzie nie rozumieją co czytają.Nie skupiają sie nad czytaniem np.lektur.W
    szkoła nauczyciele powinni więcej i bardziej uczyć -CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM-
  • Gość: mary IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.10.04, 13:59
    Czytanie ze zrozumieniem:
    - proste, w celu poznania treści czytanego tekstu
    - krytyczne, polegajace na analizie tekstu, wnioskowaniu, kojarzeniu z innymi tekstami, interpretacji, wykorzystaniu całosci lub wybranych fragmentów.
    Dlatego czytanie ze zrozumieniem nie jest umiejętnością prostą, nauczaną w szkole niskiego szczebla, ale zdobywaną przez cały okres kształcenia. zalezy też od sprawności intelektualnej człowieka,
  • 30.06.05, 15:12
    Ja jak czytam i slyszę, że gimnazjum do, którego uczęszczam ma mieć tytuł ,,szkoły z klasą'' to tego nie rozumiem. Warunki do nauki mimo staran p.dyrektor są okropne!!! Sala gimnastyczna?? Obiecana przez władze miasta juz 2 lata temu jest w opłakanym stanie!!! Stary parkiet wypycha wilgoć i korzenie rosnącego nieopodal drzewa! Stypendium naukowe??? O takim czymś to się nawet nie słyszy! Trzeba mieć średnią chyba 5,7, a w innych szkołach tylko 4,75!!! Nagrody dla przodowników nauki, oczywiście nie ma! Tylko dyplomy uznania za ok. 0,50 zł!!!! Jako przodownikowi aż mi się chce płakać jak jesteśmy doceniani jako uczniowie!!! To ma byc ,,SZKOŁA Z KLASĄ'' ŻENADA Pozdrawiam....
  • 30.06.05, 15:14
    muszka141 napisała:

    > Ja jak czytam i slyszę, że gimnazjum do, którego uczęszczam ma mieć tytuł ,,szk
    > oły z klasą'' to tego nie rozumiem. Warunki do nauki mimo staran p.dyrektor są
    > okropne!!! Sala gimnastyczna?? Obiecana przez władze miasta juz 2 lata temu jes
    > t w opłakanym stanie!!! Stary parkiet wypycha wilgoć i korzenie rosnącego nieop
    > odal drzewa! Stypendium naukowe??? O takim czymś to się nawet nie słyszy! Trzeb
    > a mieć średnią chyba 5,7, a w innych szkołach tylko 4,75!!! Nagrody dla przodow
    > ników nauki, oczywiście nie ma! Tylko dyplomy uznania za ok. 0,50 zł!!!! Jako p
    > rzodownikowi aż mi się chce płakać jak jesteśmy doceniani jako uczniowie!!! To
    > ma byc ,,SZKOŁA Z KLASĄ'' ŻENADA Pozdrawiam....
    dodam jeszce, że to Gimnazjum w Nowym Mieście lubawskim ;-)))

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.