Dodaj do ulubionych

Non stop boli mnie głowa

16.06.08, 23:21
ibuprom lykam garsciami ale niewiele pomaga...nie daje juz rady
--
Moje forum Kura domowa:)
Edytor zaawansowany
  • czarnamama 17.06.08, 08:43
    To może już czas do lekarza?
    --
    "...z wiekiem zaczęła czerpać z życia tyle ile można, a przy tym nie oczekiwała zbyt wiele."
  • camilcia 17.06.08, 10:47
    idz do lekarza, ja też mam częste bóle głowy
    w ubiegłym roku robiłam wszystkie badania, usg, prześwietlenia,
    tarczyca itp
    mam wysokie ciśnienie to wyższe, nie wiem czy to skurczowe czy
    rozkurczowe ;) to niższe w normie, lekarz powiedział że należy
    konrtolować
    nie bez znaczenia jest kwestia zmęczenia, wiadomo przy małych
    dzieciach nie ma zbyt wiele odpoczynku
    --
    Kamila
    Moje Skarby
  • a_gnieszka0 17.06.08, 22:01
    Też miałam takie bóle głowy ale na mnie działał tylko ketonal, lekarz
    powiedział, że może to być od tabletek antykoncepcyjnych, odkąd odstawiłam bóle
    ustały. Ostatnio koleżanka miała to samo aż znalazła się w szpitalu , pierwsze
    pytanie lekarza po zrobieniu wszystkich badań było czy bierze hormony
    --
    ...życie jest jak ustawiona gra, w której zawsze wygrywa kasyno, ale warto
    posiedzieć przy stole i grać dla samej przyjemności grania...
  • e.milia 18.06.08, 09:21
    Nie jest dobrze łykać ibuprom bez przerwy - to leczenie objawowe, a warto byłoby
    poznać przyczynę. Radziłabym iść do lekarza.
    Znajomą mi osobę też ciągle bolała głowa, lekarz zalecił różne badania. Wyszło,
    że to przewlekła migrena, a na to bierze się inne leki niż ibuprom czy
    przeciwbólowe.
    Ona teraz bierze leki i jest o wiele lepiej.

    Oczywiście mogą być różne przyczyny, ale warto wybrać się do lekarza i
    sprawdzić, zamiast się męczyć i truć ibupromem.
  • magda.tyl 18.06.08, 10:42
    Mnie często bolała głowa z niedoboru magnezu - nigdy bym na to nie
    wpadła, więc warto odwiedzić lekarza.
  • koontza2 22.07.08, 16:55
    przewlekła migrena- to samo było u mojej znajomej. Musisz koniecznie pójśc do
    lekarza!
  • exit.ka 19.06.08, 13:18
    mnie często boli, brałam ibuprom zatoki, który pomagała jakiś czas
    ale im więcej brałam tym mniej działał. W końcu poszłam do lekarza.
    Właśnie dostałam antybiotyk - zapalenie zatok.... zobaczymy na ile
    pomoże.
    --
    Mój suwaczek w portalu Ślub-Wesele.pl
  • verdeschi 22.07.08, 14:18
    Zbadaj kręgosłup.
  • mm224 23.07.08, 21:43
    To może być migrena, ale nie musi. Trzeba zdiagnozować. Ja o migrenie wiem chyba wszystko, niestety z autopsji.
    Po wielu latach różnych prób, włącznie z akupunkturą, pomógł mi jeden lek: DIVASCAN. Porozmawiaj z lekarzem, lek jest na receptę, ale najpierw trzeba może zrobić rezonans magnetyczny.
  • exotique 25.07.08, 11:34
    do lekarza kobieto. I to juz.
    Moze byc migrena, moga byc problemy z cisnieniem, moze byc jakas infekcja,
    ktorej sama nie znajdziesz.
    Lykanie prochow dla lykania- skoro nie dzialaja niszyczy Ci tylko watrobe.
    A czy jakas infekcja- wyjdzie z podstawowych badan.

    Z migrena- nie wiem jak teraz, ale 5 lat temu lekarze mieli specyficzne
    podejscie, mi kazali zajac sie czyms a nie wymyslac choroby. W koncu zmienilam
    lekarza i okazalo sie ze owszem sa migreny i mozna to leczyc.

    Zamiast sie meczyc- umow sie na wizyte do lekarza.
    --
    <*>

    moja szwajcaria
  • iloneczka27 07.08.08, 13:57
    niesamowicie w skroniach, tlumacze sobie, ze to pzrez czeste zmiany
    pogody...
    wstyd sie przyznac ale u internisty bylam ponad 4 lata temu..nie
    choruje, rzadko dopada mnie katar a jesli juz zlapie jakies
    pzreziebienie to w aptece bez recepty kupuje specyfiki.
    Zaobserwowalam rowniez, ze od dluzszego czasu drzy mi powieka
    (czesto i silnie) oraz, ze garsciami wychodza mi wlosy....az sie
    przestraszylam...
    chyba czas do lekarza isc
  • poziomka001 07.08.08, 16:31

    Koniecznie idź do lekarza. Ja długo cierpiałam na migreny, aż wreszcie znalazłam
    dobrego lekarza, który bardzo mi pomógł. Z własnego wieloletniego doświadczenia
    wiem, że takie zwykłe środki przeciwbólowe nic a nic nie pomagają na migrenę.
    Naprawdę warto zrobić badania, bo czasem przyczyna jest prosta i można ją dość
    łatwo wyeliminować.

    --
    Poziomkowy Ogród
  • domnapokaz 06.01.09, 17:59
    Drganie powieki też to mam .To brak magnezu.
  • iloneczka27 13.01.09, 10:45
    widzisz, drganie powiek sie skonczylo teraz dla odmiany piszczy mi
    w prawym uchu - tak jakby obraz kontrolny od telewizora, jest to
    strasznie meczace, szczegolnie jak sie zrobi cicho w domu.
  • domnapokaz 13.01.09, 19:48
    Musisz odwiedzić lekarza i zrobić badania,poziom cholesterolu ,podobno gdy się
    odkładają blaszki cholesterolowe ,to w czasie gdy jest zupełna cisza, słyszymy
    różne szumy.
  • iloneczka27 13.01.09, 22:24
    ja slysze ten pisk nawet jak jest glosniej. To jest okropne
    uczucie, do lekarza pojde jak maz bedzie mial wolne bo inaczej sie
    nie da:(
  • czarna.ad 22.01.09, 11:05
    Jeżeli masz bóle głowy i szumy w uszach to najprawdowpodobniej
    problem ze stawami skroniowo-żuchwowymi, pewnie ściskasz albo
    zgrzytasz zębami w nocy. Musisz zrobić u dentysty szynę relaksacyjną.
  • lisaa33 23.01.09, 13:50
    jeśli będziesz non stop łykac ibuprom to w końcu uodpornisz się na
    niego i nie będzie pomagał. Wypadanie włosów, drżenie powieki, ból w
    skroniach... nie zwlekaj tylko niech mąż bierze dzień wolny i
    posiedzi z dzieciągami a Ty do lekarza. Nie jestem lekarzem, ale na
    pewno brak ci magnezu i poczytaj trochę też o nerwicy, masz podobne
    objawy. Ale tylko lekarz postawi Ci prawidłową diagnozę. Idź jak
    najszybciej, życzę zdrówka
  • katarzyna4511 24.01.09, 23:50
    Uodpornienie na ibuprom (czy raczej ibuprofen, bo to jest substancja czynna)
    przy długotrwałym zażywaniu leków przeciwbólowych nie jest tak wielkim
    problemem, jak możliwość powikłań ze strony układu pokarmowego - nadżerki i
    owrzodzenia, które mogą doprowadzić do perforacji, a te - nawet do zgonu (to tak
    dla ostrzeżenia). Z tym naprawdę nie ma żartów. Najlepiej iść do dobrego lekarza
    - częste bóle głowy mogą mieć baaardzo wiele przyczyn i są objawem, a nie
    schorzeniem. Zdrówka życzę!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.