IP: *.ssp.dialog.net.pl 07.08.10, 13:21
Jakie macie zdanie co do tego motocykla?Pojawił się niedawno na rynku i nie ma
nigdzie żadnych informacji dotyczących wrażej z jazdy użytkowników owego
modelu.ozdrowienia dla wszystkich
Edytor zaawansowany
  • waldi635 08.08.10, 20:29
    Dziś prawdziwych Junaków już nie ma ........
  • Gość: nik IP: *.piotrkow.pilicka.pl 12.08.10, 19:45
    waldi635 napisał:

    > Dziś prawdziwych Junaków już nie ma ........

    tys prowda,
    ano ni ma ;)
  • dzieciolt 08.10.12, 14:56
    ha jak nie ma jak są .. sam odbudowałem w najdrobniejszych detalach junaka m10 którego uzytkuje juz od kilku ładnych lat... obecnie trwa remont wózka bocznego ....
  • barkamilla 10.03.15, 10:59
    nie mam zadania..
  • Gość: golcmen IP: *.ssp.dialog.net.pl 19.08.10, 11:52
    Dziękuje za wyczerpujące wypowiedzi,być może dotrze do tego forum posiadacz
    tego motocykla i opisze przygodę z nim.Pozdrowienia dla wszystkich
  • Gość: Bluffdata IP: *.bielskobiala.vectranet.pl 19.08.10, 19:53
    Witam
    Mam ten sam problem, chciałabym go kupić, ALE nie potrafię znaleźć na jego temat
    ani oppinii negatywnych, ani pozytywnych....
  • Gość: Potas IP: *.stacje.agora.pl 20.08.10, 11:44
    To przeczytaj test porównawczy w ostatnim SM z Zippem i Incą, a
    także jako test długodystansowy. W redakcji taki Junaczek jeździ już
    drugi miesiąc w testach i jak wszystko dokręciliśmy osobiście to
    moto ujechało w ciagu ostatniego miesiąca 1850 km i nic jak narazie
    się nie zepsuło. W porównaniu z chińską konkurencją jest chyba
    najlepszy, Spalanie w zależności od intensywności jazdy od 3 do 3,7
    l/100 km
  • Gość: Zenon IP: 80.50.9.* 25.08.10, 19:25
    W SM jest test Junaka 123 czyli ZT125-5A Monster. Junak 121 na zachodzie występuje pod nazwą Zontes ZT125-3A Tiger, w Ameryce Środkowej i Południowej - Yumbo Milestone 125. Są to motocykle produkowane przez Guangdong Tayo Motorcycle Technology Co.,Ltd. No.188 Jin’ou Road ,Jiangmen City,Guangdong Province,China jako Haojiang HJ125-3A Tiger.
    Jestem posiadaczem tego motorka. Jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Wszystko ładnie pracuje. Podróżowanie wygodne. Mało pali ok. 2,5 l/100 km na dotarciu. Silnik mocny HJ156FMI, czy taki sam jak w Zippie Manicu RS.

  • Gość: kostekwwl IP: *.centertel.pl 28.08.10, 11:05
    Witam. Mam takiego "junaka". Jest to mój pierwszy motorek od 15 lat.
    Rewelacyjny do nauki jazdy. Lekki, zwrotny, zrywny i mało pali.
    Niestety są i minusy: stasznie nie wygodne siodło i hałaśliwy
    silnik powyżej 100 km/h. Pozdrawiam.
  • Gość: Zenon IP: 80.50.9.* 28.08.10, 13:14
    Witam. Mój jest na dotarciu i nic o hałaśliwym silniku nie mogę powiedzieć. A co do niewygodnego siodła to myślę, że wszystko zależy od wzrostu motocyklisty i długości trasy. Mój służy mi przede wszystkim do wyjazdu za miasto: na rybki, grzybki itd. I tu sprawuje się super. W chwili obecnej zastanawiam się nad montażem gmoli, gdyż zaliczyłem już w lesie pniak i wygiąłem dźwignię zmiany biegów (ciekawe jak taki mały motocykl z gmolami będzie wyglądał?)
  • Gość: golcmen IP: *.ssp.dialog.net.pl 01.09.10, 17:40
    Witam.Zenon zobacz pod tym linkiem znajdziesz zdjęcia motorka z gmolem-według
    mnie dobrze to
    wygląda.articulo.mercadolibre.com.uy/MLU-17273973-yumbo-milestone-125-unica-te-enamoras-3500km-en-garantia-_JM
  • Gość: Zenon IP: 80.50.9.* 01.09.10, 18:43
    Witam. Dziękuję za linka. O czymś takim myslałem. Pozdrawiam
  • Gość: kostekwwl IP: *.centertel.pl 01.09.10, 18:22
    No zenoe jestem ciekway ile kilometrów zrobiłeś. Ja dopiero 600. Ale
    byłem na zlocie i tam siedzisko dało mi w kość. Wiecie może jak go
    odblokować???

  • Gość: Zenon IP: 80.50.9.* 01.09.10, 19:15
    Witam,
    co do siedzenia masz rację. Wczoraj zrobiłem ponad 100 km i pupcia trochę uciepiała.
    Jako, że instrukcja junaka jest pełna błędów, poszukałem instrukcji obsługi silnika 156FMI.
    I tam napisano tak: przebieg do 500 km obroty <5000 na min., przebieg 500-1000 km obroty < 6000, przebieg 1000-1500 km obroty <7000 na minutę. A dalej już max.
    Ciekawostką jaką tam znalazłem to to, że przy wymianie oleju należy wlać tylko 900 ml oleju.
    Zajrzałem do mojego junaczka i po I przeglądzie w serwisie musiałem odciągnąć ponad 200 ml oleju aby jego poziom był prawidłowy (między dwiema kreskami). Czyli "fachowcy" wlali za duzo, a potem Zimeringi wysiadaja.
    A propos odblokowania - po dotarciu wstaw z przodu większą zębatkę i będzie dobrze.
    Pozdrawiam
  • Gość: kostekwwl IP: *.centertel.pl 03.09.10, 17:04
    O. Dzieki zenon. Ja moge ci tylko podpowiedzieć co zrobić aby troszke ładniej furczał. Trzeba
    odkrecić tłumik i rury wyciągnąć katalizator. Odczuwalna zmiana przyspieszenia i troszke lepiej go
    słysze. Do tego dowiedziałem sie, że można dokupić na alle.ro sportowy moduł zapłonowy i wtedy
    jest bajka. Pozdrawiam.
  • Gość: Zenon IP: 80.50.9.* 03.09.10, 17:45
    Dzięki. Z katalizatorem to dobry pomysł, ale chyba dopiero po gwarancji.
    Z odblokowanym modułem np. takim: (www.quad4u.pl/59-modul-zaplonu-cdi-tuning-50cc-150cc-new-racing-quad-skuter-LGM7151.html) długo nie pojeździsz.
    Silnik 156FMI nie jest przystosowany do tak wysokich obrotów.Szybko go załatwisz.

    Jeśli chcesz szybciej jeździć, to proponuję coś takiego:
    www.diabolini.pl/250-cm3-c-6_13_16.html
    z przodu dajesz zębatkę 17 i nikt Ci nie "podskoczy" :)

    Pozdrawiam
  • Gość: softchopper IP: *.sanok.biz 03.05.12, 20:30
    witam, silnik to yamaha ybr125 :) zresztą reszta motocykla też bardzo podobna.

    mam rometa soft chopera, jest ok - jak na mały motorek :)

    ps. ybr125 też jest robione w chinach (obecnie ) ,teraz ma wtrysk benzyny i tyle z nowinek a jest 2 razy droższe

    adr....
  • Gość: anonim IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 07.07.14, 14:13
    siodło można zawsze wymienić :D
  • znj2 04.09.10, 10:14
    To raczej motocykl spacerowy. Nawet na początek warto kupić 500ccm.
  • Gość: golcmen IP: *.ssp.dialog.net.pl 06.09.10, 16:51
    Witam,posiadacze 121 dajcie filmik na yutuba jak ten silniczek pracuje na SPACERZE.POZDR
  • Gość: Zenon IP: 80.50.9.* 12.09.10, 20:18
    Witam.
    Chętnie bym Junaczka pokazał, ale jest mały problem - ze mnie kiepski "operator" komputera (po prostu nie wiem jak to zrobić).
    Ale myślę, że najlepiej odwiedzić dilera, gdyż w rzeczywistosci motorek o wiele lepiej wygląda niż w komputerze.
    Pozdrawiam
  • Gość: golcmen IP: *.ssp.dialog.net.pl 06.09.10, 16:57
    WARTO CZY NIE WARTO ?ZAPRASZAM NA FORUM OTO LINK forum.gazeta.pl/forum/w,508,79080108,0,Jaki_motor_na_poczatek_.html.POZDRAWIAM
  • Gość: Zuzu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.04.11, 13:49
    Mam takiego nowego. Motorek jest zrywny. Pali niecałe 3l. Wodoodporny. Nie ma problemu z odpalaniem. Dobre hamulce. Dobrze reaguje na gaz. Nie dławi się. Max prędkosc 100 km/h. Na 2 biegu do 60km/h, na 3 - do 80km/h. Czytelne zegary. Dobra skrzynia. Niewygodna pozycja za kierownicą - proste plecy, podnózki niedopasowane.
  • Gość: tomek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.05.11, 15:44
    Także niedawno zakupiłem tego Junaka. Co do prędkości: licznik, jak w większości motocykli/skuterów o małej pojemności przekłamuje. Sprawdzałem przy prędkości 60 km/h - gps pokazywał 52 km/h. Ogólnie moto zrywne, wibracje niskie, siedzenie faktycznie daje w tyłek. Piękne brzmienie silnika na wolnych obrotach (czyli 1500 rpm). Kusi założenie zębatki 16z. Czy ktoś to zrobił?
  • Gość: koleszka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.10.11, 15:33
    mam tego Junaka i jestem zadowolony zrobilem nim juz 2400km , z moich doswiadczen wynika ze jest tpo najmocniejszy motorek w swojej klasie, nie mialem z nim do tej pory zadnych problemow, zawieszenie z tylu troche siadlo ale to pewnie wina moich 95 kg, moto mimo to bardzo zrywne i dyma inne mororki w tej klasie, pozdrawiam i polecam ...Warto,, dobra cena do jakosci
  • Gość: Bohdan IP: *.dynamic.mm.pl 19.11.11, 18:51
    Jestem posiadaczem Junaka 121 od 3 miesięcy i przejechałem 1700 km. Motorek spisuje się dobrze zważając na jego cenę. W sam raz dla początkujących do którch się zaliczm.Mało pali,przyzwoity wygląd.Motorek na wypady poza miasto, na ryby, grzyby.Na trasę się nie nadaje ma niewygodne siedzenie. Jedyna usterka jak do tej pory to przepalona żarówka kierunkowskazu.
    Pozdrawiam
  • Gość: Logo IP: *.aster.pl 03.08.12, 23:46
    Ja mam Rometa Soft-a od 1,5 roku, a to jest prawie to samo (poza kilkoma plastikami) co Junak 121. Przejechałem na nim 17 000 km - to nie pomyłka - i jestem bardzo zadowolony. Nie psuje się, pali na trasie 2,3/100 a w mieście do 2,8/100 (Kraków) a sam ważę 100 kg i jeżdżę jeszcze z plecakiem 5-10 kg i to głównie po górkach - Kraków, Wadowice, Żywiec. Zaraz po dotarciu (1500 km) wymieniłem przednią zębatkę na 17 i jest to największa zębatka jaką da się tam założyć. Biegi się wyraźnie wydłużyły przez co prędkość przelotowa to 60-70 km/h przy stosunkowo niskich obrotach co przekłada się na niższe zużycie paliwa. Przy mojej wadze + plecak to 110 kg + pełen bak 16l to maksymalne obciążenie przy którym udaje się osiągnąć 90-100 km/h.

    Kupiłem go jako skuter pod swoją kategorię wagową. Miałem trochę wątpliwości co do jakości tego Chińczyka ale zaryzykowałem i się bardzo pozytywnie "rozczarowałem". Leję do niego benzynę 95 (na 98 nie czułem żadnej różnicy), olej wymieniam co 3-4 tysiące kilometrów a nie jak pisze w instrukcji co 1,5 tysiąca. Silnik nie ma widocznych oznak zużycia - tak twierdzi serwis Rometa w Krakowie. Fakt faktem, że jeżdżę na niskich obrotach i nie udaję "ścigacza" ale moja waga i tak robi swoje. Jeżeli ważysz poniżej 80kg to zmień jeszcze tylną zębatkę na coś mniejszego. Silnik można co prawda kręcić do wysokich obrotów (ładnie "ciągnie" w całym zakresie obrotów) ale jego charakterystyka pracy sprawia, że dłuższe przełożenia lepiej się sprawdzają - poprawia się dynamika i spalanie. Skrzynia biegów szczególnie dobrze sprawdza się przy zmianie biegów na wysokich i średnich obrotach. Na niskich czasem się przycina. Hamulce działają dobrze i są skuteczne w kategoriach małego chopperka a nie ścigacza. Ogumienie zakładane fabrycznie jest całkiem niezłej jakości i według mnie nie trzeba zakładać nic lepszego. Całość robi dobre wrażenie, nieźle wykonanego i estetycznego motorka 125 cc o ładnym brzmieniu silnika. Akumulator niezłej jakości. Odpalił bez problemu po półrocznej zimowej przerwie bez doładowywania.

    Podsumowując. Jeżeli szukasz taniego w kupnie i utrzymaniu motorka a przy tym całkiem solidnie wykonanego to polecam. Nie jest to jednak ścigacz do szaleństw na drodze, chociaż potrafi sprawnie wyprzedzać jeżeli kierowca nie waży powyżej 85 kg. Dobra rada to posprawdzać przed kupnem czy jest dobrze poskładany i wyregulowany. Poza tym to szerokiej drogi, bo przypuszczam, że dostarczy Ci dużo frajdy.

    P.S. Przed kupnem jeździłem na wszystkich Rometach 125 cc i 250 cc. Wszystkie miały wyraźnie gorszą dynamikę. Jedynie Romet Division 250 cc był nieznacznie szybszy.
  • Gość: Logo IP: *.aster.pl 03.08.12, 23:47
    Ja mam Rometa Soft-a od 1,5 roku, a to jest prawie to samo (poza kilkoma plastikami) co Junak 121. Przejechałem na nim 17 000 km - to nie pomyłka - i jestem bardzo zadowolony. Nie psuje się, pali na trasie 2,3/100 a w mieście do 2,8/100 (Kraków) a sam ważę 100 kg i jeżdżę jeszcze z plecakiem 5-10 kg i to głównie po górkach - Kraków, Wadowice, Żywiec. Zaraz po dotarciu (1500 km) wymieniłem przednią zębatkę na 17 i jest to największa zębatka jaką da się tam założyć. Biegi się wyraźnie wydłużyły przez co prędkość przelotowa to 60-70 km/h przy stosunkowo niskich obrotach co przekłada się na niższe zużycie paliwa. Przy mojej wadze + plecak to 110 kg + pełen bak 16l to maksymalne obciążenie przy którym udaje się osiągnąć 90-100 km/h.

    Kupiłem go jako skuter pod swoją kategorię wagową. Miałem trochę wątpliwości co do jakości tego Chińczyka ale zaryzykowałem i się bardzo pozytywnie "rozczarowałem". Leję do niego benzynę 95 (na 98 nie czułem żadnej różnicy), olej wymieniam co 3-4 tysiące kilometrów a nie jak pisze w instrukcji co 1,5 tysiąca. Silnik nie ma widocznych oznak zużycia - tak twierdzi serwis Rometa w Krakowie. Fakt faktem, że jeżdżę na niskich obrotach i nie udaję "ścigacza" ale moja waga i tak robi swoje. Jeżeli ważysz poniżej 80kg to zmień jeszcze tylną zębatkę na coś mniejszego. Silnik można co prawda kręcić do wysokich obrotów (ładnie "ciągnie" w całym zakresie obrotów) ale jego charakterystyka pracy sprawia, że dłuższe przełożenia lepiej się sprawdzają - poprawia się dynamika i spalanie. Skrzynia biegów szczególnie dobrze sprawdza się przy zmianie biegów na wysokich i średnich obrotach. Na niskich czasem się przycina. Hamulce działają dobrze i są skuteczne w kategoriach małego chopperka a nie ścigacza. Ogumienie zakładane fabrycznie jest całkiem niezłej jakości i według mnie nie trzeba zakładać nic lepszego. Całość robi dobre wrażenie, nieźle wykonanego i estetycznego motorka 125 cc o ładnym brzmieniu silnika. Akumulator niezłej jakości. Odpalił bez problemu po półrocznej zimowej przerwie bez doładowywania.

    Podsumowując. Jeżeli szukasz taniego w kupnie i utrzymaniu motorka a przy tym całkiem solidnie wykonanego to polecam. Nie jest to jednak ścigacz do szaleństw na drodze, chociaż potrafi sprawnie wyprzedzać jeżeli kierowca nie waży powyżej 85 kg. Dobra rada to posprawdzać przed kupnem czy jest dobrze poskładany i wyregulowany. Poza tym to szerokiej drogi, bo przypuszczam, że dostarczy Ci dużo frajdy.

    P.S. Przed kupnem jeździłem na wszystkich Rometach 125 cc i 250 cc. Wszystkie miały wyraźnie gorszą dynamikę. Jedynie Romet Division 250 cc był nieznacznie szybszy.
    Pozdrawiam
  • Gość: artek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.10.12, 18:55
    zgadzam sie, waze około 90 kg, a na swiatłach zawsze jestem pierwszy, potem mnie doganiaja , ale aj tam aj tam, motor był moim pierwszym motorem, uwazam go za udany, producent twierdził ze maksymalna predkosc to 90km/h mój na prostej wyciąga 115 z górki około 125km/h podobno ma 12 czy 14 km ale mój ma napewno wiecej mysle ze koło 16 , 17 , przejchałem juz 6tys, miałem kilka wywrotek , z motorem nic sie nie dzieje ,zmieniam olej regularnie, wazne zeby to był olej taki jak podaje producent , czyli syntetyk od shela, silnik charakteryzuje sie wysoka kultura pracy, nie do zajechania, wiekszosc ludzi nie narzeka na ogumienie, ale jak dla mnie mogłoby byc lepiej, ponadto trzeba pilnowac wywarzenia kół , odpowiedniego naciagu łancucha itp. pozatym wszystko git , idealny motor do nauki
  • leziox 08.07.14, 01:06
    Wychowywalem sie najpierw na SHL 175 a potem na sporej ilosci Junaków-tych oryginalnych, polskich, produkowanych w Szczecinskiej Fabryce Motocykli i smiem twierdzic, ze nazywanie czegokolwiek z Chin Junakiem to zwykla profanacja.
    Junak byl jeden.
    To co teraz jezdzi po szosach i nazywane jest Junakiem- to zwykle przeklamanie.
    Mozecie sie tym podniecac, mozecie jezdzic wygodnie albo mniej wygodnie.
    Ale kochani ludkowie. Nie myslcie ze jezdzicie Junakiem.
    Junak byl jeden.
    Zadna nedzna kalkomania tego nie zmieni.
    Pomimo wszystko-LWG!

  • Gość: jac IP: *.centertel.pl 16.09.14, 17:20
    Skocz w kisiel . Ty też jesteś jedyny w swoim rodzaju .
  • piachu_wroc 30.10.14, 13:58
    Trochę mnie rozwalają tego typu komentarze. Wiadomo, że oryginalny Junak był produkowany W Szczecińskiej ...., ale co z tego ???
    Przecież nikt z aktualnie kupujących motocykle Junak nie myśli o nich jako o legendzie. Przypuszczam, że większość ma to tam gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. Sam jestem posiadaczem nowego Junka i równie dobrze może się on dla mnie nazywać Xion, Zion czy jakiś inny ch...
    To jest motocykl po pierwsze dla tych którzy chcą spróbować jazdy na motocyklu, a nigdy nie mieli czasu/chęci/pieniędzy/samozaparcia na zrobienie kat.
    Po drugie jest to po prostu dosyć tanie wozidełko i tyle.
    To że almot kupił nazwę do marki Junak i z tego korzysta ... no cóż, takie jest życie, niech im się powodzi. Mam tylko nadzieję, że za jakiś czas jak już się odkują, zaczną co najmniej część elementów projektować samemu i produkować w polsce.
    Stary Junak już nie wróci i będzie tylko odrestaurowywany przez zapaleńców, ale to jest garstka świata ludzi związanych z motocyklami, większość chce po prostu jeździć a nie wspominać "stare dobre czasy".
    Poza tym oryginalny Junak ...... hmm co do jego legendy to się trochę naczytałem i chyba nie był tak i wspaniały :)
    Nie mam oczywiście nic przeciwko zapaleńcom którzy odrestaurowują stare motocykle, nawet fajnie jest później pooglądać wyniki ich prac, ale na boga, nie zmuszajcie innych do tego żeby czcili starego Junaka a na nowego już nawet spojrzeć nie mogli.
    Co Wam to daje ?? Dowartościować się musicie, że wy macie jedynego oryginalnego, poprawnego politycznie Junaka ??
    Przecież jak sobie kupiłem motocykl za 3700 nowy z salonu to nie pójdę i nie będę z niego zdzierał naklejek tylko dlatego że tam Junak pisze a to nie jest ten jedyny wielki Junak :(
    Zastanów się nad zachowaniem Waszej społeczności, bo to jest nie fair wobec tych co chcą sobie po prostu motocykl kupić i nie ma dla nich znaczenia czy to Junak czy nie.
    LWG
  • Gość: JaśQ IP: *.internetia.net.pl 15.12.14, 13:40
    Traktowanie wszystkiego jako "kultowego" trochę mnie śmieszy. Owszem, był "jedyny w swoim rodzaju" i jedynym chyba 4 suwem w PRL-u. Kiepski był i tyle w temacie. Równie dobrze można kultowo traktować telefon na korbkę czy cep lub lampęnaftową.
  • inzpn 08.07.15, 15:57
    A co myślicie o ZIPP TOROS ZT125-3A wygląda identycznie jak Junak 121 ?
  • langer 09.07.15, 16:01
    Zorientuj się, gdzie masz najbliższy sklep pojazdu tej marki, jakiej motocykl chcesz nabyć i czy ten sprzedawca prowadzi własny serwis sprzedanych przez siebie maszyn. Jeśli tylko sprzedaje, a nie serwisuje, omijaj go z daleka.
  • Gość: jendys IP: *.zipp.pl 20.07.15, 15:42
    To to samo. Zipp VZ-2 125 też to samo . porządny sprzęt tylko w ME taniej i dobry seriws ma Zipp, sąsiad ma torosa.
  • Gość: jendys IP: *.zipp.pl 20.07.15, 15:44
    jeździłem i dobrze to chodzi. kupuj
  • renkawa 13.08.15, 08:52
    Dobre wieści dla fanów junaka z Warszawy, Pruszkowa i okolic: Już za kilka tygodni wielkie otwarcie salonu Go4Moto, który jest autoryzowanym przedstawicielem naszej marki! Jeśli chcecie być na bieżąco z tematem, zachęcamy do zapisywania się na listę VIP: vip.go4moto.pl

  • plyta_chodnikowa 08.12.14, 20:16
    tutaj masz garść opinii
    125-ccm.pl/motocykle-125-ccm/junak/junak-121/junak-121-klasyka-nowej-odslonie
  • yleson12 18.12.14, 15:15
    Chyba mi odbija na "stare lata", ale marzy mi sie Junak :D Fajnie byłoby mieć takie cacko ;)
  • Gość: kris IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.15, 22:00
    Mi też ;) Zamówiłem i czekam już drugi miesiąc ,lada dzień powinienem go już dostać i z utęsknieniem czekam wiosny
  • langer 08.01.15, 21:33
    Junaki z rocznika 2015 pojawia się u dilerów na przełomie lutego i marca, cierpliwości.
  • langer 11.02.15, 16:16
    Mam potwierdzenie, że do dilerów Junaka modele 121 będą wjeżdżały od ok. 25 lutego , chętnym radzę pospieszyć się z rezerwacjami.
  • langer 27.02.15, 18:30
    Już są u dilerów Junak z silnikiem 125, póki co same ,,biegówki'' : 121, 122RS, 123.
  • Gość: Junak 121 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.03.15, 14:02
    Witam

    Poczytałem powyższe, przemyślałem i kupiłem za 4600zł, rocznik 2015 nowy - "junak 121" czarny - taki podobał mi się najbardziej. Szukałem motocykla do jazdy rozrywkowej, weekendowej tak dla przyjemności, nie zależało mi żeby "wyciągał" 140-160 km/h itd. Przy moich; 173cm wzrostu i około 78kg wagi motorek jest super, dynamika , wygląd ( za wyjątkiem tylnego bagażnika który planuję zdjąć ) daje faktycznie odczucie jazdy na większym motocyklu, przede wszystkim jest nowy, moim zdaniem poprawnie poskręcany i wyregulowany - wrażenia z jazdy bezcenne. Przymierzałem się do "używanych Japończyków" w podobnej cenie ale 14-15 letnie hondy itd wydawały mi się zajeżdżonymi trupami z wypicowanymi chromami i...odpuściłem. Oczywiście nie planuję robić nim wielkich przebiegów, dojeżdżać do pracy , jeździć na urlopy i zloty setki km, motorek ma być typowo do jazdy rozrywkowej i uważam, że przy takim założeniu to bardzo dobry wybór i świetny stosunek jakości do ceny.

    ( Rejestracja motocykla 121,5 zł + ubezpieczenie 64 zł na rok + kask 130 zł + paliwo za 50 zł i jedziemy :-))

    Pozdrawiam i polecam wszystkim niezdecydowanym.
  • langer 03.03.15, 22:40
    Gratuluję zakupu.
    Co do bagażnika- jest to spora zaleta w porównaniu z ofertą np. Rometa, gdzie takowe coś w podobnym modelu nie występuje. Niemniej jego demontaż jest prosty i nie ,,psuje'' było nie było szlachetnej sylwetki Junaka.
  • langer 07.03.15, 19:41
    Junaki 121 w kolorze czarnym już są u dilerów, na inne kolory jeszcze trochę trzeba poczekać.
  • Gość: Zenon IP: *.play-internet.pl 23.03.15, 20:41
    Gratuluję zakupu. Dopilnuj aby był dobrze dotarty. Mój junaczek niedługo będzie obchodził piąte urodziny i nic (poza żarówkami, świecą i przegłądami) nie robiłem. Dużo informacji znajdziesz na forum: forumjunaka.cba.pl
  • langer 18.06.15, 22:55
    Jeszcze jeden świetny model Junaka, czyli 131 właśnie wjechał do dilerów motocykli tej marki. Warto pośpieszyć się z zakupem, bo ilości ich są śladowe, a jakość pierwszorzędna.
  • szosami.pl 21.06.15, 09:30
    Junak 131 w kolorze bordowym stoi sobie w sklepie motocyklowym w Pile. Są także od ręki Junaki 121 (chyba czarny i bordowy), a także Romet ZetKa, Soft, K125, Junak 126, Junak 127 - naprawdę duży wybór!
  • langer 13.08.15, 17:31
    Zwolennicy motocykli w stylu czopper / cruiser o pojemności 125 ccm mają od dziś większy wybór: pojawił się u dilerów (na razie w przedsprzedaży ) Junak M 12. Niemalże idealna kopia wzorca zza oceanu.
  • malgorzatapi 28.09.15, 15:18
    Junak M12 - tutaj mają najtaniej: www.go4moto.pl/oferta/motocykle-junak

    to w warszawie przy jerozolimskich
  • langer 25.02.16, 22:18
    Warto jeszcze spojrzeć na ofertę Bartona, gdzie za podobną cenę jest oferowany model Classic, z nieco poprawionymi niedoskonałościami (ssanie na kierownicy, wałek wyważający, niżej tylna lampa, blokowanie kierownicy w stacyjce).
  • leziox 28.02.16, 14:07
    Samo przywłaszczenie sobie nazwy Junak do sprzętu produkowanego gdzieś na końcu świata to jak wspomniałem już wcześniej, dla mnie profanacja i nic więcej.
    To tak samo jakbyście chcieli porównać przedwojennego Sokoła 1000 do jakiegoś Blabla z końca świata z błyszczącym bakiem i nowym silnikiem co mniej pali i szybciej jeździ.
    Będzie to samo? Ano nie będzie.
    Osobiście chętniej wsiąde na starego Junaka M10 niż na ten szajs z Chin którym teraz Wy jeździcie i tak się nim zachwycacie.
    No ale jak ktoś nie ma pojęcia o tradycji, droga Młodzieży, to też mu się już tego nie wszczepi.
    I niech Was rozwalają lepiej moje komentarze i tylko one.
    Powodzenia na pyrkotku.
  • langer 29.02.16, 08:20
    Taką samą jak profanacją jest nazwanie Volkswagenem auto produkowane w Poznaniu czy Fordem to, które produkowane jest w Tychach? A może Honda produkowana w USA nie zasługuje na swoją nazwę. Widać, że nie masz pojęcia najmniejszego o realiach współczesnego świata. Taką opinią udawadniasz, że mentalnie żyjesz jeszcze w połowie dwudziestego wieku.
  • leziox 29.02.16, 09:17
    Ty za to , mundrek, jak przypuszczam, masz pojęcie o wszystkim i o wszystkich.
    A Junaka, tego M10 to gdzieś się niby jeszcze produkuje? Mówię o motocyklu, który ma w międzyczasie status zabytku w kraju, a nie jakaś nędzna kalkomania.
    Zyczę Ci nadal tak dobrego, pogrążonego we własnej ignorancji i arogancji samopoczucia.
    Miast doświadczenia życiowego, fejsbóg.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka