• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Problem z kupnem motocykla Dodaj do ulubionych

  • 18.07.04, 14:09
    Rozgladam sie za kupnem motoroweru oraz motocykla do 2000zl. Wiem ze to
    niewiele ale moja przygoda z motocyklami dopiero sie zaczyna i chcialbym
    narazie jakas "używke". Za rok bede robil moje wymarzone prawko kat. A1 i nie
    wiem jaki jednoslad wybrac. Pomózcie mi dokonać wyboru. Pozdrawiam
    wszystkich!!! Maciek :)
    Zaawansowany formularz
    • 18.07.04, 17:53
      cze

      Wnioskując że za rok chcesz robić A1 to masz 15 lat, ja mam 17.
      Wiesz że A1 jest DO 125cm czyli nawet głupia WSK-a sie nie łapie a innych
      motocykli w tej cenie i o tej poj. nie znam. A tak moim skromnym zdaniem wydaje
      sie że to prawko nie ma sensu, raz że teraz zdrożało a i tak potem musisz
      jeszcze raz zdawać. Moim zdaniem lepiej kup simsona (najlepiej skutera bo jest
      najmocniejszy) na początek wystarczy, sam miałem w tym roku kupić ale ;/ kasa :(
      Napisz skąd jesteś, kumpel chce sprzedać kaczke-simson skuter

      P.S.
      Ja chce na wiosne kupić MZ ETZ 251=>super moto.
      • 18.07.04, 19:11
        zgadzam sie z przedmówcą, mysle że do 2000zł kupisz simsona(a to dobry sprzęt,
        warty tej kasy), moze nie skuter ale enduro czemu nie, w tej cenie coś dobrego
        sie znajdzie. Myśle że możesz pojeździć do tej 18_stki na motorowerach, a potem
        kat. A i możesz kupić każdy motorek pod warunkiem że bedziesz miał duuuuzzzooo0
        kasy :), no chyba że nie masz co z nią zrobić to można i A1 zrobic i kupić coś
        do 125ccm ( jakaś Honda NSR, Aprilia Rs itp.)- ale czy to sie opłaca a znów do
        złego nie moge cie namawiac i nie powiem kup simka potem taka 125-tke i jeździj
        bez prawka bo mnie tu zrugają. Ale zrobisz co zechcesz ja i inni mozemy Ci
        tylko poradzić :)
      • 18.07.04, 21:50
        Jestem ze Slaska, a dokladnie z Rybnika!!! aha i mam pytanie do wojteq_st czemu
        Towim zdaniem WSK-a sie nie lapie przeciez sa WSK-i o pojemnaości 125cm!!! i
        jeszcze jedno pytanie czy moglbys mi dokladniej opisac tego smsonka to
        sprzedania!!! Pozdrawiam! Maciek :)
        • 18.07.04, 22:13
          to spoko ja też se śląska, okolice TYCHÓW. Simel-rocznik 87 nieb. met., na
          wiosne malowany, tam coś przy silniku wymieniał chyba łożysko iglicowe i
          głowice. Rzecz jasna opłacony z papierami. A co do WSKi to na ramie jest bite
          123cm ale w papierach chyba 125 i słyszałem, że ktoś miał A1 i go zatrzymali na
          WSce i po zawodach(chyba to gdzieś tu czytałem i to nie dawno)
          • 18.07.04, 22:14
            ale co do tej kaczki musze z kumplem jeszcze pogadać bo narazie śmiga i może
            pod koniec wakacji ale mówie że moze
          • 18.07.04, 22:53
            > A co do WSKi to na ramie jest bite
            > 123cm ale w papierach chyba 125 i słyszałem, że ktoś miał A1 i go zatrzymali
            > na WSce i po zawodach(chyba to gdzieś tu czytałem i to nie dawno)

            To jakas lipa jest - ja zdawalem na A majac 16 lat, a kiedys w tym wieku mozna
            bylo tylko 125 (od 17 lat wiecej). No i egzamin zdawalem na wuesce. Jak wszyscy
            wtedy zreszta. Ergo - wueska sie lapie. A jak ktorys policjant twierdzi
            inaczej, to mozna powiedziec, ze zdawalo sie egzamin np w suwalkach, wlasnie na
            wsce (nie wiem, co tam maja, ale to dosc biedny region, wiec wyglada
            wiarygodnie). I ze prawdopodobnie osrodek egzaminacyjny raczej zna przepisy...
            A tak na boku mala wueska (125) - w przeciwienstwie do duzej (175) jest podobno
            calkiem sympatycznym, niepsujliwym sie motorkiem (jak na ta klase oczywiscie;)
            Przy okazji poduczylbys sie przy takim sprzecie mechaniki, no i zawsze to
            jednak silniejsze nieco niz simsonek (niektorzy kamikadze jezdza na tym nawet
            lekko ponad 100km/h ;).
            pzdr,
            arek

            *350 to sporo*
            • 19.07.04, 09:33
              Dużo jednak zależy od policjanta....czy jeleń.
              A z tą WSKą 125 to przegiołeś może bedzie ciut szybsza od simla choć dużo
              zależy od stanu. 125-tka więcej jak 80km/h nie poleci , wiem z doświadczenia
              ale ja jechałem trupem bez hamulca z przodu i przy 70 miała już bardzo ciężko.
              I na bank nie poleci 100km/h jeśli już to 175 choć na takiej jeszcze nie
              śmigałem :)
              • 19.07.04, 10:04

                No, ja tam wsk jechalem tylko na egzaminie (czyli max 60), powtarzam dane za
                innymi. Ale 80km/h to v-max podawany przez fabryke. A to oznacza, ze przy
                korzystnym wietrze, ewentualnie lekkiej pochylosci terenu, powinno sie osiagnac
                predkosc nieco wyzsza ;)
                Ewentualnie, zawsze mozna troszke silnik podrasowac...
                zakus.ita.pwr.wroc.pl/users/wsk125/Usprawnienia.html:)))

                pozdrawiam,
                arek

                *350 to sporo*
                • 19.07.04, 10:54
                  Wlasciwie to moj dzidek ma WSK-e oczywiscie 125 i ja na niej najwiecej smigalem
                  70km/h wiecej nie szlo (ale i tak bylem z niej dumny ze chociaz tyle :) ) i to
                  nie jest najstarszy rocznik!!! takze ja sie zgadzam w pelni z wojtek_st ze WSK-
                  a nawet z przychylnosciami u Tego Najwyższgo nie pociagnie wiecej jak 100km/h
                  moze faktycznie 175 KOBUZ moze ale na takim sprzecie podobnie zreszta jak
                  kolega Wojtek nie jezdzilem jeszcze :) !!! Pozdrawiam wszystkich!!!
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.