Dodaj do ulubionych

Jakie gumy do bandita?!

IP: *.visp.energis.pl 01.09.04, 23:58
Czy ktoś jest mi w stanie doradzić jakiej marki i rodzaju opony do bandziora
z 98 roku? I jeszcze jedn w instrukcji podano rozmiar 110/70 i 150/70, ale
przecież na te same felgi od 2000 roku zakładają już 120/60 i 160/60? Co się
stanie jak założę te szersze? Co radzicie?
Edytor zaawansowany
  • 02.09.04, 08:01
    Przede wszystkim bedzie lepiej wygladal!! A do jakiej jazdy chcesz te oponki?
    1. szybkie starty - szybkie łuki - pełen ogień
    czy raczej:
    2. spokojna jazda - dłuzsza trasa - niskie obroty
  • 02.09.04, 10:43
    no mam podobny problem z "jajem" z 1999 ta cienka opona mnie dobija (150)
    widziałem kiedyś u gościa (przynajmniej tak mi się zdaje 170 ?!
    powiedzcie co bym mógł założyć żeby to jakoś wyglądalo .
    dodam że nie jeżdzę extrmalnie , no czasem się skusze , ale wiek już mam to szybko mi przechodzi ..
  • Gość: ja24 IP: *.visp.energis.pl 02.09.04, 10:48
    jeżdże raczej ostro:)
  • Gość: maxxii IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.04, 23:44
    najlepiej DUNLOP 208 ,wspanniale sie trzyma drogi ..
  • 07.09.04, 17:47
    Tylko Dunlopy... ja mialem Dunlopy D207 na CBR 600- poezja, a D208 coz dodac...
    POZDR
  • 09.09.04, 00:19
    W Fazerze 600 tył: Bridgeston Battlax 57 wytrzymał mi 11500 km do kompletnego
    zdarcia (wyszła biała szmata), z kolei teraz mam Dunlopa D 208 Sportmax i przy
    3500 km został mi 1-2 milimetry do znacznika, czyli może pojadę na tym jeszcze
    2500 km. Różnicy w przyczepności nie stwierdziłem, Dunlop jest trochę tańszy
    ale nie adekwatnie do różnicy w przebiegu (D 208 ok 680pln, a Bridgestony 850
    pln-ceny pi razy drzwi z wiosny). Na plus Sportmaxa: lepiej wyglada bo jest
    szerszy przy tym samym rozmiarze co widać bardzo wyraźnie, bo qumpel ma Fazera
    jeszcze z Battlaxem.
    Pozdrowienia
    --
    patmate
  • 03.09.04, 08:30
    Teoretycznie nic nie powinno sie stać jak założysz opony o "numer" większe.
    Teoria mówi że jak założysz szerszy kapeć to opona bardziej się zaokrągla i
    zmniejsza się powierzchnia styku z jezdnią. A to powoduje że opona wyciera sie
    szybciej na środku, łatwiej zablokować koło podczas hamowania i dochodzą
    jeszcze sprawy związane z pochylaniem motocykla w zakrętach. Producenci
    dopuszczają zakładanie opon o 1 rozmiar szerszych. Co do marki - Twój wybór
    zależnie od ceny i parametrów opony zgodnych z Twoimi wymaganiami. Pozdr.
  • Gość: ja24 IP: *.visp.energis.pl 05.09.04, 22:39
    Dziękuje wszystkim za pomoc i dobre rady !!! W serwisie trudno jest cokolwiek
    wyciągnąć od tych smutnych kolesi. Tak na marginesie informuje , że w serwisie
    Rider'a w Krakowie jest rzeczą bardzo trudną aby ktoś porozmawiał z Tobą jak z
    czlowiekiem i doradził !!! No chyba , że wyglądasz na kasiastego - wtedy
    panowie ożywają!!!!!!!!!
  • 06.09.04, 10:28
    Bo w Riderze panowie mają w dupach poprzewracane... Jedź np. do Artek Motocykle
    koło Tesco na Wielickiej (wjedziesz od akademików AM). Przynajmniej się czegoś
    dowiesz a nie zbędzie Cię zmanierowany dupek z pseudo-autoryzowanego serwisu...

    Kraków niestety nie zawsze RULEZZ....
  • 18.09.04, 21:50
    Zgodze sie Artek Motocykle jest ok, wporzadku gosciu, zawsze Ci cos doradzi.
    POZDR
  • 06.09.04, 10:30
    Aha - jeszcze możesz jechać do InterCars na Żmujdzkiej (koło Żabińca) - koleś
    który obsługuje dział moto jest do rzeczy i Ci poradzi, tak samo jak troszki
    zakręceni kolesie w Larssonie koło pl. Serkowskiego (dokładny adres sprawdź
    sobie w sieci)...

    Pzd...
  • 06.09.04, 15:03
    Wyszedlem z tego samego zalozenia. Te same felgi to czemu nie szersze gumy.
    Zalozylem 120 i 160. Jest OK ale 170 bym nie zalozyl. Za szeroka jednak. Nie na
    taka felge.

    Kolesie w salonie w Riderze naprawde maja w dupach poprzewracane. Czlowiek chce
    kupic jakas pierdole to sie najpierw musi pol godz ostac jak glupi to doopiero
    laskawie obsluza. Kolesie w serwisie natomiast sa o wiele bardzej kompetentni i
    szybciej idze z nimi cokolwiek zalatwic.
    Intercars- niestety jeszcze nie bylem (a wstyd bo 20 m od mieszkania)
    Larsson- bardzo przyjemny sklep, kompetentni (choc zakreceni) kolesie i
    naprawde kupa czesci. Tyklo dojazd przykry. Kolo mostu Pilsudskiego ul.Rejtana.
    Calkiem w porzadku jest tez ten salon kolo Tesco. Artek czy jakos tak.
    Wlasciciel jezdzi na czerwonej (kozacki szprzet) R1 i zawsze idzie sie z nim
    jakos dogadac. Kupowalem u nich kask i skore i jakos mnie bardzo nie skroili.
    Polecam. Tylko mam takie pytanie od razu:
    Czy slyszal ktos o sprzetach jakie sprzedaja? Czy do ludzi nie idzie cos co
    kiedys wygladalo jak przystanek autobusowy? Mam zle doswiadczenia z komisami
    rzeszowskimi a zastanawiam sie czy sprzeta nie zmienic.

    Ps. Wieki respect dla organizatorów za motobazar na Imbramowskim 3.X. Tego w
    Kraku brakowalo.

    Krakow RULEZZZ
  • 06.09.04, 18:49
    U Artka (prawie)wszystkie motocykle są niestety po większych lub
    mniejszych "incydentach"....

    Ale koleś całkiem rzetelny i tego nie kryje....

    Krakow jednak RULEZZ....


  • 08.09.04, 22:29
    CZY TA 120 Z PRZODU NIE POWODUJE ŻE MOTOR CIĘŻEJ SIĘ KŁADZIE W WINKLE??!!
    POZDR:)
  • Gość: Radek IP: *.2015.com 08.09.04, 23:15
    "koles z intercarsu" to najprawdopodobniej mistrz polski w klasie stock Piotr
    Dobrowolski.
  • 19.09.04, 16:28
    "Koleś z Intercarsu" nazywa się Tomasz Rodak - tak przynajmniej stoi na jego
    wizytówce...
  • Gość: ja24 IP: *.visp.energis.pl 08.09.04, 23:40
    MAM PYTANIE DO sunshine600 CZY TA 120 Z PRZODU NIE POWODUJE WŁAŚNIE JAK O TO
    PYTA BAJBER1980 TRUDNOŚCI PRZY POCHYLANIU MOTOCYKLA NA ZAKRĘTACH?! POZDRAWIAM.
  • 09.09.04, 10:43
    Prawde mowiac to nie wiem. Moto stoi jeszcze w garazu rozwalone po wypadku a ze
    naprawiam je kompleksowo to wymienilem oponki. Kupie bak i skrece do kupy to
    sie sprawdzi. Jestem dobrej mysli. Zreszta nie wymagam od niej jakiegos
    specjalnego wchodzenia w winkle. Jak sie przejade to napisze. Jedno jest
    pewnie: ladniej wyglada :)

    PZDR
  • 21.09.04, 16:02
    Abstarahując od rozmiaru (ja staram się stosować zalecany przez producenta),
    polecam do Bandziora 600 Dunlopy D 205, takie oponki sportowo-turystyczne.
    Mimo, że nie są to gumy stricte sportowe, całkiem nieźle śmiga się na nich po
    zakrętach.
  • Gość: kawasaki500 IP: *.icpnet.pl 21.09.04, 17:32
    ja chcę dać do mojego b600 180 na tył, tak jak ma to miejsce w b1200, ale to
    dopiero za pare tysiecy km - raczej juz w przyszlym sezonie...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.