• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Jakie gumy do bandita?! Dodaj do ulubionych

  • IP: *.visp.energis.pl 01.09.04, 23:58
    Czy ktoś jest mi w stanie doradzić jakiej marki i rodzaju opony do bandziora
    z 98 roku? I jeszcze jedn w instrukcji podano rozmiar 110/70 i 150/70, ale
    przecież na te same felgi od 2000 roku zakładają już 120/60 i 160/60? Co się
    stanie jak założę te szersze? Co radzicie?
    Edytor zaawansowany
    • 02.09.04, 08:01
      Przede wszystkim bedzie lepiej wygladal!! A do jakiej jazdy chcesz te oponki?
      1. szybkie starty - szybkie łuki - pełen ogień
      czy raczej:
      2. spokojna jazda - dłuzsza trasa - niskie obroty
      • 02.09.04, 10:43
        no mam podobny problem z "jajem" z 1999 ta cienka opona mnie dobija (150)
        widziałem kiedyś u gościa (przynajmniej tak mi się zdaje 170 ?!
        powiedzcie co bym mógł założyć żeby to jakoś wyglądalo .
        dodam że nie jeżdzę extrmalnie , no czasem się skusze , ale wiek już mam to szybko mi przechodzi ..
      • Gość: ja24 IP: *.visp.energis.pl 02.09.04, 10:48
        jeżdże raczej ostro:)
        • Gość: maxxii IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.04, 23:44
          najlepiej DUNLOP 208 ,wspanniale sie trzyma drogi ..
          • 07.09.04, 17:47
            Tylko Dunlopy... ja mialem Dunlopy D207 na CBR 600- poezja, a D208 coz dodac...
            POZDR
            • 09.09.04, 00:19
              W Fazerze 600 tył: Bridgeston Battlax 57 wytrzymał mi 11500 km do kompletnego
              zdarcia (wyszła biała szmata), z kolei teraz mam Dunlopa D 208 Sportmax i przy
              3500 km został mi 1-2 milimetry do znacznika, czyli może pojadę na tym jeszcze
              2500 km. Różnicy w przyczepności nie stwierdziłem, Dunlop jest trochę tańszy
              ale nie adekwatnie do różnicy w przebiegu (D 208 ok 680pln, a Bridgestony 850
              pln-ceny pi razy drzwi z wiosny). Na plus Sportmaxa: lepiej wyglada bo jest
              szerszy przy tym samym rozmiarze co widać bardzo wyraźnie, bo qumpel ma Fazera
              jeszcze z Battlaxem.
              Pozdrowienia
              --
              patmate
    • 03.09.04, 08:30
      Teoretycznie nic nie powinno sie stać jak założysz opony o "numer" większe.
      Teoria mówi że jak założysz szerszy kapeć to opona bardziej się zaokrągla i
      zmniejsza się powierzchnia styku z jezdnią. A to powoduje że opona wyciera sie
      szybciej na środku, łatwiej zablokować koło podczas hamowania i dochodzą
      jeszcze sprawy związane z pochylaniem motocykla w zakrętach. Producenci
      dopuszczają zakładanie opon o 1 rozmiar szerszych. Co do marki - Twój wybór
      zależnie od ceny i parametrów opony zgodnych z Twoimi wymaganiami. Pozdr.
    • Gość: ja24 IP: *.visp.energis.pl 05.09.04, 22:39
      Dziękuje wszystkim za pomoc i dobre rady !!! W serwisie trudno jest cokolwiek
      wyciągnąć od tych smutnych kolesi. Tak na marginesie informuje , że w serwisie
      Rider'a w Krakowie jest rzeczą bardzo trudną aby ktoś porozmawiał z Tobą jak z
      czlowiekiem i doradził !!! No chyba , że wyglądasz na kasiastego - wtedy
      panowie ożywają!!!!!!!!!
      • 06.09.04, 10:28
        Bo w Riderze panowie mają w dupach poprzewracane... Jedź np. do Artek Motocykle
        koło Tesco na Wielickiej (wjedziesz od akademików AM). Przynajmniej się czegoś
        dowiesz a nie zbędzie Cię zmanierowany dupek z pseudo-autoryzowanego serwisu...

        Kraków niestety nie zawsze RULEZZ....
        • 18.09.04, 21:50
          Zgodze sie Artek Motocykle jest ok, wporzadku gosciu, zawsze Ci cos doradzi.
          POZDR
      • 06.09.04, 10:30
        Aha - jeszcze możesz jechać do InterCars na Żmujdzkiej (koło Żabińca) - koleś
        który obsługuje dział moto jest do rzeczy i Ci poradzi, tak samo jak troszki
        zakręceni kolesie w Larssonie koło pl. Serkowskiego (dokładny adres sprawdź
        sobie w sieci)...

        Pzd...
        • 06.09.04, 15:03
          Wyszedlem z tego samego zalozenia. Te same felgi to czemu nie szersze gumy.
          Zalozylem 120 i 160. Jest OK ale 170 bym nie zalozyl. Za szeroka jednak. Nie na
          taka felge.

          Kolesie w salonie w Riderze naprawde maja w dupach poprzewracane. Czlowiek chce
          kupic jakas pierdole to sie najpierw musi pol godz ostac jak glupi to doopiero
          laskawie obsluza. Kolesie w serwisie natomiast sa o wiele bardzej kompetentni i
          szybciej idze z nimi cokolwiek zalatwic.
          Intercars- niestety jeszcze nie bylem (a wstyd bo 20 m od mieszkania)
          Larsson- bardzo przyjemny sklep, kompetentni (choc zakreceni) kolesie i
          naprawde kupa czesci. Tyklo dojazd przykry. Kolo mostu Pilsudskiego ul.Rejtana.
          Calkiem w porzadku jest tez ten salon kolo Tesco. Artek czy jakos tak.
          Wlasciciel jezdzi na czerwonej (kozacki szprzet) R1 i zawsze idzie sie z nim
          jakos dogadac. Kupowalem u nich kask i skore i jakos mnie bardzo nie skroili.
          Polecam. Tylko mam takie pytanie od razu:
          Czy slyszal ktos o sprzetach jakie sprzedaja? Czy do ludzi nie idzie cos co
          kiedys wygladalo jak przystanek autobusowy? Mam zle doswiadczenia z komisami
          rzeszowskimi a zastanawiam sie czy sprzeta nie zmienic.

          Ps. Wieki respect dla organizatorów za motobazar na Imbramowskim 3.X. Tego w
          Kraku brakowalo.

          Krakow RULEZZZ
          • 06.09.04, 18:49
            U Artka (prawie)wszystkie motocykle są niestety po większych lub
            mniejszych "incydentach"....

            Ale koleś całkiem rzetelny i tego nie kryje....

            Krakow jednak RULEZZ....


          • 08.09.04, 22:29
            CZY TA 120 Z PRZODU NIE POWODUJE ŻE MOTOR CIĘŻEJ SIĘ KŁADZIE W WINKLE??!!
            POZDR:)
        • Gość: Radek IP: *.2015.com 08.09.04, 23:15
          "koles z intercarsu" to najprawdopodobniej mistrz polski w klasie stock Piotr
          Dobrowolski.
          • 19.09.04, 16:28
            "Koleś z Intercarsu" nazywa się Tomasz Rodak - tak przynajmniej stoi na jego
            wizytówce...
    • Gość: ja24 IP: *.visp.energis.pl 08.09.04, 23:40
      MAM PYTANIE DO sunshine600 CZY TA 120 Z PRZODU NIE POWODUJE WŁAŚNIE JAK O TO
      PYTA BAJBER1980 TRUDNOŚCI PRZY POCHYLANIU MOTOCYKLA NA ZAKRĘTACH?! POZDRAWIAM.
      • 09.09.04, 10:43
        Prawde mowiac to nie wiem. Moto stoi jeszcze w garazu rozwalone po wypadku a ze
        naprawiam je kompleksowo to wymienilem oponki. Kupie bak i skrece do kupy to
        sie sprawdzi. Jestem dobrej mysli. Zreszta nie wymagam od niej jakiegos
        specjalnego wchodzenia w winkle. Jak sie przejade to napisze. Jedno jest
        pewnie: ladniej wyglada :)

        PZDR
    • 21.09.04, 16:02
      Abstarahując od rozmiaru (ja staram się stosować zalecany przez producenta),
      polecam do Bandziora 600 Dunlopy D 205, takie oponki sportowo-turystyczne.
      Mimo, że nie są to gumy stricte sportowe, całkiem nieźle śmiga się na nich po
      zakrętach.
      • Gość: kawasaki500 IP: *.icpnet.pl 21.09.04, 17:32
        ja chcę dać do mojego b600 180 na tył, tak jak ma to miejsce w b1200, ale to
        dopiero za pare tysiecy km - raczej juz w przyszlym sezonie...
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.