Dodaj do ulubionych

jaki motor do turystyki?

IP: *.provider.pl 06.02.05, 13:22
mam Honde CBR125. Chcialabym jednak niedlugo kupic cos co nadawaloby sie do
turystyki, a jednoczesnie nie sprawialo problemu swoja waga i rozmiarem. Mam
165 cm wzrostu i waze 50 kg :(
Edytor zaawansowany
  • bigadam 06.02.05, 15:18
    > 165 cm wzrostu i waze 50 kg :(

    Czym sie martwisz ? Według mnie waga w normie ;)

    Malutka jesteś więc nie szukaj niczego dużego (bo nóżki za krótkie). A z wagą
    motocykla nawet lekka osoba jest w stanie sobie poradzić. Cociaż lepiej dla
    Ciebie żeby nie przekraczała 150 kg (motocykla oczywiście), bedzie Ci latwiej
    manewrować. To ma być golasek , czy obudowany ? Bardziej enduro czy bardziej
    ścig ?
    Ja osobiscie doradzam kupno 4T jeśli już. 4T o wiele przyjemniej sie jezdzi niż
    2T.

    pzdr
    Zależy do jakiej kasy chcesz kupic i jaki rocznik mniej wiecej.
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 07.02.05, 09:18
    Bardziej podobaja mi sie obudowane z duchem scigacza :)
    Co do rocznika, to wlalalabym nowy lub malo uzywany. nie znam sie na naprawach,
    a z mechanikami mam przykre doswiadczenia jeszcze z czasow jezdzenia samochodem.
  • Gość: Framauro IP: 62.148.89.* 07.02.05, 09:49
    Twoje wymagania spełnia na przykład GS 500 F. Obudowany, z duchem ściagacza,
    dla osób o niskim wzroście, i jesli interesuje Cię nowy to cena jest bardzo
    przystępna. A do tego dobry motocykl przejściowy między 125 a czymś mocniejszym.
  • bigadam 06.02.05, 15:37
    a może chopper typu np Kawasaki EL 252, lekki i o dziwo silny jak na tą
    pojemnosc (30 KM).
    Jezeli szukasz czegos o wiekszej pojemnosci to z pewnością bedzie cięzsze i
    droższe.
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 07.02.05, 09:18
    Chopper odpada
  • dragon600 06.02.05, 15:59
    Ja bym polecił Suzuki GS 500 F lub Hondę CB 500
  • Gość: Staś IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.02.05, 16:13
    Cześć!
    Polecam SV 650s. Moja żona waży tyle co Ty i radzi sobie świetnie.
    Pozdrawiam
    Staś SV 650s.
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 07.02.05, 09:20
    o tym wlasnie najpowazniej myslalam :) a moze chce sprzedac?
  • motofil 06.02.05, 18:08
    Na Twoim miejscu nie kupowałbym (przynajmniej na razie) niczego większego i
    mocniejszego niż GS 500.
  • motowicher 06.02.05, 18:12
    A dlaczego tak uważasz motofil??
    --
    * Yno Jazda *
  • liber15 06.02.05, 18:25
    Wzrost to nieproblem niemartw sie. Ja mam 163cm i wymiatam na wysokich
    sprzetach. Sam mam Aprilie RX125 jest to jeden z najwyższych enduro. Pomysl
    moze nad jakims lekkim enduro np ktm mozna na zawieszeniu obniżyc. Z nakedbików
    GS500 tak jak ktoś wyzej proponował, albo RF600 tez niezła opcja. Tak więc
    wzrostem się nieprzejmuj.
    --
    ....::::: LiBer15 ::::....
  • Gość: Mariuszek IP: *.krzeszow.sdi.tpnet.pl 06.02.05, 19:18
    Bierz Suzuki GSX 600F
    do turystyski jest ok
    co prawda waży ponad 200kg, ale ma to znaczenie, tylko gdy się przewróci (a więc
    nieczesto), w pozycji właściwej (wertykalnej) wagi się w zasadzie nie czuje

    zalety - małe spalanie, prosty w obsłudze, relatywnie tani
    wady - ciężko kupić lampę przednia
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.02.05, 19:31
    yo!

    prosze, prosze... juz po egzaminach? nie wyobrazasz sobie chyba takiego
    malenstwa na, przepraszam, jajku ;) to moze xlv?

    szynszyll
    xlv750r
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.02.05, 19:30
    yo!

    jak zwykle nie napisalas ani slowa o charakterze motocykla ktorego szukasz ani
    o cenie. oto moje typy:

    tinyurl.com/3uo3p
    - i bardzo prosze ludziom gowien w stylu GS 500, CB 500 i ER 5 nie wciskac !!!
    Pani potrzebuje motocykla do turystyki nie do ostrzenia noża od kosiarki.

    tinyurl.com/5zhdw
    - dla kobietki super sprawa - jak raz wsiadziesz na enduro to Cie juz z niego
    nie sciagna. Moj typ! Krotki opis: 26KM 4 zawory woda 6 biegow DOHC 133 kg!
    skoki zawieszen po 20 cm. po wakacjach - jak wypali byznes - kupujemy cos
    takiego dla mojej Olivii...

    szynszyll
    xlv750r


  • donlesio 07.02.05, 09:39
    GS, CB i ER nie są ścigaczami!!! Jak coś ma do 50 KM, to trudno to nazwać
    ścigaczem, a do turystyki krajoznawczej się nadaje, jak nic. W ogóle są to
    motocykle uniwersalne, nie za słabe, nie za duże. Nadają się na dłuższe trasy i
    do jazdy po mieście. Bardzo lubiane przez początkujących motocyklistów, także
    przez Panie (patrz forum Motocykl i dziewczyna).
  • Gość: szynszyll IP: *.prz.rzeszow.pl 07.02.05, 09:53
    coz, slepi nie znaja swiatla ;)

    pozdrawiam!

    szynszyll
    xlv750r
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 07.02.05, 09:49
    Zdecydowanie pierwszy typ:) tinyurl.com/3uo3p
    Nie napisalam dokladnie czego szukam, bo nie chcialam ograniczac Waszych
    sugestii. Zreszta nie spodziewalam sie, ze w ogole ktos zechce mi pomoc.

    dzieki :)
  • Gość: szynszyll IP: *.prz.rzeszow.pl 07.02.05, 10:13
    yo!

    czyzbym kogos przekonal do NTV?! nie rozumiem dlaczego ten motocykl jest tak
    lekcewazony w karaju takim jak Polska a wg mnie jest to idealny motocykl
    popularny bo:

    - niesmiertelny silnik
    - wal kardana
    - wygodna pozycja
    - ludzkie spalanie
    - hpholm.dk/ntvtest.html przebieg momentu obrotowego ;)

    ten motocykl ma wszystko to czego nie maja obszczymurki w stylu GS, CB, ER
    łacznie z tym, ze kosztuje dokladnie tyle samo albo i mniej. Co mnie szczerze
    dziwi. Trzeba poszukac i znalezc obudowany model z pelnym okufrowaniem i
    jezdzic, jezdzic, jezdzic, jezdzic, jezdzic...

    pozdrawiam!

    szynszyll
    xlv750r
  • donlesio 07.02.05, 10:41
    Zgadza sie, NTV to b. fajny motocykl. Rzeczywiście w PL nierozpowszechniony, a
    szkoda. Cena tez w normie + wał kardana. Rozważałem kiedyś zakup, ale po prostu
    na rynku nie było odpowiedniego egzemplarza. Zresztą nadal produkowany w formie
    Honda Deauville. Obudowany model natomiast (Honda Deauville) kosztuje juz
    znacznie więcej.
  • dragon600 07.02.05, 10:43
    To że akurat nie wymieniłem NTV poprzednio to tylko przeoczenie, a nie świadome
    działanie. Jest to motocykl jak najbardziej godny polecania, sam się nad nim
    zastanawiałem (zwłaszcza wał kardana jest bardzo korzystny). Nie wybrałem go
    tylko dlatego że XJ 600 Diversion bardziej mi się podoba.

    pozdrawiam
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 07.02.05, 11:02
    wlasnie mi sie przypomnialo, ze moj kumpel z Niemiec ma taka juz z 10 lat i nie
    chce jej zamienic na inna. jezdzilam na niej nawet, niestety tylko jako
    pasazer...
  • Gość: funio IP: *.elsat.net.pl / *.elsat.net.pl 09.02.05, 19:35
    hehehehe dobre dobre! niesmiertelny silnik!
    może wam dac namiary na mojego kumpla co to kupił?? :D otóz zakupił sprzęta ( w dobrym stanie) w marcu to jechalismy do mechanika go odebrac w.... październiku :) słabo z częsciami! wszystko sprowadzają cholera wi skąd! drogo jak szlag! a po 3 wszystko tam było prawie zdupczone! :) więc raczej bym nie był taki pewien :) jak to powiedziuał Maciek ( mechanik) : też se K**** wymyślił revere :)
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.02.05, 20:31
    hej hop!

    jasne - kolega kupil motocykl nowy w salonie, nastepnie jezdzil na najlepszych
    olejach i szanowal sprzeta, serwisowal sprzeta itp. a ten zlom sie mu wziol i
    zepsul i wszystko bylo zdupczone. kolego, jak ktos kupuje padaki to marka nie
    gra roli - kolega kupil zloma to jego problem. a mechanik ma w dupie szukanie
    dla Was uzywanych czesci w dobrej cenie jezdzenie po bazarach i szukanie czesci
    na allegro i ebayu. woli dla spokoju zamowic u dilera i czekac na kuriera - to
    przeciez nie on placi. pokaz mi motocykl japonski do ktorego nowe oryginalne
    czesci sa tanie - zobacz na www.bikebandit.com co ile kosztuje. a skad maja
    sprowadzac czesci? z ursusa pod warszawa?
    a honda se k***a revere wymyslila i sprzedaje ja od 20 lat taka sama kiepska i
    awaryjna a ludzie kupuja od 20 lat to gowno i nim jezdza - idioci ;)
    pozdrowienia dla mechanika fachury ;)

    szynszyll
    xlv750r

    p.s. www.motorrad.de - poczytaj ;)
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.02.05, 21:09
    www.bikez.com ;)
  • Gość: funio IP: *.elsat.net.pl / *.elsat.net.pl 09.02.05, 23:49
    heh! się czepiasz! sa opinie dobre i opinie złe na kazdy temat! to chyba normalne? a co do tej revery! pojechał i kupił bo czytał se forum i mówili że dobry! :D to i wtopił. aaa i jeszcze jedno... nie dla NAS tylko dla niego! ja nie mam z tym nic wspólnego :)
    btw. mechanik gó..any hmmm a mówią że jeden z lepszych w polsce :) ale to już nie na forum czytałem!

    i się nie ma co gorączkowac :) się pisze co się wie :)
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.05, 09:57
    yo!

    ale jakby bylo nudno jakby sie czlowiek nie spienil ;) juz tak mam ;) to dla
    podtrzymania dyskusji ;)

    szynszyll
    xlv750r

    p.s. a mina to mina - nic wiecej.
  • abc9 10.02.05, 10:30
    Przymierzałam się do NTV - ki i jak dla mnie jest większa i cięższa od GS-a i
    myślę, że tu tkwi przyczyna tego, że kobietki i początkujący się na nią nie
    decydują zbyt często, nawet jeśli to naprawdę fajny motocykl. Ja tam kupuję GS-
    a.
    Pozdrawiam
  • abc9 10.02.05, 10:31
    Inna kwestia, że z tych "obszczymurków" , które wymieniłeś GS jest chyba
    najmniejszy.
  • andreas750 10.02.05, 01:23
    Gość portalu: szynszyll napisał(a):
    > - i bardzo prosze ludziom gowien w stylu GS 500, CB 500 i ER 5 nie wciskac !!!
    > Pani potrzebuje motocykla do turystyki nie do ostrzenia noża od kosiarki.

    > - dla kobietki super sprawa - jak raz wsiadziesz na enduro to Cie juz z niego
    > nie sciagna. Moj typ!

    Zacznę od tego że GS czy CB to nie gó..! Kosiarkami z pewnością też nie są!
    Te kultowe już maszyny zasługują na szacunek.
    Swoją drogą kto tu komu co wciska... bierz enduro! jest zaje***te!
    Kobiecie która szuka motocykla z "duchem ścigacza" polecać enduraka...
    Moim zdaniem jak ulał pasował by tutaj WŁAŚNIE GS500F.
    Pozdro
  • kollector 10.02.05, 02:18
    GS 500F?!!
    BLUŹNISZ!
    --
    -----------
  • dragon600 10.02.05, 08:28
    A gdzie tutaj jest bluźnierstwo ?
  • kollector 10.02.05, 11:06
    gs 500f nie nadaje sie do turysyki, jest mały, słaby
    to typowy motorek miejski (taki twingo wśród motocykli)
    ma oczywiście wiele zalet, ale....
    --
    -----------
  • dragon600 10.02.05, 11:43
    Przy moich 90 kg z pewnością się nie nadaje, ale dla kobietki która waży 50 kg
    myslę, ze jes ok
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 10.02.05, 11:55
    a co sadzicie o sv 650 s?
  • dragon600 10.02.05, 12:38
    Jest ok, tylko na początku musiałabyś się delikatnie obchodzić z gazem
  • Gość: geogreg IP: 195.47.201.* 10.02.05, 13:24
    A myślałaś o BMW 650? Idealny motocykl do turystyki i dla kobiety. Lekko
    terenowy, nie ma problemu z jazdą po szutrach. Ścigacze nadają się tylko na
    parkietowy asfalt. Mało pali w stosunku do japończyków, no i praktycznie
    niezniszczalna maszyna (silnik Rotaxa, cała reszta BMW).
    Masz kolegę w Niemczech, więc nie powinno być problemu z zakupem. Na Ebayu jest
    tego całkiem sporo i bardzo często właścicielami są właśnie kobiety.
    Kupując motocykl w Polsce zawsze ryzykujesz, tam nikt nie podkręca silnika, a
    jeśli sprzedaje po wypadku to zawsze jest to zaznaczone. Pozatym zawsze
    dostaniesz książkę serwisową, gdzie całą historię motycykla możesz sprawdzić.
    Pzdr.
    Grzegorz
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 10.02.05, 16:36
    musze przynac, ze w ogole BMW nigdy nie bralam pod uwage, wydawalo mi sie ze sa
    drogie w porownaniu z innymi markami. ale pewnie sie myle. co do sprowadzania
    motoru z Niemiec, to cholernie mi sie nie chce, ale masz racje - tam jest duzo
    wiekszy wybor (tak samo jak z samochodami)
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.05, 16:42
    yo!

    bmw f 650 sobie odpusc - bo to 'singiel - pukawka' - zameczy Cię ;)

    szynszyll - jak siedzisz na kompie to daj glos: gg 6200322
  • Gość: geogreg IP: 195.47.201.* 11.02.05, 15:45
    Ze sprowadzeniem motocykla z Niemiec nie ma większego problemu. Musisz zerknąć
    na mobile.de i ebay.de znaleźć coś co cię zainteresuje, potem kilka e-maili do
    właścicela żeby się ugadać (ja nie znam niemieckiego ani w ząb, pisałem tylko
    po angielsku i nie było żadnego problemu). Czasami tylko niektórzy nie chcą
    sprzedać Polakowi, ale to sporadyczne wypadki. Potem bierzesz gotówkę i
    jedziesz po motor. Jeśli chcesz na nim wracac to musisz zapłacić ok.150 E za
    tablice tymczasowe, albo załadować go na przyczepkę i do domu.
    Od motocykli nie płaci się żadnego cła ani akcyzy (tylko w Skarbowym musisz
    dostać taki kwitek, że jesteś zwolniona z tych opłat i zapłacić za niego ok 150
    zł. :) Potem badania techniczne ok. 150 zł. no i zarestrowanie z kartą pojazdu
    niestety ok 600 zł., ale i tak się opłaca.
    Ja w maju zeszłego roku zwiozłem w ten sposób BMW R1100R r. 2000 ze śmiesznym
    przebiegiem 16000 km w stanie idealnym (kompletna nówka) i wszystko zamkneło
    się w 20000 zł.
    Pzdr. Grzegorz
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.05, 16:39
    yo!

    twierdze ze GS to rower bo... nim jezdzilem. maszyny te sa tak kultowe jak male
    fiaty czy garbusy - wolalbym jednak nimi nie jezdzic ;) polecam enduraka i bede
    polecal zawsze bo uwazam ze na polskie warunki jest to najlepszy pomysl na
    motocykl turystyczny ;) zrozumie ten kto choc raz polatal po szutrach i lesnych
    duktach w lipcu pod wieczor ;)

    pozdrawiam!

    szynszyll
    xlv750r
  • cyngiel69 10.02.05, 20:07
    Szynszyll, jesteś niewyżyty i przykry. Lubię cię za wiele merytorycznych
    wypowiedzi, ale teraz przegiąłeś. Pamiętaj, że to rynek i konsument w świecie
    ma ostatnie słowo. Nie osądzaj potrzeb innych wg samego siebie. Polecam lekturę
    lutowego Motocykla. Do przemyślenia zaś fakt ogromnej popularności, np. w
    Niemczech, GS 500, ER5, CB 500 - lekkich i ekonomicznych maszynek właśnie.
    Jesteś mądrzejszy od dziesiątek tysięcy ludzi? Wiesz czego im trzeba?
    To chyba ty miałeś kiedyś nieszczęście kupić padakę GS-a. Myślę, że tak
    niewiele głosów ci się w tej kwestii sprzeciwiło, bo od jakiegoś czasu dużo tu
    jest durnych określeń-tła dla twej wypowiedzi. Na szczęście to się powoli
    zmienia.
    Nie wkurzaj się, przemyśl to nim napiszesz cokolwiek.
  • Gość: Yamaszka IP: 212.244.176.* 07.02.05, 10:30
    Wiatm !!
    Szynszyll masz moze jakies doświadczenia z NTVka?? co z awaryjnoscia?? jak masz
    jakies linki ciekawe to zapodaj tez!! dzieki z gory
    pozdro
    Maciek<virago>
  • Gość: szynszyll IP: *.prz.rzeszow.pl 07.02.05, 14:32
    yo!

    doswiadczenia z NTV mam takie, ze sie na niej kiedys troche pobujałem. wnioski:

    - wygodna pozycja
    - precyzyjna skrzynia - jak we wszystkich V-kach hondy
    - znosne hamulce
    - chrakterystyka pozwalajaca ruszac z 2-ki bez gazu i po dociagnieciu do 5 tys
    obr wrzucic od razu na 5 - ke bez szkody dla jazdy ;) to lubie ;)

    ponadto sporo o niej czytalem bo na 100% kupilbym ten model gdyby nie moja faza
    enduro ktora juz chyba nie minie. silnik taki jak w TA czy VT 600 czyli
    legenda. w sieci jest sporo stron uzytkownikow i klubow.
    to strona czlowieka z mojej okolicy, ktory ujezdza NTV 650 D:

    www.deauville.dla.pl/
    pozdrawiam!

    szynszyll
    xlv750r
  • bigadam 10.02.05, 09:17
    ciekawa stronka
    W danych technicznych nie jest nic napisane o wadze tego motocykla. Pewnie nie
    chcial psuc nikomu humoru :)
    Seria ma około 56 KM a waży (o zgrozo) 223 kg !!
    Wiem że w tego typu motocyklach moc nie jest najwazniejsza, ale jak na tak
    cięzki "enduro"-turystyk to te 56 KM to chyba troszke malo.
    Jezdzilem kiedyś motocyklem o masie 172 kg i mocy 54 KM ( Ducati Monster ) i
    szybko zabraklo mocy....a co dopiero w turystyku, który powinien mieć
    elastyczny i stosunkowo mocny silnik.

    Chciaż, nie powiem
    Wał kardana i trwaly silnik przemawiają jak najbardziej za
  • ntv650v 10.02.05, 09:45
    jeżdżiłem ntv650, a teraz nt650v. mimo masy 223 kg motocykl prowadzi się
    bardzo dobrze. moc 57KM jest wystarczająca /ja 95+"plecaczek"60+bagaże ok 25/
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.05, 10:03
    yo!

    no nie wiem gdzie znalazles te dane - ja znalazlem takie:

    Dry weight: 187.0 kg

    tu jest caly manual do NTV ;)

    www.hawkworks.net/
    pozdrawiam!

    szynszyll
    xlv750 - co wazy 220 kg !
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.05, 10:17
    yo!

    Vægt, tom: 188 kg
    Vægt, fuldtanket: 208 kg
    Tilladt totalvægt: 400 kg
    Lasteevne: 192 kg
    Tankkapacitet: 19 liter
    Oliekapacitet: 2,8 liter

    hpholm.dk/ntvtest.html#teknik
    trzeba sie jezykow uczyc ;)

    szynszyll
    xlv750r
  • bigadam 10.02.05, 10:23
    NT 650V Deauville - o tym mowilem, no chyba ze i w tym przypadku mam zle dane
  • bigadam 10.02.05, 10:33
    Ja mam VTR1000F(taki ni to sport ni to turystyk). Mam taki sam silnik jak w
    Varadero. VTR waży 192 kg, a moc to 110 KM przy 9 tys obr. i prawie 100 Nm przy
    7 tys .
    I mysle ze w ciezkim sprzecie turystycznym lub tur.- spotrowym (powyzej 200
    kg) pojemnosc silnika powinna byc duza. zeby nie trzeba bylo mi8eszac biegami
    ani krecic go powyzej 10 tys.
    VFR 800 ma pojemnosc ktorą uwazam za minimalną przy tego typu sprzecie
  • Gość: szynszyll IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.05, 11:25
    yo!

    przypomnij sobie od czego sie to zaczelo - kobitka lekka jak piorko pytala jaki
    kupic motocykl. prawda? wiec - najprawdopodobniej na duavile Jej nie stac bo to
    od 16 tys w gore, po drugie 650ccm i 57 KM zupelnie jej wystarczy. Nie wszyscy
    potrzebują mastodatow powyzej 100 KM - ja tez nie ;) Varadero na przyklad
    uwazam za totalna pomylke ;)

    pozdrawiam!

    szynszyll
    xlv750r

    p.s. w jednym z linkow ktory podalem jest wykres momentu obrotowego NTV -
    wynika z niego jasno, ze nie trzeba jej 'krecic' by jechac. poza tym NTV nie da
    sie rozkrecic do 10 tys obr ;)
    p.p.s. jeszcze kilkanascie lat temu ludziom do objechania swiata wystarczalo
    250 kg o mocy 24 KM, a i dzis wielu jezdzi po swiecie endurakami o mocy ok. 50
    KM wiec nie przesadzalbym z moca i pojemnoscia - nie wszystkim az tak bardzo
    sie spieszy. dla mnie 120 km/h na motocyklu bez owiewek to juz wyzwanie na
    dluzszej trasie ;) pozdrawiam!
  • andreas750 10.02.05, 11:49
    Alicja napisał/a:
    Bardziej podobaja mi sie obudowane z duchem scigacza :)
    Co do rocznika, to wlalalabym nowy lub malo uzywany. nie znam sie na naprawach,
    a z mechanikami mam przykre doswiadczenia jeszcze z czasow jezdzenia samochodem.

    Raczej ją stać...
    Pozdro
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 10.02.05, 12:01
    raczej mnie stac ;)
    Ale szynszyll ma racje piszac: ''nie przesadzalbym z moca i pojemnoscia - nie
    wszystkim az tak bardzo
    sie spieszy. dla mnie 120 km/h na motocyklu bez owiewek to juz wyzwanie na
    dluzszej trasie ;)"
  • bigadam 10.02.05, 22:11
    > p.p.s. jeszcze kilkanascie lat temu ludziom do objechania swiata wystarczalo
    > 250 kg o mocy 24 KM

    a jeszcze kilkadziesiąt lat temu ludziom wystarczał 1 koń o masie 500 kg ;)
    i to żywy....
  • Gość: Joanna IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.05, 12:08
    waga i wzros nie ma dużego znaczenia.. liczy sie siła.. mam podobne gabaryty
    168 cm i waze 49kg a be zproblemu radze sobie z cbr 600 f4 sport.. wiec głowa
    do góry, jak znajdziesz odpowieni motocykl to z pewnoscia sobie poradzisz nie
    przejmuj sie waga i wzrostem to nie ma az takiego znaczenia.. mam kolezanke co
    ma 168 cm i bez problemu daje rade na hondzie XX.. pozdrawiam
  • louiswmb 10.02.05, 12:35
    Witam,
    Moja znajoma na pierwsze swoje duze moto wybarala nowa XJ600Diversion,to byl
    tan model na dwoch tarczach,dodatkowo z kuferkami...
    Czesto latala traska Poznan/Ustka-tak ze mozna powiedziec ze do turystyki ;)
    Z tego co pamietam to po chyba dwoch/trzech latach zaczela cos bakac o braku
    mocy i o Hornet 900 !!!
    Ja tam moge powiedziec ze to jest dobre moto,jezdzilem i serwisowalem,musisz
    sie przymiezyc i przeliczyc to naprawde nie kosztuje majatek a otrzymuje sie
    kawal dobrego i ladnego motocykla...

    Z innej beczki..druga kolezanka kupila ER500..niby zadowolona ale...jak mowi to
    nie to co Ducati Monster 600 o ktorym mazyla ( nie ta gadka z wydechow ),byla
    nawet kiedys taka ogladac jednak te drogie serwisowanie...

    Co proponuje,przejechac sie po serwisach,posadzic tyleczek na czym sie
    da,powybrzydzac,wziasc jak najwiecej katalogow do domu,przespac sie z nimi...a
    co do wyboru z przeznaczeniem do turystyki to moze to byc prawie wszystko co
    jest chociaz z czesciowa owiewka lub jakis Naked do ktorego tez sie da szybke
    zamontowac,jest wiele opcji,najwazniejsza to ta ze musi sie Tobie podobac a
    reszta sie ulozy...

    p.s.
    Jak wybiezesz to napisz co i wtedy mozna bedzie cos powiedziec na temat
    ewentualnych zalet i wad : )
    Pozdrawiam
    Louis
  • Gość: reggie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.02.05, 13:28
    Ala nie przejmuj sie ja mam 165 waże 50 kg i jezdziłam na thunderace 1000,jakos
    kobyle dałam rade:) No z małą pomocą Karola:P
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 10.02.05, 16:38
    dzieki za pocieszenie. tak naprawde to z wiekszym motorem boje sie sytuacji
    typu: wyprowadzanie motoru z garazu itp. a chyba nie moge liczyc na małą pomoc
    Karola ;)
  • Gość: maniek_7 IP: 217.153.30.* 10.02.05, 16:05
    Zgadzam się! CBR600 będzie idealna : trwała, siodełko na poziomie z tego co
    pamiętam 78 cm (czyli jak na "nie armaturę" to nisko), waga 200 kg. I jak nie
    ma się systemu zero jedynkowego w ręce, to jest potulny i posłuszny jak dobrze
    ułożony owczarek niemiecki. Polecał bym ZZR600 (miałem i byłem zadowolony) ale
    jest o 20 kg cięższy. Choć siedzenie ma na wysokości 77 cm i jak sprzedawałem
    (po przejechaniu prawie 29 tys. km) to koleś kupił dla dziewczyny która miała
    160 cm góra - bo spokojnie ziemi sięgała nogami.
    SV650, w wersji obudowanej to też dobry wybór - nie na darmo jest taki
    popularny.

    Ale honda to honda, zwłaszcza jeśli bezawaryjnośc jest tak istotna (co prawda w
    zzr do 60 tys. km wymianiany był tylko łańcuszek rorządu)....

    Pozdr
    GSXR 1000
  • Gość: alicja IP: *.lukas.com.pl 10.02.05, 16:41
    CBR600 tez mi sie podoba i zastanawialam sie nad nia. jak na razie sklejam
    model plastikowy w skali 1:12, ale kto wie...moze sprawie sobie w skali 1:1
  • Gość: Leszek IP: 194.25.214.* 18.02.05, 14:06
    Widze duzo fajnych rad ale ja bym sie zastanowil nad nad yamaha diversion 600xjS
    naprawde fajna maszyna na przejscie do wiekszej pojemnosci , albo Honda
    translap co wydaje misie najodpowiedniejsza propozycja. Ale to ty wybierasz a
    my radzimy.
  • Gość: Mariusz IP: 217.153.26.* 17.02.05, 17:07
    Zaskoczony jestem, moja zona róniez jeździ na CBR 600 Fi 2002 rok, te same
    prawie gabarty cialka co twoje :) i swietni sobie radzi.
    Pozdrawiam (warszawa)
    a tak przy okazji w jakim miescie jesteś?
  • louiswmb 10.02.05, 14:40
    Jak tak siegne pamiecia to jeszcze jedna kolezanka latala na ZZR600 i trzeba
    przyznac ze sobie radzila jak wracalismy jednego roku ze Szklarskiej wiozac
    jednoczesnie swojego chlopaka z tylu (gosc prawie dwa metry) wygladalo to
    smiesznie ;),przelotowa nawet do 140km/godz.

    Z innych ciekawostek to jeszcze inna kolezanka wiozla Junakiem swojego chlopaka
    do domu z jakiegos spotkania przy ognisku na ktorym "zaniemogl"..

    -jezdzic Mozesz na wszystkim co ci sie spodoba!!

    Ale tak zupelnie powaznie to uwazam ze powinnas trzymac pewnie nagi na ziemi
    podczas postoju,o ile sama jazda to nie bedzie pewnie zaden problem to jednak
    jak przypadnie zaparkowac ze spadem a puzniej wycofac a jeszcze przy tym
    przednie kolo na chodniku a tylnie na ulicy to przy krawezniku robi sie
    goraco...wiem co mowie,mam 187cm,jezdze bmw seri GS-w czasie jazdy to bez
    przesady ale jak rowerek jednak czasem zylka peka :)....
    Louis
  • Gość: hun660 IP: 212.69.75.* 10.02.05, 16:45
    Zdecydowanie KTM 950 Adventure i próg rozkładany do wsiadania.
  • louiswmb 10.02.05, 17:12
    A co powiesz na Honde CBF600 reklamuja go jako moto dla kazdego ( chodzi o
    wymiary od 1.57 do 1.90 )to ze wzgledu na regulacje
    siedzenia/kierownicy/szyby...silnik po CBR no i mozna z ABSem ;)
    Piszesz ze masz CBR125 no to moze opcja;zostawiamy w rozliczeniu swoje
    moto,doplacamy i w cenie promocyjnej za model 2004 odbieramy nowke!!!
    Jest troche opcji...
    Pozdrawiam
    Louis
  • patmate 11.02.05, 00:35
    Zostaje jeszcze R1 ;)-przewiozłem sie tym i byłem zdziwiony jak jest mały w
    porównaniu z Fazerem 600 no i lekki.
    Pzdr
    --
    patmate
  • Gość: Łukasz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.02.05, 19:06
    Wiem że będę tendencyjny polecając R 1200 RT, jednakże w tym motocyklu stricte
    turystycznym , mozena zamowić siedzenie obniżone , mamy wówczas siedzisko na
    wysokości 780[mm]. Jurto jest prezentacja tego modelu w Wawie na Ostrobramskiej
    73 w firmi AutoFus o godzinie 12

    Pozdr
  • siurniety_krolik 11.02.05, 20:16
    a sa w planach jazdy próbne ???
  • Gość: kroncw..d IP: *.icomwlan.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 11.02.05, 19:50
    tylko TDM850/900 super turystyk
  • Gość: Mariusz IP: 217.153.26.* 17.02.05, 16:59
    Moja żona (ten sam wzzrost) jeździła wcześniej na Suzuki GS 500 a teraz
    jeździna HODZIE CBR 600 2002 rocznik (waga motoru ta sama ok 175 kg na sucho)
    Nie łatwo mi ją bylo przekonac do scigacza ale teraz jest zachwycona i radzi
    sobie świetnie, chodź na początku troche sie obawiała. Nogami ledwo dosiega do
    ziemi ale daje sobie rade. poza tym zawsze mozna obnizyc zawieszenie lekko.
    wiec jesli szukasz czegos zabudowabego platikiem to smiało kupuj i nie martw
    sie na poczatku za bardzo, wszystko to kwestia czasu i odrobiny wprawy.
    Nic lżejszego nie kupisz teraz, no chyba ze nowszy model po 2002. kazdy kolejny
    rok to kilka kg. w dól. ale drobnej różnicy w kg. prawdopodobnie nie odczujesz
    Pozdrawiam
    Mariusz
  • Gość: alicja IP: *.katowice.msk.pl / *.devs.futuro.pl 18.02.05, 14:38
    super, ze to piszesz, bo wlasnie wczoraj wymyslilam, ze moze jednak CBR600F :))
    powaznie do tej pory myslalam o suzuki sv650s, ale zaczynam sie skłaniac ku
    Hondzie.
  • Gość: exp_tur IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.02.05, 23:15
    Alicja wspomina o turystyce,a większość porad dotyczy motocykli uniwersalnych(no
    chyba ,że o taki chodziło :).Do turystyki ma byc :wygodne siodło,siedząca
    pozycja ,stelaże na kufry lub kufry.Z powodu braku doświadczenia sugeruje duzy
    skuter ew cos jak deauvil
  • Gość: 12 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.02.05, 23:30
    12

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka