IP: *.stacje.agora.pl 18.06.02, 17:08
czy to prawda, że wytwarzane na koreańskich podzespołach Junaki są wyjątkowo
nietrwałe?
Edytor zaawansowany
  • Gość: Pesk IP: *.proxy.aol.com 18.06.02, 19:07
    Motorcykle? Obawiam sie ze nie. Jezeli jest polski Junak produkowany chetnie go
    kupie podaj linki do ich strony.
  • pawel.kot 19.06.02, 09:19


    > ... Jezeli jest polski Junak produkowany chetnie go
    >
    > kupie podaj linki do ich strony...

    Adres strony importera jednośladów: Junak Qmpel, Junak Pionier i Jumak Millenium
    www.junakmotor.pl/
  • Gość: GEBO IP: *.teleton.pl 25.06.02, 09:10
    Podobno koreański Junak ma w sobie duzo z Suzuki, także teoretycznie powinien
    być niezawodny. Ale myślę, że to będzie można stwierdzić po jakimś czasie.
    Oglądałem ten motocykl w salonie w Łodzi. Może się podobać! Ma ponoć bardzo
    dobre zawieszenie i doskonale się prowadzi. Generalnie to mam na niego
    chrapkę...
  • letalin 30.06.02, 16:06
    Junak to Junak! M07 albo M10 i sporadycznie M12. całe to marketingowe
    koreańskie oszustwo śmieszy mnie niezmiernie. To coś do motoru nie jest
    podobne, a co dopiero do Junaka. A poza tym cena jest zaporowa! Jestem przeciw
    szarganiu świętości! Po stokroć NIE!
  • leziox 05.07.02, 22:38
    Swięte słowa,człowiek wychował się na Junaku wyprodukowanym w Szczecińskiej
    Fabryce Motocykli,a nie na jakimś koreańskim dziadostwie.Tak,dziadostwie.
    Jak słyszę o koreańskim Junaku,to bebechy mi się przewracają,bo nie było i nie
    będzie koreańskiego Junaka.Junak,to Junak,nasz polski i swojski,brudny,sypiący
    się,ale nasz.Za tym motocyklem obracała się na ulicy automatycznie głowa
    małolata,to za tym motocyklem oglądali się dorośli.
    A tak na marginesie,to wiele razy pytałem sam siebie,gdzie u licha,podziała się
    dokumentacja i maszyny z powyższej fabryki,przecież jeśli nawet teraz
    wyprodukować by Junaka w wersji oryginalnej,no,może z poprawionym rozwiązaniem
    prądnicy,to znalazłoby się natychmiast mnóstwo chętnych na zakupienie takiego
    czegoś.Konstrukcja była prosta,silnik wytrzymały,co za idiota zadecydował o
    zaprzestaniu produkcji?
    Pozdrawiam miłośników POLSKIEGO Junaka.
  • chrikri 05.07.02, 23:43
    No - tak jak produkuje się w Indiach Enfielda Bulleta, możnaby i Junaka. Nie
    sądze jednak, aby znalazłby się inwestor chcący zaryzykować kupę forsy w
    niszowy (co tu dużo gadać) motocykl. Ale czasem marzy mi się taki Junak - o
    powiększonej pojemności do 500-650, dobry klasyczny motocykl, bez zbytecznych
    bajerów ...
    Ale to już przeszłość. I sie raczej nie wróci....
    K.
  • letalin 07.07.02, 21:56
    chrikri napisał(a):

    > No - tak jak produkuje się w Indiach Enfielda Bulleta, możnaby i Junaka. Nie
    > sądze jednak, aby znalazłby się inwestor chcący zaryzykować kupę forsy w
    > niszowy (co tu dużo gadać) motocykl. Ale czasem marzy mi się taki Junak - o
    > powiększonej pojemności do 500-650, dobry klasyczny motocykl, bez zbytecznych
    > bajerów ...
    > Ale to już przeszłość. I sie raczej nie wróci....

    > K.
    Gdybyś bardzo chciał to miałbyś Junaka 500cm...
    Czytam "Świat Motocykli" i publikuje tam inZ Sałek co o motorach wie chyba
    wszystko. Co miesiąc jest artykuł o Junaku, jego modyfikacjach(np. ukł
    smarowania, tuningu głowicy itp) W następnych numerach ma być o zwiększeniu
    pojemności. Cena Junaka w b.dobrym stanie to mniej niż 2500zł. Na przeróbki
    czyniace ten motor pełnosprawnym i pewnym w eksploatacji wydasz pewnie drugie
    tyle i masz ponad 10000 w kieszeni , a na dodatek zachowujesz dumę , bo na
    koreańskim Junaku to wstyd się gdzieś pokazać ludziom...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka