Dodaj do ulubionych

Synchronizacja gaźników

IP: *.chello.pl 30.05.05, 13:19
a jak często należy regulować gaźniki?
Edytor zaawansowany
  • Gość: matt IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.10.05, 19:50
    tak często trzeba regulować gażnika -jak sa rozregulowane
  • Gość: Gość IP: *.aster.pl 25.03.06, 01:35
    Pomóc to tobie trzeba...
  • Gość: dm IP: *.tvkdiana.pl 04.05.07, 15:07
    jak w montowac dynojety do gaznikow od czego mam zaczac zeby nie spie...
    prosze o pomoc dm
  • Gość: ślepy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.10.05, 09:44
    A co zrobić w przypadku gdy obudowa filtra powietrza zasłania skutecznie
    dojście do śrub synchronizacyjnych np.kawasaki zx 900 95r.A w artykule podajesz
    że filtr powinien być założony
  • Gość: brembo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.10.05, 09:50
    bo kawasaki to padaczka;) u mnie w hondzie przez obudowe airboxu przechodzi
    wlasnie taka szczelina na srobowkret.
  • Gość: szynszyll IP: *.prz.rzeszow.pl 20.10.05, 10:31
    yo!

    filtr do synchronizacji do szczescia Ci nie jest potrzebny - jak sie nie da
    dojsc bez zdjecia go - to zdejmij i tyle. pozatym jestem zdania, że jeżeli
    wszystko gra to nie nalezy lap wkladać. regulacje sie robi jak jest potrzeba.
    amen.

    szynszyll
    xlv750r
  • Gość: Pawel IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 21.10.05, 22:39
    >" A co zrobić w przypadku gdy obudowa filtra powietrza zasłania skutecznie
    > dojście do śrub synchronizacyjnych np.kawasaki zx 900 95r."

    W ZX-9 nie jest to możliwe i synchronizację robi się bez airboksa. Filtr
    powienien być założony jak jest to możliwe. Ale wyżej d***y nie podskoczysz - w
    wielu maszynach jest to niemożliwe.
  • Gość: kura_maruda IP: *.aster.pl / *.aster.pl 21.10.05, 21:20
    Gość portalu: kurczak napisał(a):

    > a jak często należy regulować gaźniki?


    oswiadczam ze to nie jest moj kurczak tylko jakis fermowy.
    moje kurczaki znaja zycie i wiedza takie rzeczy bo czesto podbglondajo
    motocyklistow przez szparke we furtce
  • Gość: Zorro IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 21.10.05, 22:41
    Znowu najadłeś się tych grzybów i gadasz na haju.
  • Gość: kura_maruda IP: *.aster.pl / *.aster.pl 22.10.05, 18:36
    zorro aty co? dietetyk kurza twoja twasz!?
  • Gość: makar IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.02.06, 19:23
    chcialbym bys opisał jak ustawić gazniki w suzuki gs 550 E czterocylindrowym
    czekam na porady
  • 24.02.06, 10:42
    No nareszcie ktos z porządną maszyna:) też mam taką:) Ja swoje gaźniki
    synchronizowałem u kolesia w Zielonce pod Warszawą. Telefon do niego: 501430560.
    Nie wiem czy aktualny. Możesz byc obecny przy wszystkim co on robi w Twoim
    motocyklu i chętnie tłumaczy co i jak zrobić. Generalnie potrzebane są
    wakułometry - mierniki podcisnienia. Na wszystkich gaźnikach powinno być takie
    samo - nie znam tych wartosci niestety.
  • 24.02.06, 12:44
    to z tymi wartosciami jest bardzo proste- jedna z przepustnic nie posiada sruby
    do synchronizacji i zawsze w tej gardzieli bedzie podcisnienie wzorcowe-
    wystarczy tylko podniesc wolne obroty do wartosci zalecanej przez producenta (
    z regoly jakies 1500-1700Obr/min)i podpiac wakulometry i wedlug tej jednej
    nienastawnej gardzieli ustawic pozostale- nastepnie nalezaloby wykonac
    regulacje mieszanki biegu jalowego
  • 24.02.06, 19:54
    mlody1285 napisał:

    > to z tymi wartosciami jest bardzo proste- jedna z przepustnic nie posiada
    sruby
    >
    > do synchronizacji i zawsze w tej gardzieli bedzie podcisnienie wzorcowe-
    > wystarczy tylko podniesc wolne obroty do wartosci zalecanej przez producenta
    (
    > z regoly jakies 1500-1700Obr/min)i podpiac wakulometry i wedlug tej jednej
    > nienastawnej gardzieli ustawic pozostale- nastepnie nalezaloby wykonac
    > regulacje mieszanki biegu jalowego


    Ja sie zastanawiam czy ty na pewno wiesz o czym ty piszesz???
    Jak nigdy tego nie robiles to chciaz przeczytaj najpierw artykol i
    porownaj...jaka nienastawna wzorcowa gargiela???
    przeciez wyraznie jest napisane"1-2 na jednej srubie ,2-3 i 3 z 4,jak krecisz w
    jedna to na jednym zegarze podcisnienie spada a na drugim sie podnosi i na
    odwrot...a tak to jeszcze ktos to przeczyta i bedzie szukal tej wzorcowej...

    Pozdrawiam
    louis
  • 24.02.06, 20:10
    "W silniku czterocylindrowym obowiązują takie same zasady , z tym że mamy aż 3
    miejsca do regulacji przepustnic względem siebie. Tak jak w twinie, jedna z
    przepustnic jest ustawiana przez śrubę wolnych obrotów, a pozostałe trzy są z
    nią połączone za pośrednictwem śrub regulacyjnych zabezpieczonych sprężynkami
    przed samoczynnym odkręcaniem. "to kawalek artykolu- przeczytaj to jeszcze raz
    i jesli wiesz oco chodzi to wywnioskujesz ze grdziel przezemne nazwana wzorcowa
    istnieje
  • 24.02.06, 21:01
    Dobra,
    To zakladajac ze w baterii czterech gaznikow sruba od wolnych obr.lub linka a
    puzniej pokretlo jest podlaczona pomiedzy 2 a 3 cylinder i wszystko to razem
    jest sprzegniete do kupy to i tak moge srubami pomiedzy 1-2 i 3-4 gaznikiem
    wplywac na zmiane podcisnienia na 2 i 3 gazniku to wtakim razie mam pytanie
    ktora jest "wzorcowa" ta- nienastawna...nie chodzi mi tu o zlosliwosc tylko po
    co mlodym mieszac w glowach jak artykol jest napisany dosc jasno i nie wiele
    mozna tu dodac od siebie...
    A moze ty sie spotkales z jakas udziwniona kastrukcja to sie podziel?
    Pozdrawiam
    louis

    Acha w boxerach jeszcze czeba branie linek zsynchronizowac zeby bylo cacy...
  • 24.02.06, 21:30
    racja wszystko razem sprzegniete jest do kupy a sruba reg.obr. jest podlaczona
    nie jak napisales pomiedzy 2 i 3 cylinder tylko do przepustnic jednego z
    gaznikow 2 albo 3- do wartosci tej gardzieli synchronizuje sie pozostale;
    zgodze sie rownierz z tym ze artykol jest bardzo dobry- moja jednak wypowiedz
    dotyczyly postu w ktorym gosc zaklada ze wartosci podcisnienia sa zalozone i
    podane przez producenta; dla ciekawosci dodam jeszcze ze honda dla starszych
    cbr-ek podaje zeby przy 600-kach regulowac do 2 a w 1000-kach do 3 gaznika
  • Gość: Kamilmo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.06, 15:57
    Mam pytanie czy można używać kilka świec "kolortune" np. w dwucylindrowym
    silniku z dwoma gaźnikami. I jak jest z wartością cieplną tych świec.
    Pozdrawiam
  • Gość: Zorro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.02.06, 10:11
    Chyba nie widziałeś tych świec na oczy. Colortune służy tylko do celów
    regulacyjnych, na takiej świecy się nie jeździ, więc pytanie o wartość cieplną
    jest niedorzeczne.
  • Gość: mich IP: *.adsl.inetia.pl 21.11.06, 23:57
    Witam w sumie to nie opinia ale pytanie.. wyrwalem gaźniki z cbr-a f3 ame
    wersja kalifornia przeczyscilem , pływaków i iglic nie ruszalem ,mieszanek tez
    bo sie nie da wszystko fabrycznie zaslepione.. wsadzilem ... i zaczol dziwnie
    pracowac na wolnych tak jak bu jakis cylinder nie domagal ..wyregulowalem go w
    takim stanie na wakuometrach i niestety nic ..aaa i na ssaniu na zimnym pracuje
    ok.na wysokich tez wkreca sie super zero dziur ale wolne do kitu i praca
    dziiwna taka nie chondowska..moze ktos ma pomysl bo mi sie juz po x prubach
    powoli konczą.dzieki z gory i pozdrawiam.
  • Gość: sokoltdm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.06.08, 13:20
    lewy cylinder (yamaha tdm850 ) nie równo pracuje:-(
    czy przyczyna może być brak synhronizacji gazników?
    albo inaczej,
    jak rozpoznac czy moto kfalifikuje sie do synhronizacji?
  • Gość: baba_zanetti IP: *.wsei.pl 14.06.08, 16:53
    wlasnie tak.
  • Gość: pinio IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.09.08, 23:37
    gdzie bedzie znajdowało sie miejsce na podłoczenie wakumetru w yamaha fzr 600
    3he, nie widze tego, i nie widze tez gdzie moge regulowac skład mieszanki, robi
    mi czarne swiece. jak by ktos wiedział wiecej to niech mi napisze na gadu_gadu
    6934244 jaka powinien byc skład mieszanki w %, (CO) bo najlepiej zrobił bym to
    analizatorem spalin
  • Gość: wojtek IP: *.cst.pl 03.12.08, 15:43
    Dodam coś od siebie - Posiadam Suzuki Bandit 1200S, 2001rok,
    motocykl dość popularny. Producent zaleca regulację podciśnień
    (synchronizację) przy 1800obr/min! Chciałbym zauważyć, że podczas
    mierzenia podciśnienia na biegu jałowym i przy 1800obr podciśnienia
    znacznie się "rozjeżdżają", jeśli zsynchronizowałem poprawnie na
    biegu jałowym ,to przy 1800obr gaźniki wymagały znacznej korekty!
    Wniosek - stosować się do zaleceń producenta :)
  • Gość: H&M IP: *.ssp.dialog.net.pl 24.04.09, 13:37
    co mam zrobi moj gs 550 ma 2 gazniki na zimno pali na cieplo niema
    szans zawory mam wyregulowane nowe swiece gazniki czyste.gdy jest
    zimny pochodzi jakis czas gdy jest cieply i go wylacze to juz nie ma
    szans na odpalenie.z przodu gaznikow na gumach ktore ida od filtra
    powietrza gdy je sciagne wyleje sie paliwo ale swiece sa suchutkie
    pomocy
  • Gość: baba_zanetti IP: *.subscribers.sferia.net 25.04.09, 00:51
    nie ma prawa sie tam pojawiać paliwo, a tym bardziej wylewać. zalewa Ci ten
    motocykl, sprawdź za pomocą wężyka przeźroczystego poziom paliwa, o ile sie
    orientuje to w tym motocyklu sie da tak zrobić. Myśle że albo zaworki nie
    trzymają, albo wystarczy obniżyć poziom paliwa.
  • Gość: H&M IP: *.ssp.dialog.net.pl 25.04.09, 18:46
    zle napisalem jezeli sciagne filtr i przytkam je dlonia paliwo
    dojdzie do dysz ktore sa od strony filtra i odpali albo jezeli filtr
    zakleje tasma robi sie podobnie
  • Gość: H&M IP: 78.8.143.* 26.04.09, 20:17
    gazniki ok(poprzednie pytanie)teraz mam problem w suzuki gs 550 nnie
    ma iskry na platynkach czasem sie pojawi czasem nie jezeli jest to
    pali od strzalu
  • Gość: piotrek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.04.10, 22:14
    witam czy oriętuje sie ktoś od czgo może zalewać świece na trzecim
    gaże?czy może to być powód synchronizacji gażników?
  • Gość: baba_zanetti IP: *.subscribers.sferia.net 30.04.10, 00:12
    nie, to nie od synchro i tyle można powiedzieć napewno.
    Trzeba przejrzeć gaźniki gruntownie a przede wszystkim trzeci w nim jest zapewne
    problem. Wypadałoby jeszcze zmierzyć sprężanie.
  • Gość: Crosdet IP: *.wolv.cable.virginmedia.com 13.09.10, 22:39
    co do tych par.. mysle ze pan sie tu troszke pomylil nie sadze ze tak.. lecz para synchronizacji gaznikow jest inna nie 1-2 z 3-4 lecz 1-3 z 2-4 tloki nie pracuja wszystkie rownomiernie..
  • Gość: Pawel IP: *.agora.pl 17.09.10, 12:39
    Źle myślisz. Układ korbowo-tłokowy nie ma tutaj na nic wpływu. Gaźniki (a właściwie ich przepustnice) mają możliwość regulacji właśnie w układzie 1-2, 3-4 i pomiędzy parami 1,2-3,4.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.