Komentarze do artykułu

Yamaha JX600S Diversion

Yamaha XJ600 ma dwa oblicza. Przede wszystkim jest to jeden z najlepszych motocykli w swojej klasie, który wyróżnia się zwrotnością, łatwością prowadzenia i prostą obsługą. Z drugiej zaś strony, gdyby ogłosić konkurs na najbardziej nudny motocykl na świecie, Yamaha XJ600 ma według mojej prywatnej klasyfikacji miejsce na pudle. Jest do bólu dobra dla początkujących, ale nie nacieszy się nią zaawansowany jeździec szukający trochę mocniejszych wrażeń.

Yamaha JX600S Diversion Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Jest jeszcze jeden szczegół, który przemawia za tym motocyklem. (oprócz tego,
    co wymienił autor). Jeżeli macie tak od 185 cm wzrostu w górę i przy okazji
    jeszcze ze 100 kg to na XJ będziecie wyglądali normalnie. Na ER-5 lub GS- 500
    trochę mniej normalnie. Jestem tej właśnie postury i od pewnego czasu mam XJ
    taką jak na zdjęciu (dokładnie). Nie jeździłem motocyklem od 14 lat, to
    znaczy od czsu egzaminu na prawo jazdy, który zdałem w 1991 r na (wuesce).
    Oznacza to, że kompletnie nie umiem jeździć. Przejechałem 500 km na XJ i żyję
    a to oznacza, że jest to motocykl dla każdego (zwłaszcza na pierwszy sprzęt).
    Za XJ z 93 r zapłaciłem 5000, czyli jak za rower. Polecam tym, którzy chcą
    spokojnie przyzwyczaić się do motocykli. Zresztą jaka jest rozsądna
    alternatywa? Chińskie wynalazki typu wektor 150?
    • Gość: rysieks IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.05, 11:10
      jest to naprawdę świetne moto , jest to mój już 4 sprzęt ale XJ N/naked/ będę
      jeździc troche dłużej,w tym sezonie zaliczyłem większy wypad taki 10
      dniowy,spalanie śrenio 4,5 i ok. 0,3 l oleju na 1000 km,wcześniej jeździłem
      choperami ale już do nich nieprędko powrócę.Polecam Wszystkim Yamahę XJ jest to
      naprawdę udany model.
      • Gość: krystek IP: 83.9.10.* 06.12.05, 12:43
        yo!Jeżdze wsk i mz 250 Chcę kupić sobie jekiś pożądniejszy motor i myślałem
        właśnie o tymPo przeczytaniu artykułu w ŚM wydaje mi się że nie będe
        zawiedziony!Jak myślicie???A może ktoś ma dobry schemat instalaji do mz ts250
        bo mi coś szwankuje!!!Prosze poszykajcie!11hej!!krystian.koloszko@wp.pl
    • Gość: Kasia IP: 83.238.175.* 10.12.05, 18:33
      A ja jeżdziłam wcześniej na Yamaha XJ 600 - świetny motor z 82r. Niezawodny no
      i na wał Kardana! Sprzedałam, kupiłam Diversion dokładnie taką jak ta ze zdjęć
      i zastanawiam się jednak, czy nie zrobiłam błędu! Może powinnam kupić jednak
      900 a nie 600? Jednak bardziej przekonała mnie różnica cenowa. Za moje
      maleństwo z 93r. zapłaciałam jedynie 4000zł! Kupiłam ją miesiąc temu, jeszcze
      nie zarejestrowałam i nie miałam okazji przyjrzeć się jej pod względem
      dynamiki, łatwości prowadzenia, obsługi itd...ale mam nadzieję, że szybko się
      zaprzyjaźnimy i wszystko będzie OK!
    • Gość: Duku IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.05, 22:25
      Witam wszystkich. Mam możliwość kupienia XJ600 z 1993 za całkiem nieduże
      pieniądze, ale jest mały problem bo motor, który chcę kupić jest w wersji o
      ograniczonej mocy:( ma tylko 34KM. W artykule napisano, że można to
      ograniczenie zneutralizować, czy ktoś z was może odpowiedzieć czy wymiana
      gaźników na te z wersji otwartej całkowicie załatwi sprawę?
      Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
      • z tego co wiem xj- ty redukuje sie przez krocce i dysze wiec najpierw
        sprawdz co pisze na kroccach a potem zabierz sie za gazniki wymiana calych
        gaznikow jest dosc kosztowna wiec rozejrzyj sie za wlasciwymi dyszami
        • Gość: Duku IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.05, 20:28
          Dziękuję mlody1285 za zainteresowanie. Dowiadywalem się o cenę króćców i to
          jest jakieś 800zł. A mam możliwość kopienia wszystkich czterech gaźników za
          190zł. Dlatego pytam czy sama wymiana gaźników mi pomoże?
          Pozdrawiam
          • jak masz krocce 34 konne to obojetnie jakie dasz gazniki lepiej nie bedzie






            Uwaga!!! Grzaniec z kartonikow ciagnie na siare!!!
            • Gość: Duku IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.05, 21:49
              Wielkie dzieki za odpowiedź. Niepowiem żeby mnie ta wiadomość ucieszyła, ale
              przynajmniej wiem na czym stoje. Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
              • Gość: czujący IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.12.05, 18:40
                To jest XJ-ka a nie jakis JX !!!!!!
                • a ja sie cały czas zastanawiam co lepsze, TDM, DIversion, Tenere, czy Transalp, ale ten ostatni to chyba bije jamaszki na głowe...
                  • Gość: pawel tdm/xj IP: 80.51.223.* 14.12.05, 09:00
                    no to poleciałeś szeroko, jak domyślam sie szukasz pierwszego moto - bierz xj
                    bo tdma może Cię zabić, a transalp i xt już inne bajki..
                    • Gość: ZebMcCane IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.01.06, 14:22
                      Dokladnie,jak napisal przedmowca...z wymienionych na pierwsze moto tylko XJ,a
                      poza tym wymienione modele ciezko porownywac.
                    • Witam wszystich motocyklistow.
                      Niedawno kupilem yamahe xj600 w wersji naked z 2002 roku.moim zdaniem jest to
                      bardzo dobry motocykl nadajacy sie do turystyki, do miasta, do codziennego
                      uzytku, a takze jako pierwsza powazna maszyna.w sumie na przykladzie mojej xj-
                      ty nie moge nic dokladnie powiedziec bo mam ja kilka miesiecy i przejechalem
                      nia ok.2000 tys.kmpozycja za kierownica jest wygodna i jak najbardiej
                      naturalna, dluzsze podroze nie mecza, kanapa jest duza i szeroka, zarowno dla
                      kierowcy i pasazera.inne zalety tego motocykla to niskie spalanie(przy
                      spokojnej jezdzie ponizej 5 litrow));solidna konstrukcja;bezawaryjnosc;ladny
                      wyglad;latwosc prowadzenia;dobry 4 cylindrowy silnik;korzystne okresy
                      miedzyprzegladowe a co za tym idzie tania eksploatacja.teraz moze troche o
                      wadach- na pewno jest to halasujace sprzeglo i zawory;dosc waskie opony,brak
                      wskaznika poziomu paliwa.W sumie moim zdaniem zalet jest duzo wiecej niz wad,
                      poza tym ciezko jest znalezc motocykl idealny:)
                      sam jezdzilem wczesniej mz-tka250 i szukalem motocykla raczej
                      turystycznego.mysle ze dobrze wybralem,faktycznie czasami brakuje mocy,ale za
                      to bezproblemowo i wygodnie dojedziemy do celu.polecam ten motocykl takze
                      kobietom(sam kupilem go od kobiety)myske ze sobie z nim poradza.
                      podsumowujac-xj 600 to bardzo dobry motocykl dla tych ktorzy cenia
                      niezawodnosc,i wygode,a osiagi nie sa najwazniejsze, choc dla mnie predkosc
                      maks. ok.190km\h i od 0 do 100 ok.5 s. sa wastarczajace.dodatkowo mozna latwo
                      zamontowac kufry co ulatwia wyjazdy w dalsze trasy. za ok. 13 tys mozna kupic
                      motocykl kilkuletni z malym przebiegiem,dodatkowo wlasnie cena jest bardzo duza
                      zaleta tej yamahy.
                      pozdrawiam i dozobaczenia na trasie
                  • Super Tenere
      • Gość: Arti IP: *.elblag.dialog.net.pl 13.12.05, 21:16
        Witam.Mam Yamahe XJ600N i koniecznie potrzebuje do niej przedniego reflektora z
        zaczepem, rączki sprzęgła z zaczepem, prędkościomierza, lewego podnóżka
        kierowcy, łańcucha z żebatkami. Czy ma ktoś z Was namiar na którąś z tych
        rzeczy? Mój e-mail: bonusikx100@poczta.fm Będe wdzięczny za każdą pomoc:)
        A swoją drogą to jeździłem nią dopiero 3 tygodnie ale jest super motorkiem:)
    • Gość: KOMBO IP: 194.44.193.* 06.01.06, 15:13
      witam wszystkich. ja kupilem ostatnio diversion'ke z 94 roku, ale jeszcze nie
      jest zarejestrowana i przejechalem na niej tylko 10 km. jest troszke rozbita i
      mam zamiar zrobic jej przod na XJ600N, tylko nigdzie nie moge znalezc zegarow
      od tego modelu. jak ktos bedzie moze mial jakies wiesci niech da znac.
      pozdrawaim KOMBO.
    • Gość: misiek IP: *.polityka.com.pl 22.01.06, 17:27
      Własnie zakupilem czarna yamaszke z 99 roku, jest to naked ale taki wlasnie
      chcialem. czytajac opis tego motocykla i "recenzje" jestem pewien ze dokonalem
      prawidlowego zakupu zwlaszcza ze jest to moj pierwszy motor no i mam 185 cm
      wzrostu i 95 kilo wagi :) Ciesze sie tym bardziej ze wyrwalem ja za 8 tysiow od
      dobrego kolegi...
    • Gość: ZebMcCane IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.01.06, 14:20
      Witam!
      Doloze troche od siebie.Zgadzam sie ze wszystkimi wypowiedziami. Osobiscie mam
      starsza wersje XJ600 z 87 roku i gdybym mial sie decydowac kolejny raz wybral
      bym starszy model.
      Potencjalnym uzytkownikom proponuje spojrzec na model produkowany do 91 roku.
      Jak napisal autor artykulu ma dwie tarcze i w otwartej wersji ponad 70KM. Do
      tego chlodnica oleju i regulacja tylnego amortyzatora,wskaznik poziomu paliwa i
      wszystkie pozostale zalety wymienione w artykule. Swietny sprzet do turystyki,a
      czasem i na szybka,jak na nasze drogi,jazde. W manetce wystarczajaco,zeby
      poradzic sobie z dziwnym u wielu kierowcow samochodow(niestety) nawykiem
      przyspieszania,gdy zabieramy sie za wyprzedzanie.
      ZDECYDOWANIE POLECAM!!!
      Zeb
      • Gość: Dzak IP: *.eurologistik.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 25.01.06, 15:20
        Ja zakupiłem swoja XJ w tamtym sezonie, i jestem w pełni zadowolony. Tylko ze
        tak jak pisał autor jak sie juz przyzwyczaimy to motor staje sie troszke
        słąbawy. Nie bede juz powtarzał jego zalet po prostu polecam ten motocykl
        zwłaszcza dla poczatkujacych.
    • Ciekawe czemu w artykule ani razo nie wspomniano o nakedzie XJ 600 N.
    • Gość: saimon64 IP: *.tvk.torun.pl 30.01.06, 13:15
      witam wszystkich motonitów. przeczytałem wasze opinie na temat XJ 600 diversion
      i muszę powiedzieć że dzięki wam upewniłem się co do jej kupna. piszę pierwszy
      raz na tym forum, ale mam nadzieję że nie ostatni. Do zobaczenia.
      • Gość: greg IP: 193.93.91.* 01.11.08, 13:54
        ja kupiłem dive. na pierwsze moto. przez cały sezon zero problemu
        moto z 93 roku 5 tys km zrobiłem jedyna wada to , to ze wraz ze
        zwiekszeniem mojego doświadczenia moto robi się coraz słabszy
        (subiektywnie) wczesniej 60KM to było w sam raz a teraz to juz
        troche mało. Moto polecam.
    • Gość: Kadi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.02.06, 18:18
      witam serdecznie mam pytanie na ktore oczekuje jakiejkolwiek odpowiedzi od
      was!!!! zalozylem do mojej xj 600 diversion 4 filtry powietrza stozkowe a
      wywalilem oryginalny duzy filtr powietrza . xj nie wkreca sie dokonca w obroty
      troche ja dlawi przy wysokich obrotach powera ma bardzo dobrego ale powiedzcie
      mi co mam z tym zrobic zeby na wysokich obrotach wkrecala sie tak samo dobrze
      jak na niskich czekam na odpowiedz pomozcie mi pozdrawiam Michał
      • Gość: mrcin śmigacz IP: *.local5.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 22.02.06, 21:22
        mam pytanka jestem na zakuppie xj albo sg bo myslałem o cb tylko
        podobno częśći są drogie i kasa niejest porównana do rocznika a xj
        jest wtakim przedziale co mam ma motor!! prosił bym o przesłanie na
        emeil wszelakich informacji na temat xj bo wolał bym byc w gronie
        yamahy nisz w suzuki a kkilka żeczy skłoniło mnie do xj cena i to
        że niejest zbajerowana tylko prosta budowa z ktura poradze sobie,
        tylko te stuki mnie przyprawiają o bul głowy miech społeczność
        motocyklistów pomoże mi w podjęciu decyzji ! chodzi mi o wszystko od
        zurzycia paliwa po sakwy i wetylko nawet lubie ciekawostki mile
        widziane namiary na dobrego handlarza a nie kanciaża dzienkukje z gury
        podaje adres. pedrooss@o2.pl
    • kupilem xj 600 diversion (1995 rok) dwa tygodnie temu. Nie umiałem się juz
      doczekać wiosny i w zeszly wtorek wyciagnąłem sprzet z garażu. sprzet prowadzi
      się super ale po przejechaniu 10 km mialem problemy z wrzucaniem jedynki na
      postoju. pozostałe biegi wchodzily bez zarzutu. powiedzcie czy to tylko kwestia
      regulacji sprzegla czy te typy tak maja. prosze tez o podanie adresu i
      polecenie mi jakiegos warsztatu w okolicach katowic, który ma doświadczenie w
      naprawach i regulacjach tych motorów
      • Gość: quiki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.06, 22:07
        Witam
        Jezdze na motorkach od ponad 10l lat, ujezdzalem rozne m.in cbr 600, gpz , po
        cbrce kupilem diversiona jest to moto do spokojnej jazdy, w tej chwili ujezdzam
        druga xj,sa niezawodne, wygodne osiagi co prawda nie zachwycaja ale nie o to
        chodzi. Przyjemnosc z jazdy gwarantowana. polecam wszystkim
      • Te typy tak mają, oczywiście zawsze mozna regulować sprzęgło, ale jak jeździłem
        XJ-tą to też musiałem np. na światłach dreptać w przód lub w tyl żeby wrzucić
        jedynkę.
      • Gość: daniel IP: *.torun.mm.pl 21.06.08, 20:53
        mam przejechane ok100 tys km. i 1 wchodzi bez zarzutu.z lekkim
        stukiem(zgrzytem)ale ok.moze podciagnij sprzeglo.Daniel Torun
    • Gość: Michał IP: *.sggw.waw.pl 22.03.06, 14:39
      Jeżdze tym sprzetem od roku, i jest to moja pierwsza japonia. Sprawuje się
      świetnie, tylko troche te wibracje działają na nerwy, do klekoczacego sprzegła
      i dzwoniących zaworów mozna się przyzwyczaić ( tak musi być). Bardzo dobrze
      oceniam spalanie, przy prędkościach 100- 110 km/h pali mi tylko 4,3 l/100km.
      Generalnie motocykl oceniam na 5- ( za te wibracje ). Sprzęt jest idealny do
      jazdy turystycznej, szkoda że juz jej nie produkują. Do zobaczenia w trasie!
    • eee... o jakim artykule mowa? gdzie mozna go przeczytac?

      a tak w ogole, to czy ktos sposrod formowiczow ma cokolwiek zlego do powiedzenia
      o tej maszynie? (przymierzam sie)

      ryve
      • Gość: zbyhoo.w@wp.pl IP: *.bts.net.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 31.03.06, 02:06
        Stuki i hałasy to dramat!!! Walące na biegu jałowym sprzęgło, stukające mimo
        regulacji zawory, brzęcząca owiewka... Kto nie wierzy niech posłucha silników
        Hondy, również olejaków! Uczucie luzu w układzie napędowym powodujące lekkie
        szarpania przy zasprzęglaniu po zmianie biegów (1000 km minęło zanim to
        wyczułem). Lusterka, a ściślej ciężarki wewnątrz, mogą doprowadzić do pasji (w
        mojej dodatkowo lewe się składa przy >100 km/h). Cała zgraja łańcuszków w
        silniku też kiedyś da znać o sobie i trza będzie je wymieniać. Trudny rozruch
        po dłuższym postoju, z reguły trzeba mieć drugi komplet świec przy odpalaniu po
        zimie. Prowadzenie w winklach przeciętne, XJtę trzeba wciskać w zakręt a i tak
        niewiele to daje, czucie maszyny w łuku jest nędzne. Brak kontrolki ciśnienia
        oleju (Yamaha), o wskaźniku paliwa nawet nie marzę... Hamulce też niezbyt
        mocne, choć tu się już czepiam. Moja silnikiem hamuje tak, że rzadko naciskam
        klamkę. Za to wszystko odwdzięcza się wspaniałą trwałością i bezawaryjnością,
        świetną elastycznością (na szóstym biegu od 60-70 km/h można pyrkać po
        mieście), niskimi kosztami części i serwisu, spalaniem niższym jak w MZcie
        (moja 4,2-4,3), wygodną pozycją, komfortowym zawieszeniem, bardzo ładną
        sylwetką (nie znajdziesz ładniejszej maszyny za te pieniądze!!), masa klamotów
        typu kufry, stelaże, sakwy, szyby. Do tego dość niska masa maszyny i niezbyt
        wysoka kanapa, jednocześnie dość wygodna dla plecaczka. Generalnie plusów
        więcej niż minusów, z czego najważniejsza jest trwałość/bezawaryjność i dość
        tania eksploatacja. Wg mnie warta tych pieniędzy.
        • Gość: xj600n IP: *.gprs.plus.pl 21.10.08, 13:29
          Mam xj600N. stukanie koszyczka sprzęgłowego w tych silnikach to norma ale i nie
          tylko w tych. kolega kupił Honde hornet z 99 roku w idealnym stanie (jak nowa) i
          to stukanie jest również u niego. Po prostu taka jest konstrukcja tych sprzęgieł!!!
          • xj600N sprawdza się ,fakt.. chociaż ten diversion..łakomy kąsek..jakby był niezajechany to wtedy mógłby go objąć gwarancją, nawet jak to używka. Ja swoje enduro planuję najpierw oddać do kontroli stanu technicznego, a potem will see ..albo gwarancja albo..wymiana na nowy . A ta hornet rzeczywiście tak db się trzyma jak jest z 1999? Ktoś musiał o nią nieźle dbać :)
    • Gość: NISKI IP: *.asta-net.com.pl 26.04.06, 11:36
      Wielokrotnie w komentarzach było wymieniane, że Diversion świetnie nadaje się
      dla osób wysokich. Czy nadaje się także dla osób niskich (poniżej 170cm). Czy
      nadaje się dla kobiety. Zaznaczam, że chodzi o osoby z niewielkim
      doświadczeniem.
      • Gość: m IP: 213.134.152.* 26.04.06, 11:54
        Hej,

        mam 174 cm wzrostu i nie mialem z Divvy żadnych problemów. Jeździłem nią zaraz
        po kursie i wydaje mi się że nawet z bardzo niewielkim doświadczeniem można ją
        bez problemu opanować. Kobietą jednak nie jestem ;-)

        Pozdrawiam,M.
        • Gość: myszka600 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.05.06, 04:05
          ciesza mnie bardzo wasze opinie.ja kupilam wlasnie diversion 600.mialam wiele
          watpliwosci to jest moje pierwsze moto na ktorym zamierzan nauczyc sie
          jezdzic.spotykalam sie z wieloma opiniami znajomych w wiekszosci
          negatywnymi.coz zaryzykowalam, przekonal mnie wyglad i mozliwosci i oczywiscie
          cena.mam nadzieje ze dam rade i nie bede miec wiekszych problemow z moim moto
          • Gość: azsxd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.06, 21:39
            hej około 2 miesiące temu nabyłem yamahę xj 600S przesiadając się z suzuki GSXF
            i powiem tyle - bende musiał się długo do tego moto przyzwyczajać !!! yamaha
            nie reaguje na gaz ( prawie wcale ale jest to podobno moje odczucie subiektywne
            po plastiku),stuka, puka, skrzeczy,choć to moto prktycznie bez przebiegu,
            hamulce są dość dobre ale to chyba dlatgo że jest to moto z 2003 roku i ma
            podwójne tarcze. ogólnie moto prowadzi się bardzo dobrze jest duzo łatwiejsze
            do okiełznania od najprostrzego 100 konnego plastika i bardzo wygodne !!! na
            pierwszy motocykl naprawde polecam - na kolejny radzę się dobrze zastanowić !!!
    • Gość: zomostar IP: *.chello.pl 13.06.06, 07:03
      Kupiłem XJ za 4000zł. z 1993r. przejechałem trochę km. jestem zadowolony, jest
      to motocykl oszczędny, wygodny i w miarę szybki jak na swoje przeznaczenie
      czyli miejskie korki czy turystyka. Napewno zawieszenie mogło by być lepsze bo
      przekroczenie 160km/h to juz walka a nie przyjemność a motocykle są po to by
      dawać przyjemność co XJ robi w dużym stopniu polecam ten model
      • Gość: Mikołaj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.06, 23:52
        Stuka, zgrzyta i się trzęsie przy 4 tysiacach ale za to jedzie do Norwegii i zpowrotem prosząc tylko o paliwko. Super pierwsze moto, do spokojnej turystyki i korków w mieście nic wiecej nie potrzeba. Przez 4 lata nic sie nie popsuło a jak sie przygotuje do zimy jak trzeba to i pali z jednym kompletem świec i bez ładowania aukumulatora. Bezawaryjny turystyk i motocykl do codziennego użytku polecam.
        • Gość: Zorro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.06, 00:35
          Przejedź się FJR1300 to zobaczysz co to jest prawdziwy turystyk Yamahy. Nic nie
          ujmując XJ na której trochę sam podróżowałem :-).

        • Gość: Ghost929 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.09, 13:39
          Witaj Mikołaj
          Bardzo irytuje mnie problem z rozruchem po dłuższym postoju. Czym motocykl starszy tym jest coraz gorzej. Po przerwie zimowej zażynam akumulatorek XJ-tki, następnie czyszcze świece , podpinam akumulator samochod. i po dłuższym kręceniu zaczyna załapywać na 1 cylinder, po chwili 2 odpala itd. Co może być tego przyczyna ?? Jak sobie z tym poradzić ?? Pozdrawiam. Z góry dzięki.

          Mój e-mile: ghost17@autograf.pl
    • Gość: Paweł IP: *.organika.pl 16.08.06, 11:57
      mam okazję kupić to cacko w niemczech, uzywane z 2000 roku.
      Przebieg ma podejrzanie niewielki 15000 km.
      czy ktos mógł by mi pomóc jak go sprawdzić ?, na co zwrócic uwagę ?,
      poza zmianami tego modelu w stosunku do poprzednich wersji z 93 i 98 roku.
      proszę o pomoc,
      pasjonuję się od wielu,wielu lat motorami jednak mam przerwę juz niestety 15
      lat, a w tym czasie wiele(!?) się zmieniło , miałem Jawę 350

      pozdrawiam i czekam na kontakt,
      Paweł
      amail: pkolkowski@wp.pl
      kom. 0605 180 209
      • Gość: Karol. Poznań IP: *.tktelekom.pl 20.08.06, 13:00
        Jeżdżę XJ-tką z 94r. od 2 lat i niedawno włączyło mi się klekotanie kosza
        sprzęgłowego, trochę mnie to irytuję.
        Próbowaliście może naprawić tą przypadłość? Może łatwo jest zlikwidować tą wadę.
        Bardzo proszę o poradę.
        karjarel@wp.pl
    • Gość: Tomek IP: *.chello.pl 08.12.06, 22:27
      Mam taką Diversion z 1992 r. Jezdze nią od dwóch sezonów i jak narazie
      wymieniam tylko olej. Bardzo fajny poreczny i wygodny sprzęt dla ludzi
      lubiących spokona jazde oraz jako "pierwszy" motocykl.Motocykl przy niskich
      temperaturach kiepsko odpala i nie spotkałem jeszcze starszego egzemplaza w
      którym by nie chałasował koszyk sprzegłowy.podobno nie ma się czym
      przejmować.Chetnie odpowiem na pytania zastanawiającym się nad kupnem
      tagiego "MOTO" gg7176491
      • Gość: Krzysiek IP: *.eranet.pl 22.01.07, 19:05
        Wiesz może jakie przełoźenie ma licznik w xj600diversion z 1998r?
        Chcę kupić zamineenik o wartości k=1,4. Nie jestem pewien czy będzie dobrze
        pokazywał.

        pozdrawiam

        K
    • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.06, 17:39
      Witam mam zamiar kupic yamahe xj 600 diversion tylko nie jestem pewien co do
      jednego.Czy w motorze chłodzonym powietrzem takim jak ten zawory maja byc
      słyszalne czy nie bo w motrze ktory mam do kupienia sa słyszalne zawory i nie
      wiem czy to dobrze czy nie.
    • Gość: onex IP: 212.160.103.* 07.03.07, 11:53
      Witam!!! Mam XJ drugi sezon, potwierdzam plusy i minusy to naprawdę dobry
      motocykl ale po 2 sezonach brakuje emocji przy prędkości 170 km/h motocykl
      warjuje, koleboce się i tylko zdrowy rozsądek każe zwolnić zeby nie zrobić
      ślizgu. Nie polecam zamiany zębatek by zwiększyc prędkoć bo nie da się nim
      jechać szybciej. Motocykl idealnu dla początkujących i dla spokojnych maruderów
      miastowych. No ale Xj jak każda baba ma swoje humory ;) stoisz na światłach o
      ona bez powodu gaśnie. no ale takich cukiereczków jest kilka i lubie to w
      niej ;) Pozdrawiam onex1980@wp.pl
    • Gość: mitting@gazeta.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 14:47
      zpraszam na zlot w bialowiezy czyli noc kupaly piewsza soobota lipca warto byc
      tance gril piwo ognisko piekna okolic zapraszam wszyskich mitting
    • Gość: raf IP: 83.18.163.* 23.12.07, 21:30
      Mam xj 600 już dwa lata i swietnie sie sprawuje,polecam zdecydowanie
      jako pierwszy i nie tylko bo osiągi ma całkiem niezłe,i jest
      niezawodna.Po pewnym czasie brakuje mocy bo apetyt rośnie w miarę
      jedzenia ale złego słowa na nią nie powiem.Jest wygodna i w każdy
      teren nia wjechałem,jeżdziłem po górach i czasem czułem sie jakna
      enduro,którym nawet 200 poleciałem na prostej.
    • Gość: Tomek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.08.08, 13:05
      Sprzedam Yamaha xj 600 s więcej info na
      www.allegro.pl/item425679876_yamaha_xj_600_s_xj600s_diversion.html
      Pozdrawiam i szerokości
    • Gość: smouki IP: *.enterpol.pl 05.10.08, 18:55
      Jak kupując xj też przerażał mnie ten stukot koszyczka i cykające zawory.Oddałem
      do magika wymienił mi łańcuszek co spowodowało precyzyjnieszą regulację,a co za
      tym idzie wyciszenie o jakieś 50% koszyczka i zaworów koszt ok 250,- kazał się
      nie martwic bo one tak mają.Zakupiłem ją w czerwcu tego roku i stuknołem ok
      2000km śmiało mogę stwierdzić jest ok na miasto i na wypad poza miasto
    • Gość: smouki IP: *.enterpol.pl 05.10.08, 19:21
      poszukuję do xj stelaż do kufra centralnego,może jest ktoś kto chce sprzedać lub
      zna jakiś namiar gdzie można zakupić coś takiego.Mój adres
      tomek.smolak@gmail.com .Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
      • 1.Jak wygląda sprawa owiewek podczas jazdy, w modelach od 99 roku, bo te
        roczniki by mnie interesowały; jak z komfortem jazdy ? Czy rzeczywiście są z
        nimi takie problemy?

        2. Jak xj 600 prowadzi się na zakrętach, gorszej nawierzchni i przy wyższych
        prędkościach? Czy odczuwalny jest jakikolwiek dyskomfort lub niestabilność
        motocykla?

        Proszę o odpowiedź posiadaczy ww. roczników - od 99 wzwyż, bądź osoby które
        jeździły nowszymi
        modelami. Pozdrawiam
    • Gość: swir IP: *.telsten.com 23.12.08, 22:56
      zajebiste moto
    • Gość: falcone IP: *.multimo.gtsenergis.pl 10.01.09, 15:14
      Jak narazie przejechałem xj-otą trochę ponad 1tys.km i jak dotychczas jestem z
      niej baaardzo zadowolony.
      Czuję znaczną różnicę po przesiadce z Chińskiego Rometa k-125
      falcone10.republika.pl
    • Gość: Piotrek W IP: *.gprs.plus.pl 11.01.09, 10:45
      Sam mam XJ 600 S z 99r. Motocykl super, jedynie brak mocy po pewnym czasie i
      tylko 5 biegów stanowią problem
      • Gość portalu: Piotrek W napisał(a):
        > Sam mam XJ 600 S z 99r. Motocykl super, jedynie brak mocy po pewnym czasie i
        > tylko 5 biegów stanowią problem

        wiesz, może jedź do mechanika z tym motocyklem... diversion ma skrzynię 6-cio
        biegową, więc najwyraźniej gdzieś zgubiłeś ostatni*
        jsz

        * - gdybyś zgubił pierwszy to chyba zauważyłbyś, prawda..?
      • Gość: venarius IP: 78.9.102.* 11.09.12, 13:03
        Ja bym się cieszył gdybym miał 5iegów. Wg mnie 6 jest troche za geste do spokojnej jazdy. Przerzucam po dwa :) Mniej zbijania pod światłami by było.
        przejechałem 1000km po wrocku ale jescze prawka nie odebrałem także nie szaleje na 1 kole.
        i fakt- po 2miesiącach powiedziałbym "mocy przybywaj".
        Za tą cenę XJ600D (4.500zł rok 97 z francji- kupiony 2012) to motocykl jak za darmo- po tuningu (lusterka, wydech- mam zbitą przednią szybę co o dziwo jest ładne).
        Wygląda Ok ale nie z przodu także wszystko wyprzedzam :P
        O kradzież się nie boję.
        Porównania nie mam (chyba ze do WSK i CŹ :P) Ja poza mocą jestem w niebo wzięty. Wąskie koło nie rzuca na boki bo koleinach. Pali po tygodniu stania za trzecią bardzo krótką próbą. motocykl kupiłem do poprawek ale naprawiać połamanych osłonek nie mam zamiaru. Następny będzie jakiś naked o mocy powyżej 90KM lub mam warunki by zbudowac własny pojazd na gąszcz miasta.
        26.media.tumblr.com/tumblr_m1uij0fIMq1qz56mjo1_500.jpg
        Brak szybki staje sie problemem przy 130km/h - zdmuchuje :P
    • Gość: marti IP: *.centertel.pl 27.01.09, 20:51
      XJ czy JX...??? Autor raz pisze o JX raz o XJ.
      Yamaszka poprawnie nazywa się oczywiście XJ;-)
      Gdzie jest korektor???????

      Moje pierwsze moto...wspomnień czar;-)


    • Gość: lukasz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 14.03.09, 17:06
      mam problem motocykl pali na dwa gary swiece sa nowe i gdy podlaczam modul zaplonowy wywala bezpiecznik czy to moddul jest popsuty ?prosze o odp
    • Gość: Jaro IP: *.gprs.plus.pl 21.03.09, 00:59
      Na Diversiona 92' przesiadłem się ze starszego modelu xj 600 z 1991
      Stara była zdecydowanie mocniejsza (73 km) od 7 tys dostawała
      wariata, natomiast diversion rozwija moc równomirenie i przez
      pierwsze dni kręciłem ją do końca bo brakowało mi tego odejścia.
      Stara miała dwie tarcze i hebelki były dużo lepsze, klamka działała
      lżej i dozowanie było precyzyjniejsze. Prowadzenie było natomiast
      dużo gorsze, czuć było pływanie w zakrętzch, była mniej zwrotna i
      cięższa. Stara wygląda dużo gożej ale zapwenia
      bardziej "motocyklowe" doznaniapodczas śmigania. Podczs latania z
      nowszymi sprzętami starszą xj grzałem 200 przez dobre 60 km
      orotomierz był na czerwonym polu więcej nie poszła, za to wciągneła
      spro oleju na codzień nigdy nie brała. Dywersja wycisneła 185 i
      lekko drgała przy tej prędkości. Szkoda, że dywersja jest słabsza od
      starej bo generalnie popyla się na niej przyjemnie a i owiewka nie
      kieruje wiatru na kask jak było w starej, którą w końcu przerobiłem
      na nakeda.
    • Mam taki problem!
      Przy predkosci okolo 50km/h zaczyna sie wibracja kierownica,konczy sie przy
      predkosci okolo 55km/h
      Czy moze byc to przyczyna zle wywazonego kola?
      Czy moze jest to powazniejszy defekt?
    • Gość: worker IP: *.messagelabs.net 26.03.10, 12:42
      Witajcie,

      mam pytanie odnośnie XJ 600 Diversion.
      Ile przeciętnie lejecie oleju przy wymianie? Tak, by poziom oleju
      był na wysokości 3/4 okienka.
      Chcę dać do serwisu na wymianę płynów moto z własnym olejem (nie mam
      warunków by wymienić samodzielnie) i nie chcę im dać dużo za dużo
      oleju bo się boję że mi go ukradną.

      pozdrawiam
    • Witam wszystkich.Kupiłem dwa tygodnie temu "diversionka" i ogulnie jestem zadowolony z tego motocykla. Tylko mam mały problem dwa dni temu oddawałem motocykl do regulacji gażników ponieważ stał całą zime i wiadomo potrzebował takiego zabiegu ,odebrałem motocykl wczoraj wszystko ok odstawiłem go i dziś niespodzianka miałem problem go odpalić ale nie chodzi o to .wyswietliła mi sie kontrolka z czerwoną balladynką i ubyło mi troche oleju bo postawiony prosto motocykl nie ma stanu oleju dopiero po lekkim przechyleniu czy te motory spalają standardowo na 1000km 0,3l oleju z silnika ?? ktoś miał tak napisane czy to prawda ? bo ogulnie zrobiłem nim juz ponad 700km i moze przesto obniżył sie stan oleju czy predziej przez tą regulacje bo słyszałem ze te silniki mają grzane gazniki olejem z silnika?? pomoże mi ktoś Z góry wielkie dzięki i bym prosił jak ktoś ma instrukcje do tego modelu (Yamaha xj600 s diversion)serdecznie Pozdrawiam
    • Gość: mik IP: 89.230.90.* 21.04.10, 22:06
      "Jest jeszcze jeden szczegół, który przemawia za tym motocyklem. (oprócz tego, co wymienił autor). Jeżeli macie tak od 185 cm wzrostu w górę i przy okazji jeszcze ze 100 kg to na XJ będziecie wyglądali normalnie. "

      No właśnie to jest trochę dziwne. Na XJ 900 czułem się w sam raz a na XJ 600 już jakby trochę był za mały. A dziwne dlatego, że katalogowo to te 2 motocykle mają w zasadzie identyczne wymiary (mam 193 cm chociaz wagi trochę mniej niż 100 kg).
    • Gość: <> IP: *.tktelekom.pl 23.01.11, 14:49
      zgadzam sie z Toba w stu % kolego.Sam przymierzam sie do kupna tego motocykla.Jest najlepszym wariantem dla poczatkujacych w dodatku nie drogim.A co bedzie potem ? Sie zobaczy ;) Odrazu na hayabuse nikt nie wsiadzie ;) Gdzie z motyką na slonce jak mowią ;) pozdrawiam
    • To naprawdę niezły model :)
    • Gość: Łukaz Nowy Tomyśl IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.09.12, 01:55
      miałem i z caałego serca polecam , ja miałem akurat xj 600 N z 95 r, żałuje ,że ją sprzedałem, ale musiałem , prosty, niezawodny , tani w eksploatacji , naprawde super mtocykl
    • Zawsze możesz iść teraz do yamahy - ja tak zrobiłem - i wymień sobie ten moto na nowy. Kasy dużo nei stracisz, a przynajmniej inny model sobie wybierzesz ;)
      --
      Czas na relaks..i szybką jazdę
    • Gość: jamaha IP: *.doplaty.gov.pl 31.10.13, 12:13
      Sprzedam osłonę na chłodnicę do Yamaha XJR 1300. Stal nierdzewka, orginalna, mocno podnosi estetykę moto. Taniocha - 50 zł plus wysyłka, tel. 886 781 065
    • Gość: Michal IP: *.cb-net.pl 04.04.14, 21:43
      Witam
      Ktoś mi pomoże? Mam xj 600 diversion 94r i wymieniłem olej i filtr. Ile powinno się wlać prawidłowo tego oleju? Ja wlałem ok 2,5l i na centralce wskazuje prawie max. Ale w danych technicznych nie jest napisane ile powinno się wsumie wlewać tego oleju? Powinno się sprawdzać na centralce na wprost? czy lekko pochyło? a jak pochyło to ile stopni i na którą stronę?

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Zadaj pytanie na Forum

Za darmo

Na każdy temat

Tysiącom użytkowników

Zapytaj

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.