Dodaj do ulubionych

Yamaha JX600S Diversion

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.11.05, 22:32
Jest jeszcze jeden szczegół, który przemawia za tym motocyklem. (oprócz tego,
co wymienił autor). Jeżeli macie tak od 185 cm wzrostu w górę i przy okazji
jeszcze ze 100 kg to na XJ będziecie wyglądali normalnie. Na ER-5 lub GS- 500
trochę mniej normalnie. Jestem tej właśnie postury i od pewnego czasu mam XJ
taką jak na zdjęciu (dokładnie). Nie jeździłem motocyklem od 14 lat, to
znaczy od czsu egzaminu na prawo jazdy, który zdałem w 1991 r na (wuesce).
Oznacza to, że kompletnie nie umiem jeździć. Przejechałem 500 km na XJ i żyję
a to oznacza, że jest to motocykl dla każdego (zwłaszcza na pierwszy sprzęt).
Za XJ z 93 r zapłaciłem 5000, czyli jak za rower. Polecam tym, którzy chcą
spokojnie przyzwyczaić się do motocykli. Zresztą jaka jest rozsądna
alternatywa? Chińskie wynalazki typu wektor 150?
Edytor zaawansowany
  • Gość: rysieks IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.05, 11:10
    jest to naprawdę świetne moto , jest to mój już 4 sprzęt ale XJ N/naked/ będę
    jeździc troche dłużej,w tym sezonie zaliczyłem większy wypad taki 10
    dniowy,spalanie śrenio 4,5 i ok. 0,3 l oleju na 1000 km,wcześniej jeździłem
    choperami ale już do nich nieprędko powrócę.Polecam Wszystkim Yamahę XJ jest to
    naprawdę udany model.
  • Gość: krystek IP: 83.9.10.* 06.12.05, 12:43
    yo!Jeżdze wsk i mz 250 Chcę kupić sobie jekiś pożądniejszy motor i myślałem
    właśnie o tymPo przeczytaniu artykułu w ŚM wydaje mi się że nie będe
    zawiedziony!Jak myślicie???A może ktoś ma dobry schemat instalaji do mz ts250
    bo mi coś szwankuje!!!Prosze poszykajcie!11hej!!krystian.koloszko@wp.pl
  • Gość: Kasia IP: 83.238.175.* 10.12.05, 18:33
    A ja jeżdziłam wcześniej na Yamaha XJ 600 - świetny motor z 82r. Niezawodny no
    i na wał Kardana! Sprzedałam, kupiłam Diversion dokładnie taką jak ta ze zdjęć
    i zastanawiam się jednak, czy nie zrobiłam błędu! Może powinnam kupić jednak
    900 a nie 600? Jednak bardziej przekonała mnie różnica cenowa. Za moje
    maleństwo z 93r. zapłaciałam jedynie 4000zł! Kupiłam ją miesiąc temu, jeszcze
    nie zarejestrowałam i nie miałam okazji przyjrzeć się jej pod względem
    dynamiki, łatwości prowadzenia, obsługi itd...ale mam nadzieję, że szybko się
    zaprzyjaźnimy i wszystko będzie OK!
  • Gość: Duku IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.05, 22:25
    Witam wszystkich. Mam możliwość kupienia XJ600 z 1993 za całkiem nieduże
    pieniądze, ale jest mały problem bo motor, który chcę kupić jest w wersji o
    ograniczonej mocy:( ma tylko 34KM. W artykule napisano, że można to
    ograniczenie zneutralizować, czy ktoś z was może odpowiedzieć czy wymiana
    gaźników na te z wersji otwartej całkowicie załatwi sprawę?
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
  • 10.12.05, 22:51
    z tego co wiem xj- ty redukuje sie przez krocce i dysze wiec najpierw
    sprawdz co pisze na kroccach a potem zabierz sie za gazniki wymiana calych
    gaznikow jest dosc kosztowna wiec rozejrzyj sie za wlasciwymi dyszami
  • Gość: Duku IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.05, 20:28
    Dziękuję mlody1285 za zainteresowanie. Dowiadywalem się o cenę króćców i to
    jest jakieś 800zł. A mam możliwość kopienia wszystkich czterech gaźników za
    190zł. Dlatego pytam czy sama wymiana gaźników mi pomoże?
    Pozdrawiam
  • 11.12.05, 21:11
    jak masz krocce 34 konne to obojetnie jakie dasz gazniki lepiej nie bedzie






    Uwaga!!! Grzaniec z kartonikow ciagnie na siare!!!
  • Gość: Duku IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.05, 21:49
    Wielkie dzieki za odpowiedź. Niepowiem żeby mnie ta wiadomość ucieszyła, ale
    przynajmniej wiem na czym stoje. Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam
  • Gość: czujący IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.12.05, 18:40
    To jest XJ-ka a nie jakis JX !!!!!!
  • 13.12.05, 18:43
    a ja sie cały czas zastanawiam co lepsze, TDM, DIversion, Tenere, czy Transalp, ale ten ostatni to chyba bije jamaszki na głowe...
  • Gość: pawel tdm/xj IP: 80.51.223.* 14.12.05, 09:00
    no to poleciałeś szeroko, jak domyślam sie szukasz pierwszego moto - bierz xj
    bo tdma może Cię zabić, a transalp i xt już inne bajki..
  • Gość: ZebMcCane IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.01.06, 14:22
    Dokladnie,jak napisal przedmowca...z wymienionych na pierwsze moto tylko XJ,a
    poza tym wymienione modele ciezko porownywac.
  • 23.11.06, 20:13
    Witam wszystich motocyklistow.
    Niedawno kupilem yamahe xj600 w wersji naked z 2002 roku.moim zdaniem jest to
    bardzo dobry motocykl nadajacy sie do turystyki, do miasta, do codziennego
    uzytku, a takze jako pierwsza powazna maszyna.w sumie na przykladzie mojej xj-
    ty nie moge nic dokladnie powiedziec bo mam ja kilka miesiecy i przejechalem
    nia ok.2000 tys.kmpozycja za kierownica jest wygodna i jak najbardiej
    naturalna, dluzsze podroze nie mecza, kanapa jest duza i szeroka, zarowno dla
    kierowcy i pasazera.inne zalety tego motocykla to niskie spalanie(przy
    spokojnej jezdzie ponizej 5 litrow));solidna konstrukcja;bezawaryjnosc;ladny
    wyglad;latwosc prowadzenia;dobry 4 cylindrowy silnik;korzystne okresy
    miedzyprzegladowe a co za tym idzie tania eksploatacja.teraz moze troche o
    wadach- na pewno jest to halasujace sprzeglo i zawory;dosc waskie opony,brak
    wskaznika poziomu paliwa.W sumie moim zdaniem zalet jest duzo wiecej niz wad,
    poza tym ciezko jest znalezc motocykl idealny:)
    sam jezdzilem wczesniej mz-tka250 i szukalem motocykla raczej
    turystycznego.mysle ze dobrze wybralem,faktycznie czasami brakuje mocy,ale za
    to bezproblemowo i wygodnie dojedziemy do celu.polecam ten motocykl takze
    kobietom(sam kupilem go od kobiety)myske ze sobie z nim poradza.
    podsumowujac-xj 600 to bardzo dobry motocykl dla tych ktorzy cenia
    niezawodnosc,i wygode,a osiagi nie sa najwazniejsze, choc dla mnie predkosc
    maks. ok.190km\h i od 0 do 100 ok.5 s. sa wastarczajace.dodatkowo mozna latwo
    zamontowac kufry co ulatwia wyjazdy w dalsze trasy. za ok. 13 tys mozna kupic
    motocykl kilkuletni z malym przebiegiem,dodatkowo wlasnie cena jest bardzo duza
    zaleta tej yamahy.
    pozdrawiam i dozobaczenia na trasie
  • 26.01.06, 07:56
    Super Tenere
  • 26.01.06, 07:57
    Jesli już jeździsz
  • Gość: Arti IP: *.elblag.dialog.net.pl 13.12.05, 21:16
    Witam.Mam Yamahe XJ600N i koniecznie potrzebuje do niej przedniego reflektora z
    zaczepem, rączki sprzęgła z zaczepem, prędkościomierza, lewego podnóżka
    kierowcy, łańcucha z żebatkami. Czy ma ktoś z Was namiar na którąś z tych
    rzeczy? Mój e-mail: bonusikx100@poczta.fm Będe wdzięczny za każdą pomoc:)
    A swoją drogą to jeździłem nią dopiero 3 tygodnie ale jest super motorkiem:)
  • Gość: Kasia IP: 83.238.175.* 23.12.05, 20:58
    Poszukaj na Allegro, tam mają dosyć dużo części, najlepiej dzwonić do
    sprzedających i się dowiadywać.
  • Gość: KOMBO IP: 194.44.193.* 06.01.06, 15:13
    witam wszystkich. ja kupilem ostatnio diversion'ke z 94 roku, ale jeszcze nie
    jest zarejestrowana i przejechalem na niej tylko 10 km. jest troszke rozbita i
    mam zamiar zrobic jej przod na XJ600N, tylko nigdzie nie moge znalezc zegarow
    od tego modelu. jak ktos bedzie moze mial jakies wiesci niech da znac.
    pozdrawaim KOMBO.
  • Gość: KOMBO IP: 194.44.193.* 06.01.06, 15:15
    moj e-mail: kobmo1985@o2.pl
  • Gość: misiek IP: *.polityka.com.pl 22.01.06, 17:27
    Własnie zakupilem czarna yamaszke z 99 roku, jest to naked ale taki wlasnie
    chcialem. czytajac opis tego motocykla i "recenzje" jestem pewien ze dokonalem
    prawidlowego zakupu zwlaszcza ze jest to moj pierwszy motor no i mam 185 cm
    wzrostu i 95 kilo wagi :) Ciesze sie tym bardziej ze wyrwalem ja za 8 tysiow od
    dobrego kolegi...
  • Gość: ZebMcCane IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.01.06, 14:20
    Witam!
    Doloze troche od siebie.Zgadzam sie ze wszystkimi wypowiedziami. Osobiscie mam
    starsza wersje XJ600 z 87 roku i gdybym mial sie decydowac kolejny raz wybral
    bym starszy model.
    Potencjalnym uzytkownikom proponuje spojrzec na model produkowany do 91 roku.
    Jak napisal autor artykulu ma dwie tarcze i w otwartej wersji ponad 70KM. Do
    tego chlodnica oleju i regulacja tylnego amortyzatora,wskaznik poziomu paliwa i
    wszystkie pozostale zalety wymienione w artykule. Swietny sprzet do turystyki,a
    czasem i na szybka,jak na nasze drogi,jazde. W manetce wystarczajaco,zeby
    poradzic sobie z dziwnym u wielu kierowcow samochodow(niestety) nawykiem
    przyspieszania,gdy zabieramy sie za wyprzedzanie.
    ZDECYDOWANIE POLECAM!!!
    Zeb
  • Gość: Dzak IP: *.eurologistik.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 25.01.06, 15:20
    Ja zakupiłem swoja XJ w tamtym sezonie, i jestem w pełni zadowolony. Tylko ze
    tak jak pisał autor jak sie juz przyzwyczaimy to motor staje sie troszke
    słąbawy. Nie bede juz powtarzał jego zalet po prostu polecam ten motocykl
    zwłaszcza dla poczatkujacych.
  • 25.01.06, 22:45
    Ciekawe czemu w artykule ani razo nie wspomniano o nakedzie XJ 600 N.
  • Gość: saimon64 IP: *.tvk.torun.pl 30.01.06, 13:15
    witam wszystkich motonitów. przeczytałem wasze opinie na temat XJ 600 diversion
    i muszę powiedzieć że dzięki wam upewniłem się co do jej kupna. piszę pierwszy
    raz na tym forum, ale mam nadzieję że nie ostatni. Do zobaczenia.
  • Gość: greg IP: 193.93.91.* 01.11.08, 13:54
    ja kupiłem dive. na pierwsze moto. przez cały sezon zero problemu
    moto z 93 roku 5 tys km zrobiłem jedyna wada to , to ze wraz ze
    zwiekszeniem mojego doświadczenia moto robi się coraz słabszy
    (subiektywnie) wczesniej 60KM to było w sam raz a teraz to juz
    troche mało. Moto polecam.
  • Gość: Kadi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.02.06, 18:18
    witam serdecznie mam pytanie na ktore oczekuje jakiejkolwiek odpowiedzi od
    was!!!! zalozylem do mojej xj 600 diversion 4 filtry powietrza stozkowe a
    wywalilem oryginalny duzy filtr powietrza . xj nie wkreca sie dokonca w obroty
    troche ja dlawi przy wysokich obrotach powera ma bardzo dobrego ale powiedzcie
    mi co mam z tym zrobic zeby na wysokich obrotach wkrecala sie tak samo dobrze
    jak na niskich czekam na odpowiedz pomozcie mi pozdrawiam Michał
  • Gość: mrcin śmigacz IP: *.local5.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 22.02.06, 21:22
    mam pytanka jestem na zakuppie xj albo sg bo myslałem o cb tylko
    podobno częśći są drogie i kasa niejest porównana do rocznika a xj
    jest wtakim przedziale co mam ma motor!! prosił bym o przesłanie na
    emeil wszelakich informacji na temat xj bo wolał bym byc w gronie
    yamahy nisz w suzuki a kkilka żeczy skłoniło mnie do xj cena i to
    że niejest zbajerowana tylko prosta budowa z ktura poradze sobie,
    tylko te stuki mnie przyprawiają o bul głowy miech społeczność
    motocyklistów pomoże mi w podjęciu decyzji ! chodzi mi o wszystko od
    zurzycia paliwa po sakwy i wetylko nawet lubie ciekawostki mile
    widziane namiary na dobrego handlarza a nie kanciaża dzienkukje z gury
    podaje adres. pedrooss@o2.pl
  • 26.02.06, 21:17
    kupilem xj 600 diversion (1995 rok) dwa tygodnie temu. Nie umiałem się juz
    doczekać wiosny i w zeszly wtorek wyciagnąłem sprzet z garażu. sprzet prowadzi
    się super ale po przejechaniu 10 km mialem problemy z wrzucaniem jedynki na
    postoju. pozostałe biegi wchodzily bez zarzutu. powiedzcie czy to tylko kwestia
    regulacji sprzegla czy te typy tak maja. prosze tez o podanie adresu i
    polecenie mi jakiegos warsztatu w okolicach katowic, który ma doświadczenie w
    naprawach i regulacjach tych motorów
  • Gość: quiki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.06, 22:07
    Witam
    Jezdze na motorkach od ponad 10l lat, ujezdzalem rozne m.in cbr 600, gpz , po
    cbrce kupilem diversiona jest to moto do spokojnej jazdy, w tej chwili ujezdzam
    druga xj,sa niezawodne, wygodne osiagi co prawda nie zachwycaja ale nie o to
    chodzi. Przyjemnosc z jazdy gwarantowana. polecam wszystkim
  • 13.03.06, 07:00
    Te typy tak mają, oczywiście zawsze mozna regulować sprzęgło, ale jak jeździłem
    XJ-tą to też musiałem np. na światłach dreptać w przód lub w tyl żeby wrzucić
    jedynkę.
  • Gość: daniel IP: *.torun.mm.pl 21.06.08, 20:53
    mam przejechane ok100 tys km. i 1 wchodzi bez zarzutu.z lekkim
    stukiem(zgrzytem)ale ok.moze podciagnij sprzeglo.Daniel Torun
  • Gość: Michał IP: *.sggw.waw.pl 22.03.06, 14:39
    Jeżdze tym sprzetem od roku, i jest to moja pierwsza japonia. Sprawuje się
    świetnie, tylko troche te wibracje działają na nerwy, do klekoczacego sprzegła
    i dzwoniących zaworów mozna się przyzwyczaić ( tak musi być). Bardzo dobrze
    oceniam spalanie, przy prędkościach 100- 110 km/h pali mi tylko 4,3 l/100km.
    Generalnie motocykl oceniam na 5- ( za te wibracje ). Sprzęt jest idealny do
    jazdy turystycznej, szkoda że juz jej nie produkują. Do zobaczenia w trasie!
  • 23.03.06, 23:39
    eee... o jakim artykule mowa? gdzie mozna go przeczytac?

    a tak w ogole, to czy ktos sposrod formowiczow ma cokolwiek zlego do powiedzenia
    o tej maszynie? (przymierzam sie)

    ryve
  • Gość: zbyhoo.w@wp.pl IP: *.bts.net.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 31.03.06, 02:06
    Stuki i hałasy to dramat!!! Walące na biegu jałowym sprzęgło, stukające mimo
    regulacji zawory, brzęcząca owiewka... Kto nie wierzy niech posłucha silników
    Hondy, również olejaków! Uczucie luzu w układzie napędowym powodujące lekkie
    szarpania przy zasprzęglaniu po zmianie biegów (1000 km minęło zanim to
    wyczułem). Lusterka, a ściślej ciężarki wewnątrz, mogą doprowadzić do pasji (w
    mojej dodatkowo lewe się składa przy >100 km/h). Cała zgraja łańcuszków w
    silniku też kiedyś da znać o sobie i trza będzie je wymieniać. Trudny rozruch
    po dłuższym postoju, z reguły trzeba mieć drugi komplet świec przy odpalaniu po
    zimie. Prowadzenie w winklach przeciętne, XJtę trzeba wciskać w zakręt a i tak
    niewiele to daje, czucie maszyny w łuku jest nędzne. Brak kontrolki ciśnienia
    oleju (Yamaha), o wskaźniku paliwa nawet nie marzę... Hamulce też niezbyt
    mocne, choć tu się już czepiam. Moja silnikiem hamuje tak, że rzadko naciskam
    klamkę. Za to wszystko odwdzięcza się wspaniałą trwałością i bezawaryjnością,
    świetną elastycznością (na szóstym biegu od 60-70 km/h można pyrkać po
    mieście), niskimi kosztami części i serwisu, spalaniem niższym jak w MZcie
    (moja 4,2-4,3), wygodną pozycją, komfortowym zawieszeniem, bardzo ładną
    sylwetką (nie znajdziesz ładniejszej maszyny za te pieniądze!!), masa klamotów
    typu kufry, stelaże, sakwy, szyby. Do tego dość niska masa maszyny i niezbyt
    wysoka kanapa, jednocześnie dość wygodna dla plecaczka. Generalnie plusów
    więcej niż minusów, z czego najważniejsza jest trwałość/bezawaryjność i dość
    tania eksploatacja. Wg mnie warta tych pieniędzy.
  • Gość: xj600n IP: *.gprs.plus.pl 21.10.08, 13:29
    Mam xj600N. stukanie koszyczka sprzęgłowego w tych silnikach to norma ale i nie
    tylko w tych. kolega kupił Honde hornet z 99 roku w idealnym stanie (jak nowa) i
    to stukanie jest również u niego. Po prostu taka jest konstrukcja tych sprzęgieł!!!
  • 08.10.12, 14:58
    xj600N sprawdza się ,fakt.. chociaż ten diversion..łakomy kąsek..jakby był niezajechany to wtedy mógłby go objąć gwarancją, nawet jak to używka. Ja swoje enduro planuję najpierw oddać do kontroli stanu technicznego, a potem will see ..albo gwarancja albo..wymiana na nowy . A ta hornet rzeczywiście tak db się trzyma jak jest z 1999? Ktoś musiał o nią nieźle dbać :)
  • Gość: NISKI IP: *.asta-net.com.pl 26.04.06, 11:36
    Wielokrotnie w komentarzach było wymieniane, że Diversion świetnie nadaje się
    dla osób wysokich. Czy nadaje się także dla osób niskich (poniżej 170cm). Czy
    nadaje się dla kobiety. Zaznaczam, że chodzi o osoby z niewielkim
    doświadczeniem.
  • Gość: m IP: 213.134.152.* 26.04.06, 11:54
    Hej,

    mam 174 cm wzrostu i nie mialem z Divvy żadnych problemów. Jeździłem nią zaraz
    po kursie i wydaje mi się że nawet z bardzo niewielkim doświadczeniem można ją
    bez problemu opanować. Kobietą jednak nie jestem ;-)

    Pozdrawiam,M.
  • Gość: myszka600 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.05.06, 04:05
    ciesza mnie bardzo wasze opinie.ja kupilam wlasnie diversion 600.mialam wiele
    watpliwosci to jest moje pierwsze moto na ktorym zamierzan nauczyc sie
    jezdzic.spotykalam sie z wieloma opiniami znajomych w wiekszosci
    negatywnymi.coz zaryzykowalam, przekonal mnie wyglad i mozliwosci i oczywiscie
    cena.mam nadzieje ze dam rade i nie bede miec wiekszych problemow z moim moto
  • Gość: azsxd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.06, 21:39
    hej około 2 miesiące temu nabyłem yamahę xj 600S przesiadając się z suzuki GSXF
    i powiem tyle - bende musiał się długo do tego moto przyzwyczajać !!! yamaha
    nie reaguje na gaz ( prawie wcale ale jest to podobno moje odczucie subiektywne
    po plastiku),stuka, puka, skrzeczy,choć to moto prktycznie bez przebiegu,
    hamulce są dość dobre ale to chyba dlatgo że jest to moto z 2003 roku i ma
    podwójne tarcze. ogólnie moto prowadzi się bardzo dobrze jest duzo łatwiejsze
    do okiełznania od najprostrzego 100 konnego plastika i bardzo wygodne !!! na
    pierwszy motocykl naprawde polecam - na kolejny radzę się dobrze zastanowić !!!
  • Gość: myszka600 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.06, 21:43
    swietnie bo to moje pierwsze moto.a nad nastepnym sie zastanowie moze plastik....
  • Gość: zomostar IP: *.chello.pl 13.06.06, 07:03
    Kupiłem XJ za 4000zł. z 1993r. przejechałem trochę km. jestem zadowolony, jest
    to motocykl oszczędny, wygodny i w miarę szybki jak na swoje przeznaczenie
    czyli miejskie korki czy turystyka. Napewno zawieszenie mogło by być lepsze bo
    przekroczenie 160km/h to juz walka a nie przyjemność a motocykle są po to by
    dawać przyjemność co XJ robi w dużym stopniu polecam ten model
  • Gość: Mikołaj IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.06, 23:52
    Stuka, zgrzyta i się trzęsie przy 4 tysiacach ale za to jedzie do Norwegii i zpowrotem prosząc tylko o paliwko. Super pierwsze moto, do spokojnej turystyki i korków w mieście nic wiecej nie potrzeba. Przez 4 lata nic sie nie popsuło a jak sie przygotuje do zimy jak trzeba to i pali z jednym kompletem świec i bez ładowania aukumulatora. Bezawaryjny turystyk i motocykl do codziennego użytku polecam.
  • Gość: Zorro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.06, 00:35
    Przejedź się FJR1300 to zobaczysz co to jest prawdziwy turystyk Yamahy. Nic nie
    ujmując XJ na której trochę sam podróżowałem :-).

  • 30.06.06, 08:26
    moim zdaniem ma niezły silnik to w końcu 4-gary
  • Gość: Ghost929 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.09, 13:39
    Witaj Mikołaj
    Bardzo irytuje mnie problem z rozruchem po dłuższym postoju. Czym motocykl starszy tym jest coraz gorzej. Po przerwie zimowej zażynam akumulatorek XJ-tki, następnie czyszcze świece , podpinam akumulator samochod. i po dłuższym kręceniu zaczyna załapywać na 1 cylinder, po chwili 2 odpala itd. Co może być tego przyczyna ?? Jak sobie z tym poradzić ?? Pozdrawiam. Z góry dzięki.

    Mój e-mile: ghost17@autograf.pl
  • Gość: Paweł IP: *.organika.pl 16.08.06, 11:57
    mam okazję kupić to cacko w niemczech, uzywane z 2000 roku.
    Przebieg ma podejrzanie niewielki 15000 km.
    czy ktos mógł by mi pomóc jak go sprawdzić ?, na co zwrócic uwagę ?,
    poza zmianami tego modelu w stosunku do poprzednich wersji z 93 i 98 roku.
    proszę o pomoc,
    pasjonuję się od wielu,wielu lat motorami jednak mam przerwę juz niestety 15
    lat, a w tym czasie wiele(!?) się zmieniło , miałem Jawę 350

    pozdrawiam i czekam na kontakt,
    Paweł
    amail: pkolkowski@wp.pl
    kom. 0605 180 209
  • Gość: Karol. Poznań IP: *.tktelekom.pl 20.08.06, 13:00
    Jeżdżę XJ-tką z 94r. od 2 lat i niedawno włączyło mi się klekotanie kosza
    sprzęgłowego, trochę mnie to irytuję.
    Próbowaliście może naprawić tą przypadłość? Może łatwo jest zlikwidować tą wadę.
    Bardzo proszę o poradę.
    karjarel@wp.pl
  • Gość: Tomek IP: *.chello.pl 08.12.06, 22:27
    Mam taką Diversion z 1992 r. Jezdze nią od dwóch sezonów i jak narazie
    wymieniam tylko olej. Bardzo fajny poreczny i wygodny sprzęt dla ludzi
    lubiących spokona jazde oraz jako "pierwszy" motocykl.Motocykl przy niskich
    temperaturach kiepsko odpala i nie spotkałem jeszcze starszego egzemplaza w
    którym by nie chałasował koszyk sprzegłowy.podobno nie ma się czym
    przejmować.Chetnie odpowiem na pytania zastanawiającym się nad kupnem
    tagiego "MOTO" gg7176491
  • Gość: Krzysiek IP: *.eranet.pl 22.01.07, 19:05
    Wiesz może jakie przełoźenie ma licznik w xj600diversion z 1998r?
    Chcę kupić zamineenik o wartości k=1,4. Nie jestem pewien czy będzie dobrze
    pokazywał.

    pozdrawiam

    K
  • Gość: gosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.12.06, 17:39
    Witam mam zamiar kupic yamahe xj 600 diversion tylko nie jestem pewien co do
    jednego.Czy w motorze chłodzonym powietrzem takim jak ten zawory maja byc
    słyszalne czy nie bo w motrze ktory mam do kupienia sa słyszalne zawory i nie
    wiem czy to dobrze czy nie.
  • Gość: Zorro IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.06, 21:14
    Przeczytaj uważnie tekst, jest tam napisane o tej przypadłości.
  • Gość: Pacu3 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.01.07, 20:53
    JAK CHCECIE SIE DOWIEDZIEC WIELE O TYM MOTOCYKLU TO ZAPRASZAM NA
    www.yamahaxj.pl świetny wortał posiadaczy/miłośnikow tych motocykli
  • Gość: onex IP: 212.160.103.* 07.03.07, 11:53
    Witam!!! Mam XJ drugi sezon, potwierdzam plusy i minusy to naprawdę dobry
    motocykl ale po 2 sezonach brakuje emocji przy prędkości 170 km/h motocykl
    warjuje, koleboce się i tylko zdrowy rozsądek każe zwolnić zeby nie zrobić
    ślizgu. Nie polecam zamiany zębatek by zwiększyc prędkoć bo nie da się nim
    jechać szybciej. Motocykl idealnu dla początkujących i dla spokojnych maruderów
    miastowych. No ale Xj jak każda baba ma swoje humory ;) stoisz na światłach o
    ona bez powodu gaśnie. no ale takich cukiereczków jest kilka i lubie to w
    niej ;) Pozdrawiam onex1980@wp.pl
  • Gość: mitting@gazeta.pl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.03.07, 14:47
    zpraszam na zlot w bialowiezy czyli noc kupaly piewsza soobota lipca warto byc
    tance gril piwo ognisko piekna okolic zapraszam wszyskich mitting
  • Gość: raf IP: 83.18.163.* 23.12.07, 21:30
    Mam xj 600 już dwa lata i swietnie sie sprawuje,polecam zdecydowanie
    jako pierwszy i nie tylko bo osiągi ma całkiem niezłe,i jest
    niezawodna.Po pewnym czasie brakuje mocy bo apetyt rośnie w miarę
    jedzenia ale złego słowa na nią nie powiem.Jest wygodna i w każdy
    teren nia wjechałem,jeżdziłem po górach i czasem czułem sie jakna
    enduro,którym nawet 200 poleciałem na prostej.
  • Gość: smouki IP: *.enterpol.pl 05.10.08, 18:55
    Jak kupując xj też przerażał mnie ten stukot koszyczka i cykające zawory.Oddałem
    do magika wymienił mi łańcuszek co spowodowało precyzyjnieszą regulację,a co za
    tym idzie wyciszenie o jakieś 50% koszyczka i zaworów koszt ok 250,- kazał się
    nie martwic bo one tak mają.Zakupiłem ją w czerwcu tego roku i stuknołem ok
    2000km śmiało mogę stwierdzić jest ok na miasto i na wypad poza miasto
  • Gość: smouki IP: *.enterpol.pl 05.10.08, 19:21
    poszukuję do xj stelaż do kufra centralnego,może jest ktoś kto chce sprzedać lub
    zna jakiś namiar gdzie można zakupić coś takiego.Mój adres
    tomek.smolak@gmail.com .Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam
  • 26.10.08, 21:05
    1.Jak wygląda sprawa owiewek podczas jazdy, w modelach od 99 roku, bo te
    roczniki by mnie interesowały; jak z komfortem jazdy ? Czy rzeczywiście są z
    nimi takie problemy?

    2. Jak xj 600 prowadzi się na zakrętach, gorszej nawierzchni i przy wyższych
    prędkościach? Czy odczuwalny jest jakikolwiek dyskomfort lub niestabilność
    motocykla?

    Proszę o odpowiedź posiadaczy ww. roczników - od 99 wzwyż, bądź osoby które
    jeździły nowszymi
    modelami. Pozdrawiam
  • Gość: swir IP: *.telsten.com 23.12.08, 22:56
    zajebiste moto

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.