Kawasaki ZZR600 95r- regulacje i problemy! Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam Serdecznie na imię mam Radek, jestem nowym uzytkownikiem i mam motorek
    Kawasaki zzr600 z 95r- wcześniej była Yamaha diversion xj600 92r-o której
    trochę mogę napisać zainteresowanym.
    Chodzi mi o regulacje Kawasaki. Na ile obrotów ustawia się w gaźnikach śrubę
    mieszanki???? Na jakim poziomie regulujse sie podciśnienie i czy można
    naciagac w tym moto łańcuszek rozrządu??

    Mój motorek chodzi dobrze, tylko nie moge ustawić płynnych i spokojnych
    wolnych obrotów- czy to w ogóle wykonalne w tym modelu?
    Za fachowe wypowiedzi z góry dziękuję.
    Jelsi będę mógł komus w czymś pomóc pytajcie- troche już się tymi motorkami
    objeździłem i chetnie podzielę się doświadczeniami.
    Pozdrawiam
  • Gość: NC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.05.07, 21:43
  • Gość: baba_zanetti IP: *.subscribers.sferia.net 29.05.07, 22:12
    pewnie trzeba zrobić synchro gaźników, ilościa obrotów śruby w serwisówce bym
    sie nie sugerował, dobry mechanik ustawi ja na słuch. Z czasem dane fabryczne
    stają się nie akutalne, motocykl się zużywa, zmniejsza sie ciśnienie na garach,
    zmianę powoduje też wymiana tłumnika na sportowy. Co się zaś tyczy napinacza
    łańcucha to jest on automatyczny i jeżeli łańcuch chałasuje to po prostu jest
    wyciągniety tak ze przekroczył tolerancję i napinacz wysunął sie już na max.
  • dzięki wielkie.
  • W serwisówce brak podanej wartości obrotów śruby, piszą aby sprawdzać przy
    rozpieraniu i wkręcic na takiej samej wartości. Ja mam ustawione na 2,5 obrtu
    lub 3 obroty, juz nie pamietam. Jak mozna to ustawić na słuch???
    odnośnie synchronizacji, to była robiona, ale silnik mimo to ma takie jakby
    niemarowe obroty na biegu jałowym, wyżej jest juz ok. Tłumiki oryginały,
    przebieg 32 tyś- oceniając stan motorka oryginalny. Łańcuch nie hałasuje, tylko
    czytałem gdzieć o regulacjach i tak na przyszłość chciałem wiedzieć.
    Z tą synchronizacją to jest trochę problemu, bo nie można robić z filtrem
    powietrza, trudny dostęp, ustawiane było na 2,4-2,6 na wakuometrach, ale jakoś
    ciężko ustawić idealna pracę na biegu jałowym. Czy ten model ma wogóle szansę
    tak pracować, bo słyszałem juz różne opinie.???
    Za pomoc dziękuję.
    A tak na marginesie ile owinno palić takie kawsaki? mój mieści się w 7 litrach
    przy raczej ostrej jeździe. Oleju nie bierze.
  • Jeszcze jedno bo zastanawiałem się, jaki wpływ na zużycie paliwa, jesli wogóle
    ma wynrecanie więcej lub wkręcanie śruby mieszanki??
  • Gość: baba_zanetti IP: *.subscribers.sferia.net 29.05.07, 23:13
    jeśli było synchro robione i nie pomogło to rzeczywiście trzeba podłubać
    składem mieszanki. Mniej więcej chodzi o to by odkręcać mieszankę dotąd aż
    obroty lekko zaczną się podnosic, potem wkręcasz sróbę zpowrotem o np o jeden
    obrót, i robisz to samo z kolejnymi gaźnikami. na koniec wszystkie znów
    wykręcasz o ten jeden obrót i zmniejszasz obroty pokrętłem. ale nie jest takie
    proste jak sie czyta, bo granicę naprawdę ciężko wyczuć, i potrzeba dużo
    doświadczenia. natomiast dla synchronizacji nie ma znaczenia czy robisz ją z
    filtrem czy bez. bo mierzycz podciśnienie mieczy zaworami a przepustnicą
    podcisnieniową, a nie mieczy filtrem a zaworem. można by też zmierzyć ciśnienie
    na garach bo jeśli ono nie jest równe to rzeczywście równych wolnych obrotów
    ustawić sie nie da. jeśli jest mniej niż ok 8atm na gar to z wolnymi równymi
    obrotami robi się problem.
  • Gość: red42 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.05.07, 23:29
    Z tym kręceniem przy wmontowanycj gaźnikach jest cholerny problem, bo śruba
    jest na dole gaźnika i ledwo można do niej dojść.
    popróbuję się pobawić i dam znac jak pposzło.
  • Gość: baba_zanetti IP: *.subscribers.sferia.net 30.05.07, 10:21
    nie wiem czy warto, najpierw zmierzyłbym Cisnienie sprężania. Kiedy ostatnio
    były sprawdzane luzy zaworowe?? To naprawdę istotne. Zanim zaczniesz kręcić
    musisz wiedziec czy jest sens tzn czy ciśnienie jest prawidłowe. Poza tym
    regulacja obrotów razem z synchronizacją (bez czyszczenia) gaźników kosztuje
    50zł w serwisie.
  • Gość: red42 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.07, 12:57
    Nie mam za bardzo jak sparawdzić cisnienia. Mieszkam na Mazurach w Piszu i nie
    mamy nigdzie chyba w okolicy żadnego serwisu, który robi takie usługi. W
    poprzednim motorku dawałem do suatwiania gaźniki, któy "się zna" efekt taki, że
    nie było różnicy a kaska wzieta. Tak więc wolę pobawić się sam. Zasadniczo to
    tytlko chodzi o dopieszczenie obrotów, bo może i nie jest z nimi tak źle. Jak
    czasem za dużo się o tym zastanawia, to człowiek popada już w paranoje. :) O
    ewentualnych efektach dam znać.
  • Gość: baba_zanetti IP: *.subscribers.sferia.net 30.05.07, 20:29

    Gość portalu: red42 napisał
    > czasem za dużo się o tym zastanawia, to człowiek popada już w paranoje. :) O

    no tak czasami bywa. ważne by nie spieprzyć jeszcze bardziej PZDR.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.