Dodaj do ulubionych

zgubiony kluczyk

07.06.07, 08:40
sprowadzilem sprzeta zza granicy, ale tylko z jednym kluczykiem. nie zdazylem
go dorobic, bo wczesniej.. zgubilem. co robic?
sprawa dotyczy bandyty 650 z 2005 r. czy mozna poprosic dealera suzuki, zeby
sprowadzil oryginalny po numerach ramy? ile to trwa i kosztuje?
czy moze lepiej wymienic stacyjke? slyszalem, ze to sporo roboty. sprzet
oczywiscie stoi ze zblokowanym kolem.
rece mi opadaja, mialem dzis rano jechac do Slowacji motkiem...
Edytor zaawansowany
  • Gość: jazz manetka IP: 212.180.161.* 07.06.07, 08:49
    blokade wyłam, a stacyjkę omiń kabelkami.
    może to i nieprofesjonalne, ale jak bym miał lecieć do słowacji - wcale bym się
    nie zastanawiał
  • Gość: baba_zanetti IP: *.subscribers.sferia.net 07.06.07, 10:43
    myśle że lepiej wymienić stacyjkę
    kosztować pewnie będzie około 300zł, roboty nie jest wiele. A na kluczyk z
    suzuki to trochę pewnie poczekasz:/ odkręć tą stacyjkę i dalej jazda.
  • Gość: marider IP: *.elpos.net 07.06.07, 13:59
    Ech domorosli spece i ich porady...

    Lepiej wykrecic gorna polke z motocykla, odpiac kostki i razem ze stacyjka
    zaniesc ja do profesjonalnego slusarza (czy speca od dorabiania kluczykow np do
    samochodow) zeby rozlozyl zamek i kluczyk dorobil - Polak potrafi obejsc nawet
    immobilizery ;)

    A koszt bedzie pewnie ok 200zl ale z tym trzeba sie liczyc jak sie kupuje
    niesprawne motocykle.

    Chyba ze chcesz oryginal, wtedy spisz VIN z motocykla i idz do dealera- powinni
    dorobic (w Stanach tak sie robi, w Polsce- nie wiem).

    Pzdr
    marider
    R1
  • Gość: lysout IP: *.centertel.pl 07.06.07, 14:14
    Niedawno na budowie kolega zgubił kluczyk do TRANSITA z immobilajzerem i
    otwarcie auta wraz z dorobieniem kluczyka ( 2 kpl. - bo nie mozna 1 - nie wiem
    dlaczego) i przeprogramowaniem immobilajzera kosztowało 500 zł. Miejsce akcji Łódź.
  • Gość: lysout IP: *.centertel.pl 07.06.07, 13:57
    jezeli to ma miec ręce i nogi, to musisz wymienić stacyjkę, zamek we wlewie
    paliwa i zamek do otwierania siodła, a to juz 3 zamki i to pewnie będzie troszkę
    kosztowało - pewnie koło 600-1000 zł
  • Gość: fazer600 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.06.07, 18:01
    Radzil bym uderzyc do dilera suzuki, w przypadku Yamahy trwalo to prawie miesiac
    ale wyszlo taniej niz wymiana 3 zamkow - nie zapominaj o wlewie i zamku pod
    siodlem - glupio bylo by na Slowacji stanac z braku paliwa i nie moc zatankowac ;-)
  • Gość: baba_zanetti IP: *.subscribers.sferia.net 07.06.07, 19:56
    sory- marider ma rację, rzeczywiście podobno da sie dorobić kluczyk wedle
    stacyjki, jeśli tylko ślusarzowi sie zechce. Zupełnie o tym zapomniałem. I
    wtedy nie będziesz musiał wymieniać żadnego zamka.
  • Gość: spetre IP: *.104.udn.pl 07.06.07, 20:38
    zdecydowanie trzeba zawieść stacyjkę do gościa od dorabiania kluczyków. Choć
    istnieje możliwość, że nie dasz rady otworzyć kanapy lub zbiornika ?
  • Gość: fazer600 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.06.07, 22:58
    Hm, widze ze wiekszosc jest za oddaniem sprawy w rece slusarza... mialem kiedys
    taka przygode (pamietny 89' rok), ze zgubilem kluczyki od swojej XJ-ty,
    wymontowalem stacyjke, zanioslem do slusarza, koles dorobil mi kluczyk. Caly
    uchachany poskladalem maszyne, mina mi troche zrzedla jak pojechalem zatankowac
    i okazalo sie, ze kluczyk nie pasuje do korka w baku, do zamka pod siodlem
    zreszta tez nie pasowal...
    Suma sumarum robota byla zrobiona dobrze po tym jak zatargalem do slusarza cale
    moto i koles tak dlugo dorabial kluczyk az do wszystkich zamkow pasowal...

    Reasumujac jesli motocykl jest dosc mlody warto uderzyc do serwisu, jesli ma juz
    lat xx to pozostaja metody fartuchowe majstra Kwiczołka ;-)

    Pozdrawiam
  • Gość: spectre IP: *.104.udn.pl 09.06.07, 13:00
    zgadzam się z kolegą fazerem 600 w całej rozciągłości :)
    PS a kiedy litrowy fazerek ?? :)
  • Gość: mlody1285 IP: *.pools.arcor-ip.net 10.06.07, 09:49
    Witam, istnieje mozliwosc rozebrania zamkow odpisania ich kombinacji i wyjecia
    zapadek. Musisz sie jednak liczyc z tym ze motocykl mozna bedzie otworzyc
    kazdym srubokretem. Potem mozesz na spokojnie poszukac zamow albo dorobic klucz
  • tristo77 11.06.07, 09:33
    Dzieki wszystkim za rady.
    Wlasnie wrocilem ze Slowacji, ale puszka.
    Bede kombinowal, na poczatek uderzam do dealera.
    dam znac, jak sie sprawy maja.
  • tristo77 11.06.07, 16:03
    sprawa wyglada tak:
    w suzuki powiedzieli mi, ze bez kodu kluczyka (nie mam go) nie da sie zalatwic
    klucza (numer ramy nic nie da). ta opcja odpada.
    można kupić
    - stacyjkę
    - wlew paliwa
    - zamek pod kanapą
    komplet - ponad 1,1 tys. zl i trzeba to jeszcze wymienic. opcja odpada.
    wiec:
    wymontowuje stacyjke, zabieram ją do szpenia, ktory na jej podstawie stworzy
    kluczyk. koszt: 90-150 zł za pierwszy i 30 zł za każdy następny.
    ta opcja jest najlepsiejsza.
    jak sie z tym uwine - dam znac, czy wszystko gra.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.