Dodaj do ulubionych

Układ hamulcowy dual Honda

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.04.08, 13:50
Mam problemy z odpowietrzeniem tylnego zacisku - proszę o rady
Edytor zaawansowany
  • Gość: Lysout IP: *.centertel.pl 06.04.08, 21:38
    Pytanie techniczne, to nikt ci nic mądrego nie napisze.
    Napisz coś więcej, od kiedy moto jest w Polsce, czy już wymieniałeś płyn
    hamulcowy, czy to pierwszy raz.
    Nie mając żadnych informacji, mogę doradzić jedynie odkręcenie przewodu od
    zewnętrznych tłoków i sprawdzenie czy przewód jest drożny, następnie
    przykręcenie tego przewodu i odkręcenie przewodu od środkowego tłoka -> sprawdź,
    czy on jest drożny.
    Jeśli oba są drożne - wina tkwi w zacisku, rozbierz zacis na części pierwsze,
    sprawdź stan tłoków i uszczelnieczy, przedmuchaj cały zacisk kompresorem.
    Teoretycznie powinno być git, daj znać, co udało ci sie zdziałać. Pozdrawiam,
    Lysa ->tez dualowiec ;)
  • Gość: Potek IP: *.mofnet.gov.pl 06.04.08, 22:14
    Dzięki za porady- cierpliwość czyni cuda, czyli powolutku naciskając
    dżwignię ham. nożnego uzyskałem wreszcię zadawalający efekt końcowy
    a przy okazji ZMIENIŁEM PŁYN NA NOWY (dot-4) jeżdziłem 4 lata bez
    wymiany. Pozdrawiam
  • Gość: Lysout IP: *.centertel.pl 07.04.08, 06:55
    Gość portalu: Potek napisał(a):

    powolutku naciskając dźwignię ham. nożnego uzyskałem wreszcie zadowalający efekt
    końcowy

    Dual działa w systemie zero-jedynkowym - albo gały wychodzą na wierzch przy
    ostrym heblowaniu albo nie działa wcale - nie ma opcji "zadowalający efekt
    końcowy" ;)
    Przy najbliższej wymianie klocków rozbierz zaciski na części pierwsze(to
    naprawdę banalne, proste kilku częściowe elementy), wymyj i poskładaj do kupy.
    Pewnie nikt tego nie robił od momentu ostatniego serwisu w Reichu, a powinno się
    to robić przy każdej wymianie klocków. Jak przeprowadzisz taki serwis hamulców,
    na pewno zaczną działać właściwie, a nie zadowalająco ;)
    Jaki to motocykl i z jakiego roku?
    Pozdrawiam, Lysa
  • Gość: Potek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.04.08, 21:47
    Pisząc "efekt zadawalający" miałem na myśli ich prawidłowe działanie
    czyli motocykl prawie staje w miejscu a motocykl to Honda X11 z
    1999r. Przy następnej wymianie klocków zrobię to co sugerujesz i tu
    mam prośbę napisz jeśli jest to istotne kolejność odpowietrzania.
    Pozdrawiam i dzięki za podjęcie tematu.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.