Dodaj do ulubionych

Ile oleju w ZX6R Ninja?

13.09.08, 22:03
Witam,
pytanko mam, ile oleju wchodzi do silnika w ZX 6 R z 1995 roku?
Przy okazji jakby ktos mial serwisowke tej maszynki to nie pogardze.
Pozdrawiam Yamasz
Edytor zaawansowany
  • Gość: dzakas001 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.09.08, 11:35
    Wlej 3.2 litra zlukaj na szkielku czy na bagnecie nie wiem co ma jesli bedzie
    stan na ok wskazywac uruchom silnik niech se chodzi na wolnych obrotach chwile i
    zgas zerknij jeszcze raz na stan i ewentulanie dolej:O u mnie w cbr leje 3.5
    litra lekka reka:O
  • 14.09.08, 15:40
    Dzięki Dzakas, do Suki tez lałem 3,5 ale wolałem się upewnic.
    PZDR Yamasz
    Puści klamę, ruszy i na horyzoncie zniknie...
  • 15.09.08, 21:53
    OOO, to jest to, czego szukałem!
    Dzięki.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.