Dodaj do ulubionych

Umowa na drugą linię metra już w środę

IP: *.128.14.218.static.crowley.pl 22.10.09, 11:09
Ciekawe czy będzie taka fuszerka jak w Stambule czy jeszcze większa...
Edytor zaawansowany
  • brytnej 22.10.09, 11:22
    Uwierze jak juz podpisza.
  • charnel 22.10.09, 11:42
    brytnej napisał:

    > Uwierze jak juz podpisza.

    Uwierzę jak wybudują :)
  • Gość: chetny IP: 193.109.212.* 22.10.09, 13:04
    charnel napisał:

    > brytnej napisał:
    >
    > > Uwierze jak juz podpisza.
    >
    > Uwierzę jak wybudują :)

    Uwierzę jak się przejadę :)
  • jhbsk 22.10.09, 11:24
    Podpisujcie - i do roboty!
    --
    JS
  • el_matador9 22.10.09, 19:47
    też mi 7 km przykład żałosnego pseudogospodarczego sukcesu, zupełnie
    jak z najbardziej ponurego tragikomicznego kabaretu.....obraz
    zupełnie zbankrutowanej, zaniedbanej, brudnej, doprowadzonej do
    gospodarczego dna i cna Warszawy i nie mającej pieniędzy na nic
    zrujnowanej Polski, na żadną rozsądną infrastrukturę.
    Jakiż to porażający kontrast przy włączeniu do eksploatacji w ciągu
    ostatnich kilku lat 200 km "podziemki" w Pekinie 300 km <w
    perspektywie 600 km> w Szanghaju,< niedługo 900 km>,kilkudziesięciu
    km w Wuhanie, Shenzenie, Sheniangu, Dalianie czy Guangdongu oraz
    Chonquoingu,Chengdu i setce innych miast chińskich....
  • Gość: mm IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.10.09, 11:51
    Bramy Niebiańskiej. Turek złożył ofertę, 5 tyś EUR. Niemiec - 9 tyś. Co?! 9
    tyś? dziwi się Św. Piotr.No wiesz, mówi Niemiec, niemiecka precyzja, jakość
    wykonania... Przyszedł Szwed, 12 tyś EUR. Szwedzka stal, doskonałe materiały,
    tłumaczy. Przyszedł Polak - 25 tyś EUR. Co!!!??? wścieka się Św. Piotr, 25
    tyś!? Niemiec chciał 9, Szwed 12, szwedzka stal, niemiecka solidność, dlaczego
    25 tyś? Jak to dlaczego? odpowiada Polak, dla mnie 10, dla Ciebie 10, a Turek
    zrobi za 5.
  • Gość: jarzyna IP: 62.121.97.* 22.10.09, 12:29
    po co dublować trasę średnicową ???
  • dungeon.master 22.10.09, 14:00
    Bo trasa średnicowa należy do PKP, a jeszcze nie znalazł się taki, który
    dogadałby się z PKP.
  • isildur1 22.10.09, 12:45
    A może ktos w końcu pójdzi epo rozum do głowy i przed podpisaniem porowna przebieg tej linii metra z trasami koleji przebiegajacymi przez warszawe? Pokrywa sieta trasa w conajmniej 90% - tak wiec jest to kolejny bezsnesowny wydatke olbrzymiej kwoty pieniędzy. Moze lepiej by bylo od razu zaczac od Wileńskiego lub Wschodniego budowac w kierunkach "wschodnich" - gdzie naprawde cięzko jest z dojazdem, a z tym centralnym, najmniej obecnie potrzebnym odcinkeim poczekać- albo jeszcze lepiej zmienić jego przebieg.
  • Gość: jarzyna IP: 62.121.97.* 22.10.09, 13:00
    to równie mądry pomysł jak budowa kolektora (czyli WIELKIEJ RURY) pod
    dnem wisły !!!! jak już kopią to może zamiast ścieków puścić w niej
    metro - to białołęce bardziej się przyda !!!!
  • Gość: decker IP: *.mgsp.pl 22.10.09, 13:01
    hm. A gdzie niby się pokrywa?
  • Gość: jarzyna IP: 62.121.97.* 22.10.09, 13:26
    rozumiem, że głównym kryterium wyznaczenia takiego przebiegiu 2. linni
    metra jest perspektywa mistrzostw w kopanej w 2012 r. - stąd zapewne
    "konieczność" stacji stadion - cóż taka stacja już jest - linia
    średnicowa (PKP, koleje regionalne, SKM)... wydatek takiej fury
    pieniędzy na dojechanie do nowego narodowego uważam to co najmniej
    fanaberia w obliczu problemów komunikacyjnych w-wy
  • przechrztaimason 22.10.09, 14:27
    Posłuchaj nawiedzeńcze. Po pierwsze jak ktoś się Ciebie grzecznie pyta
    to się odpowiada. Po drugie co ile zatrzymuje się pociąg? Raczej
    gęstość przystanków nie przystaje do gęstości wymaganej dla komunikacji
    miejskiej. I na koniec jak dojechać PKP z Wileńskiej na Centralny
    gdzieś tak w mniej jak godzinę?
  • Gość: arafat IP: *.centertel.pl 22.10.09, 14:58
    Z wileńskiej do centralnej to raczej łatwo dojechać... Trawaj do
    ej do ursusa, spowrotem w kierunku centrum przez wisłe i póxniej spowrotem do
    gdańskiego... można spokojnie odśiezyć te linie, pobudowac przystanki i całe
    bemowo, praga, ursus, i wschodnie dzielnice miałyby łatwe dojazdy do stacji
    metra i centrum...

    Tak samo po istniejących torach, z malutkim przedłużeniem powinny jeździć
    pociagi na lotnisko. Tutaj nawet nie potrzeba wielu nowych stacji tylko
    przedłużenie od warszawa okęci do stacji okęcie terminal.

    Napewno byłoby to szybsze do zorgaznizowania niż droga i trudna bnudowa metra w
    silnie zabudowanej warszawie...

    Metro powinno moim zdaniem i tak powstać, ale uzupełnione o duża ilość kolejek
    miejskich.
  • Gość: rakot IP: *.acn.waw.pl 22.10.09, 16:50
    dodam tylko, że przy obecnym natężeniu pociągów, skm itp. to średnio co max 10 minut jakis pociąg sie pojawia ktory do centrum nas dowiezie.
  • Gość: m IP: *.adsl.inetia.pl 22.10.09, 20:20
    Plany obecnego przebiegu II linii metra powstały 25 lat temu, kiedy o euro 2012 nikt nie marzył. Przyjezdny może tego nie wiedzieć, ale powinien zasięgnąć informacji zanim coś napisze.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka