Dodaj do ulubionych

ZTM przenosi się na Żelazną 61

IP: 193.46.186.* 12.01.11, 08:54
Może to spowoduje wreszcie ożywienie komunikacyjne tego rejonu.
Edytor zaawansowany
  • Gość: cert IP: 193.46.186.* 12.01.11, 08:55
    www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=276&c=98&l=1
  • freeartdesign 12.01.11, 15:58
    To skandal, że wirtualna organizacja, która nie jest właścicielem żadnego autobusu, potrzebuje całego biurowca na działanie (czyli planowanie zmian tras itp.) - nie mogą im oddać paru pokoi w pałacyku na Bankowym u HGW? Przecież ZTM to spółka miejska. Gadanie o tym, że na Żelaznej uda się uruchomić Punkt Obsługi Pasażera to chyba jakaś zasłona dymna, po "kiego grzyba" tam taki punkt, jak wszystko można załatwić na wielu stacjach metra itp?
    "Zdecydowała bliskość budowanej II linii metra" - to jakaś kpina! Czy urzędasy nie mają co tam robić i zamierzają latać na budowę i podpatrywać jak spółka Metro Warszawskie i wykonawcy budowy budują metro? A może po prostu pracownicy ZTM chcą mieć blisko do metra po wyjściu z pracy? SKANDAL.
  • w357 12.01.11, 16:36
    To niech się wyniosą do Tarchomina !!!
    Bliżej do budowy (planowanej) linii tramwajowej
    - do lasu na grzyby
    - do Wisły , aby .....
    - na wieś po jajka
    i wiele, wiele innych powodów

    A że taniej za wynajęcie, to nawet nie wspomnę ( bo po co ? )
  • sibeliuss 12.01.11, 23:17
    Tylko czekam aż 506 i 507 będą stawały przy Norblinie, żeby klienci mieli bliżej do tego punktu obsługi klienta :)
    --
    Sibelius
  • Gość: MM IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.01.11, 00:49
    Po co komu potrzebny ZTM, jeżeli oni tylko zwalają winę na poszczególne dzielnice? Twierdzą, że to nie oni... to dzielnica. A w dzielnicy burmistrzowie mają w d... komunikację, bo jeżdżą autami. I dzięki temu jest rozmydlenie kompetencji, a Wawer nie ma jak dojechać do SKM-ki, Gocław stoi w korku na Bora, bo oczywiście wszystkie autobusy muszą jechać akurat tamtędy, Międzynarodowa nie ma komunikacji miejskiej (poza małym odcinkiem), z Saskiej na Francuską nie ma jak dojechać, poza 151 który staje dopiero pod liceum Prusa. Można by tak wymieniać te ich kłamstwa, kombinacje - jak np. ostatnie komunikaty i mapy o zmianie tras linii nocnych w Wawrze i Pradze-Południe. Ta durna zmiana nie doszła na szczęście do skutku, ale młotki udają ze sprawy nie było. Na ich stronie www. tylko ochy i achy i mało przydatne informacje o rzekomych "sukcesach" rodem z komuny... a pasażer informacje o zmianie trasy lub rozkładzie dowiaduje się nieraz kilka dni po - jak np. o zmianach na Francuskiej, czy o nowej trasie 147 - na początku była błędna informacja i dopiero po krótkiej ale zdecydowanej interwencji na infolinii (panienka kompletnie nie jarzyła o co w ogóle chodzi) komunikat został zmieniony. A teraz info dnia: nowa siedziba. Nie wk... ludzi, Panie Ruta i spółka. I tak wiemy, że Warszawa dzieli się na dwie strefy: Nowodwory oraz Legionowo i... reszta. Pan mieszka w Legionowie, a my w tej drugiej strefie, gdzie nie ma autobusów co 3 minuty, nie ma SKM'ki, nie buduje sie tramwaju, ma się za to linie co 30 minut w godzinach szczytu i korki... I jeszcze te ściemy: najpierw przez lata nie dało się zrobić linii zwykłej na Ostrobramskiej, bo przecież twierdziliście, ze nikt nie wsiada przy Kanałku Gocławskiem, nie wysiada na Towarze oraz Wale Miedzeszyńskim. I dopiero jak musieliście coś puścić na bus-pas i stworzyliście 382 to się okazało, że linia pęka w szwach. Mówiliście, że uruchomiliście dwie linie na bus-as, szkoda tylko że nigdzie nie było informacji że ta druga 415 kursuje co pół godziny w szczycie. A reforma linii na Ostrobramskiej to tez obiecanki cacanki. Miało coś się zmienić po skończeniu estakad na Marsa. Budowa zakończona, a o zmianach cisza. No więc nadal mamy ogryzki co pół godziny: 502, 514, 515 i wspomniana wyżej 415. W swięto przez praktycznien większą część dnia 141 i 188 kursuje stadnie w taktach minutowych 08, 28, 48, ale kogo to obchodzi. Lepiej pieprzyć o "sukcesach" a na działalność statutową czasu już nie starcza chyba... Kolejne pytanie: co jest powodem, że linie nocne nie wróciły na Francuską? Tego nie było w komunikatach, a trasa przez Saską jest wciąż objazdem. Więc może zamiast opowiadać bzdur o jakimś porozumieniu komunikacyjnym i zapewne wysyłaniem swoich przydupasów na konferencje zatroszczcie się o losach własnych pasazerów po północy i napiszcie co znowu kombinujecie z "nocnikami". I jeszcze jedno: czemu z Torwaru w dni wolne oba autobusy jadące na Saską Kępę muszą odjezdzac o tych samych godzinach: 13/14, 33/34, 53/54. Zresztą 188 tez tam "skoordynowaliscie" na 13, 33, 53. Czy nie mozna się zalamac takim rozkladem? Szczegolnien jak się stoi na Torwarze, gdzie nie ma 520 ani 502. Czyzby brakowało fachowców i komputery macie za słabe? Komunikacja w Warszawie jest najlepsza? Jasne, ciekawe czy Tarchomin i Legionowo tez ma takie "koordynacje"? To samo bylo przez wiele miesiecy w Miedzylesiu ze 125 i 525 - oba się ciagnely razem w odstepie 1 minuty. Panie Ruta, zajmij sie Pan takze Praga-Poludnie i Wawrem, najwyzszy czas!!!
  • pawel.777 14.01.11, 13:19
    Z jednej strony piszesz, że ZTM jest nie potrzebny a z drugiej że nie ma koordynacji rozkładów. Uważasz, że jak nie będzie ZTM-u to rozkłady same się "przypadkiem" skoordynują? Przejdź się na Metro Wilanowska i zobacz jak koordynacja wygląda na PKS-ie. O 9:50 odjeżdżają dwa autobusy do Góry Kalwarii ale jadące różnymi trasami (drugi odjeżdża tylko z kierowcą zwykle). O 10:00 znowu mamy dwa autobusy w stronę Piaseczna (Uwieliny i Grójec), których kierowcy ściągają się na Puławskiej później.
    Skoro masz tyle "dobrych" pomysłów to zainteresuj nimi Dzielnicę. Oni mają głos w sprawie zmian.
    Wracając do Warszawy, to naprawdę tłok w 382 nie robi się na przystanku Torwar czy Kanał Gocławski jak napisałeś. I nie dla tych przystanków ta linia powstała.
  • Gość: szymciolo IP: *.dynamic.chello.pl 15.01.11, 02:58
    No właśnie "Pawełku"
    po Twojej wypowiedzi, powinieneś sam złożyć wypowiedzenie!
  • optymistyczny2 17.01.11, 11:22
    Byłby potrzebny, gdyby faktycznie było widać staranie o pasażera. Jednak czekanie na przystanku 20 minut w dni wolne na autobusy 138 i 151 na Torwarze w stronę Saskiej Kępy lub 188 i 141 na Wiatracznej w stronę centrum i następnie ich jednoczesny podjazd pokazuje, że mimo sztabu ludzi opłacanych z pieniędzy podatnika, nadal są marnotrawione publiczne środki z powodu braku koordynacji rozkładów. W normalnej instytucji po takim zgłoszeniu zaraz by rozkład został naprawiony, a nasz ZTM widocznie cierpi na niemoc, bo wciąż nie może usunąć tego absurdu. Tak samo w kwestii porządkowania linii na Ostrobramskiej, czy poinformowania pasażerów o powodzie dalszych objazdów linii nocnych na Saskiej Kępie po otwarciu Francuskiej.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.