Dodaj do ulubionych

ZTM posłucha ludzi i da autobusy na Żoliborz?

IP: *.com 23.10.11, 19:50
Wygląda na to, że władze Żoliborza mają dość rozwalonej komunikacji autobusowej i chcą, by ZTM wziął się wreszcie za organizację porządnego układu komunikacyjnego. Bałagan jest m.in. na Krasińskiego, gdzie przy powstających coraz to nowych inwestycjach na Przasnyskiej nie jeździ nic, a obok jeździ tylko 122 co 10-15 minut - będąc jedyną linią w okolicy. Ludzie muszą daleko iść i czekać niemiłosiernie długo by dostać się choćby do metra, co jest często dopiero początkiem podróży:
www.zw.com.pl/artykul/10,639350_Walka-o-autobusy-na-Zatrasie-i-Rudawke.html
Ciekawe jaki będzie dalszy ciąg tej sprawy. Na forum Gazeta.pl wypowiadają się anonimowo osoby związane z ZTM i bardzo chcące utrudnić jakiekolwiek zmiany na Żoliborzu. Do pana Andrzeja Frankówa wysłano nawet skargę na internautę pod pseudonimem paweł.777 - trolla internetowego, który wynosi wiele informacji z ZTM. Wiemy już, że jeśli ZTM nie będzie chciał tu żadnych zmian, wprowadzi takie pomiary ruchu pasażerskiego, które "wykażą" brak potrzeb dla zmian np. w kwestii 122. Jednym z przypadków jest robienie pomiarów w ZP Elbląską, co niedawno miało miejsce, a zostawienie kwestii ZP Przasnyska. Pytanie, co ZTM powie w kwestii braku jakichkolwiek autobusów na Elbląskiej, Przasnyskiej, skoro wielu mieszkańców i radni popierają wprowadzenie tam komunikacji.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Janusz IP: *.dynamic.chello.pl 24.10.11, 14:02
    Pobożne życzenia. Chyba już mało kto wierzy w zmiany. Dobrą komunikację to mają...inne dzielnice. Nie wierzę, że ZTM kiwnie palcem w czymkolwiek, póki nie zobaczę.
  • Gość: Romek IP: 195.136.33.* 24.10.11, 15:22
    1.Na Żoliborz wrócą TRAMWAJE, które odciążą ciąg Mickiewicza - Słowackiego. Wtedy może zostanie dosilone 122, które pomimo tych wszystkich jęków na nadmiary nie narzeka.

    > Dobrą komunikację to mają ...inne dzielnice.

    To czemu narzekają, że też jest źle?
  • Gość: Janusz IP: *.dynamic.chello.pl 24.10.11, 16:39
    Stary, co ty pleciesz... weź sobie otwórz stronę ZTM i zobacz układ komunikacyjny. Co mieszkańców nowszej części Żoliborza obchodzi, że na starym Żoliborzu dowalą kolejne dwa tramwaje. Na Gwiaździstej już dziś pełno pustych autobusów krąży w tę i spowrotem - nie o tym rozmawiamy. Rozmawiamy o takich ulicach jak Powązkowska, Maczka, Krasińskiego (od Powązkowskiej do metra), Broniewskiego - na tych ulicach brakuje autobusów i do centrum i do metra (poza tramwajami z Broniewskiego, które jednak na Trakt nie jeżdżą). Rozmawiamy też o wielu osiedlach POZBAWIONYCH w ogóle komunikacji - chodzi o ulice Rydygiera, Przasnyską, Elbląską, Włościańską. Otwórz sobie mapę i zobacz, jak jeżdżą linie na Ursynowie, a jak u nas, to przejrzysz na oczy.
  • Gość: Romek IP: 195.136.33.* 24.10.11, 17:56
    > ulicach brakuje autobusów i do centrum i do metra (poza tramwajami z Broniewskiego, które
    > jednak na Trakt nie jeżdżą).

    Nie wszyscy mają autobusy do centrum i metra, a jak się chce jechać na Trakt to można się przesiąść.

    > Rozmawiamy też o wielu osiedlach POZBAWIONYCH w ogóle komunikacji - chodzi o ulice
    > Rydygiera, Przasnyską, Elbląską, Włościańską.

    Pozbawionych, bo autobus nie jedzie pod oknem, tylko za rogiem? Bez jaj - ZTM to nie MPT i nie ma jeździć zewsząd dowsząd.
  • Gość: Paweł IP: *.com 28.10.11, 03:59
    To teraz spadajcie z puszczaniem autobusów przez Elbląską w święto zmarłych. Śmiech na sali - na co dzień chamsko odnoszą się do wszelkich postulatów mieszkańców osiedla, a jak przychodzi 1 listopada pchają wozy ile wlezie w ulicę osiedlową. Obłuda ZTM nie zna granic.
    Jakbyś nie wiedział, ZTM ma obowiązek zapewniać mieszkańcom komunikację. A nie robi tego. Mówisz o autobusach pod oknem? Może pora zlikwidować częste 192 wożące muchy - coraz więcej osób na Kabatach skarży się na tę linię, za blisko jeździ! Pora nagłośnić problem, ZTM pcha się nie tam gdzie trzeba z autobusami.
  • pawel.777 28.10.11, 11:36
    Gość portalu: Paweł napisał(a):

    > Jakbyś nie wiedział, ZTM ma obowiązek zapewniać mieszkańcom komunikację. A nie
    > robi tego.

    Ciekawostka. A pokaż mi przepis mówiący o tym obowiązku. Ale w brzmieniu, że ma to być autobus co 5 minut z przystankiem pod oknem.
  • Gość: Paweł IP: *.com 14.11.11, 08:49
    Nie pod oknem, ale dobrze by było mieć w zasięgu pieszym. Ja od siebie z osiedla nie mam 500 metrów do tramwajów, a więcej, więc to chyba nie jest normalne. Ale uparty ZTM ma w nosie pasażerów z Żoliborza i gdyby mógł, to by przystanki tramwajowe polikwidował najlepiej.
  • Gość: szymciolo IP: *.dynamic.chello.pl 14.11.11, 12:15
    Więcej? to ile? 600 m?
  • Gość: Paweł IP: *.com 14.11.11, 22:26
    Owszem, a w części przypadków jeszcze więcej. Umiesz dodawać? Uczą w zerówce, cieszę się, że zapamiętałeś coś też z lekcji matmy.
  • jurek_dzbonie 04.11.11, 15:03
    > To teraz spadajcie z puszczaniem autobusów przez Elbląską w święto zmarłych. Śmiech
    > na sali - na co dzień chamsko odnoszą się do wszelkich postulatów mieszkańców osiedla,
    > a jak przychodzi 1 listopada pchają wozy ile wlezie w ulicę osiedlową

    Te autobusy zapewniały dojazd na cmentarz a nie na osiedle, więc nie ma się co stresować.

    > Jakbyś nie wiedział, ZTM ma obowiązek zapewniać mieszkańcom komunikację.

    I ją zapewnia. W bliskiej okolicy autobusy jeżdżą w ilości wystarczającej.

    > Może pora zlikwidować częste 192

    Masz rację - będzie czym zasilić 517.
  • Gość: Paweł IP: *.com 04.11.11, 15:37
    517 to jeden z numerów który od dawna powinien zostać skasowany. Więcej stoi w korku niż jedzie. Do Ursusa jest wygodna SKM-ka i to nią powinno się jechać już ze Wschodniego, a nie 517.
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 04.11.11, 23:10
    > Do Ursusa jest wygodna SKM-ka i to nią powinno się jechać już
    > ze Wschodniego, a nie 517.

    No tak, bo przecież SKM to ma stację co drugie skrzyżowanie, a cały Ursus mieszka przy linii kolejowej.
  • Gość: Paweł IP: *.com 08.11.11, 10:41
    Od tego są lokalne linie dowozowe, a nie ślamazarne trasy przez całe miasto, jak np. 127. Po raz kolejny dowiodłeś, że zabierasz głos w temacie o którym nie masz bladego pojęcia. Nie wtrącaj się więc do fatalnej komunikacji na Żoliborzu, skoro dzielnicę znasz pobieżnie z mapki.
  • jurek_dzbonie 08.11.11, 12:06
    > Po raz kolejny dowiodłeś, że zabierasz głos w temacie o którym nie masz bladego pojęcia.

    Heheheh :) Uwielbiam dyskusje z roszczeniowcami.

    > 127

    Jest linią, która bardzo dobrze pracuje odcinkowo jako dowozówka. Strzelaj następnym numerem, tylko takim, który rzeczywiście się zmieści w twojej teorii.
  • Gość: Paweł IP: *.com 09.11.11, 02:20
    127 trzyma się tylko dzięki protestom starych dziadków, którzy usilnie nie chcą się przesiadać. W obliczu coraz większych korków, likwidacja tej linii to tylko kwestia czasu.
  • jurek_dzbonie 14.11.11, 09:51
    > 127 trzyma się tylko dzięki protestom starych dziadków,

    Tak, tak - a w USA biją Murzynów.
  • Gość: Paweł IP: *.com 14.11.11, 13:11
    127 nadaje się do kasacji - całe Włochy płaczą, bo rozkład nijak ma się do rzeczywistości, a nikt z Włoch nie tłucze się aż na Bródno, gdzie korek wiecznie prowadzi.
  • Gość: J. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.10.11, 12:59
    > Stary, co ty pleciesz... weź sobie otwórz stronę ZTM i zobacz układ komunikacyj
    > ny. Co mieszkańców nowszej części Żoliborza obchodzi, że na starym Żoliborzu do
    > walą kolejne dwa tramwaje. Na Gwiaździstej już dziś pełno pustych autobusów krą
    > ży w tę i spowrotem - nie o tym rozmawiamy.

    O jakich pustych autobusach na Gwiaździstej mówisz?
  • Gość: Paweł IP: *.com 28.10.11, 15:21
    Większość linii, które mają tam pętle. 122 to dobry przykład. Oddać je na Krakowskie to będzie dużo większe zainteresowanie, niż tam.
  • Gość: J. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.10.11, 20:49
    > Większość linii, które mają tam pętle. 122 to dobry przykład. Oddać je na Krako
    > wskie to będzie dużo większe zainteresowanie, niż tam.

    Chyba nie do końca wiesz o czym piszesz. Gwiaździstą jeździ JEDEN jedyny autobus 122, to ulicą Klaudyny jeżdżą 4 linie.
  • Gość: Paweł IP: *.com 28.10.11, 21:11
    Mówiłem o pętli. To o czym piszesz to żaden problem - puścić 121 okrężną drogą po pętli po ulicach, gdzie dziś kursuje 122. 122 nawet jako jedyna linia jeździ tam pustawe i wybacz, ale zdanie paru mieszkańców Gwiaździstej nijak ma się do żądań 90% pasażerów 122 na odcinku Górczewska-Pl.Wilsona które chcą by skręcało do centrum tj. Trakt Królewski i dalej po wcześniejszej trasie.
  • Gość: J. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.10.11, 23:13
    121 puścić Gwiaździstą? I niby dokad później? Potocką w górę aż do pl.Kuronia? ;) Każda kolejna Twoja wypowiedź utwierdza mnie w przekonaniu, że nie masz pojęcia co dzieje się w 122 na Gwiaździstej. I nie tylko w godzinach szczytu. Mieszkańcy Gwiaździstej z osiedli Ruda, Potok, Wiślane Ogrody, z nowego wielopiętrowca przy Barszczewskiej i z osiedla wybudowanego na terenie miasteczka ruchu drogowego to niby tylko paru pasażerów?
  • Gość: Paweł IP: *.com 04.11.11, 11:28
    Witaj. Propozycja okrężnej trasy dla 121:
    ...-Marymoncka-Słowackiego-pl.Wilsona-Mickiewicza-Potocka-Gwiaździsta-pętla.
    Trasa - i owszem - nieco się wydłuża, ale za to Gwiaździsta nie pozostaje bez autobusu, a 122 można puścić z Wilsona przez wiadukt na Andersa. Wystarczy, by 122 jeździło do Pl.Piłsudzkiego, a najlepiej pl. 3 Krzyży, nie musi to być dokładnie stara trasa.
  • w357 04.11.11, 18:30
    Gość portalu: ....... napisał(a):

    ..... nie musi to być dokła
    > dnie stara trasa.

    Każdy popapraniec ma swoje widzimisie !
    Tylko, że ŻADEN z POPAPRAŃCÓW nie bierze pod uwagę osób/pasażerów z innych ulic/osiedli oraz tego , że Kierowca czy Motorniczy to nie maszynka do smażenia frytek, która zapier**la na okrągło, .....bo są klienci !!!

    Zanim ktoś zacznie wymyślanie (nowych) tras/pętli, to niech najpier ździebełko pomyśli !

    Wiem, wiem . MYŚLENIE, to trudna sprawa (dla wielu .... )
  • Gość: Paweł IP: *.com 04.11.11, 22:44
    Twoja wypowiedź jest pozbawiona sensu. Dla kierowców z nerwicą i gimnazjalnych ekspertów od komunikacji w Warszawie polecam forum wawkomu.
  • Gość: oderwany od pługa IP: *.dynamic.chello.pl 14.11.11, 18:35
    >Wystarczy, by 122 jeździło do Pl.Piłsudzkiego, a najlepiej pl. 3 Krzyży, nie musi to być dokładnie stara trasa.

    Pawełku z jednej strony marudzisz że 122 chodzi jak chce a z drugiej proponujesz wydłużenie trasy i to gdzie- przez śródmieście. Im dłuższa trasa tym gorzej z punktualnością linii, przecież to proste jak budowa cepa a ty wysyłasz na pl. 3 Krzyży
    Mam dla ciebie niestety złe wieści, 122 będzie chodziło jeszcze gorzej, zabrali się za budowę ronda Kaliskiego/Radiowa. A to oznacza że będą tam jeszcze większe korki co punktualności 122 nie poprawi
  • Gość: Paweł IP: *.com 14.11.11, 22:25
    Żenada, że cieszą cię takie informacje.
    A co do twoich dywagacji to się zgadzam, przy obecnej częstotliwości 122 powinno jeździć co najmniej do pl.Trzech Krzyży przez Krakowskie z Bemowa i Żoliborza. Jeśli natomiast ma być dowozówką na krótką metę, jak jest teraz, to powinno mieć przyzwoitą częstotliwość co 5-10 minut. Porównaj sobie rozkład linii ursynowskich - takiego 192 na przykład. Jakoś ZTM-owi nie przeszkadza, że 192 jeździ częściej od 122, a wozi muchy. Już rada dzielnicy o tym wie i za chiny ZTM-owi nie odpuści takiego chamskiego traktowania Żoliborza, podczas gdy innym dzielnicom się dogadza. Już zabranie jednego wozu z muchowoza 192 pomogłoby poprawić częstotliwość 122.
  • Gość: oderwany od pługa IP: *.dynamic.chello.pl 15.11.11, 10:49
    >Żenada, że cieszą cię takie informacje.

    błąd wcale mnie nie cieszą, im dłużej w korku tym krótsza przerwa na krańcu bo chyba nie sądzisz że odbieram ten stracony czas stojąc na krańcu.
    Chcesz puścić 122 do Pl 3 Krzyży, aby dojechać do Krakowskiego Przedmieścia trzeba przedrzeć się przez śródmieście a tam co myślisz że pusto, tam też wszystko stoi i lepiej niż na obrzeżach. Solidarności, Marszałkowska, Jana Pawła, Aleje, Królewska, Grzybowska, Bonifraterska- tam dopiero się jedzie w godzinach szczytu. Po zamknięciu Śląsko- Dąbrowskiego jak myślisz gdzie podziali się ci co jadą na Bródno czy Targówek, większość wybrała Gdański więc wyobraź sobie co tam się teraz dzieje.
    Co do 192 ursynów ma to do siebie że tam korki tworzą się praktycznie w jednym miejscu i to też nie zawsze więc łatwiej utrzymać czas. Różnica jest też w samych ulicach, jak powstawał ursynów były już inne standardy tyczące ulic i inny jest ich układ. Po za tym układ tras na ursynowie ma za zadanie rozwieść i dowieść ludzi do metra więc zwykle jest tak że przy stacji metra ludzie maja trudności z wejściem (w godzinach szczytu) a parę przystanków dalej jest prawie pusto
  • Gość: Paweł IP: *.com 15.11.11, 11:47
    Boże, człowieku, jak ty bełkoczesz, widać, że jesteś jedynie podrzędnym kierowcą autobusowym.
    Skoro 192 ma według ciebie rozwieść i dowieźć do metra, to wyjaśnij mi, jakie linie mają taką funkcję u mnie na Żoliborzu np. na ul.Elbląskiej?
    A no już ci odpowiadam - żadne. ZTM ma w głębokim poważaniu tę dzielnicę i na Elbląskiej jedynie OBIECYWANA jest (od czasu otwarcia stacji Marymont - trochę czasu już minęło) linia po Przasnyskiej-Elbląskiej-Włościańskiej prościutko do metra Marymont. Niestety - taka dowozówka nie istnieje.
    Natomiast na przystanku Przasnyska jeździ JEDYNIE linia 122 która ma trasę zbędnie wydłużoną do Bemowa (tylko dla osób z Bemowa ma to znaczenie), jeździ rzadko (co 15-20 minut poza szczytem czy w soboty) częstotliwość tej linii jest krótko mówiąc skandaliczna.
    ZTM powinien ALBO wydłużyć przy tej częstotliwości 122 do centrum (w zamian za długie oczekiwanie - brak przesiadki) lub znacząco zwiększyć częstotliwość (uruchamiając choćby dubla tej linii na trasie skróconej Chomiczówka-Pl.Wilsona).
    Obecnie jest tak, że cały ciąg Kochanowskiego/Maczka-Powązkowska-Krasińskiego nie ma dobrego dojazdu do metra, bo narobili linii, które nie jeżdżą często jak choćby 192. Zamiast głupich 103 (na które trzeba biegać na drugą stronę ulicy by jechać do metra - na stację dalszą od centrum niż stoimy np. na Kochanowskiego), durnego 180 (które choć jedzie na Krakowskie, wlecze się) i rzadkiego 122 - już lepiej by było jakby od Chomiczówki jeżdziło jakieś sto cośtam co 4-5 (w szczycie) i co 6-7 (poza) minut i rozwoziło do pl.Wilsona. Obecne rozwiązania są skandaliczne - chcę się szybko dostać z Żoliborza na Krakowskie wieczorem, niby odległość jest niewielka z tej dzielnicy, a muszę kombinować jakbym z peryferii jechał:
    - wyjść na 122 i czekać minutę lub dwadzieścia minut (! kto o zdrowych zmysłach na to pójdzie)
    - iść 800 metrów przez gąszcz uliczek osiedlowych do sadów żoliborskich bo tam jest łaskawe 114 raptem co 10 minut
    - iść daleko na tramwaj, już na starcie stać 2 minuty na Sadach (idiotyczne światła dla tramwajów), tłuc się powolnie do Solidarności i znów przesiadać się
    - podjeżdżać 122 do Elbląskiej (lub iść 700-800 metrów piechotą) na 180 - tracić kupę czasu w oczekiwaniu na 122/180
    Taka komunikacja jest o kant D* potłuc. Niech w końcu nieroby ruszą tyłek i zaplanują jakieś sensowne rozkłady dla tej dzielnicy i niech skończą z koszmarkami typu 303 bez ładu i składu dublujące w rozkładzie jak nie 114 to 122. O synchronizacji 122 i 114 z Wilsona też można pomarzyć i podjechanie 3 przystanków do Sadów wiąże się z oczekiwaniem nieraz ponad 10-12 minut - ktoś powinien za to beknąć stanowiskiem.
  • Gość: oderwany od pługa IP: *.dynamic.chello.pl 16.11.11, 09:41
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ i tyle w tym temacie, kup se rower albo auto hahahahahahahahahaha
  • Gość: Paweł IP: *.com 16.11.11, 15:15
    Pracownicy ZTM trollują na forach
    forum.gazeta.pl/forum/s,484,130029428.html?t=1&a=130727821&rep=1
    Nie dziwią więc ataki na Żoliborzan i ich płacz o brak autobusów na wielu osiedlach... dużo płacą za ten spam przeciwko autobusom na Elbląskiej?
  • jurek_dzbonie 16.11.11, 15:59
    > Pracownicy ZTM trollują na forach

    Normalnie sensacja - gdzie to jeszcze przeczytamy?

    > dużo płacą za ten spam przeciwko autobusom na Elbląskiej?

    To, że mieszkasz przy Elbląskiej i uważasz, że ci się wszystko należy już wiemy.... A nie nazywasz się czasem Marszałek? Ten sam styl pisania psychola.
  • Gość: Paweł IP: *.com 19.11.11, 05:04
    Mądry jesteś, bo masz na Tarchominie 508 co 3 minuty pod blokiem? My na Żoliborzu nic nie mamy - autobusów na Przasnyskiej czy Elbląskiej a obok rzadkie 122, bardzo nietrafiona trasa. Chcemy mieć szybkie i częste połączenie przynajmniej do metra, jeśli już nie może to 122 jeździć do centrum (a powinno) - zbyt dużo wymagamy? Płacimy za bilety tyle samo co wy na Tarchominie. Aha...ludzie z ZTM mieszkają u was - patrz wątek o trollach pracujących w ZTM na forum Warszawa - oni mieszkają na Tarchominie.
  • jurek_dzbonie 22.11.11, 15:58
    > My na Żoliborzu nic nie mamy.

    33 jedzie co 5 minut i na nadmiary nie narzeka.
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 25.11.11, 12:03
    33 jest przeładowane, powinno w szczycie jeździć co 2 minuty, można ściąć 17 bo na Marymonckiej muchy wozi.
  • pawel.777 25.11.11, 12:54
    Gość portalu: GC napisał(a):

    > 33 jest przeładowane, powinno w szczycie jeździć co 2 minuty, można ściąć 17 bo
    > na Marymonckiej muchy wozi.

    Człowieku przestać wypisywać debilizmy. Naprawdę już wiemy, że mamy doczynienia z idiotą. Bo normalny człowiek takich bzdur nie napisze.
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 25.11.11, 13:21
    Jeszcze raz powtórzę i wbij sobie do główki - linia ZTM 17 wozi MUCHY na Marymonckiej przy obecnej częstotlwości. Wysyłam wniosek o wykonanie pomiarów i zwiększenie częstotliwości 33.
  • pawel.777 25.11.11, 14:16
    Gość portalu: GC napisał(a):

    > Jeszcze raz powtórzę i wbij sobie do główki - linia ZTM 17 wozi MUCHY na Marymo
    > nckiej przy obecnej częstotlwości. Wysyłam wniosek o wykonanie pomiarów i zwięk
    > szenie częstotliwości 33.

    Bardzo dobrze, wyślij, masz do tego prawo. Nie zapomnij tylko go podpisać prawdziwym nazwiskiem i adresem.
    17 owszem, nie jest zbyt dobrze wykorzystana na końcowym odcinku Marymonckiej, ale jest to jedyny tramwaj tam kursujący, który od Szpitala Bielańskiego w kierunku centrum zapełnia się coraz bardziej. Na JPII robi się tłoczno, a na Służewcu jest już niezabieralny. Tymczasem na Broniewskiego 33 jest zdublowane przez 22, 28 i 35, co spokojnie wystarcza. To, że 33 kursuje pod czyimś domem nie jest jeszcze powodem do zwiększania częstotliwości jej kursowania i nie licz, że to się stanie.
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 25.03.12, 03:44
    Dlaczego zjazdowe tramwaje z linii 46 i 33 jeżdżą Marymoncką w rozkładach na nowy tydzień, czyli tak jak 17, choć otwarty będzie przejazd od zajezdni do Metra Młociny?
    ZTM obiecywał, że zjazdy linii z Broniewskiego będą odbywały się po Broniewskiego. Był nawet pomysł, aby wszystkie tramwaje zjeżdżały przez Broniewskiego, bo z niej znacznie dalej do metra, niż z Marymonckiej, a metro jeździ do późna.
    I co, znowu, wielkie G, panowie Franek Firanka i spółka? ZTM to szczyt niekompetencji.
  • pawel.777 26.03.12, 09:51
    Wszystkie 33 jadące od strony Mokotowa będą jechać Broniewskiego.
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 26.03.12, 09:58
    Dlaczego więc pan Franków i jego podwładni nie zmienią rozkładów! Przecież tam jest jak byk napisane, że tramwaje jadą do Grunwaldzkiego i dalej do zajezdni, kursów nie ma w następnych przystankach! SKANDAL, czy nikt nie panuje nad burdelem w ZTM-ie?
  • pawel.777 26.03.12, 10:18
    Gość portalu: GC napisał(a):

    > Dlaczego więc pan Franków i jego podwładni nie zmienią rozkładów! Przecież tam
    > jest jak byk napisane, że tramwaje jadą do Grunwaldzkiego i dalej do zajezdni,
    > kursów nie ma w następnych przystankach! SKANDAL, czy nikt nie panuje nad burde
    > lem w ZTM-ie?

    Zmienią. Od pojutrza.
  • sibeliuss 26.03.12, 10:14
    pawel.777 napisał:

    > Nie zapomnij tylko go podpisać prawdziwym nazwiskiem i adresem.

    To jest chyba oczywiste i normalne. Tak samo, jak wypowiadanie się przez pracowników ZTM bez przemilczania w przypadku pytań o miejsce zatrudnienia.

    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.11.12, 18:26
    Pawełek D. - kręcilodzik, coś przymilkł ostatnio, premię za trolling po godzinach zabrali na Żelaznej z racji oszczędności?

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 16.11.11, 20:00
    Chciałbym poruszyć inny problem - czy ktoś (do jasnej...), skoordynuje w końcu kursowanie linii 114 i 122 z pl.Wilsona w stronę Żoliborza? Przykładowo sobotni wieczór ostatnie kursy, gdy autobusy 122 jeżdżą i tak rzadko:
    114:
    22: 02 17 32 47
    122:
    22: 19 39 59
    czyli jak ucieknie 114 o 22:17 to 122 jest 2 minuty później i potem 13 minut stania i czekania dla następnych pasażerów... znów zbiera się wściekły tłumek z wagonów metra...
    114: 23: 02 20 40
    122: 23: 24
    I znów 23:20 jest 114, 23:24 jest ostatnie 122 i potem stój człowieku 14 minut do ostatniego 114, nota bene 114 powinno jeździć dłużej, tak jak metro, bo ludzie dojeżdżają nawet ostatnim metrem i chcą dojechać choćby do Sadów, a tam eksperci z ZTM z Wilsona nie doprowadziły nocnego N46, tylko skręca już w Popiełuszki choć nawet przystanku tam nie ma(jakby nie mógł zaliczyć dodatkowego przystanku na Sadach - kto to tak pomyślał?).
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 17.11.11, 23:19
    > 114:
    > 22: 02 17 32 47
    > 122:
    > 22: 19 39 59

    W Grenoble autobusy dzienne kończą o 20. O 22 to się siedzi w domu.
  • Gość: Paweł IP: *.com 18.11.11, 08:41
    Wracaj na wieś, skąd przyjechałeś, tam masz tylko PKS 2 razy na dobę.
  • Gość: szymciolo IP: *.dynamic.chello.pl 20.11.11, 00:10
    To w sumie bardzo podobnie jak na Przasnyskiej ;-)
    Powinieneś się czuć jak w domu
  • Gość: Paweł IP: *.com 21.11.11, 15:07
    Zazdrościsz mieszkającym na tej elitarnej, zielonej części Żoliborza? Siedź na Tarchominie i się nie odzywaj!
  • pawel.777 21.11.11, 15:10
    Dobre, elitarny, zielony Żoliborz :))))
    Co to za elita w blokowisku na Elbląskiej bez żadnego autobusu :)
  • Gość: Radek IP: *.artnet.pl 15.03.13, 13:53
    Czy w/w stanowi oficjalną wypowiedź ZTM ws. problemu Elbląskiej?
  • Gość: szymciolo IP: *.dynamic.chello.pl 21.11.11, 18:47
    Elitarny, to może być Żoliborz dziennikarski, a nie to poprzemysłowe zadupie. Nawet budynki przy elbląskiej są z czasów gierkopodobnych.

    A ja nie jestem z Tarchomina.
  • Gość: Paweł IP: *.com 21.11.11, 19:51
    Zabolało widzę;) czyżby kolejny troll ztmowski z Białołęki? Żoliborz Przemysłowy? Już nawet rejon dzielnicy, który tak się nazywa ma zmienioną nazwę na Żoliborz Południowy, bo nabiera funkcji mieszkaniowej (najdroższe apartamenty w stolicy - tak tak, to tam, gdzie ZTM nie chce puścić autobusu - Rydygiera i Przasnyska).
    Kolega chyba nie był na Żoliborzu, albo sugeruje się nieaktualną mapą na stronie ZTM-u, gdzie na południe od Krasińskiego okolica zamalowana na fioletowo:))
  • Gość: aron IP: *.paradowski.pl 22.11.11, 07:21
    autobusy nie powinny dublować tramwajów. Kto się nie mieści do tramwaja niech jedzie rowerem, przecież nie ma na dworze -20 st
  • pawel.777 22.11.11, 08:30
    To jeszcze nam powiedz ile kosztuje m2 mieszkania w tej najdroższej okolicy.
    Nie wiem czy wiesz, że teraz każdy upchany na skrawku powierzchni budynek ze stróżem przy wejściu nazywany jest "apartamentowcem". Ale z chęcią posłucham co tam jest niezwykłego i tak wartościowego. Widok na Powązki?
    Przyjmijmy na chwilę, tylko do rozważań, że naprawdę są tam najdroższe mieszkania. I co, chcesz mi powiedzieć, że ludzie, którzy je kupili, rano wędrują do autobusu? Śmiech na sali. Tacy ludzie żadnego autobusu nie potrzebują, bo mają po dwa samochody.
    Kolejna teoria o potrzebie autobusu upadła.
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.11.11, 11:20
    splace.com.pl/smart-living.html
    Sam zadzwoń, to się dowiesz jakie są ceny. Nie znajdziesz droższych, poza Złotą 44 oczywiście...
    Elitarność polega m.in. na sąsiedztwie Sadów Żoliborskich - historycznej dzielnicy zaplanowanej wg. uznanej architekt H.Skibniewskiej (to właśnie dlatego z ZP Przasnyska jest tylko 122 a po Przasnyskiej nic nie jeździ - bo tu jest większa przestrzeń, niskie bloki, ogrody na 1 piętrach - krótko mówiąc nie ma ścisku jak w typowych blokowiskach, co nie znaczy, że ZTM nie popełnił błędu-już się z niego wylizuje i planuje tu nowe autobusy). Prestiż polega też na najwyższej jakości wykończeniu (najdroższe w stolicy) i najlepszym rozplanowaniu apartamentów - z tarasami, basenem, bardzo cichej i spokojnej żoliborskiej okolicy.
    Spróbuj pawełku kupić jakiekolwiek mieszkanie na Przasnyskiej w starych blokach - nie zdziw się, że 3-pokojowe nie schodzą poniżej pół miliona, a niektóre są po 700 tysięcy - dużo drożej niż nowe "apartamenty" (cudzysłów) na Tarchominie. Budynki z cegły, małe, pełne zieleni, idealnie rozplanowane, ścisłe sąsiedztwo centrum, dwie minuty do Arkadii - to tylko niektóre argumenty.
  • pawel.777 22.11.11, 13:28
    No tak, nie ma jak zacytować folder reklamowy. No szkoda, że na pytanie o ceny potrafisz tylko odpowiedzieć "sam zadzwoń". Nie ma jak rozmowa o konkretach :)
    Nawet jeśli będzie to wysoki komfort, to co, dzięki 66 mieszkaniom podskoczą ceny w całej dzielnicy? Opanuj się :)
    Dwie minuty do Arkadii? Chyba helikopterem :) Bo ani na piechotę ani samochodem w takim czasie nie dojedziesz (chyba, że łamiąc przepisy ruchu drogowego).
    Ale, ale. Skoro do Arkadii 2 minuty, to ile do stacji metra? Trzy? Więc o co ten płacz, że brak autobusu.
    I jeszcze mi powiedz, ale konkretnie, jakie to plany skierowania nowego autobusu? Wiele osób z chęcią o nich usłyszy.
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.11.11, 16:30
    > No tak, nie ma jak zacytować folder reklamowy.

    Od 9 tys. za metr - z widokiem na ulicę w parterowym apartamencie.

    > Nawet jeśli będzie to wysoki komfort, to co, dzięki 66 mieszkaniom podskoczą ce
    > ny w całej dzielnicy? Opanuj się :)

    Tego nie powiedziałem i mało, szczerze mówiąc mnie to obchodzi. Niemniej grunty na Przasnyskiej kosztują krocie, bo deweloperzy walczą miedzy sobą. Dziwi mnie, że ludzie tak ochoczo rzucili się na apartamenty Krasińskiego na Przasnyskiej przy Krasińskiego - za parę lat ulica będzie dużo szersza.

    > Dwie minuty do Arkadii? Chyba helikopterem :)

    Aż cztery minuty są powolnym tramwajem z Sadów do Ronda Radosława, więc może zapoznaj się z układem ulic w tej okolicy.

    > I jeszcze mi powiedz, ale konkretnie, jakie to plany skierowania nowego autobus
    > u? Wiele osób z chęcią o nich usłyszy.

    Wszystko byś chciał na talerzu? Płacą ci za trollowanie, a nie wiesz, co dział planowania robi? Nie ośmieszaj się. Już nawet dziennikarze mieszkający na Żoliborzu przychylnie lobbują za naszymi autobusami. Bynajmniej dziennikarze na Żoliborzu nie mieszkają na tzw. Żoliborzu Dziennikarskim (paradoksalna nazwa...).
  • Gość: szymciolo IP: *.dynamic.chello.pl 22.11.11, 19:29
    Najbardziej "podoba" mi się 3 pokojowy apartament o zawrotnej powierzchni 49 m2. :-))))
    Ale to apartament!
  • jurek_dzbonie 25.11.11, 12:46
    > Ale to apartament!

    Wersja sportowa.
  • Gość: Paweł IP: *.com 27.11.11, 20:35
    Ciebie pewnie nie stać na norę na Bródnie czy Tarchominie, ale poszydzić z Żoliborza czy Mokotowa lub Saskiej Kępy w necie zawsze trzeba:-)
  • jurek_dzbonie 28.11.11, 11:49
    > Ciebie pewnie nie stać na norę na Bródnie czy Tarchominie, ale poszydzić z Żoliborza
    > czy Mokotowa lub Saskiej Kępy w necie zawsze trzeba:-)

    Jak już musisz wiedzieć, to stać. I kredytów brać nie muszę - płacę zawsze z konta.
  • Gość: Paweł IP: *.com 03.12.11, 17:56
    Tja... a podrzędnym szoferem ITS-u czy innego Mobilisu, wtrącającym się do tematów o których nie masz bladego pojęcia, jesteś z zamiłowania, prawda Jureczku? Pogłaskać to biedactwo po głowie.
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 14.12.11, 13:14
    Kierowcy MZA - najmniej kompetencji, najwięcej do powiedzenia...
  • jurek_dzbonie 26.03.12, 13:18
    > Tja... a podrzędnym szoferem ITS-u czy innego Mobilisu, wtrącającym się do tematów o
    > których nie masz bladego pojęcia, jesteś z zamiłowania, prawda Jureczku?
    > Pogłaskać to biedactwo po głowie.

    Czy jak napisałeś ten post wzwód rozerwał ci gacie???
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 20.07.12, 15:17
    Tak, podnieciłem się, chcesz obciągnąć? Mało ci kręcenia lodów z ZTM?
  • Gość: Łukasz IP: *.wroclaw.vectranet.pl 27.09.13, 16:18
    A kim jest ten Paweł Dę.?
  • jurek_dzbonie 22.11.11, 16:02
    > najdroższe apartamenty w stolicy

    Jak ktoś łyka najdroższe apartamenty to może i łyknąć samochód na kolejny kredyt, a nie będzie z plebsem jeździć komunikacją.
  • Gość: Paweł IP: *.com 08.12.11, 17:02
    Nie narzekam na brak kasy, a mimo to wolę komunikację - tyle tylko, że ZTM ma w nosie okolice np. Przasnyskiej i zmusza ludzi do jeżdżenia samochodami - absurd. Miasto miało promować komunikację, a promuje prywatne auta. Walcowa nie umie rządzić i oby odeszła w niepamięć ze swoimi podwładnymi jak nieudolne szefostwo ZTM.
  • jurek_dzbonie 22.11.11, 16:00
    > Zazdrościsz mieszkającym na tej elitarnej, zielonej części Żoliborza?

    ROTFL, ROTFL - szczególnie tereny poprzemysłowe zabudowane domami z kartonu to 'elytarna część Żoliborza'. Ty chyba nie wiesz która część tej dzielnicy jest najbardziej historyczna, ale słoik przeszczepiony spod Hrubieszowa nie będzie tego wiedział.
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.11.11, 16:32
    Siedź cichutko na Tarchominie i przestań czochrać małego. Musisz pogodzić się z tą porażką - Na Sadach Żoliborskich mieszkania są z cegły (rama H) najlepszego budulca. Nie wiem, gdzie są te twoje poprzemysłowe domy z kartonu, ale na twoim Tarchominie króluje wielka płyta, która niebawem będzie się sypać.
  • jurek_dzbonie 22.11.11, 17:04
    > przestań czochrać małego.

    Jakieś problemy masz na tym punkcie? Jesteś nieśmiały?
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.11.11, 17:55
    Ja akurat nie, frustracie, ile razy mamy ci dawać kopa w tyłek na forum, abyś zmył się z tematu, co do którego nie masz pojęcia? To nie twój poziom, podrzędny szoferze:)
  • jurek_dzbonie 22.11.11, 18:01
    > Ja akurat nie, frustracie, ile razy mamy ci dawać kopa w tyłek na forum, abyś zmył się z
    > tematu, co do którego nie masz pojęcia?

    No bulgocz dalej pieski bulgocz. Może ci wreszcie stanie.
  • Gość: Paweł IP: *.com 01.12.11, 14:01
    Aleś ty sfrustrowany człowieku:-)
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 07.08.12, 17:15
    forum.gazeta.pl/forum/fix/forum/opinia.jsp?xx=12257447&w=137968910
    Wygląda na to, że okolica Przasnyskiej dostanie autobusy. A co z Elblaską? Nadal ZTM zaleca "spacerek"?
  • sibeliuss 07.08.12, 21:54
    Na Elbie nie ma spowalniaczy, prawda?
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • Gość: GC IP: *.1and1.pl 07.08.12, 22:51
    Nie ma, jest tylko na Przasnyskiej (jeden). Widocznie fieje z ZTM robią wszystko aby zatruć życie osobom mieszkającym przy Elbląskiej i nawet nie ruszą zadka aby ocenić sprawę. Wykopać nierobów szkodzących miastu i utrzymywanych z naszych podatków!
  • Gość: Paweł IP: *.com 07.02.13, 18:12
    To akurat nic nowego.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: Rychu IP: *.warszawa.vectranet.pl 07.08.12, 23:30
    > Wygląda na to, że okolica Przasnyskiej dostanie autobusy

    Minika co 20 w szczycie. Zabierze ten cały tłum kwikaczy.
  • Gość: Paweł IP: *.com 02.10.12, 17:43
    No i proszę - minęło pół roku i Franków z Rutą nie kiwną nawet palcem aby usunąć próg zwalniający na Przasnyskiej. Wygodnie im, jeszcze parę lat będą planować komunikację w tym rejonie. Ruta ciągnie parenaście tysięcy na miesiąc, prawie tyle co jego protegowana bufetowa!!!!!!
  • Gość: ppp IP: *.com 17.12.12, 17:39
    ztm = rynsztok

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka