Dodaj do ulubionych

Będzie rzeź autobusów. Znamy szczegóły planowan...

22.03.13, 08:04
Skoro władze tak ochoczo stawiają na komunikację szynową, to niech nie poprzestaną na deklaracjach, tylko dadzą tramwajom priorytet na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną. Bo obecnie prędkość tramwajów jest tak żenująca, że stawianie na tramwaje to jak stawianie na drezyny czy konne dorożki.
--
lukasz78.bikestats.pl - rowerem po Warszawie i nie tylko
Edytor zaawansowany
  • ubmowiec 22.03.13, 08:19
    I tak oto realizowana jest w praktyce WIZJA ROZWOJU TRANSPORTU ZBIOROWEGO!!! Kierowcy samochodów prywatnych są BE, przecież ZBIORKOM jest CACY! Nowe buspasy będą całkowicie zajęte przez kolejne linie autobusowe! Parkingi płatne w centrum skutecznie wyprą złych kierowców do autobusów! Mam pytanie: JAK MAMY DOJECHAĆ DO PRACY, skoro ZBIORKOM właśnie jest ograniczony! Pojazdy szynowe? Jasne - proszę to polecić mieszkańcom: Tarchomina, Ursynowa, Wawra i paru innych dzielnic!
  • kretynofil 22.03.13, 08:25
    Proponuję, żeby decydentom ZTM nakazać zająć się priorytetyzacją opadów śniegu - a wiosna będzie za dwa dni :)

    Sorry, ale likwidacja kolejnych linii autobusowych na rzecz większej ilości niewygodnych i czasochłonnych przesiadek to jak zachęta do kompletnej rezygnacji z transportu zbiorowego i/lub odblokowanie dróg dla samochodów osobowych.

    Szkoda tylko, że na całym wielkim świecie nie ma jednego miasta powyżej miliona mieszkańców w którym każdy byłby w stanie poruszać się własnym samochodem - to jest absolutnie nierealne!!!

    --
    Gruszkę można walić takoż pod obraz i z pamięci.
    (by mlody.polski.kartofel)
  • asperamanka 22.03.13, 08:32
    He he, pisałem na forach w zeszłym roku po uruchomieniu SKM na lotnisko, że zaraz ZTM zlikwiduje 175 jako dublujące kolej. I wcale nie mam satysfakcji, że miałem rację; oni są tak przewidywalni w swej głupocie.

    Likwidacja 175 to najgorszy kretynizm, którego w normalnym kraju sie nie robi, bo wszyscy turyści i wszystkie obcojęzyczne przewodniki po Polsce wskazują na 175 jako sposób dostania siś z lotniska do centrum, i to samo w sobie jest wartością.

    Podobnie jak wszystkie przewodniki wskazywały, że tramwaj 4 jedzie na Stare Miasto, ale i tu Ruta musiał pomajstrować, zamieniając 4 z 18 trasami akurat na odcinku śródmiejskim, chociaż można było to zrobić na odcinku mokotowskim i uszanować tradycję.
  • realestate1 22.03.13, 08:45
    mądrej głowie dość po słowie.
  • Gość: warszawiak z babki IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 08:55
    dość dwie słowie :)
  • Gość: World IP: *.lpp.com.pl 22.03.13, 10:04
    Ale ważne, że metro nocą nadal będzie kursować. Przewidziałem, że tak będzie :)
  • Gość: Michał IP: 195.85.196.* 22.03.13, 11:24
    ... a potem nie mieć 100 mln na komunikację i poprzycinać wszystkim i wszędzie autobusy. :) Myślenie naprawdę nie boli :)
  • darq 22.03.13, 14:37
    No właśnie. Ale czego się spodziewać po desancie z PKP, który bez oglądania się na rzeczywistość chce cały ruch puścić na szyny.

    Pięknie, K...a, Pięknie - tak kiedyś rozwijano ten skrót. Leszek Ruta robi w ZTM od kilku lat to samo, co PKP w całym kraju już od dwóch dekad. Nawet chyba przerósł swoich nauczycieli...

    Swoją drogą opisane cięcia to chyba tylko wierzchołek góry lodowej. ZTM już przetestował sposób na "oszczędności" bez rozgłosu: warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,13482284,Po_cichu_tna_komunikacje__Autobusy_jezdza_rzadziej.html
    Gdyby nie informacja w gazecie, pewnie nikt by nie zauważył, bo i żadnego komunikatu nie było.
  • rikol 22.03.13, 18:32
    Budzet po polsku: najpierw wydac miliardy na euro 2012, a potem dziadowac i likwidowac linie autobusowe. W cywilizowanych krajach tworzy sie nowe linie, anie likwiduje stare. Nie szkodzi, ze sie dubluja, bo przeciez nie jada dokladnie ta sama trasa. 175 jedzie zupelnie inaczej niz pociag przeciez.
  • Gość: pm IP: *.rtr.net.icm.edu.pl 25.03.13, 16:42
    zasadnicze pytanie brzmi: na podstawie jakich danych opracowano ten projekt zmian w sieci linii autobusowych? bo chyba nie było nim "obłożenie linii pasażerami". owszem dyskutować można co do częstotliwości kursowania
  • Gość: pm IP: *.rtr.net.icm.edu.pl 22.03.13, 14:43
    napiszę krótko: chyba ich pogrzało.

    ktoś u pisał o rozwoju komunikacji. to nie rozwój, to zwijanie komunikacji. ze znanych mi i używanych linii niknie 175, 195, 117 na odcinku mokotowskim, 317 znika ze Służewa czyli trzeba będzie dojechać do al. wilanowskiej, żeby przesiąść się w autobus do Wilanowa. jeśli zabierają 317 to niech oddadzą 117!

    bilet kosztuje 4.40, a każda przesiadka to nowy bilet. ta pseudoreforma to ma być sposób na zarabianie na biletach?
  • Gość: njhfdsdgjjuygvcdfj IP: 195.117.227.* 22.03.13, 15:19
    Jak na nia zaglosowaliscie to macie. I podwyzki i czeste przesiadki. Te polaczenia byly udogodnieniem dla podroznych. A zatem trzeba odkurzac samochody i do pracy docierac samochodem. Bedzie wiele przesiadek i w niektore rejony bedzie trudno dotrzec. Jak glosowaliscie za gronkiwicz waltz to bedziecie miec to co bedzie. Precz zpowc oszustami
  • Gość: gera IP: 195.117.227.* 22.03.13, 15:25
    A w tramwajach beda tloki. Przeludnienie. No i tramwaje sie czesto psuja. Tak jak i na kolei. Drobny snieg paralizuje kolej skm i kolej mazowiecka. Te rozwiazania to utrudnienia dla obywaTeli
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 15:51
    Nie masz wyjścia, musisz kupić sobie helikopter. Biegiem, szybciutko.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: Paweł IP: *.warszawa.vectranet.pl 22.03.13, 19:30
    A ja już mam helikopteeeeeeeeer do Twooooooooreeeeeek!

    -------------------------
    Walimy mikrobusy na Przasnyskiej! Teraz żądamy wszystkich autobusów do apartamętu w Tworkach!
  • Gość: jelonek IP: 94.124.18.* 25.03.13, 11:05
    Wątpię jednak, żeby powstrzymało to wszystkich naiwnych, poprawnych politycznie i większość lemingów do wybrania nam bufetowej na kolejną kadencję (vide jej pomazańca, jeśli ona sama już nie będzie mogła) :/
  • Gość: jancio wodnik IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 18:30
    a ja słyszałem u nas na wsi ze pani HG bedzie każdemu mieszkańcowi miasta stołecznego Warszawa rozdawać auta małe takie sprytne aby każdy mógł spokojnie i tanio dojechać i mial gdzie zaparkować i to bedzie największy hit w EU co wy na to ?
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 11:53
    Chciałbym zapytać Państwa, co takiego się stało w królestwie pierdzistołków ZTM-owskich, że w końcu podjęto racjonalne decyzje komunikacyjne w ZTM-ie?
    Od dawna nagłaśniam - i nie tylko przecież ja - skandaliczną prywatę w układzie komunikacyjnym.
    Podczas gdy Ursynów i Ochota mają częste autobusy, linie kursujące po trasach poodalanych co 200 metrów (trasa 157 względem tramwajów na Ochocie czy 192 względem innych linii i metra), inne dzielnice są zgoła traktowane jako pustynia komunikacyjna, czego przykładem jest zachodnia część Żoliborza:
    www.ztm.waw.pl/mapa/mapa_4.htm
    Całe, największe pod kątem ludności o obszaru, osiedle Żoliborz IV na Sadach-Zatrasiu nie ma w ogóle komunikacji miejskiej, a w strefie do 500 metrów znajduje się jedynie przystanek jednej marnej linii 122, co 15-20 minut poza szczytem.
    Albo robicie wszędzie dobrą komunikację, albo spieprzmy ją do poziomu tej części Żoliborza.
    Od dawna apelowaliśmy ws. takich linii jak te które kasuje ZTM - i są to jak najbardziej trafne decyzje!:
    175 - skandalem jest, że ta linia nadal kursuje i podbiera pasażerów pociągom!
    503 - ta linia winna być skasowana już z wydłużeniem metra do Marymontu, to skandaliczna prywata aby takie kuriozum jechało ponad godzinę przez miasto, jak ktoś się brzydzi ekspresów i metra niech gnije w korkach w taksówce!
    510 - linia dublowana przez masę tramwajów na JP2 i permanentnie stojąca w korkach, po oddaniu trasy na Tarchomin trasa 510 wręcz zostanie oddana w całości dla leni, którzy nie wiedzą, że inni MUSZĄ się przesiadać, a oni "nie będą"

    Dodatkowo, poza proponowanymi - bardzo dobrymi - działaniami, proponuję ZTM-owi:
    - ograniczenie częstotliwości 509 zwłaszcza poza szczytem
    - całkowitą kasację 222
    - kasację lub co najmniej znaczne ograniczenie socjalnej linii 157 z obligatoryjnym wycofaniem z Ochoty
    - skrócenie/ograniczenie kursów 192 na odcinku północnym i w ogóle lekkie rozrzedzenie częstotliwości tego muchowoza służącego często jako podjazd 300 metrów do metra dla leni
    - kasację linii 318
    - przekierowanie 520 na trasę Marysin-GUS oraz wprowadzenie linii lokalnej dowożącej ze Znanej na Górczewską. Na Ciołka dogodna przesiadka do ogromu autobusów. To skandaliczne marnotrastwo aby 520 ciągnąć przez całe miasto, nikt nie jeździ z Marysina na Znaną!

    Przede wszystkim raz jeszcze gratuluję kasacji 175 - ta linia nie ma racji bytu i pochłania koszty, a przecież ZTM marnuje od miesięcy miliony złotych na pociągi SKM wożące muchy, bo chore 175 dubluje SKM.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • renatta1 22.03.13, 12:27
    Człowieku, czy ty się klepki poprzestawiały? Pomysły ZTM są skandaliczne a twoje to już przekraczają wszelkie granice. Piszę to jako mieszkanka Tarchomina, która korzysta i z 503, i z 510 i z 302 a codziennie jeżdżę 509, który i tak jest zawsze ciasny. A ty jeszcze życzysz sobie ograniczenia częstotliwości. Wystarczy, że na 516 czeka się obecnie 15 minut. Ciekawe czym ty d..ę wozisz.
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 12:52
    Dokąd tak ci ten socjał 503 potrzebny? Tarchomin ma najlepszą komunikację w Warszawie. Masz skadalicznie częstą dwójkę do metra zdublowaną z szeregiem autobusów do metra. Autobus na Trakt ci zostawią, 509 i tak jeździ często nawet jak zabrać wtyczki.
    Dobrze się czujesz?
    Wam na tym Tarchominie pobudowanym na polach poprzewracało się w tyłku.
    Apeluję do władz Warszawy o wdrożenie od dawna postulowanego przeze mnie pomysłu - wydzielenia trzech stref biletowych. . Nie może być tak, że tego pokroju gbury jadą 503 z Tarchomina na Ursynów za tę samą cenę jaką ja płacę za jazdę z Żoliborza na Krakowskie, na dodatek ja muszę się przesiadać, a płacę tyle samo!!!!
    Całkiem się Tarchominowi w tyłkach poprzewracało. Nie łaska podjechać szeregiem autobusów kursujących co 2 minuty do metra i w ten sposób wieźć tyłek na Ursynów?
    Mam nadzieję, że wydzielą w tym mieście w końcu oddzielną strefę obejmującą Tarchomin, Ursus, Ursynów i Wawer, zapłacicie więcej to będziecie sobie żądać.
    Dosyć tego, aby mieszkańcy Ochoty, Żoliborza, Mokotowa, Pragi, Woli, Bemowa płacili za jeżdżenie w swoim rejonie tyle co Tarchomin jadący na Służewiec czy Ursynów. Oni zużywają więcej, kosztują nas znacznie więcej - NIECH ZAPŁACĄ WIĘCEJ.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: face2face IP: *.adsl.inetia.pl 22.03.13, 13:01
    Ludzie, co to za kosmita ten kolo?! Należy go izolować, bo jest niebezpieczny dla otoczenia. A ten jego egoizm jest niewiarygodny. "Ja mam TYLKO jedną linię autobusową do metra, ależ jestem nieszczęśliwy. Nie pozwolę, aby mieszkańcy innych części Warszawy mieli lepiej ode mnie. Bardzo dobrze, że zabierają im autobusy. I w związku z tym żądam dodatkowych autobusów, linii tramwajowej, a najlepiej stacji metra na Przasnyską!'' Co za herbatnik...
  • agawo0 22.03.13, 19:18
    Ciesz się, czytasz go pierwszy raz a my go mamy na co dzień.... Nie takie herezje już wydalał:))))
  • zo_h 22.03.13, 13:37
    Uuuuuuuu ale jedzie od Ciebie jadem i żółcią. Proponuję wizytę u dobrego gastrologa.
    Przeniosłem się z Bielan na Tarchomin i powiem Ci że to chyba Bielany maja jedną z lepszych komunikacji. Myślę że Ci z Bielan to powinni płacić jeszcze więcej niż inni. A już zdecydowanie najwięcej to powinni płacić Ci co mieszkają w Centrum. Ci to dopiero mają dobrą komunikację.

    Twój wspaniały pomysł o wydzieleniu kolejnej strefy będzie równoznaczny z tym, że jeszcze więcej ludzi zdecyduje się na korzystanie z samochodów prywatnych. To byłaby wspaniała antypromocja komunikacji zbiorowej.

    PS.
    Ta "skandalicznie" częsta dwójka o której tak piszesz w obecnej chwili ledwie co jedzie na drugą stronę Wisły na skraj osiedla Tarchomin. Przejedź się i zobacz te dogodne przesiadki, może zrozumiesz dlaczego to cudo nie jest popularne.
    --
    Kreta
    Tutoriale
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 13:46
    Żoliborz w zachodnich rejonach (Sady) ma komunikację fatalną, a powinien mieć lepszą od Bielan, skoro twoim zdaniem im bliżej do centrum tym lepiej.
    Zresztą - to chyba oczywiste. Nie płaci się za dostępność, a za pokonywane odległości.
    Jak się kupiło tanie mieszkanko na Tarcho to nie kwicz teraz o metro na Tarchominie. Powinniście być w II strefie z prostego powodu - bo wożenie waszego tyłka do centrum jest 3x droższe niż mojego z przesiadką z Żoliborza do centrum.
    Jadem to jedzie od tych paru tapirów roszczeniowych, którzy wyją na forum, że stracą linię bezpośrednią. A ktoś im takową obiecał do usr..ej śmierci?
    Już pisałem - nie dajesz rady się przesiąść, dzwoń po transport sanitarny i nosze. Ja z Żoliborza mam 15 min do centrum a muszę się przesiadać, bo nie mam linii bezpośredniej.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: Pietia IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 14:06
    Tak jest - ja nie mam to dlaczego inni mają mieć? Zlikwidować metro! Do mnie nie jeździ więc dlaczego ma jeździć do innych dzielnic? Puśćcie mi mikrobus pod dom to się łaskawie zgodzę z 99% opinii na forum że cięcia są chore!

    PS: Paweł, od 8:00 rano czekam na Twoje komentarze - nie zawodzisz nas jak zwykle :-) Dzieki tobie zawsze mam lepszy humor :-)
  • agawo0 22.03.13, 19:16
    No żesz, miałam to samo, z zapartym tchem czekałam na wydzieliny Pawła i są:)))))) Facet jest niezawodny:))))
  • Gość: phi IP: 212.76.60.* 22.03.13, 19:26
    Widać, że to napisał cwaniak wożący d...ę samochodem. Przesiadka trwać może do 10 minut, a to korki, przejście przez pasy, doczekanie na kolejny pojazd, poczekać aż tłumy wysiądą i wsiądą. Pomijając punktualność i synchronizacje pojazdów. 3 przesiadki 30 minut w plecy. Pewnie najlepiej idąc do pracy na 6, wstawać na 4. W końcu to nie miasto, ale wieś na końcu świata, gdzie PKS nie kursuje. Miastu proponuje pokasować komunikacje w Sadach na Żoliborzu, nie bywam tam, co mnie obchodzi, że mieszka tam jakiś Paweł. Strasznie roszczeniowy, nie może sobie iść do Centrum na piechotę ?
  • klamp 27.03.13, 14:32
    dobra, już daj spokój. z sadów żoliborskich masz tramwaje do centrum bez przesiadek i 180 z elbląskiej, więc po co jęczysz? nie dojdziesz 200 m? zresztą, 180 dubluje w większości 116, więc wywalmy 180, bo to socjał. możesz przecież sobie podejść do broniewskiego i tramwajem wszędzie dojedziesz. a potem najwyżej się przesiądziesz przy dworcu (polecam dojazd tramwajem nr 17 - toż możesz sobie dojść) i skmką walisz gdzie chcesz.

    ps.
    Idioci z ZTMu najpierw wprowadzili kretyńską linię S-2, która tylko blokuje ruch na torach (zamiast tego powinni dać w ciągu godziny dwie albo cztery S-1, wtedy by się to bardziej opłacało a ludzie by zaczęli to traktować jak metro, więc tym bardziej by się przesiadali), ale muszą uzasadnić swoją idiotyczną decyzję i usuwają linie, którą jeździ mnóstwo ludzi i jest zawsze pełna, gdyż:
    1. jedzie na UW (S-2 nie jedzie)
    2. jedzie do Szpitala na Banacha (S-2 nie jedzie)
    3. przy okazji Szpitala na Banacha zawozi studentów UW na kampus na Ochocie
    4. poza tym, nawet ci, którzy nie studiują na kampusie na Ochocie jeżdżą tam na WF
    5. poza tym jest super autobusem, który pozwala się przesiadać na różne rejony miasta, gdyż mija
    a)palmę (przesiadka na północ, południe, wschód)
    b)metro (przesiadka na metro) + dworzec śródmieście (włochy, ursus, praga, rembertów itd.)
    c)plac zawiszy (przesiadka na wolę i dalsze obszary ochoty)
    d)pomnik lotnika (przesiadka na dworzec zachodni i dojazd do metra, oraz na pragę i wszystkie rejony za pragą typu Ząbki)
    e)z lotniska przesiadka na rejony wilanowskiej i na Mokotów

    jednym słowem kupa ludzi. Ale takim półgłówkom z ztm nie przyjdzie to do głowy
  • Gość: zuza IP: 172.16.8.* 22.03.13, 13:51
    przecież są bilety 20,40 i 60-minutowe, dzięki nim Ty płacisz mniej, jadąc z Zoliborza na Krakowskie, nawet, jeśli się 3 razy przesiadasz, niż ten, kto jedzie z Tarchomina na Kabaty
  • alabaster_x 22.03.13, 18:36
    Facet przestań się pluć i wykrztuś wreszcie z jakiej jesteś wsi i czy możesz tam wrócić. Wiesz, Warszawa da ci psychiatrę, ale to kosztuje, a ty za chwilę na bezrobocie idziesz. Wiesz o tym, ty IP com??
  • michal747 22.03.13, 12:30
    Wydaje Ci się, że wiesz lepiej niż tysiące ludzi którzy dojeżdżają codziennie 175 do pracy?
    Zapewniam Cię, że wybrali racjonalnie, biorąc pod uwagę swoje potrzeby, i żaden pajac nie zmusi ich do korzystania z SKM "bo tak mu pasuje do założeń". Wydaje mi się cokolwiek dziwne, że likwiduje się linię cieszącą się takim powodzeniem, nie sądzę też, że SKM nagle zacznie jeździć co 10 minut, nie mówiąc już o różnicy w liczbie przystanków które mają na swojej trasie autobus i pociąg.. Moim zdaniem SKM jest alternatywą dla części pasażerów, a nie czymś co zastąpi autobusy.
    (Mi, na przykład, SKM do niczego się nie przyda - musiałbym jechać koleją do centrum i potem wracać kawałek autobusem - pewnie pieszo byłby szybciej).
  • Gość: pm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.13, 02:05
    175 jeździ wielu studentów z kampusu głownego na kampus ochocki (akademiki, hala sportowa). ciekawe jak to się ma do argumentu, że jest połączenie kolejowe lotniska z centrum. jakoś nie kojarzę by w okolicach banacha była stacja kolejowa...
  • Gość: CIA IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.03.13, 12:48
    Nie rób z ludzi skrajnych idiotów. Odpowiedz sobie sam na pytanie dlaczego mając do wyboru linię 175 i SKM na Okęcie ludzie wybierają to pierwsze. Skoro jak zachwalasz połączenie SKM jest takie wspaniałe, to dlaczego kolej wozi powietrze ? Acha.. no tak bo jest linia 175. Zapomniałem. Czyli teraz lepiej zabrać popularną i potrzebną linię autobusową, żeby uzasadnić potrzebę kursowania pociągów na Okęcie. Gratuluję samopoczucia i polecam włączyć myślenie.
  • Gość: juz dziś IP: 195.212.82.* 22.03.13, 12:53
    Panie Pawle!
    Idą Pana torem myslenia - ja zdecydowanie walczę o pozostawienie nieruszonego 157 bo tu mieszkam ja i jest to jedyny autobus jadący Żelazną gdzie mieszka i pracuje wiele ludzi. I walczę przeciwko mikrobusom na Przasnyskiej i Włościańskiej, bo ja tam nie mieszkam.
  • Gość: Angelost IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.03.13, 15:11
    Tak jest!! ja też jestem za zostawieniem 157 i żeby linia 121 została tak jak jest bo wielu ludzi nią jeździ do pracy a w weekendy po zakupy do Lidla i co z ciężkimi siatami mają się w drodze powrotnej 5 razy przesiadać żeby dotrzeć do domu jak zlikwidują kursy 121 w weekendy??? a z Włościańskiej trzeba przejść parę kroków i już są autobusy i tramwaje do centrum i kolejki więc czemu ten egoistyczny dupek tak wali głupoty??? Poza tym co on płacze że ma 15 min. do Centrum?? ja do pracy jadę jednym autobusem ok. 45 min. a jak bym się musiała przesiadać to już w ogóle byłaby klęska!!! Poza tym jak szanowny pan paweł (celowo z małej litery) jeździ sobie z jedną teczuszką to się może przesiadać do usr... śmierci, a co mają zrobić ludzie starsi, niepełnosprawni?? no taaa jego recepta: "leć po nosze i karetkę". Ciekawe co zaproponuje matkom z wózkami albo ludziom z ciężkimi bagażami?? taksówkę?? i sam te taksówki będzie sponsorował???? Co za DUPEK!!!!
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 15:47
    Tak, jeżdże i będę jeździł bez tobołków i zakupów. Jak potrzebuję wieźć proszek do prania, to wyciągam furę od wielkiego dzwonu albo zamawiam tesco online.
    Z kolei jak dla ciebie to polecam ci jeszcze MTON (Miejski Transport Osób Niepełnosprawnych). Przyda ci się.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: jan IP: 89.77.204.* 22.03.13, 22:31
    no cóż,chłopie...nie dość żeś głupi to jeszcze straszny cham. Może lepiej wracaj do swojej burackiej wioski i nie wtrącaj się w życie dużego miasta
  • Gość: max IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 12:53
    a wogóle to powinni zlikwidowac wszystkie autobusy bo podbierają pasażerów taksówkarzom!
  • woma1955 22.03.13, 13:59
    Co to znaczy nagłaśnialiśmy, apelowaliśmy? czy to nie jest przypadkiem jakaś prywata? Takie propozycje żeby ograniczać kursowanie, likwidować linie: bo ja nie mam, są dosyć podejrzane. Może leniom wszystkie linie skasować i na rowerki? Ja wolę leni, którzy są napędem wszelkiego postępu od nawiedzonych, którzy potrafią tylko niszczyć.
  • Gość: as IP: *.ds1.uw.edu.pl 22.03.13, 14:35
    chyba się z głupim na łby pozamieniałeś. Plan likwidacji linii 175 to debilizm w czystej postaci. Dla ludzi jadących z Rakowca, okolic Banacha to jedyny autobus wiozący ich do centrum nie wspominając o studentach jadących ze Żwirek na Uniwersytet. Autobusy na tej linii są wiecznie zapchane co dowodzi, że są potrzebne ! Trzeba być sprawnym umysłowo inaczej, żeby myslec tak jak ty !
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 16:14
    Trzeba być sprawnym umysłowo, aby najpierw przeczytać artykuł, a potem komentować. Nikt nie chce kasować połączenia z Rakowca do Centrum, zapoznaj się i przestań bredzić.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: wee IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 16:20
    właściwie to powinni pokasować wszystkie "studenckie" i "emeryckie" linie. placa tylko 50% lub wcale. dla emeryta spacerek to samo zdrowie, studencik dotleni mozg...może zacznie myslec?

    (uprzedzając - nie mysle, nie dotleniam)
  • Gość: Mikołaj IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 15:06
    Którym pociągiem mam dojechać z Centralnego na Rakowiec?
  • Gość: domino0001 IP: *.31.27.168.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 22.03.13, 15:29
    Po co "walczysz" o dobre połączenie dla Marymontu? Lepiej wykorzystaj czas na szukanie dobrego psychiatry. Tylko chorobą psychiczną można wytłumaczyć pisane przez Ciebie bzdury.
  • Gość: kikunia IP: *.adsl.inetia.pl 22.03.13, 17:59
    zwłaszcza świetnie się dojedzie SKM z lotniska na Mokotów. Ale Mokotów ma metro, to po co jeszcze autobusy?
  • Gość: Warszawiak IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 18:45
    To, że SKM i 175 mają dwa wspólne przystanki nie oznacza, że się dublują.
    Wręcz przeciwnie.
    SKM jeździ puste, bo ma beznadziejną trasę, a 175 jeździ pełne bo ma jedną z najważniejszych tras w Stolicy.
    Obsługuje cała ochotę i Okęcie jeżdżące Żwirki i Wigury, obsługuje studentów jeżdżące między coraz większym i rosnącym kampusem Banacha, a innymi kampusami, obsługuje Uniwersytet Medyczny. Do tego jeżdżą nim osoby dojeżdżające do pracy w biurowcach wzdłuż Żwirki i Wigury, których coraz więcej. Dzięki 175 mieszkańcy Ochoty i Okęcia mogą przemieszczać się po swoich dzielnicach. A nie dzięki SKM, która tego ruchu nie zapewnia. I dlatego SKM jest bezsensu bo służy tylko osobom jadącym z dworca na lotnisko.

    A dodatkowo jeśli ktoś jedzie z lotniska na dworzec autobusem to jego wybór. Trzeba było nie robić bezsensownego połączenia kolejowego za tyle pieniędzy, które niczemu nie służy bo przejazd trwa tyle co autobusem.

    175 jedna z nielicznych linii, która jest naprawdę zapchana czyli, która przynosi zyski, a dodatkowo występuje w niej duży współczynnik kasowania biletów jednorazowych czyli przynoszących większe zyski niż bilety miesięczne.

    Chore zmiany robione przez POpaprańców. Brakuje 190 mln na komunikację, ale 43 mln zł premii mogli sobie przyznać.
    Kłamliwe i bezczelne PełO.
  • Gość: ddd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.03.13, 23:09
    SKM obsługuje Lotnisko i największy dworzec autobusowy w miescie, poza tym biurowce położone na Sluzewcu więc nie pisz bzdur, że jest niepotrzebne.
  • wswxxx 22.03.13, 09:03
    Wychodzi na to, o czym pisało się od lat. Że ta cała inwestycja w podziemną stację na Okęciu to pieniądze wywalone w błoto.
    300 milionów wsadzono psu w gardło, bo znacznie lepszy efekt osiągnięto by budując buspas w pasie dzielącym Żwirki i Wigury oraz wymalowując go w Al. Jerozolimskich. Byłoby taniej i jeździłoby się szybciej.

    ZTMowi udało się dokonać niemożliwego.
    Ja - stary kolejarz - zacząłem przeklinać kolej.
  • Gość: ddd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 10:50
    Buspasy to najbardziej idiotyczna prowizorka jaką można sobie wyobrazić a kolej na lotnisko jest potrzebna. Zrobiono tylko błąd, że stacja Lotnisko Chopina nie jest przelotowa no ale skoro robi sie dziadowskie oszczędnosci to pociagi poza pewnymi godzinami jeżdżą puste.
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 11:57
    To nie SKM na Okęcie jest kasą w błoto, a 175 nieskasowane od dnia uruchomienia SKM jest kasą w błoto na autobusy i truciem miasta spalinami.
    Aż tak telepiecie tyłkiem w obawie przed podróżą nowoczesnym miejskim pociągiem?

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: Voyshick IP: *.dsl.telepac.pt 22.03.13, 19:46
    Po przeczytaniu wszystkich twoich postow jedna mysl mi tylko przychodzi do glowy: jestes czleku najzwyczajniejszym AGITATOREM!!!! Pytanie: kto ci placi za twe tendencyjne posty??? Linia 175 jest jedna z najbardziej uczeszczanych i potrzebnych w Warszawie. I ty o tym dobrze wiesz, ale masz to w d.e, bo za te wypowiedzi ktos ci placi. A kysz, przepadnij, degrendoladzie!!!!
  • Gość: gość IP: *.free.aero2.net.pl 23.03.13, 11:56
    Mając na uwadze twoje pogląd CIESZĘ SIĘ niezmiernie, że od tak dawna masz takie problemy z komunikacją miejską w swoim miejscu zamieszkania. Mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej :)
  • erzwar 22.03.13, 10:31
    Aspermanka, jak zwykle masz rację. czy Ty nie jesteś czasem... itd.

    poza tym - aczkolwiek wnoszę to z jednorazowego doświadczenia - nieprawdą jest, iż
    "[pociągi] na Okęcie jadą niewiele krócej niż autobus." - przejazd z placu Zawiszy wykonałem spokojnie na bilecie 20minutowym (o godzinie 17 w dzień powszedni). pociąg powrotny w 20 minut dowiózł mnie zaledwie na Dworzec Zachodni.
    pa ra no ja.
  • Gość: ell IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 10:44
    a ile na ten zajebisty pociag czekales? autobus jedzie co 10 min i jedzie z pol h do centrum.
  • Gość: hagisa IP: *.free.aero2.net.pl 22.03.13, 22:28
    Asparmanka ma etatowego klakiera, albo sam ze soba pisze wyrazajac zachwyt :DDD
  • j100dulski 22.03.13, 10:54
    1. < wszystkie obcojęzyczne przewodniki po Polsce wskazują na 175 jako sposób dostania się z lotniska do centrum, i to samo w sobie jest wartością. >
    Wydrukujemy nowe obcojęzyczne przewodniki !!! Będzie praca dla redakcji, drukarni i sieci dystrybucji. W ten sposób warszawskie ZTM stwarza szansę rozwoju nękanym kryzysem gospodarkom obcojęzycznym. Sukcesy naszej zielonej wyspy staną się również ich udziałem !!!
    2. < uszanować tradycję >
    A co to jest: tradycja ???
    (warszawska tradycja - krajobraz miasta, którego mieszkańcy jadą na Święta do domów...)
  • kino.mockba 22.03.13, 17:21
    j100dulski napisał:

    > 2. < uszanować tradycję >
    > A co to jest: tradycja ???
    > (warszawska tradycja - krajobraz miasta, którego mieszkańcy jadą na Święta do d
    > omów...)




    --
    www.youtube.com/watch?v=kSyKrR9V_Q0
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 11:55
    To, że kretyńskie nieaktualne przewodniki piszą o 175 nie jest powodem, by marnować miliony złotych na SKM wożące muchy. Macie szynę - jeździjcie. Tak chcieliście tej SKM-ki. A przewodniki? Niech się wydawcy ogarną i zmienią w nowych wydaniach opisy. To nie Warszawa będzie dostosowywać się do przewodników tylko ma być na odwrót. 175 nie ma racji bytu.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • renatta1 22.03.13, 12:45
    Naprawdę dobry psychiatra by ci się przydał
  • Gość: Marek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 09:36
    Jeszcze jako tako część z tych pomysłów mogłaby się bronić, gdyby naprawdę zadbano o to, żeby przesiadki były szybkie i wygodne.
    Ale nie są - jakość warszawskich tak zwanych węzłów przesiadkowych jest jedną z najgorszych w europie - odległości jakie trzeba pokonać, żeby przejść z jednego przystanku na drugi, liczba schodów do pokonania, czas oczekiwania na zielone dla pieszych - to wszystko zrobione niemal w każdym miejscu źle! Co gorsze, ostatnio potrafili spaprać coś, co już było złe - przystanek tramwajowy "na wiadukcie" przy Placu Zawiszy.
    A wywalanie 175, to naprawdę ciężki idiotyzm - chcą odciąć niepełnosprawnym dostęp do lotniska? Przecież praktycznie żadna stacja kolejowa nie jest przystosowana dla osób na wózkach - ergo, niepełnosprawny nie wsiądzie w pociąg, żeby dojechać na lotnisko. Niskopodłogowy 175 to praktycznie jedyne wyjście, poza specjalnymi samochodami.
    Naprawdę TO jest według miasta zbędny wydatek? Lepiej poszerzyć Prostą za 200 mln?
    Oby rządy Wojciechowicza skończyły się jak najszybciej...
  • potomar 22.03.13, 11:09
    Gość portalu: Marek napisał(a):

    > Jeszcze jako tako część z tych pomysłów mogłaby się bronić, gdyby naprawdę zadb
    > ano o to, żeby przesiadki były szybkie i wygodne.
    > Ale nie są - jakość warszawskich tak zwanych węzłów przesiadkowych jest jedną z
    > najgorszych w europie - odległości jakie trzeba pokonać, żeby przejść z jedneg
    > o przystanku na drugi, liczba schodów do pokonania, czas oczekiwania na zielone
    > dla pieszych - to wszystko zrobione niemal w każdym miejscu źle!

    Przykładem może tu być przesiadanie się z/do autobusów jeżdżących Grzybowską do/z tramwajów i autobusów jeżdżących Jana Pawła. Tak jakby nie można było zrobić przystanków tramwajowych na północ od rozkopanego ronda ONZ, zamiast na południe. Idiotyzm.

    Co gorsze, os
    > tatnio potrafili spaprać coś, co już było złe - przystanek tramwajowy "na wiadu
    > kcie" przy Placu Zawiszy.
    > A wywalanie 175, to naprawdę ciężki idiotyzm - chcą odciąć niepełnosprawnym dos
    > tęp do lotniska? Przecież praktycznie żadna stacja kolejowa nie jest przystosow
    > ana dla osób na wózkach - ergo, niepełnosprawny nie wsiądzie w pociąg, żeby doj
    > echać na lotnisko. Niskopodłogowy 175 to praktycznie jedyne wyjście, poza specj
    > alnymi samochodami.
    > Naprawdę TO jest według miasta zbędny wydatek? Lepiej poszerzyć Prostą za 200 m
    > ln?

    > Oby rządy Wojciechowicza skończyły się jak najszybciej...

    Chyba Walca.
  • Gość: hejka IP: *.internetia.net.pl 22.03.13, 14:05
    no to co lepszego? Więcej mandatów, fotoradarów, kontroli drobnych firm? Więcej się już nie da, a POlska bankrutuje. Trzeba oszczędzać, trzeba likwidować koleje, autobysy, tramwaje, szkoły, przedszkola, opiekę medyczną, wstrzymać budowę obwodnic. Stało się, dług już jest gigantyczny i nic na to nikt nie POradzi.
  • Gość: wee IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 16:37
    a dlaczego nie ciac przywilejow zamiast podnosić podatki i haracze?
    dlaczego nie ograniczyć zatrudnienia (lub plac) w ztm, ratuszu, nie znieść premii?
    dlaczego student ma 50 % zniżki a uczen małoletni bez możliwości dorobienia do kieszonkowego tylko 48%
  • Gość: ahhaha IP: *.toya.net.pl 22.03.13, 22:25
    MACIE HANKE

    ZAMKNAC DZOIOBY

  • hrabia_piotr 22.03.13, 09:33
    Teraz już w ramach jednej dzielnicy (!) trzeba się będzie przesiadać (czasem po 2 razy)!

    Mokotów też poszkodowany, skupię się na Górnym:

    - wycofuje się 117 z Górnego Mokotowa, więc brak połączenia ze Śródmieściem (otóż nie wszędzie dojeżdża metro, bo w Śródmieściu ma stacje rzadziej, niż poza nim) i z Dolnym Mokotowem (Południowe Stegny, Wilanów)

    - jednocześnie linię 210, która miała być "za 117 na odcinku Grn. Mokotów - Śródmieście", SKRACA SIĘ do Pl. Unii i OBCINA w weekendy. Gwarantuję, że nikt tym nie będzie jeździł i następnym krokiem ZTM-u będzie całkowita likwidacja lub przynajmniej całkowite wycięcie z Mokotowa i pozostawienie tylko na Ursynowie.

    - jednocześnie dalej pogarsza się połączenia Górnego Mokotowa z Dolnym (Sielcami, Stegnami, Sadybą) kasując 130 i "dając w zamian" 119, które jednak: a) nie jedzie ze Stegien oraz b) nie dojeżdża do urzędu dzielnicy, metra Pole Mokotowskie i SGH-u

    - jednocześnie zostawia się totalny muchowóz w postaci 318!
    --
    Podróże tu i tam
    Zagadkowa Warszawa
    Fenomen Warszawy, czyli blog o...
  • Gość: kikunia IP: *.adsl.inetia.pl 22.03.13, 23:33
    Bo na Mokotowie to same hrabiowie mieszkajo, łuny majo fury i temy furamy sie poruszajo. Dwa lata temu miałam w Al. Niepodległości 174, 182 i 301. Śródmieście-Słuzewiec, Okęcie-Gocław, Powiśle-Ochota. Zostało 174. Na Ochotę trzy przesiadki, na Gocław trzy.
    Teraz mam 138, 117 i 210. Na drugą stronę Wisły są dwa z nich, dwa do Śródmieścia. No to zostanie 138.
    Cholera za chwilę nigdzie nie będę mogła dojechać wygodnie, tylko szykowac się zawsze jak do podróży dookoła świata: lekki bagaż, płaskie buty - bo przesiadki, laseczka - bo schody, cos do czytania - na czas oczekiwania na następny autobus.
    Ludzie, za co my płacimy te podatki!
    Wygodna komunikacja miejska jest psim obowiązkiem wladz miasta. Bus pasy sa ok, wszędzie w Europie są, tylko co nimi będzie jeździć?
  • Gość: pm IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.13, 02:22
    obecne 210 ma masakryczną trasę... takich zawijasów po mokotowie nie wyczynia żadna linia. i jeszcze te autobusiczki na 10 osób...
  • Gość: ddd IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 10:51
    Na Tarchominie będzie tramwaj, na Ursynowie jest metro a Wawer ma SKM :P
  • dinowar 22.03.13, 08:21
    To po co kolejne zakupy autobusów? Po co przetargi dla prywatnych przewoźników? Po co mowa o kolejnych buspasach? Kiedy tramwaj na Gocław? Co jest z miejską kasą, że aż takie drastyczne cięcia w komunikacji? I dlaczego teraz jeżdżą puste wtyczki (np. na 509), skoro za chwilę ma być takie ograniczenie?
  • iova 22.03.13, 08:25
    autobusy 504, 128, 175 na odcinku Pl. Zawiszy - Uniwesytet Medyczny są zatłoczone ; więc likwidacja linii 175 spowoduje, że nie będzie można wejść do autubusów
    autobusy obsługujące linie 504 i 128 ssą często krótkie

    a jaka będzie komunukacja zastępcza, gdyż bardzo często są jakieś awarie na linii kolejowej ?

    HGW tylko potrafi wprowadzać podwyżki biletów zbiorkomów i jednocześnie zniechęca do korzystania z coraz gorszej komunikacji miejskiej
  • Gość: Obserwator IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 08:38
    Zgadzam się - na Pl Zawiszy prawie zawsze ludzie nie są w stanie nawet dostać się do 175 bo przyjeżdza już zapchane. Wiele osób zostaje na przystanku i czeka na następny kurs.

    PS. Zmienić 175 na SKM kursujące z Dworca Ochota raz na 30 minut? Toż to kpina!

  • gary_niger 22.03.13, 11:36
    Kursujące? Kursujące pod warunkiem, że akurat nie ma żadnej awarii na trasie, sygnalizacja działa i tory kolejowe nie zamarzły.
  • Gość: WaweR IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 08:31
    Po co były konsultacje społeczne skoro ich wyniki jak widać po wprowadzonych zmianach ZTM miał głęboko w dupie. Skrócenie trasy 521 to przykład debilizmu tej władzy.

    Mam nadzieje że po następnych wyborach Bufetową i Rutę CBA wyprowadzi w kajdankach za całokształt pracy.
  • Gość: kot IP: *.artcomp.waw.pl 22.03.13, 08:37
    96 mln za 2011 i tyle w temacie
  • Gość: kot IP: *.artcomp.waw.pl 22.03.13, 08:38
    ograniczeniem kursów to możliwe tylko w Polsce
  • Gość: taaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 08:40
    PROSTUDENCKIE ZMIANY. 175 to jedyny autobus, którym można dojechać bezpośrednio z dworca centralnego na UW, a 128 jedynym z dworca pod BUW... kretynizm
  • Gość: Bastian IP: *.internettv.atman.pl 22.03.13, 09:47
    Nie, żebym ja był zachwycony, ale ty chyba w ogóle nie przeczytałeś. Z Dworca 127 do BUW-u, a 128 na UW...
  • Gość: le Ming IP: *.home.aster.pl 22.03.13, 10:00
    Z Dworca Cent. będziesz miał 518 na UW. I 128. Bezpośrednio. Tylko trzeba czytać ze zrozumieniem.
  • ksywa 22.03.13, 10:23
    BUW to nie to samo co UW. Żeby z centrum dojechac na Powiśle jeszcze się przesiadać? Paranoja.
  • Gość: wee IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 17:25
    odezwal się ten, który najbardziej dotuje te komunikacje swoja 50% znizka
  • szymi_mispanda 22.03.13, 10:42
    Bufetowa obiecuje ze w ramach biletu miesięcznego w zamian za 521 będzie podwozić do centrum swoja limuzyna pasażerów z Wawra!

    To samo zapowiedział Ruta dla tych którzy jada z północy Warszawy!

    Wiwat PO!
  • Gość: Roastron IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 14:41
    po których będzie jeździło coraz mniej autobusów ..... ot specyficzna wizja rozwoju km, wprost z zasyfiałego bufetu !
  • Gość: wee IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 17:24
    oszczednosci. oszczednosci
    do studenciaka trzeba te 50% doplacic...a jak się przejdzie to dla zdrowia..ta mlodziez taka watla,w-f w szolach nie ma, "bazabta" tez nie...z buta dla zdrowia...fizycznego i psychicznego studenty
  • zlosliwy.janek 22.03.13, 08:41
    Likwidacja 175 spowoduje, że mafia taksówkowa urośnie w siłę. Ale kogo to...
  • gary_niger 22.03.13, 11:32
    Tzw. mafia taksówkowa to głównie byli milicjanci i esbecy, a zatem jest to jądro elektoratu Platformy Obywatelskiej. A ta przecież obiecywała, że będzie żyło się lepiej.
  • slawek391 22.03.13, 08:41
    I bardzo dobrze, że zlikwidują linię 175. Tam dochodzi do najwiekszej liczby kradzieży kieszonkowych. Nie będzie linii nie będzie kradzieży. LOL.
  • Gość: bgfd IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 11:54
    jeszcze 5 lat codziennie 175 i ngidy nie widzialam zeby kogos okradli, aczkolwiek ponoc takie sytuacje sie zdarzaly, moze w ogole zlikwidowac komunkacje miejska skoro dochodzi w niej do kradziezy? twoje myslenie jest boskie :) podstawowke skonczyles?
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 12:08
    Mafia taksówkowa to efekt nieudolnych rządów załatwiaczy kierujących kurnikiem pt. Okęcie. Wykopać na zbity pysk układ rządzący tym hangarem a i z mafią będzie spokój. Kasacja 175 nie ma tu nic do rzeczy, to trafna decyzja. Jak ktoś chce komunikacją, ma wygodne SKM.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • qnegunda 22.03.13, 08:43
    Wycinamy 302? Super. To Śliwice NŻ dla 509!
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 12:09
    Popieram - w dobie kryzysu nie stać nas na dublowanie nieprzyspieszonych liniami przyspieszonymi. Jak najbardziej Śliwice dla 509 na żądanie.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: PC IP: *.jmdi.pl 22.03.13, 13:21
    Pewnie, i jeszcze przy PIMOT-cie, może Budzyńskiej-Tylickiej. Co z tego, że są dwie linie tramwajowe kursujące w szczycie naprzemiennie co 10 minut. Lepiej dołożyć liczy przyśpieszonej przystanków. Podobnie stało się z 510, która już dawno utraciła swój "przyśpieszony" charakter i, pomimo że był to pierwszy autobus którym mogłem dojechać bezpośrednio do osiedla na początku lat 90., to jednak płakać po nim nie będę.
  • qnegunda 22.03.13, 14:28
    > Pewnie, i jeszcze przy PIMOT-cie, może Budzyńskiej-Tylickiej.

    Czemu nie?
  • jacek.marszalek1 23.03.13, 21:03
    Trzeba linię 302 zastąpić linią 103 czyli wydłużyć trasę linii 103 mostem Skłodowskiej-Curie , Modlińska , Jagiellońska , rondo Starzyńskiego , Jagiellońska , Pl.Hallera , Dąbrowszczaków , Inżynierska , Wileńska , Rzeszotarskiej , Al.Solidarności , Jagiellońska , Okrzei , Targowa , Kijowska , Dw.Wschodni(Kijowska). Trzeba zastąpić linię 302 linią 103 ponieważ:1.Białołęka będzie miała bezpośrednie połączenie z Dw.Wschodnim i połączenie z przychodnią na Dąbrowszczaków. Pozdrawiam Jacek Marszałek.
  • robertmatycz 22.03.13, 08:46
    ZDAJE SIĘ KOGOŚ W ZTM-ie. mocno kon kopnął w glowę, kogos mocno pojebało.
    --
    Pozdrawiam, Robert.
  • Gość: sewo IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 15:53
    Będą oszczedności, będzie premia! :D zaoszczedzą 20 mln zł, to jak już zaoszczedzone, to przyznają sobie premie, ten cały kryzys to wymysł, żeby zgarniać kasę, proste! w 2012 niby kryzys, a przyznali sobie 40 mln premii, bo przecież tak dzielnie walczą z niby kryzysem, że zasłużyli, czas z tym skończyć!!!
  • gom1 22.03.13, 08:46
    Każdego dnia utwierdzam się w przekonaniu, że przesiadka na rower to była jedna z najlepszych decyzji w moim życiu. W portfelu zostaje mi coraz więcej gotówki (od maja 2011 r. zaoszczędziłem na zakupie 8 biletów kwartalnych, czyli ponad 1900 PLN!), mam też więcej czasu dla rodziny. Praktycznie zawsze dojeżdżam o czasie i w tym samym czasie. Dodatkowo zrzuciłem zbędne 10 kg i nie pamiętam kiedy ostatni raz chorowałem. Jak dla mnie bomba! :-)

    Dziękuję ZTM, nie skorzystam. No chyba, że z Veturilo ;-)
  • Gość: warszawiak z babki IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 08:58
    mi się bilet kończy w czerwcu (kupiłem w 2012 dwa kwartalne) i przesiadam się na rower, a w gorsze dni do samochodu. Dziś dojazd do pracy zajmuje mi autobusem (oczywiście z przesiadką, lub dwiema) 60 min, rowerem 45, samochodem 45.
  • Gość: A.K. IP: 194.246.124.* 22.03.13, 10:31
    Ja rozważam za to zakup skutera.
  • Gość: yadzka IP: *.cupt.gov.pl 22.03.13, 10:32
    a widzę politykę ZTM!!!
    Mniej autobusów -więcej przystanków Veturillo! - będzie jak w Pekinie - milion rowerów w Warszawie. Tylko ze w śródmieściu nie ma ścieżek rowerowych, po ulicy jeździć strach a po chodniku podobno nie wolno a do tego na rowerzystów na masywnym Veturillo czyhają jakieś tajemnicze schodki, wysokie krawężniki, zapadające się chodniki.
    Wg mnie Veturillo to kosztowna fanaberia. Może i sympatyczne,ale tylko dla wybranych: ludzie starsi, niepełnosprawni, matki z dziećmi w wózkach z tego nie skorzystają.
    A no i na zimę rowery się zabiera, to może biegówki?
  • Gość: emka IP: *.dynamic.chello.pl 23.03.13, 23:56
    Ja się chyba w maskę gazową dodatkowo ubezpieczę żeby móc przejechać przez, np. Włochy o 7:30 w dzień powszedni, bez śmiertelnego zatrucia.
  • realestate1 22.03.13, 08:48
    Czy w związku z tym władze ZTM i miasta planują obniżkę cen biletów?
    To wydaje się logiczne... mniejsza dostępna oferta to i cena za uboższą ofertę powinna być niższa!
  • Gość: warszawiak z babki IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 08:50
    w tej chwili tysiące ludzi jeździ z Pragi, Targówka, Bródna itd mostem Śl-Dąbr. Cześć wali do Bankowego, ale cześć przesiada się na pl. Zamkowym.
    W godzinach szczytu nieraz trzeba przepuścić autobus, dwa, bo nie można wejść.

    Tymczasem co robi ZTM?

    podzielone 503
    zmienia trasę 222 - spacer z pl. Piłsudskiego.
    kasuje 195
    kasuje 175

    Zajebiście!
    Rozumiem po oddaniu II linii metra, ale teraz???
  • Gość: eRDe IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 09:35
    Gość portalu: warszawiak z babki napisał(a):

    > Rozumiem po oddaniu II linii metra, ale teraz???

    Po otwarciu ogryzka II linii będą pewnie kolejne cięcia:))
  • Gość: warszawiak z babki IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 09:58
    to jest bardziej niż pewne!
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 12:13
    503 to jedna z największych prywat w tym mieście. Ta linia nie jeździ na Targówek czy Bródno, więc nie kłam. Wymienione dzielnice mają m.in. atrakcyjną ofertę 190, 527, 500+metro.
    Tymczasem 503 to skandaliczne marnotrastwo. Wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i nie trzeba składać donosów do prokuratury o niespełnianiu dokumentów, które się w Warszawie uchwaliło. 503 dubluje trasę, którą spokojnie można pokonać z przesiadką do metra albo innymi liniami.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: warszawiak z babki IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 13:17
    durny Pawle, ta linia jeździ Krakowskim Przedmieściem i dowozi ludzi z pl. Zamkowego w al. Ujazdowskie.

    Wiem, ze to nie Przasnyska, ale uwierz mi, że linią tą na odcinku pl. Zamkowy-rondo de Gaulle'a-Ujazdowskie jeżdżą setki pasażerów, m.in. ci, którzy wcześniej przyjechali z Pragi, Targówka, Bródna na pl. Zamkowy.
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 15:41
    To w takim razie spieszę uspokoić, że po zaproponowanych przez ZTM zmianach nic się dla wskazanych pasażerów nie zmieni. Nadal będą jechać z Pragi, Targówka pod Zamek i przesiadać się na linie na Krakowskim. ZTM nie planuje kasacji wszystkich linii na Krakowskim a tylko podzielenie jednego nielicznego socjału pod numerem 503, który nadal zostanie na Krakowskim!
    Zanim zaczniesz toczyć pianę na forum przeczytaj komentowany artykuł.
    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: warszawiak z babki IP: *.play-internet.pl 22.03.13, 18:04
    jesteś zabawny.

    przeczytaj, co zrobią z 175, 195, 222 i 503.
  • mmagi 25.03.13, 10:02
    niech skur.wysyny oddadza 127 na Bródno z Zachodniego jak było przez tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle ku,rwa lat,no i 506 niech przywróca jak wybujuje sie metro na Świetokrzyskiej!
    rozmawiałam kiedys z takim dupkiem z MZK,proponował mi różne rozwiązania jak mam sie poruszac po Wawie............kur.wa przyjezdny słoik bedzie mnie pouczał:/
    --
    "Przedkładaj wiele małych przyjemności nad niewiele wielkich"
  • kiddy 22.03.13, 11:11
    Akurat podział 503 to dobry pomysł. Dotychczasowa trasa jest absurdalnie długa, co powoduje, że popołudniami z rozkładu wypada co najmniej jeden autobus (wiem, bo mam go po drodze, ale nie jeżdżę właśnie z tego powodu). Przywrócenie 518 to powrót do poprzedniej trasy, która się sprawdzała.
  • Gość: sra IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 23:28
    no wiesz, porządny obywatel jeździ autem, najlepiej służbowym urzędniczym. Urzędnicy wyższego szczebla i administracja mogą korzystać także z buspasów i nie męczyć się z proletariatem w korkach. Polecam, poczujesz różnice zrozumiesz. Ale skoro wybrałeś karierę robola to teraz marznij
  • Gość: PW IP: 85.219.162.* 22.03.13, 08:50
    Siedzie sobie Ruta i myśli - co by tu jeszcze spierdo|ić!
  • Gość: A. IP: *.biblioteka.waw.pl 22.03.13, 08:51
    Super! Zaraz się zorientują, że 117 zdubluje się z 507 i usuną całkowicie...
  • oelka49-26 22.03.13, 09:42
    "Skracanie" 117 Do Centralnego jest bez sensu. Jeśli już obciąć część mokotowską, co jest słuszne to niech 117 kończy przy Politechnice.
  • Gość: gość IP: *.home.aster.pl 22.03.13, 09:48
    Dobrze mówisz
  • Gość: fochna IP: 109.232.247.* 22.03.13, 11:10
    Skracanie 117 jest głupie, bo oznacza dalsze dociążenie tramwajów i metra na trasie na biurowy Służewiec...
  • Gość: Roben IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 15:57
    Zgadza się, tramwaje na Służewiec są kompletnie zapchane i tak. Z Wołoskiej do metra jest kawał drogi, okolice Madalińskiego bez 117 też będą mieć fatalną komunikację. 117 do metra Wilanowska!
  • Gość: aaaaaaaaaaaaaaaaaa IP: *.warszawa.vectranet.pl 22.03.13, 16:22
    To jak teraz będzie można pojechać na Madalińskiego? 117 nie będzie i 138 tez nie będzie, to znaczy, że NIC tam nie będzie? Ktoś się z ch...m na głowy pozamieniał?
  • notremak 22.03.13, 08:51
    Najgorsze, że do wyborów daleko i jeszcze przez półtora roku będziemy musieli znosić tę bufetową bandę z ratusza.
  • Gość: PW IP: 85.219.162.* 22.03.13, 08:58
    Co z tego, skoro lemingi nadal będą głosować na tą bandę. Ich ta destrukcja miasta nie wzruszy!
  • potomar 22.03.13, 11:23
    Chyba żeby zrobić referendum i odwołać przed upływem kadencji.
  • Gość: hehe IP: *.jmdi.pl 22.03.13, 12:35
    przed wyborami przywrócą na chwilę wszystkie linie i wyrzucą przykładnie jakiegoś urzędasa i przeproszą i poproszą o jeszcze jedną szanse....
  • artekketra 22.03.13, 22:58
    Znacznie gorsze jest to, że nie ma ich kimkolwiek normalnym zastąpić... ;(

    notremak napisał:

    > Najgorsze, że do wyborów daleko i jeszcze przez półtora roku będziemy musieli z
    > nosić tę bufetową bandę z ratusza.
  • wswxxx 22.03.13, 08:57
    Skoro Zarząd tak odważnie oszczędza na naszych kieszeniach i naszej wygodzie, to kiedy zacznie oszczędzać na sobie? Kiedy redukcje zatrudnienia w jego przerośniętej masie urzędniczej?

    Minimum przyzwoitości to skrócić ZTM o 150 głów. A i tak zostanie 500 do wykarmienia.
  • Gość: gość IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 12:39
    ZTM zamierza tym roku zatrudnić 17 nowych pracowników ;). Żadnej rzezi tam nie uświadczysz.
  • Gość: thegosc IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.03.13, 14:31
    Cie4kawe jakie przeprowadzono redukcje w zastępach kawożłopów.I jak wyglkąda outsourcingowanie linii autobusowych od strony kasy.
    Wielkopaństwo z ZTM dostaje nagrody roczne w milionowych pewnie wymiarach to stać ich na poruszanie się taksówkami czy limo po Wawie.
  • Gość: hub IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 08:58
    Brawo nasi kochani urzędnicy ! Brawo ! Zamiast zmusić pół miliona przyjezdnych, żeby łaskawie płacili tutaj podatki, a nie w swojej pipidówce górnej to likwidujecie NAM WARSZAWIAKOM multum linii, zmuszacie do przesiadek = straty czasu.
    Zacznijcie śiągać podatki, a linie autobusowe zostawcie w spokoju !
  • Gość: Paweł IP: *.ip.netia.com.pl 22.03.13, 14:18
    Przejrzałem na oczy! 521 musi zostać w całej rozciągłości, to dar Boży i nic mi do tego, diablemu pomiotowi! Jestem dzieckiem szatana, fałszywym prorokiem, mam brodawki na nosie i zmiękczenie mózgu, nawet Jezus wie, że nie da się zbawić mej ciemnej duszy.

    ---
    Walimy te mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: barbapapa IP: *.warszawa.vectranet.pl 22.03.13, 16:44
    > Przejrzałem na oczy! 521 musi zostać w całej rozciągłości, to dar Boży i nic mi
    > do tego, diablemu pomiotowi! Jestem dzieckiem szatana, fałszywym prorokiem, ma
    > m brodawki na nosie i zmiękczenie mózgu, nawet Jezus wie, że nie da się zbawić
    > mej ciemnej duszy.

    Może Jezus nie, ale odpowiednie leki by z pewnością pomogły.
  • Gość: franek IP: 31.179.100.* 22.03.13, 09:00
    coraz droższe bilety,coraz mniej busów i tramwajów,prawie wszystkie nowe składy z zablokowanymi oknami i beznadziejną inwazyjną klimą bez możliwości wietrzenia świeżym powietrzem przez pasażera,najdłużej budowana "siec" metra na świecie,a te sku...ele ciągle przycinają i tak skromne już linie naziemne wydając jednocześnie setki milionów na plastikowe składy typu swing i jazz!
    ps-jak zbudują kiedyś tą drugą linię, to na Pragę to chyba jeden tramwaj będzie jeżdził,albo i nie.co to za paranoja że wszyscy muszą jezdzic pod ziemią?! to ma sens w takich miastach jak Paryż,Berlin Londyn gdzie są prawdziwe sieci metra a nie jedna krótka linia
  • roki_wawa 22.03.13, 09:04
    Gość portalu: franek napisał(a):

    > coraz droższe bilety,coraz mniej busów i tramwajów,prawie wszystkie nowe składy
    > z zablokowanymi oknami i beznadziejną inwazyjną klimą bez możliwości wietrzeni
    > a świeżym powietrzem przez pasażera,najdłużej budowana "siec" metra na świecie,
    > a te sku...ele ciągle przycinają i tak skromne już linie naziemne wydając jedno
    > cześnie setki milionów na plastikowe składy typu swing i jazz!
    > ps-jak zbudują kiedyś tą drugą linię, to na Pragę to chyba jeden tramwaj będzie
    > jeżdził,albo i nie.co to za paranoja że wszyscy muszą jezdzic pod ziemią?! to
    > ma sens w takich miastach jak Paryż,Berlin Londyn gdzie są prawdziwe sieci metr
    > a a nie jedna krótka linia

    Wybraliście bufet to macie - teraz najważniejsi są rowerzyści (prasa podnieca się venturilo, ścieżkami rowerowymi), pozostali to psy.
  • Gość: warszawianka IP: *.adsl.inetia.pl 22.03.13, 09:12
    Zgadzam się na cięcia, bo przecież z czegoś trzeba uzbierać na nagrody dla dyrekcji.
    Ale skoro już codziennie jeżdżę w ogromnym tłoku z jednego końca Warszawy na drugi,
    to potem będzie jeszcze większy. W zamian ŻĄDAM BILETÓW normalnych po 2 zł!!!!!!!!!
  • Gość: Paweł IP: *.com 22.03.13, 15:37
    Jeśli miasto pójdzie po rozum do głowy i wprowadzi III-strefowy podział taryfy biletowej to w strefie oznaczonej na czerwono:
    pl.wikipedia.org/wiki/Gmina_Warszawa-Centrum
    z dużym prawdopodobieństwem mogę uznać, że bilety by nas kosztowały 2 zł. Niech słoiki z Tarchominów i Usrynowów dopłacają, skoro jeżdża więcej i kosztują nas więcej, a dzielnice bliskie centrum dokładają się do tego interesu.

    --
    Walczymy o mikrobusy z Przasnyskiej i Włościańskiej do Marymontu!
  • Gość: Pietia IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 18:18
    A niby dlaczego akurat w Centrum ma być najtaniej? Skąd pomysł że mieszkaniec Tarchomina jeździ więcej niż mieszkaniec Centrum?
  • Gość: aaee IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 23:32
    Mińsk, Kijów po 3 linie
  • bilu46 22.03.13, 09:06
    zdejmijcie bielmo z oczu !!!
  • Gość: PW IP: *.polskieradio.pl 22.03.13, 09:07
    ... jeszcze sp..przyć.
    Chyba sobie to codziennie przy goleniu śpiewają w tym ZTM'ie.
    Ja już ze 3 lata temu definitywnie zrezygnowałem z usług zbiorkomu. Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów. Nie odpowiadała mi jazda do pracy z 2 przesiadkami gdy do przebycia jest 7 km...
    A najlepsze jest to, ze za 5 lat będą się z tych wszystkich zmian wycofywać, bo transport szynowy nie pomieści wszystkich. Tak samo myśleli kiedyś w Londynie, za to 10 lat temu były już promocje na jazdę autobusami (tańsze bilety okresowe na same autobusy) i odtworzono długie linie, które dowożą pasażerów prosto do celu, bez 3 przesiadek.
  • Gość: Roastron IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 14:56
    I ŁO MATKO NAZIEMNE LINIE DUBLUJĄ METRO, ŁO MATKO, ale za to nie odradzają się w duchu świętym ....
  • bbkk 22.03.13, 09:15
    Dziś też
    warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,123133,13608389,Piatek_na_ulicach_Warszawy__NA_ZYWO_,,,421086.html
    A oni w kółko swoje - stawiamy na komunikację szynową :-(
    --
    'Demokracja ma sens jedynie kiedy jest kontrolowana'
  • Gość: Bazyliszek IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.03.13, 09:18
    Czy to postępowanie ma sens? Wielki krzyk i tworzenie milionowych inwestycji pod hasłem "Parkuj i jedź" a potem: wprowadzanie opłat parkingowych bez korelacji z komunikacją miejską , likwidacja linii autobusowych i ograniczanie kursów tramwajów, czy skracanie linii zmuszając pasażerów do przesiadek, rozrost struktur ZTM-u, który powinien być mksymalnie 50-cio osobowy, itd. itp. Czy zarząd ZTM-u porusza się komunikacją? Nie - zauważyłby obciążenie linii bezpośrednich tzn. bez przesiadek. Jest to przykład całkowitego oderwania od rzeczywistości, zarówno zarządu ZTM-u jak i władz miejskich. Pani HGW całkowicie nie radzi sobie z gospodarowaniem w W-wie i wątpię, by po jej ostatnich poczynaniach została wybrana ponownie. Tylko gdzie znajdziemy Starzyńskiego, który to posprząta ?
  • gary_niger 22.03.13, 11:39
    Sens milionowych inwestycji jest akurat oczywisty. Wystarczy policzyć sobie, ile wynosi "rynkowe 10%" od wydatków na te inwestycje. A że czasy ciężkie, to może z 10% zrobiło się 20%.
  • Gość: Roastron IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.13, 15:00
    duchu świętym i politykierstwo z kłamcą tuskiem

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka