Dodaj do ulubionych

Al. Niepodległości szersza. Za 2 tygodnie zwężą...

IP: *.dynamic.chello.pl 16.06.13, 17:52
No dobra, ale co to za ptasi móżdżek wymyślił zwężenie Domaniewskiej przy dojeździe do Niepodległości poprzez beznadziejną wysepkę?
Edytor zaawansowany
  • Gość: bufetwon IP: *.dynamic.chello.pl 16.06.13, 18:43
    szkoda, że urzędasom HGW nie udało się do tej pory rozwiązać kwestii
    stojącego domu, który uniemożliwia dokończenie tej inwestycji!!!

    czy już złożyłeś podpis pod referendum za odwołaniem Hanki?
  • Gość: mikolaj69 IP: *.adsl.inetia.pl 16.06.13, 20:51
    No dobrze, HGW daleko do ideału i miała wiele wpadek. Porównajmy ją jednak do Lecha Kaczyńskiego: fakt, korków było chyba mniej, ale tylko dlatego że inwestycji też na lekarstwo. Największa i najważniejsza z nich to Muzeum Powstania Warszawskiego. Istotna politycznie i historycznie, ale z punktu widzenia rozwoju miasta zupełnie pomijalna. Poza nią nic się nie działo. Może poza całkowitym paraliżem władz miasta po wprowadzeniu przepisów mających zapobiegać korupcji...
  • pis_to_pic 16.06.13, 22:26
    Czy nie wydaje Ci się absurdalnym pomysłem porównywanie kiepskich włodarzy miast? To jakby trabanta do malucha porównywać, jeden zobaczy plusy w jednym drugi w drugim, a obok przejedzie wypasiona limuzyna. Warszawa jako stolica zasługuje na prawdziwego gospodarza, z pomysłem z wizją, który będzie wiedział jak dysponować budżetem, tak aby miasto funkcjonowało takiego patrycjuszusza. Dziś tego nie ma i nie będzie, bo Pani Prezydent narobiła długów nie przemyślanymi inwestycjami, a teraz gasi pożary sięgając po pieniądze tam gdzie nie powinna. Pomyśl logicznie liczba mieszkańców się nie zmieniła, czyli dochody od osób tutaj mieszkających są na stałym poziomie, nie zameldowani też generują dochody (pośrednio), podatki na rzecz samorządu wzrosły (choćby użytkowanie wieczyste), sprzedała dochodowe firmy należące do miasta. Mimo to my wszyscy mamy podzielać jej ból kryzysu finansów poprzez gorszy dojazd do pracy, domu, szkoły, lekarza (płacąc więcej). Edukacja leży i kwiczy od żłobków poprzez przedszkola do szkół. Płacić więcej za wywóz śmieci, czyli kolejny podatek.
  • Gość: Bartsz IP: *.dynamic.chello.pl 16.06.13, 22:45
    A co takiego sprzedała? co działałało i nie wymagał milionów inwestycji na która trzeba by wziąc kredyty

    Liczba mieszkańsców się nie zmienił - ja bym powiedział ze bardzo wzrosłą i stale wzrasta tylko nie meldują sie , liczba przyjezdnych z okolicy tez jest z roku na rok większa bo u nich pracy nie ma a dojachec coraz łatwiej podatków na Warszawe nie płaci zadna z tych grup. Ludzie jednakże zarabaiają mniej mniej premi firmy mają gorsze wynki mniej podatku płacą więć,

    Tak to prawda samorządowi urzędnicy to dramat ale popatrzmy czy na rządzonym przez P Guziała Ursynowie są inni, myślący pomocni zapracownia i sparwni . NIe nie są i nigdy nie będa bo ich płaca i j zachowanie pracy nie zalażą od tego tylko od perfekcyjnego przestrzegania procedur aby nie narazic się na żaden zarzut, i choćby cień przekroczenia. Taki kraj taki system to sparwdza NIK CBA i kto tam jeszcze. Rozsądek spi kiedy przepis rządzi a człowiek się nie liczy.

    Niewątpliwi budowy ciągną sie jak smród po gaciach ale nie tylko te miejskie te rządowe też - iznów to nie wina HGW tylko przepisów ustawy o zmaówieniach publicznych . W każdym biznesie szacuje si ekoszty zaniechania działania i koszty rozwiazań przejściowych dopiero majac to do kupy z kosztami inwestycie patrzy sie co jest najlepsze. U nas czas bodowy nie kosztuje, blokowanie jedni nie kosztuje. Gdyby kosztował wykonawcę za każdy dzień to pracowli by na 3 zmany, nadgodziny i oswietlenie było by tańsze. oczywiście cena też była by wyższa bo częśc tego musiał by wliczyć. A tak np widuk na pułwskie w w rzymowskiego generujący korki od poleczki znów rogrzebali wymiejac dylatacje w weekend żywej uszy w tygodniu 10 robotników ale pas na całej długości rogrzebany . Zmaiast 30 którzy równolegle robią tą samą robotę i po tygodniu nie ma po nich śladu.

    Inna kwestia to plany, jak sie ma taki bałagan w instacjach i mapah (dla wyjaśnienie został po wojnie i porzednim systemi który nawet mapy topograficzne dla geodetów fałszował) to co się dziwić trza by wydac trochę kasy i zupełenie po nowemu to posprzatać tylko poza istniejaca struturą urzedniczą bo bedzie 5 razy szybciej.

    Znam osobe pracuje w jednym ze starostw pod Warszawą mówi ze w jej wydziale na 10 osób roboty jest na 3 jesli by ją dobrze ułożyć i to w porywach - robi swoje w godzinę a potem siedzi i jeszcze nowych zatrudniają jak ktoś odchodzi. To ja się pytam jak ma być efektywnie, Tylko to nie jest wina PO po porstu nik nic nie wymaga bo nie ma jak w końcu nigdzie nie jest lapiej nie ma benchamrku. W biznesie korporacje pokazały standardy w urzedach standardy zostały PRL-owskie. Gdyby przyjąc efektywnosć urzednika z holandii to by było tych ludzi w urzędach 1/3 tylko co z bezrobociem wtedy ;)))
  • Gość: JK IP: *.dynamic.chello.pl 16.06.13, 23:37
    pis_to_pic napisał:
    > Warszawa jako stolica zasługuje na prawdziwego gospodarza, z pomysłem z wizją, który będzie wiedział jak dysponować budżetem, tak aby miasto funkcjonowało takiego patrycjuszusza.

    A rzuć jakieś nazwisko. Kto twoim zdaniem ma takie cechy i będzie takim prezydentem jak już zasiądzie na tym stołku? Bo wszechobecny i wszędziepchającysię Guział bardzo szybko po zostaniu burmistrzem zmienił front i poglądy. Wiesz, punkt widzenia...
  • bryt.bryt 16.06.13, 23:22
    Nalezy te sytuacje jak najszybciej dolaczyc do listy wielkich skandali w jakie zamieszana jest niejaka HGW. Oczekuje konferencji prasowej Prezesa Jaroslawa wprost ze zwezonej Pulawskiej. Dopuszczam, ze Prezes przebierze sie, by nie upolityczniac calej sprawy. Na przyklad za Blaszczaka.

    --
    www.bryt.bryt.salon24.pl
  • Gość: mmm IP: *.adsl.inetia.pl 17.06.13, 12:51
    Inaczej nie da się zmniejszyć liczby samochodów, a ci co nie płacą podatków, nie finansują infrastruktury (np. buodwy nowych dróg)

    Aby opłaty były skuteczne muszą być wysokie np. 60zł jak w Londynie.
    Nad przestrzeganiem płatności czuwałby elektroniczny system (ok. 3000 kamer na ponad 600 warszawskich skrzyżowaniach) zdolny do automatycznego odczytywania tablic rejestracyjnych, koloru i rodzaju pojazdu. Możliwy byłby też odcinkowy pomiar prędkości, kontrola wjazdu na bus-pasy i szukanie skradzionych pojazdów. Opłaty byłyby pobierane automatycznie. W przypadku braku/nieczytelnych tablic, pojazd byłby śledzony i powiadomione najbliższe patrole policji w celu zatrzymania pojazdu i kontroli.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka