IP: 94.124.18.* 30.12.14, 15:23
He he, ZTM ogłosił konsultacje w sprawie linii 176. "Pęknąć wprost ze śmiechu można!" :D Opcja zerowa jest alternatywą jedynie dla... wersji trasy 176 wprowadzonej swego czasu przez ZTM i masowo oprotestowanej, z której trzeba się było rychło wycofać :D Jakie to typowe dla ZTM, ręce po prostu opadają :/ Najlepsze jest bełkotliwe przekonywanie, że autobusy nie mogą zawitać na pętlę obok stacji kolejowej, bo są za długie, a linia ta jest tak obłożona, że absolutnie krótszych nie nada. Super - tak jest obłożona, że ZTM raczy jej pasażerów dwoma na godzinę kursami taboru 12-metrowego. Ale już trzy kursy (a w skróconej wersji trasy obiecywane są nawet cztery) na godzinę wozu 9-metrowego to za mało dla pasażerów tej linii, wyć mi się chce. Tam chyba sami homo sovieticus pracują, którzy trudną sztukę propagandy (i chyba żadną inną) opanowali już w stopniu perfekcyjnym.
Pewnie podobnie nie-da-się skoordynować rozkłady trzech (chociaż dwóch, nie żądajmy za dużo) linii tramwajowych na odcinku Muranowska - Plac Zbawiciela (odsyłam do źródeł, kto ciekaw, jak to się geniuszom z ZTM "udało") :D
Innymi słowy: albo zrobimy po naszemu, albo walcie się, drodzy pasażerowie (nasze upiorne zło konieczne) ;)
Edytor zaawansowany
  • sibeliuss 30.12.14, 17:05
    Mam takiego znajomego, który gdy przegra robi radosną minę, ale pamięta i po jakimś czasie wbija szpilę manipulując otoczeniem, że i tak wychodzi na jego. Dokładnie tak samo działa ZTM, po protestach pasażerów, gdy linię 176 pogięto i skierowano na Suwalską minął jakiś czas. Potem jednak linia wróciła na pl. Hallera, ale ZTM, a raczej jakiś ulepszacz zza biurka odkurzył to, co kiedyś w pocie czoła wymyślił, przypominał mu się foch z nieudanej zmiany i powrócił do ulepszania. Tym razem linia ma skręcić w Matki z Tesco, poblokować trochę przejazd osobówkom i zwiedzając puste pola wzdłuż muru wrócić na trasę przez kryterium uliczne. Dzięki temu nów przydadzą się wiaty pozostałe po 140 i 152. Może i w tym szaleństwie jest jakiś sposób, tylko co z tymi, którzy przesiadali się na Żabie? Linia 176 powstała 17 października 1971 i przez cały ten czas kursuje Odrowąża, w obecnej postaci ma również również uzupełniać SKM, którego rozkład jest dziadowski, a lokalizacja przystanków żadna. Pisanie, że 176 zalicza potworne korki jest bełkotem godnym kretyna, bo przy takich założeniach 2/3 linii w Warszawie powinno zmienić trasy. Zatem o co konkretnie chodzi? Chyba komuś się nudzi.
    --
    W życiu wszystko jest pożyczone
  • e-tam 30.12.14, 21:56
    Tymczasem E-4 sobie jeździ co 10 minut i pokrywa się w całości z nowa linią tramwajową. Bo trzeba poobserwować co pasażerowie wolą. Może wolą autobus. Wtedy zaorzemy nowe torowisko.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka