Dodaj do ulubionych

Trasa S7 od nowa

29.12.05, 23:53
Oddział GDDKiA w Warszawie przystąpił do uruchomienia procedury uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla drogi wylotowej z Warszawy na Gdańsk na parametrach trasy ekspresowej, zgodnie z ustawą z dnia 18.05.2005 r. „Prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw” (Dz. Ustaw Nr 113 poz. 954).

Przyjęto, że ocena wielokryterialna przedsięwzięcia uwzględniać będzie następujące warianty lokalizowane na odcinku pomiędzy miejscowością Czosnów a Trasą Armii Krajowej (wraz z zakładanym przedłużeniem trasy)
w Warszawie:
- wariant 1 - przebieg trasy po istniejącym śladzie drogi krajowej Nr 7
- wariant 2 - przebieg trasy na terenie Warszawy w nawiązaniu do „korytarza” rezerwowanego w planach zagospodarowania przestrzennego dla trasy N-S
- wariant 3 - przebieg „zachodni” przez teren Blizne Łaszczyńskiego w Gminie Stare Babice oraz w nawiązaniu do istniejącej bocznicy kolejowej
- wariant 4 - przebieg „nadwiślański” wg propozycji władz Łomianek wzdłuż wału przeciwpowodziowego Wisły.

Planowany termin złożenia wniosku do Wojewody Mazowieckiego o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - 30.06.2006 r.

W kwietniu/maju planowane są spotkania informacyjne z mieszkańcami zainteresowanych dzielnic i gmin.

--
TAK dla obwodnicy w Warszawie
www.siskom.waw.pl
Obserwuj wątek
    • adamb7 Re: Trasa S7 od nowa 30.12.05, 10:03
      Chomiczówka i Bemowo na pewno będą licznie reprezentowane na spotkaniach z
      mieszkańcami...jak widać z obecnie proponowanych wariantów najlepszy to nr 3
      mający zresztą poparcie wladz Dzielnic Bielan i Bemowa i ich samorządów
    • adamb7 Re: Trasa S7 od nowa 30.12.05, 10:23
      ale tez bardzo duzo zalezy od zorganizowania sie mieszkanców Bemowa,
      Chomiczówce jak dotąd wychodzi to całkiem nieźle, mieszkańcy Bemowa będą juz
      mieli jedną trasę w postaci S-8 czyli łącznika autostradowego między Konotopą a
      Prymasa Tysiąclecia, decyzje w tej sprawie juz zapadly a w sprawie S-7 piłka
      jest w grze dlatego tak wazne jest zorganizowanie sie mieszkancow Bemowa! w
      takim kształcie tylko wariant nr 3 ma sens
      • vampi_r Re: Trasa S7 od nowa 30.12.05, 11:04
        To wątek informacyjny i nikt nie pyta sie ciebie o zdanie.
        A jeśli już, to postaraj się je uzasadnic. Napisanie tylko,że cos ma sens lub nie ma, uwłacza nieco twojej i naszej inteligencji.
        Napisz na przykład co z Trasą NS idącą z Okęcia.
        Wariant 3 już wiosną przegrał z 2. Teraz nie może być inaczej.

        --
        Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
        Strona internetowa SISKOM
        • adamb7 Re: Trasa S7 od nowa 30.12.05, 11:16
          wariant 3 jest jedynym wariantem który chroni tysiące mieszkańców osiedli
          Bemowa i Chomiczówki od calodobowego halasu i spalin, trasa N-S idąca z Okęcia
          moze dojsc do S-8 i tam idąc przez Blizne dojść do wariantu 3, Twoja
          inteligencja w którą nie wątpie powinna od razu ci podpowiedziec takie
          rozwiązanie
          • tarantula01 Re: Trasa S7 od nowa 30.12.05, 13:24
            adamb7 napisał:

            > wariant 3 jest jedynym wariantem który chroni tysiące mieszkańców osiedli
            > Bemowa i Chomiczówki od calodobowego halasu i spalin,

            Zapomniałeś że najlepszym pod tym względem wariantem jest podobno wariant "0"

            > trasa N-S idąca z Okęcia moze dojsc do S-8 i tam idąc przez Blizne dojść do
            > wariantu 3,

            Kolejne esy. A stara rezerwa pod północny odcinek N-S (obecnie S7) zostanie
            wtedy przeznaczona na drugą Górczewską (aby nie było esów).
            --
            TAK dla warszawskiej obwodnicy
            Strona internetowa SISKOM
            • adamb7 Re: Trasa S7 od nowa 30.12.05, 14:00
              a stara rezerwa zostanie wykorzystana pod zabudowę jedno i wielorodzinną...
              jak przyjrzysz sie układowi drogowemu warszawy to zobaczysz wiele esów, gdyby
              miasto nie wydawalo zezwolen na budowe osiedli w sąsiedztwie tych tras to nie
              byloby problemu a tak trzeba byc teraz konsekwentnym skoro jest ciaglosc
              wladzy, zresztą od lat warszawa nie ma szczescia do projektów rozwiązań
              drogowych
              • tarantula01 Re: Trasa S7 od nowa 30.12.05, 15:57
                adamb7 napisał:

                > a stara rezerwa zostanie wykorzystana pod zabudowę jedno i wielorodzinną...
                > jak przyjrzysz sie układowi drogowemu warszawy to zobaczysz wiele esów, gdyby
                > miasto nie wydawalo zezwolen na budowe osiedli w sąsiedztwie tych tras to nie
                > byloby problemu a tak trzeba byc teraz konsekwentnym skoro jest ciaglosc
                > wladzy, zresztą od lat warszawa nie ma szczescia do projektów rozwiązań
                > drogowych

                Porównując korytarze dawniej rezerwowane pod drogi S (TOG i trasa NS)
                zabudowywanie terenów przy rezerwach ogranicza jedynie te drogi w takim sensie,
                że już dla środkowych części tych tras nie bardzo jest mozliwość, aby były to
                nadal drogi kategorii S. Północny odcinek NS dalej może być ekspresówką (jest
                miejsce o szerokości 70-80 m, a nawet więcej. Ogólnie dla TOG i trasy NS
                istnieją rezerwy i mają się dosyć dobrze, z tym że obecnie nie wszędzi już S
                można zbudowac, ale GP albo G już spokojnie tak. A Górczewska to droga G.

                --
                TAK dla warszawskiej obwodnicy
                Strona internetowa SISKOM
                • adamb7 Re: Trasa S7 od nowa 30.12.05, 16:15
                  ok ale pamietaj ze to ze jest miejsce wynikające z przepisów budowlanych nie
                  oznacza ze obecnosc takiej trasy nie bedzie uciązliwa, moge ci pokazać mnóstwo
                  miejsc w warszawie gdzie jest miejsce o szerokosci 70-80m tyle ze wokół same
                  gesto zaludnione osiedla, problem nie jest w tym czy da sie zmiescic jakąś
                  trase ale jak bardzo bedzie ona uciążliwa dla mieszkańców i to nie dla
                  pojedynczych osób ale setek a czasami i tysiecy w momencie kiedy mamy tereny
                  słabo zaludnione lub w ogóle jak w przypadku lotniska Bemowo czy terenu
                  przylegającego do bocznicy kolejowej Huty Luccini az do Bliznego
                  • vampi_r Re: Trasa S7 od nowa 31.12.05, 12:37
                    Adamie.
                    Tam gdzie są gęsto zaludnione osiedla, jest też dużo samochodów.
                    Tam gdzie są samochody, potrzeba budować nowe drogi.

                    Pisałeś wcześniej, że rezerwa komunikacyjna w ciagu NS zostanie zabudowana osiedlami. O to właśnie chodzi developerom.
                    Ale nic bardziej mylnego. W nowym pzp rezerwa pod trasę pozostaje. Nie mozna budować domów w rezerwie pod trasę komunikacyjną.
                    Nie mąć więc.

                    Jeśli nie zostanie tam zbudowana trasa S7, to teren zostanie przeznaczony pod budowę nowej ulicy klasy Górczewskiej. No chyba nie zaryzykujesz twierdzenia, że w mieście mają być tylko same domy bez ulic...
                    Obecnie teren Bemowa mocno się zabudowywuje. Na wiosnę lub latem będą oddawana setki o ile nie tysiące nowych mieszkań. Powstańców Śląskich już jest zakorkowana (dzięli usprawnieniu ruchu przez oddanie nowej linii tramwajowej). Niedługo zatka się objazd: Obrońców Tobruku, bo tam buduje się najwiecej.
                    I jak to spobie uzmysłowisz, to masz wybór: trasa S7 lub druga Górczewska.

                    Nie mąć też, że na Bemowie nie będzie tunelu na S7, albo podaj źródło swojej wiedzy.
                    Nie dalej jak w pierwszej połowie grudnie byliśmy w GDDKiA i ponownie dostalismy potwierdzenie, że tunel na Bemowie będzie.

                    Bemowiacy wolą trasę w tunelu, niż ulicę typu Górczewskiej w tym miejscu.

                    A co do uciążliwości tras ekspresowych, to polecam wątem o usenicie.

                    Papapapa

                    --
                    Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
                    Strona internetowa SISKOM
              • admiral_0000 Re: Trasa S7 od nowa 09.02.06, 09:02
                a stara rezerwa zostanie wykorzystana pod zabudowę jedno i wielorodzinną...

                A jednak Adam musi mieć jakieś wspólne interresy z deweloperami.

                > jak przyjrzysz sie układowi drogowemu warszawy to zobaczysz wiele esów, gdyby
                > miasto nie wydawalo zezwolen na budowe osiedli w sąsiedztwie tych tras to nie
                > byloby problemu a tak trzeba byc teraz konsekwentnym skoro jest ciaglosc
                > wladzy, zresztą od lat warszawa nie ma szczescia do projektów rozwiązań
                > drogowych
                Warszawa nie ma szczęścia do projetów drogowych przez sprzedajnych urzędników,
                oraz tych, którzy najpierw zbudują lub kupią (choc dobrze wiedzą o rezerwach
                terenu i planowanych trasach) a potem protestują - czyli takich warchołów jak
                Ty.
                Ale to by się dało ukrócić - tzreba tylko wprowadzić odpowiednie zmiany w
                prawie:

                forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23704&w=35861961&a=36205602
                i

                forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23704&w=35861961&a=36207315
                a dlatego są niezbedne zmiany w prawie, gdyż tylko wtedy byłoby to bezwzględnie
                egzekwowalne. NIe byłoby tak, jak w przypadku pozwoleń na budowe osiedli z 97 i
                99 r. w których zapis o konieczności poinformowania klientów o istnieniu
                korytarza i planowanym przebiegu trasy przez deweloperów był, ale został przez
                nich olany.

            • admiral_0000 Re: Trasa S7 od nowa 09.02.06, 08:42
              Kolejne esy i kolejna kumulacja ruchu na odcinku S8.
              A ja jestem gotów założyc się, że kierowcy będa jeżdzili Gen. Maczka -
              Powstańców Śl. - Conrada - Wólczyńska/Arkuszowa (Przynajmniej ja bym tak
              zrobił).
              I będziecie mieli na Chomiczówce S A J G O N.
              A potem przeciętni mieszkańcy Chmiczówki będą się dziwili "Kto im zgotował ten
              los"
              No cóż, po eko-nie-logach-politykierach trudno spodziewać się logicznego
              myślenia.
    • siskom_tak Trasa S-7 - nasze stanowisko. 08.02.06, 23:05
      W dniu 11.11.2005 roku odbyło się w Warszawie spotkanie poświęcone:
      - przebiegowi wariantu 2 – „N-S” północnego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 w kierunku Gdańska, opracowanego przez biuro projektów Biuro Planowania Rozwoju Warszawy,
      - zgłoszonej przez Burmistrza Łomianek propozycji poprowadzenia drogi ekspresowej S-7 tunelem pod Parkiem Młocińskim i dalej wzdłuż Wisły, na wale przeciwpowodziowym,
      - zgłoszonej, przez Wojewodę Mazowieckiego, do uzyskania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, propozycji wybudowania drogi ekspresowej na terenie gminy Łomianki po zachodniej stronie wału przeciwpowodziowego, na odcinku od północy w obrębie węzła Palmiry i od południa do Wisłostrady.
      - wnioskowi zgłoszonemu przez Prezydenta Warszawy w dniu 22.03.2005 roku, dotyczącego odsunięcia trasy drogi ekspresowej S-7 od osiedla mieszkaniowego „Chomiczówka” (ominięcie zabytkowego fortu od strony zachodniej i przejście przez zabudowę stanowiącą infrastrukturę lotniska)

      W spotkaniu wzięli udział:
      - Fundacja Ja Wisła,
      - Regionalne Stowarzyszenie Promocji Łomianek,
      - Samorząd Osiedla Radiowo,
      - SISKOM,
      - Stowarzyszenie Komitet Obywatelski Łomianek,
      - Stowarzyszenie Obrońców Doliny Wisły

      Po przeanalizowaniu zaprezentowanych rozwiązań oraz dyskusji przyjęto następujące ustalenia:

      1. Stowarzyszenia biorące udział w spotkaniu popierają przebieg wariantu 2 – „N-S” północnego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 w kierunku Gdańska, opracowanego przez biuro projektów Biuro Planowania Rozwoju Warszawy, ponieważ wariant ten:
      • wyraźnie zaznacza granicę pomiędzy Łomiankami i Kampinoskim Parkiem Narodowym przy jednoczesnym zabezpieczeniu przejazdów oraz szlaków migracyjnych zwierząt,
      • chroni Kampinoski Park Narodowy przed ekspansją budownictwa mieszkaniowego Łomianek,
      • jest najlepszym rozwiązaniem dodatkowego wjazdu do Warszawy pod względem komunikacyjnym, o najkrótszej trasie i najlepszych powiązaniach z istniejącą i planowaną siecią drogową,
      • zlokalizowany jest w pasie przeznaczonym lub zarezerwowanym od wielu lat pod drogę wysokiej klasy, co pozwala na uniknięcie wyburzeń i zapewnienie zgodnych z przepisami odległości od istniejącej zabudowy,
      • pozwala na uporządkowanie przyległego terenu oraz jego uzbrojenia, a także umożliwia dokończenie rozbudowy kanalizacji w Łomiankach,
      • nie odcina Łomianek od Wisły,
      • został wielokrotnie uwzględniony bez sprzeciwów w planach dyrekcji Kampinoskiego Parku Narodowego.

      2. Stowarzyszenia biorące udział w spotkaniu sprzeciwiają się zgłoszonej przez Burmistrza Łomianek propozycji poprowadzenia drogi ekspresowej S-7 tunelem pod Parkiem Młocińskim i dalej wzdłuż Wisły, na wale przeciwpowodziowym (lub w jego sąsiedztwie), ponieważ wariant ten:
      • wchodzi w obszar Natura 2000 oraz jego otulinę,
      • ingeruje w teren powstającego Wiślańsko – Narwiańskiego Parku Krajobrazowego im. Książąt Mazowieckich, finansowanym przez Wojewodę (odcinek od Lasku Bielańskiego do Czosnowa),
      • zagraża zniszczeniem Jeziora Dziekanowskiego,
      • całkowicie odcina Łomianki oraz Kampinoski Park Narodowy od Wisły przy jednoczesnej degradacji walorów przyrodniczych Doliny Łomiankowskiej i rezerwatu Ławice Kiełpińskie i przecięciu szlaków migracyjnych zwierząt,
      • ingeruje w Lasek Młociński i stanowi zagrożenie dla Pałacu Brühla (Królowej Marysieńki),
      • zagraża degradacją historycznego krajobrazu kulturowego związanego z osadnictwem holenderskim,
      • zdecydowanie wydłuża trasę (o około 3,5 km) i może powodować skupienie dużej część ruchu z północy w węźle „Pułkowa” z Trasą Mostu Północnego,
      • zagraża wyburzeniami i naruszeniem praw nabytych mieszkańców, którzy wybudowali się w ostatnich latach w Łomiankach i Burakowie,
      • zagraża wyburzeniem oczyszczalni ścieków w Łomiankach,
      • nie jest zgodny z planami władz gminy Czosnów,

      3. Stowarzyszenia biorące udział w spotkaniu sprzeciwiają się wnioskowi zgłoszonemu przez Prezydenta Warszawy w dniu 22.03.2005 roku, dotyczącego odsunięcia trasy drogi ekspresowej S-7 od osiedla mieszkaniowego „Chomiczówka” (ominięcie zabytkowego fortu od strony zachodniej i przejście przez zabudowę stanowiącą infrastrukturę lotniska), ponieważ wariant ten:
      • wydłuża trasę przy jednoczesnym wprowadzeniu kilku następujących po sobie łuków poziomych o niewielkich promieniach,
      • zagraża wyburzeniami i naruszeniem praw nabytych mieszkańców, którzy wybudowali się w ostatnich latach po zachodniej stronie Fortu Wawrzyszew oraz w sąsiedztwie ul. Arkuszowej,
      • porzuca pas przeznaczony lub zarezerwowany od wielu lat pod drogę wysokiej klasy, co podważa zaufanie obecnych i przyszłych mieszkańców tych okolic do planów zagospodarowania przestrzennego uchwalanych przez władze dzielnic i miasta,
      • ingeruje w tereny oraz infrastrukturę lotniska, w tym Lotniczego Pogotowia Ratunkowego,
      • utrudnia powiązania z istniejącą i planowaną siecią drogową,
      • powoduje uzasadnione obawy, że odstępstwo od dotychczasowych planów oraz powiązań z Trasą Mostu Północnego spowoduje wzrost ruchu w ul. Conrada przecinającej osiedle mieszkaniowe „Chomiczówka”.

      Powyższe oświadczenie zostało złożone w stosownych urzędach.
      Kopia oświadczenia



      --
      TAK dla obwodnicy w Warszawie
      www.siskom.waw.pl
      • siskom_tak Trasa S-7 - stanowisko KPN 09.02.06, 09:11
        Poniżej zamieszczamy odpowiedź Dyrekcji KPN na nasze zapytanie w kwestii
        przebiegu trasy S7:

        "W związku z Pana zapytaniem dotyczącym wariantów przebiegu trasy N-S
        informuję, iż KPN w latach 70-tych uzgodnił przebieg wg wariantu 2 tj. po
        zarezewowanym korytarzu. Rzeczywiście ten przebieg "ociera się" na krótkim
        odcinku o granice Parku. Należy jednak zauważyć, że w chwili planowania tej
        rezerwy granica "starej" puszczy była oddalona od niej o kilkaset metrów.
        Wykupy gruntów prywatnych rozpoczęte w 1975 roku miały m.in. za zadanie ochronę
        cennych wartości Puszczy Kampinoskiej przez stworzenie stref buforowych
        pomiędzy "starą" puszczą, a terenami potencjalnego zagrożenia. Można więc
        powiedzieć, że w tym konkretnym miejscu to KPN zbliżył się do trasy, a nie
        odwrotnie.
        Park obecnie stoi na stanowisku akceptującym ten przebieg, natomiast
        podkreślamy, że przyjmiemy z zadowoleniem wariant położony w dalszej odległości
        od granic Parku - jeżeli taki zostanie wypracowany w toku dalszych prac.

        Z poważaniem Mirosław Markowski z-ca dyrektora KPN


        --
        TAK dla obwodnicy w Warszawie
        www.siskom.waw.pl
      • adamb7 Re: Trasa S-7 - nasze stanowisko. 09.02.06, 09:37
        smiechu warte :)
        mozecie sie spotykac, nie bedziemy wam przeszkadzac tyle ze kazdy co bardziej
        przytomny urzednik zauwazy ze w tym spotkaniu nie wzieli udzialu najbardziej
        zainteresowani czyli przedstawiciele Chomiczówki i Bemowa :)
        • tarantula01 Re: Trasa S-7 - nasze stanowisko. 09.02.06, 10:09
          Śmieszne, jako SChpD możecie się spotykać i przesuwać S7 w wariant 3, ale co
          bardziej przytomny urzędnik zauważy, że robicie to wbrew woli głównych,
          zaintersowanych stron:
          KPN - link wyżej,
          osiedla Radiowo:
          ”Wnioskujemy o przeniesienie trasy poza granice Warszawy a w przypadku, jeżeli
          nie byłoby takiej możliwości, to GDDKiA może realizować tą inwestycję na tych
          osiedlach tylko i wyłącznie w miejscu od lat na ten cel zarezerwowanych, albo
          nie realizować jej wcale. Poza granicami naszych osiedli GDDKiA może realizować
          dowolne warianty.. Informujemy, że na tych osiedlach nie ma innego
          zarezerwowanego korytarza pod budowę trasy S-7.
          Nie wyrażamy zgody na żadne odstępstwa od przebiegu tej trasy w ww. osiedlach
          oraz na wyburzanie domów naszych mieszkańców”;
          chomiczowka.vh.pl/viewtopic.php?t=164
          --
          TAK dla warszawskiej obwodnicy
          Strona internetowa SISKOM
        • vampi_r Re: Trasa S-7 - nasze stanowisko. 09.02.06, 10:42
          adamb7 napisał:

          > smiechu warte :)
          > mozecie sie spotykac, nie bedziemy wam przeszkadzac tyle ze kazdy co bardziej
          > przytomny urzednik zauwazy ze w tym spotkaniu nie wzieli udzialu najbardziej
          > zainteresowani czyli przedstawiciele Chomiczówki i Bemowa :)

          W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele Radiowa, Łomianek i ekolodzy, którzy
          działają na rzecz ochrony Wisły. A wiec ludzie jak najbardziej zainteresowaniu
          przebiegiem tras.

          Adamie. Nieco więcej pokory. Chomiczówka chce poprowadzić trasy przez Radiowo i
          otulinę KPN, a także przyjęłaby z radościa wariant "po wale" w Łomiankach.
          Masz wiec stanowisko ludzi, którym chcecie "podsunąć g.... by innym
          śmierdziało".

          Nie ma na takie działania żadnego przyzwolenia.
          A jak będziecie promowac wariant 3, to pod oświadczeniem przeciwko waszemu
          stanowisku podpiszą się nawet Zieloni 2004.


          --
          Forum SISKOM TAK dla obwodnicy w Warszawie
          Strona internetowa SISKOM
        • admiral_0000 Święte słowa 09.02.06, 11:06
          Jak zrobice z Conrada "parking" to dopiero mieszakńcy Wam "podzękują".
          A co do degradacji. Jeśli chcesz zobaczyć "zdegradowane" osiedle to zapraszam
          na Ostrobramską albo Saską, zobaczysz jak się mieszka przy nieekranowanej ulicy
          klasy G Trasy Łazienkowskiej (którą w zastępstwie S7 w rezerwie NS wam
          zbudują). Wtedy będziesz sobie pluł w brodę, ze nie chciałeś pięknie
          ekranowanej i osłoniętej trasy klasy S. Chociaż nie popadajny w paranoję; do
          życia i mieszkania przy TŁ też się można przyzwyczaić - w końcu to M I A S T O
          (była Gmina Centrum) a nie wiocha zabita dechami.
    • bataar ...przecież na tym piachu, za 30 lat... 21.02.06, 20:29
      Rozmawiałem dzisiaj z e znajomym, który z kolei opowiadał mi o rozmowie, jaką
      odbył z pracownikiem JW Construction, odpowiedzialnym za osiedle JW przy ul.
      Osmańczyka/Obrońców Tobruku. Człowiek ów miał powiedzieć, że gdzieś się
      wywiedział pokątnie, że trasa S7 ma być, zgodnie z najnowszymi założeniami,
      budowana w wykopie z barierami dźwiękochłonnymi i, co najlepsze, ma przecinać
      ul. Powstańców Śląskich wiaduktem nie kierując się działkami w stronę
      planowanego węzła na Chomczówce przy Maszewskiej, tylko biec wzdłuż lotniska
      przy Piastów Śląskich a następnie zakręcać za lotniskiem a później rozwidlać w
      trasę S7 i trasę mostu północnego. Do tego przez rozmowę podobno przewinęła się
      nazwa firmu Budimex-Dromex jako tej, która ma otrzymać kontrakt.
      Nie wiem, na ile to jest wyssana z palucha bujda, na jaką, przy obecnym stanie
      wiedzy na temat S7 wygląda, a na ile jakaś koncepcja, która gdzieś sie wykluła i
      nikt o niej nie wie. Wykop i estakada są o niebo tańsze niż tunel, a lotnisku
      przy takim układzie wiadukt nie przeszkadza - mam nadzieję, ze nikt z
      projektantów nie wpadł na taką decyzję i że okaże się to bajką.
      Może ktoś jeszcze słyszał o takim pomysle?
      • adamb7 Re: ...przecież na tym piachu, za 30 lat... 21.02.06, 20:43
        ciekawe, ciekawe ale mysle ze ten ktos jest po prostu malo zorientowany w tej
        okolicy i prawdopodobnie mial na mysli wygiecie Maczka na lotnisko i wezel w
        miejscu placu manewrowego nauki jazdy czyli mniej wiecej na wysokosci Piastów
        Śląskich czyli tzw. stary wariant 2B
        chyba ze chodzi o jakiś nowy wariant który teraz powstaje jako kolejny
        podwariant wariantu 2...sie okaze
        • bataar Re: ...przecież na tym piachu, za 30 lat... 21.02.06, 20:46
          Właśnie podobno nie. Ten mój znajomek pytał sięo to dokłądnie, bo jego teśćiowie
          mieszkają dalej przy Piastów i tras miałaby iść wzdłuż piastów, nie ruszając ani
          ośrodka i pola manewrowego ani pasa lotniska a wyginać się dopiero za lotniskiem
          • adamb7 Re: ...przecież na tym piachu, za 30 lat... 21.02.06, 21:10
            ciekawe, ciekawe...gdyby ta trasa tak miala isc to trzeba byloby zlikwidowac
            lotnisko Babice poniewaz na przedluzeniu Piastów Sląskich przy koncu lotniska
            jest cale zaplecze tego lotniska, osobiscie jestem jak najbardziej za
            likwidacją lotniska ale nie słyszalem o takim wariancie i nie bardzo go sobie
            wyobrazam zwlaszcza ze wzdłuż Piastów Sląskich są osiedla
            • oktob Re: ...przecież na tym piachu, za 30 lat... 24.02.06, 18:31
              Pomimo, że to wątek informacyjny i vampi_r nie pyta nikogo o zdanie (a wręcz
              zabrani zabierania głosu), to wyrażę swoją opinię, że jedyny rozsądny przebieg
              S7 to wariant 3. Argument - taka trasa powinna być elementem obwodnicy (dużej -
              małej - bez znaczenia jakiej, ale obwodnicy). Przez Bemowo to może przebiegać
              ulica dla mieszkańców dzielnicy, a nie łącznik autostradowy dla tranzytu TIRów
              na Litwę, Białoruś i do Rosji.
              • siskom_tak Re: ...przecież na tym piachu, za 30 lat... 24.02.06, 18:43
                oktob napisał:

                > Argument - taka trasa powinna być elementem obwodnicy (dużej -
                >
                > małej - bez znaczenia jakiej, ale obwodnicy). Przez Bemowo to może przebiegać
                > ulica dla mieszkańców dzielnicy, a nie łącznik autostradowy dla tranzytu
                TIRów
                > na Litwę, Białoruś i do Rosji.

                Przypominamy, że Trasa S-7 to nowa wylotówka z Warszawy na północ - na Gdańsk.
                To zupełnie inny kierunek, niż Białoruś, Litwa, a nawet Rosja (pomijając
                niewielki obwód Kaliningradzki).
                Trasa ma służyć warszawiakom, a nie tranzytowi.


                --
                TAK dla obwodnicy w Warszawie
                www.siskom.waw.pl
                • gardar Re: ...przecież na tym piachu, za 30 lat... 27.02.06, 11:53
                  Panowie, czy są jakieś liczby, ile TIR-ów (ta nazwa juz obrosła legendą) jeździ
                  po polskich drogach i jaki procent z nich nie pochodzi z Polski (może być z GPR
                  2000). Bo coś mi się wydaje, że tzw. "ruskich TIR-ów" w cąłej masie tego typu
                  cieżarówek jest bardzo niewiele.
                  Nawiasem mówiąc, ciekawi mnie skąd taki "czarny PR" tej grupy samochodów?
                  --
                  Piotr Sobczyński

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka