Dodaj do ulubionych

Otwarcie Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Cent...

05.01.06, 00:53
Dobrze chociaz, ze o klienta dbaja. W ogole Polacy nie znaja swoich praw
konsumenckich!
-------------
www.kurczeblade.pl/?cat=17
Edytor zaawansowany
  • Gość: Kamilus IP: *.pzl.swidnik.pl / 212.182.108.* 05.01.06, 09:07
    "... kupić bilet na samolot". Marketing spod znaku PKP chyba zgłupiał już do
    reszty. Kiedy wreszcie zrozumiecie, że samolot i autokar to Wasza konkurencja!
    Zarobicie na wynajmie miejsca pod kasę biletową, obwiesicie Dworzec Centralny
    reklamą taniego przewoźnika a w tym czasie stracicie o wiele więcej na rzecz
    klientów którzy wybiorą autokary czy biznesmenów którzy zamiast IC-em polecą
    samolotem, bo do kasy po bilet lotniczy kolejki nie będzie, a po kolejowy tak.
  • dziedzicznacytadelafinansjery 05.01.06, 09:15
    Jakby w tym punkcie zrobili kasę biletową, to przecież byłyby do niej takie
    same kolejki. I całą ekskluzywność diabli by wzięli.

    Poza tym ja w życiu nie kupiłem biletu na Centralnym! Jest tyle innych punktów,
    gdzie nie trzeba stać w kolejkach, wąchać tego smrodu, dotykać tego syfu
    dworcowego. Bo przecież chyba nie wszyscy, którzy stali w tych kolejkach
    kupowali pbilety na pociąg jadący w ciągu najbliższej godziny?
    --
    Kupcie se, dupki, gwizdek na parę
    i nagwizdajcie mi w zakamarek :)(J.Pietrzak)
  • Gość: pasażer IP: *.acn.waw.pl 05.01.06, 12:34
    Może by tak wreszcie zapewnić kasjerkom dostęp do rozkładu jazdy w komputerze,
    żeby wiedziały, co sprzedać, jeśli klient mówi, że chce bilet na 11.14 do
    Przemyśla i nie dopytywały się czy to bezpośredni, czy z przesiadką i gdzie, czy
    IC czy pośpieszny czy express.
  • Gość: leo IP: *.kosnet.pl / *.kosnet.pl 05.01.06, 20:04
    pełna kultura tylko przesyłki nie można znaleźć
  • Gość: Jojo IP: *.chello.pl 05.01.06, 21:02
    Zamiast ładować pieniądze w Centrum, może lepiej przeszkolić panie sprzedające w
    kasach, moje ostatnie doświadczenie przy kupowaniu biletu sa fascynujące. Pani w
    kasie nie była w stanie sprzedać biletu, bo dla niej nie istniały takie
    pociągi.Dopiero po udokumentowaniu wydrukiem z internetu, stwierdziła że
    znalazło się. Mnie chciała sprzedać bilet o 30 zł.bo nie wiedziała nic o
    promocji TLK (sama nawa Tanich Lini Kolejowych) była jej obca. Nastepnie
    obraziła się na klientów i zatrzasmnęła okienko, mówiąc że nie będzie
    obsługiwała (nie była to przerwa). W tej sprawie napisałam do rzecznika PKP w
    celu wyjaśnienia sprawy, ale delikatnie mówiąc zostałam olana, od 22 grudnia nie
    mam żadnej odpowiedzi. I co tu mówić o Centrum
  • Gość: lok IP: *.aster.pl / *.aster.pl 06.01.06, 12:27
    Śmiech na sali (Dw. Centralnego) buheheheh, jak zwykle sa równi i równiejsi, bo
    przecież w takim exluzywnym pomieszczeniu przeznaczonym jedynie dla chetnych
    kupujących bileciki IC i EC wiekszośc pasażerów którzy podórżują TLK albo
    pośpiesznymi raczej tam nie wejdą, jakaś paranoja, po co to, tworzyć taki super
    punkt obsługi w takim zasyfionym Centralnym, na szczescie instnieje on tylko na
    górze, a jak pasażerowie zejdą na perony DC to dopiero poczują co to za
    miejsce, klimatyczne, urokliwe, buheheh, wiec właściwie ich nic nie omija, no
    chyba że mądre PKP stworzy dla takich Państwa specjalne rękawy jak na
    lotnisku...
  • kapitan.kirk 06.01.06, 14:36
    Akurat TLK podlegają spółce PKP InterCity. Zaś co do owych "kilkudziesięciu
    minut" przy kasach to jakaś gruba przesada. Nigdy w najdłuższych nawet
    "szczytowych" kolejkach nie stałem dłużej niż ok. kwadransa (co oczywiście i tak
    jest za długo, nie ma co zaprzeczać). Poza tym warto pamiętać, że oprócz hali
    głównej, w pomieszczeniach dworca i wokół niego jest jeszcze kilkanaście małych
    kas ajencyjnych do których kolejki są o wiele krótsze.
    Pzdr

    --
    A poza tym, Kartagina powinna zostać zburzona!
  • reforma.rynku.cukru 06.01.06, 14:39
    Czy ktoś się orientuje, czy można tam kupić także bilet na PKS do Mielca?
  • baobabka75 17.01.06, 16:12
    Ludzie,
    centrum obsługi klienta zostało utworzone przez Intercity więc jakim cudem mają
    tam być sprzedawane bilety na autobus?!!!
    Pomyślcie trochę...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.