Ile ludnosci ma Warsz...

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Ten wątek został zamknięty i nie można dodawać postów.
Sprawdź, czy dyskusja trwa w innych wątkach.

  • IP: *.dialup.tiscalinet.it

    Na www.skyscrapers.com jest napisane ze 1 620 000. Wydaje mi sie, ze kilka lat
    temu bylo ok. 1 650 000. I cos mi sie tutaj nie zgadza. Mowi sie, ze w
    Warszawie jest boom budownictwa mieszkaniowego. Buduje sie tyle ile w
    najlepszych czasach komuny, kilkanascie, moze 20 000 mieszkan rocznie. Przez
    ostatnie 4 lata by to dalo najmniej 50-60 tys. mieszkan. W jednym mieszkaniu
    mieszka chyba ze 3-4 osoby, to by znaczylo ze przybylo mieszkan dla max. 240
    tys. ludzi! Buduje sie nowe wiezowce, a w kazdym jest chyba pare tysiecy miejsc
    pracy? Do Warszawy sciagaja ludzie z innych regionow kraju w poszukiwaniu
    zajecia. Mowi sie tez o imigracji Wietnamczykow i gosci zza wscodniej granicy.
    Czy ktos wiec wie ilu ludzi mieszka naprawde w Warszawie?
  • IP: *.warszawa.sdi.tpnet.pl

    Gość: makler 26.05.01, 22:51 zarchiwizowany
    bo oni mają starą liczbę mieszkańów, której nie
    zaktualizowali, co więcej liczba ta nie obejmuje
    imigrantów
  • 26.05.01, 23:40 zarchiwizowany
    Dane z ich strony pochodzą chyba sprzed kilku lat. W samej Wawie mieszka
    podobno ok. 1 850 000 ludzi, w całej aglomeracji ok. 2 000 000...
  • IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Gość: JacekS 27.05.01, 01:04 zarchiwizowany
    Ale to i tak nic w porownaniu z 38 milionami w Tokio
  • IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Gość: nocoment 27.05.01, 14:52 zarchiwizowany
    Gość portalu: alek napisał(a):

    > Na www.skyscrapers.com jest napisane ze 1 620 000. Wydaje mi sie, ze kilka lat
    > temu bylo ok. 1 650 000. I cos mi sie tutaj nie zgadza. Mowi sie, ze w
    > Warszawie jest boom budownictwa mieszkaniowego. Buduje sie tyle ile w
    > najlepszych czasach komuny, kilkanascie, moze 20 000 mieszkan rocznie. Przez
    > ostatnie 4 lata by to dalo najmniej 50-60 tys. mieszkan. W jednym mieszkaniu
    > mieszka chyba ze 3-4 osoby, to by znaczylo ze przybylo mieszkan dla max. 240
    > tys. ludzi! Buduje sie nowe wiezowce, a w kazdym jest chyba pare tysiecy miejsc
    >
    > pracy? Do Warszawy sciagaja ludzie z innych regionow kraju w poszukiwaniu
    > zajecia. Mowi sie tez o imigracji Wietnamczykow i gosci zza wscodniej granicy.
    > Czy ktos wiec wie ilu ludzi mieszka naprawde w Warszawie?

    Wg. oficjalnych danych Um-u jest coś ok. 1 670 000. Jeśli liczyć z "suburbiami"
    to wchodzi ok. 2,5 mln. Pozdrawiam

    NO COMMENT

  • IP: *.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Gość: bula 27.05.01, 15:29 zarchiwizowany
    Gość portalu: JacekS napisał(a):

    > Ale to i tak nic w porownaniu z 38 milionami w Tokio

    I całe szczęście tam do pracy jedzie się dwa lata.
  • IP: *.wskiz.poznan.pl

    Gość: P.B 30.05.01, 13:57 zarchiwizowany
    Gość portalu: bula napisał(a):

    > Gość portalu: JacekS napisał(a):
    >
    > > Ale to i tak nic w porownaniu z 38 milionami w Tokio
    >
    > I całe szczęście tam do pracy jedzie się dwa lata.

    >W Warszawie mieszka 1620 000 obywateli ( 2000 r.).Cała aglomeracja niecałe 2 000
    000. Spadek liczby ludności związany jest z ujemnym przyrostem naturalnym ( -5%
    rocznie) oraz z tym ,iż większość mieszkańców wyprowadza się do podawrszawskich
    gmin!!

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.