Dodaj do ulubionych

A może by tak 176 przedłużyć do metra?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.10.06, 16:15
Znacznie usprawniłoby to komunikację pomiędzy zieloną białołęką a centrum
miasta oraz innymi dzielnicami,bez tych uciążliwych przesiadek na bródnie.Ta
linia mimo że nie kursuje w szczycie jakoś tragicznie rzadko coraz częściej
jest zatłoczona,a z moich obserwacji wynika jednoznacznie fakt iż całe gro
pasażerów(ok 90%) wysiada na bazyliańskiej i przesiada się w coś do
metra/centrum,dalej jedzie garstka pasażerów.Jest to oczywiste marnotrawstwo
brygad!176 mogłoby z Marywilskiej wjeżdżać na most grota i dalej do metra
marymont(jak otworzą)a linia 152 po wycofaniu z zacisza(oczywiście z jakimś
zastępstwem jak to jest planowane) mogłaby pojechać obecną trasą 176 do pl
hallera czyli 152Białołęka dworska....Żreańfso..toruńska wysockiego trasa 176
pl hallera...Co wy na to.?Pisać do ZTM?
Edytor zaawansowany
  • sibeliuss 15.10.06, 05:35
    Odpada, w ten sposób zlikwidujesz połączenie Płudów, Choszczówki i Białołęki Dw.
    z Bródnem przez Marywilską.
    --
    świat w zupełnie starym stylu
    ---------------
    "Wszyscy i wszystko inne srodze mnie zawiodło" Johan Julius Sibeliuss.
  • Gość: Lambert IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.06, 09:30
    Można utworzyć np: 411 z Choszczówki do metra Marymont!!I są tu dwa warianty
    albo 411 jadąc z Choszczówki skręcałoby w Płochocińską i Modlińską na most
    Grota i do Marymontu.
    albo jechałoby do mostu Grota po trasie 176 zatrzymując się tylko na głównych
    przystankach i wjeżdżało na estakade w kierunku Żoliborza.Czy ktoś wie kiedy
    uruchomią pętlę autobusową na Włościańskiej przy stacji Metra Marymont?
  • sloggi 15.10.06, 11:28
    Obserwując zapełnienie 176 chyba nie ma takiej potrzeby. Można co najwyżej w
    godzinach szczytu puścić jeden przegub, ale i to chyba nie jest potrzebne. W
    Choszczówce mieszka zbyt mało ludzi, a z Białołęki Dw. i Płudów ludzie jadą 152
    do Modlińskiej i dalej 5xx.
    --
    świat w zupełnie starym stylu
    ---------------
    Bielizna to podstawa
  • Gość: Sarna Biała-Łąka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.06, 19:31
    Ale ludzi cały czas przybywa i nie wszyscy jadą samochodami.Jesteś w błędzie z
    linii 152 w obecnym kształcie i z tak tragiczną częstotliwością korzystaja w
    wiekszości przypadkowi pasażerowie albo geriatria z pobliskiergo DPSu albo
    ludzie którzy maja za daleko do 176.Gdyby puścili 402 do metra 152
    opustoszałoby do reszty.Bardzo duża wymiana pasazerów na bazyliąńskiej o czymś
    świadczy,większość zapchanegp do bazyliańskiej busu wysiada własnie na
    bazyliańskiej i wędruje przez pasy na przyst. w kierunku centrum.A 176 dalej
    wiezie tylko tych co jadą na pragę.Zdecydowana większośc jedzie do centrum
  • Gość: Choszczówkowianin IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 16.10.06, 00:28
    Sloggi, dawno się tak nie wkurzyłam. Czy ty w ogóle bywasz w tym autobusie?!
    Nie, skąd, nie jest zapełniony. Tłok bywa o najdziwniejszych godzinach, także w
    weekendy. Na Choszczówce mieszka tyle ludzi, że w godzinach szczytu zapełniają
    cały, powtarzam: CAŁY autobus na pierwszych dwóch przystankach. A gdyby 176
    jechał do centrum, to korzystałoby jeszcze więcej osób, na przykład te, które
    dostosowują swój plan dnia do kursowania kolejki (raz na godzinę do Gdańskiego)
    albo chciałyby oszczędzić na benzynie i parkomacie. Domy wyrastają na każdym
    rogu. A 152 to autobus-widmo. Więc nie chrzań. Tak cię mierzi myśl o tym, że
    dałoby się z Choszczówki gdzieś dojechać, czy jak? Nie wiesz, ile czasu traci
    się na te cholerne przesiadki? Jak miło jest czekać pół godziny na 176 w
    lodowaty wieczór, bo poprzednie właśnie spierdzieliło sprzed nosa? Nawet na
    forum nie możemy sobie pomarzyć??!
  • sibeliuss 16.10.06, 20:13
    Jestem (jak w każdy dzień powszedni) po podróży 176 na odcinku Hallera -
    Bazyliańska, tradycyjnie od Ronda Starzyńskiego autobus był pełny, ale był to
    wóz krótki. Gdyby jechał przegub, byłoby luźno. Wyprowadzając się do Choszczówki
    należy brać pod uwagę, że dojazd tam może pozostać constans.
    --
    świat w zupełnie starym stylu
    ---------------
    "Wszyscy i wszystko inne srodze mnie zawiodło" Johan Julius Sibeliuss.
  • Gość: tentent IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.10.06, 21:36
    takim sposobem to miasto by sie nie rozrastało jeśli zakładamy że komunikacja
    się nigdy nie zmieni.Komunikacja ma być dla ludzi.Jeśli jest takie
    zapotrzebowanie należy je zaspokoić.Uruchomienie nawet szczytowej pośpiesznej
    linii autobusowej tylko uatrakcyjni ten rejon i zwiększy ilość inwestycji w
    okolicy.
  • sibeliuss 16.10.06, 23:19
    Nie powinno być linii typu 125, które pokrywają się z tramwajami.
    Skierowanie 176 do metra spowoduje, że na odcinku Budowlana-Rondo Radosława
    linia ta będzie jechała razem z liniami 1 i 2.
    --
    świat w zupełnie starym stylu
    ---------------
    "Wszyscy i wszystko inne srodze mnie zawiodło" Johan Julius Sibeliuss.
  • Gość: tentent IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.10.06, 22:09
    Jasne,nie powinno się dublować linii tramwajowych liniami zwykłymi
    autobusowymi.Więc 176 zostaje tam gdzie jest,ewentualnie po wybudowaniu mostu
    Krasińskiego mogłoby dowozić do metra pl wilsona, ale to śpiewka przyszłości.
    Na dzień dzisiejszy po otwarciu metra Marymont/Słodowiec należałoby uruchomić
    nową linię szczytową przyśpieszoną kursującą po trasie linii 176 i przez most
    Grota-Roweckiego do metra.Rozładowała by tłok i umożliwiła bezpośredni dojazd
    do metra dla sporej częsci środkowej Białołęki.
  • Gość: Choszczówkowianin IP: *.gprsbal.plusgsm.pl 17.10.06, 22:40
    O, to to. Dobrze gada:), aż się rozmarzyłam... Ktoś na Choszczówce zbiera w tej
    chwili podpisy w tej sprawie - czy ta osoba bywa może na tym forum? Popieram
    gorąco, chociaż nie mogę powiedzieć, żebym była pełna wiary, niestety.
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 15.10.06, 10:40
    Ciekawe po kiego grzyba. Jak sie chce do metra mozna sie przesiasc na ul
    Starzynskiego w tramwaj.
  • Gość: Lambert IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.06, 11:02
    masz racje Rychu ale tylko połowicznie.Z Białołęki najszybciej i najbliżej
    będzie na Marymont.176 na odcinku Odrowąża Starzyńskiego-Pl Hallera nadkłada
    drogi.Po prostu to sie ludziom nie opłaca i przesiadaja sie na pierwszym
    przystanku za mostem grota w busy jadace do metra.Więc najlepiej by było
    uruchomić jakąś przyspieszoną szczytówkę po trasie 176 i odbijajaca na TT bezpo
    średnio do stacji metra. Niedługo mieszkańcy Białołęki wschodniej
    (Głębocka,Ostródzka i okolica) dostaną takie właśnie 407 do metra.Okolice
    Marywilskiej,Białołęka Dworska i Choszczówka też się rozrastają.Już teraz w 176
    panuje ścisk a w szczycie jezdzi co 14 minut!!
  • sloggi 15.10.06, 11:29
    Czy uważasz, że z każdego zakątka Warszawy powinien być bezpośredni dojazd do metra?
    --
    świat w zupełnie starym stylu
    ---------------
    Bielizna to podstawa
  • Gość: Lambert IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.06, 13:32
    Nie z każdego.Ale z głównych ciągów komunikacyjnych w danych dzielnicach
    owszem.Przecież Bałołęka to peryferia ale dzielnica Warszwy.Ludzie tu
    mieszkający dojeżdzają do pracy/szkoły w Śródmieściu a także w inne rejony
    miasta i nie potrzeba tu nic więcej tylko dowozówkę do metra,która ułatwi
    dotarcie prawie w każdą dzielnicę.Np paradoksalnie dojazd z podwarszawskich
    Ząbek jest łatwiejszy do metra niż z Białołęki Dworskiej.A z tego co się
    orientuję idea linii przyśpieszonych była taka żeby szybko i sprawnie dowoziły
    z odległych Warszawskich dzielnic do najbliższych dogodnych miejsc
    przesiadkowych(im bardziej sięga metro na północ tym atrakcyjnieszą lokalizacją
    stają się przesiadki potoków pasażerskich z całej Białołęki).Nie tylko z
    Tarchomina,Nowodworów,czy z Grodziska,Maniek-Wojd.
  • sibeliuss 15.10.06, 15:44
    Z Ząbek szybko się jedzie do Centrum pociągiem, z Choszczówki, Białołęki Dw. i
    Płudów też. Tylko pokaż mi, kto z tamtych rejonów korzysta z pociągu. A przecież
    jedzie on na Gdański gdzie jest metro.
    --
    świat w zupełnie starym stylu
    ---------------
    "Wszyscy i wszystko inne srodze mnie zawiodło" Johan Julius Sibeliuss.
  • Gość: mp4568 IP: *.crowley.pl 31.10.06, 09:18
    Może zaczną jeździć pociągiem. Z Choszczówki do Gdańskiego jedzie 26 minut.
    Chyba to atrakcyjny czas, a przy wspólnym bilecie, o którym pisze GW...
    miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34864,3712051.html
    A swoją drogą - może wybory powinny być co rok, bo nic tak nie przyspiesza
    inwestycji...
  • Gość: dedal IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.10.06, 19:09
    Wątpię żeby to się udało.Pociągi mają złą sławę i ludzie nie są przyzwyczajeni
    poruszać się nimi po mieście.Lepszy byłby przedwyborczy autobus do metra.Ale z
    tego co wiem to ktoś zbiera podpisy w okolicy z prośbą o takowy.
  • Gość: Rychu IP: *.spray.net.pl 15.10.06, 13:27
    Z Brodna sa dobrze przesiadki do metra - 2 linie przyspieszone, tramwaje.
    Starczy spokojnie
  • Gość: mili28 IP: *.idn.org.pl 15.10.06, 12:53
    jestem za mogliby puscuic do bankowego potem jakos by zawracal i np na
    odpoczynek na plac haleera
  • Gość: Sarna Biała-Łąka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.10.06, 19:24
    Aż do bankowego to nie potrzeba ale do metra na marymoncie byłoby w sam raz.Ale
    rzeczywiście to nie moze być 176 tylko jakieś 4xx gdyż potrzebny jest dojazd na
    brodno,do cm bródnowskego i do żaby,dalszy odcinek jest zbedny,chyba żeby
    przedłużyć dw gdańskim do metra na dw.gdańskim?
  • sibeliuss 15.10.06, 21:34
    Gość portalu: Sarna Biała-Łąka napisał(a):

    chyba żeby
    > przedłużyć dw gdańskim do metra na dw.gdańskim?

    Szybciej jest z przesiadką do tramwaju.
    --
    świat w zupełnie starym stylu
    ---------------
    "Wszyscy i wszystko inne srodze mnie zawiodło" Johan Julius Sibeliuss.
  • Gość: karol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.10.06, 09:13
    Najszybciej bedzie jednak mostem grota do Marymontu.
  • Gość: elle IP: *.chello.pl 30.10.06, 22:08
    a tak w zasadzie to gdzie to 176 jeździ?
  • Gość: dedal IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.10.06, 19:12
    jeździ na Białołękę i jest jedyną sensowną linią dla całej środkowej wciąż
    rozrastającej się Białołęki.Jedyną jego wadą jest brak dojazdu do metra na
    Żoliborzu,no i częstotliwość w dzień świąteczny ale to z bólem się da
    przeżyć.Najgorsze jest to wieczne przesiadanie się żeby dojechać gdziekolwiek
    dalej niż na Bródno i Pragę..

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka