Dodaj do ulubionych

Kredyt Spoleczny (Narodowy) w zyciu spolecznym(Nar

IP: *.dial.tor1.sprint-canada.net 01.04.03, 09:37
Autor: jasiek z toronto
Data: 21-03-03 17:28


Zawsze stawiam lampe na srodku pokoju, aby kazdy mogl widziec
twarz kazdego, a nie jego cien...

Czym jest Kredyt Spoleczny (Narodowy)?

Kredyt Spoleczny jest niczym innym jak forma zobowiazania
jednego czlowieka wobec drugiego czlowieka do wykonania
materialnego dziela. A wiec Kredyt to zaufanie Urzednika Narodowego
reprezentujacego publiczne dobra materialne z jednej
strony i drugiego czlowieka (jako podmiotu gospodarczego), ktory
zobowiazuje sie do wykonania okreslonych (w/g potrzeb publicznych) prac
inwestycyjnych (konstrukcyjnych, produkcyjnych, uslugowych, wydobywczych itp)
na potrzeby spoleczne.
A wiec Kredyt Spoleczny nie jest kredytem finansowym, a
Urzednik Narodowy nie pozycza zadnej gotowki, a jedynie udziela
zaufania spolecznego fizycznemu czlowiekowi reprezentujacemu firme budowlana,
przedsiebiorstwo, fabryke, hute itp

Czyli zobowiazanie dwoch ludzi mozna okreslic jako umowe miedzy
Urzednikiem Narodowym a przedsiebiorca majacym wykonac okreslona prace, gdzie
Urzednika zobowiazaniem jest wyemitowac pokwitowanie za wykonana prace
(dzielo) przez przedsiebiorce.

Jak to wyglada w praktyce? (w zyciu spolecznym)

Duzo rzeczy jest potrzebnych obecnie do zbudowania, wyprodukowania czy
wydobycia, ale moze posluze sie jednym przykladem, ktory wierze ze da obraz
funcjonowania Kredytu Spolecznego (Narodowego) w zyciu spolecznym
(publicznym).

Potrzebny jest szybki transport (pasazerski i towarowy) kolejowy z zachodu na
wschod - a ze jest to dosc powazna inwestycja jak i rowniez czasochlonna,
wiec mozna ja podzielic na etapy (procesy) jej wykonania.

Projekt wykonal projektant (lub Biuro Projektowo-Achitektoniczne) i na
podstawie tego projektu okreslono w przybilzeniu wartosc kwotowa (cene)
inwestycji po jej wykonaniu.
A wiec Urzednik Narodowy ustalil w drodze przetargu, ze np: Mostostal
podejmie sie wykonania takiej inwestycji jako glowny wykonawca robot
zlecajacy czesc robot podwykonawcom.
A wiec Mostostal jako podmiot gospodarczy (moze byc to rowniez inne prywatne
przedsiebiorstwo) z glownym dyrektorem na czele z ktorym Urzednik Narodowy
podpisuje umowe (zobowiazanie) i udziela tym samym spolecznego zaufania w
formie linii kredytowej (credit line).

Inwestycja ta zostala okreslona kwota 10 miliardow zlotych i zostanie
wykonana w ciagu 4 lat i taka umowa zostala zawarta miedzy Urzednikiem
Narodowym a glownym dyrektorem Mostostalu.

Mostostal, jako glowny wykonawca posiadajacy linie kredytowa na 10 miliardow
zlotych (w/g kosztorysu) organizuje we wlasnym zakresie odpowiednio dobranych
podwykonawcow by w okreslonym terminie rozpoczac front robot przygotowawczych
pod linie szybkiej kolei pasazersko-transportowej.
Ludzie i maszyny ruszaja z przygotowaniem terenu. Mijaja 2 tygodnie, a wiec
przez 10 dni ludzie i maszyny cos wykonaly, a wiec z racji iz jest to dosc
duza inwestycja, Urzednik Narodowy jedzie na miejsce prac, robi zdjecia i
wypisuje fizyczne pokwitowanie w formie gotowki (lub czeku, czy przelewu
bankowego) na sume 1/20 czesci linii kredytowej, by firma Mostostal mogla
wyplacic swoim ludziom i podwykonawcom fizyczne pieniadze za fizycznie
wykonana prace (czesc inwestycji), aby ludzie mieli za co zyc i kupic
potrzebne dla siebie rzeczy.

W miare posuwania sie prac (etapow) za kazdym razem Urzednik Narodowy kwituje
w formie gotowki, przelewu czy czeku WYKONANA prace przez firme Mostostal i
praca wykonana jest fizycznym pokryciem w emitowanej gotowce wchodzacej w
cyrkulacje spoleczna.

Inwestycja zostala fizycznie wybudowana i 10 miliardow zlotych zostalo
fizycznie wydrukowanych (wyemitowanych) na tej wlasnie podstawie.
Nowoczesna linia kolejowa zostala oddana do uzytku publicznego (spolecznego)
i Polskie Koleje Panstwowe (beda one wlasnoscia Narodowa) zostaly obciazone
na sume 10 miliardow zlotych.

Pewnie ktos zapyta: skoro PKP jest wlasnoscia Narodowa, to po co obciazac
mamy samych siebie taka suma?

Polskie Koleje Panstwowe (Narodowe) sa przewoznikiem i swiadcza uslugi za
ktore placi kazdy obywatel korzystajacy z nich jak i rowniez korzystac beda
inni spoza granic Polski, a 10 miliardow zlotych PKP jako uslugodawca jest
zobowiazany zwrocic do Skarbu Narodowego
w okreslonym czasie wspoltworzac tym samym spoleczny kredyt.

Jak zwroci i w jakim czasie PKP swoj dlug publiczny?
PKP - rocznie przewoza np: 200.000 ludzi i 100 milionow ton towaru z zachodu
na wschod Polski. Cena biletu bedzie np: 20 zlotych za kazdego pasazera i 30
zlotych za kazda tone towaru, co daje rocznie 4 miliony zlotych rocznie
(brutto) za bilety i i 3 miliardy zlotych za towar (brutto). Po odliczeniu
kosztow wlasnych przez obsluge PKP daje sume zysku netto 2 miliardy rocznie,
a wiec PKP moze oddac 1 miliard rocznie na splate swego zobowiazania
kredytowego i 1 miliard przeznaczyc mozna na Narodowa Dywidende wyplacana w
formie podzialu zysku Narodowego dla kazdego obywatela na terenie Polski.

Tak wiec Kredyt Spoleczny (Narodowy) jest de facto wyzwolicielem czlowieka
spod panowania finansowego i co jest dla czlowieka mozliwe do wykonania musi
stac sie mozliwe do sfinansowania - pokiwitowania za jego prace tworcza w
formie gotowki.

Takim oto wlasnie narzedziem jest Program Kredytu Spolecznego (Narodowego)
uwalniajacym czlowieka spod kontroli (obecnej) finansowych lichwiarskich
kredytow.

==============
jasiek z toronto

P.S. Jesli nie wyjasnilem dosc jasno funkcjonowania Kredytu Spolecznego
(Narodowego), to prosze o pytania lub podac jakis przyklad.
Na stronie: www.ojczyzna.pl (Fora dyskusyjne LPR-u) wyjasniam rowniez
cala cyrkulacje pieniadza w systemie spolecznym

Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka