Dodaj do ulubionych

czy jest ktoś z Wyszkowa lub okolic

IP: *.* 18.07.02, 10:26
Pozdrawiam WyszkówOdezwijcie się
Edytor zaawansowany
  • Gość edziecko: Miśk@ IP: *.* 20.07.02, 21:29
    Okolice tej strony Mazowieckiego sa chyba wyludnione ;)Ja jestem z Zielonki i też nie ma nikogo :(Nie widziałam na forum zadnej dziewczyny z "trasy pociągu" Wilenska-Tluszcz-Wyszkow :(A w Wyszkowie sie urodzilam :)i mieszkala tam moja kolezanka z ogolniaka :)Pozdrawiam :hello:
  • Gość edziecko: kaś IP: *.* 25.07.02, 11:15
    Ciesze się że chocaiż Ty sie odezwałaś bo już zaczęłam sie zastanawiać czy ludzie u nas nie maja internetu czy co?To jak wspominwsz Wyszków?
  • Gość edziecko: Miśk@ IP: *.* 25.07.02, 20:06
    fajnie wspominam codzienne jeżdżenie na plażę koło mostu :) jak byłam małolatką ;)szkoda,że nie ma Nas więcej z tych okolic :( od lutego nie potkałam żadnej dziewczyny :(A w Kamionnej,Ostrówku i Łochowie mam rodzinkę :)
  • Gość edziecko: kaś IP: *.* 26.07.02, 18:04
    To prawda że nikt się nie odzywa -aż dziwne, no ale cóż, Ja w Wyszkowie sie urodziłam, wychowałam , Studiowałam w Kielcach i znowu wróciłam do Wyszkowa mieszkam i pracuję, bo pomimo tego,żeróznie się mówi o tym miescie ja go kocham.Mam córeczkę i spodziewam się następnej pociechy a jak Ty stoisz z dziećmi!?
  • Gość edziecko: Brenda IP: *.* 29.07.02, 15:27
    Hej,Wyszków to moje rodzinne miasto - tam się urodziałm, chodziłam do szkół (podst. i ogólniak) a po maturze studiowałam i mieszkałam w Warszawie. W Wyszkowie mam rodziców, brata i większość rodziny (męża też mam z Wyszkowa :))Jeśli chcesz pisz na priva:hello: Brenda
  • Gość edziecko: Brenda IP: *.* 29.07.02, 15:29
    Hej,Wyszków to moje rodzinne miasto. Tam się urodziłam i szkoliłam a po maturze zamieszkałam w Warszawie. Często przyjeżdżam do rodziców, brata i znajomych. Mój mąż też jest z Wyszkowa.Jeśli chcesz pisz na priva - może się znamy (w końcu to małe miasto) :):hello: Brenda
  • Gość edziecko: asia_t IP: *.* 02.08.02, 12:15