Dodaj do ulubionych

sposób na tłok w tramwajach i autobusach

IP: *.lublin.enterpol.pl 01.01.07, 08:09
myślę, że jest dobry sposób, żeby rozładować tłok w tramwajach. Trzeba
wymontować z nich siedzenia ( zostawić może ze 2-3 dla inwalidów) i niech
wszyscy jadą na stojąco. W ten sposób zmieści się więcej pasażerów.
Edytor zaawansowany
  • horpyna4 01.01.07, 08:25
    Jaaasne... niech ludzi przewozi się jak bydło. Zresztą dawniej w tramwajach było
    znacznie więcej miejsc siedzących, z jednej strony podwójne, a z drugiej
    pojedyncze. Mało kto już pamięta te wagony.
  • robert_zoliborz 01.01.07, 12:58
    w tramwajach jeszcze nie jest zle z miejscami do stania, nawet jest super.
    Natomiast problemem sa atobusy które maja stanowczo za duzo siedzen. W
    niektórych modelach autobusów choc nie mam checi i tak sobie musz klapnąc,
    ponieważ nie ma jak swobodnie postac. Człowiek obija się o siedzenia i cały
    czas płaszy sie i wygina zeby przepuścic inne osoby w zbyt wąskim przejsciu. W
    transporcie miejskim z regóły spedzamy krótki okres czasu i wymiana pasazerów
    jest duża. Nie ma potrzeby umieszczania tylu siedzeń, które utrudniaja
    przemiesczanie się pasazerów i zajmuja miejsca dla paru osób stojących.
  • horpyna4 01.01.07, 17:57
    I znów problem niezrozumienia innych. Człowiek młody, zdrowy nie zdaje sobie
    sprawy, jaką mordęgą dla osoby starszej i niezupełnie sprawnej jest podróż na
    stojąco, zwłaszcza przy dużej ilości zakrętów i częstym hamowaniu. A co do czasu
    podróży, to w Warszawie zdarza się, że trwa ona ponad godzinę. Tylko metro
    nadaje się do podróżowania na stojąco, bo jazda jest w miarę płynna i krótka.
    Znam przypadki codziennego dojeżdżania do pracy z Bródna na Służewiec, czy
    zdajecie sobie sprawę, ile to trwa? A nie trzeba być wcale osobą starszą. Młode
    kobiety w niezbyt zaawansowanej ciąży potrafią zemdleć, jak długo stoją. A
    miejsca nikt nie ustąpi, jak brzuch mały, "bo przecież młoda". Zresztą o tych z
    dużym brzuchem niektórzy mawiają "w ciąży, czyli młoda, to może postać".
    Zmniejszanie ilości miejsc siedzących nie ma sensu. Trzeba wreszcie budować w
    przyzwoitym tempie metro, bo dopiero przyzwoita sieć (a nie jedna linia) metra
    może zapewnić sprawne przemieszczanie się bez korków. Poza tym w Warszawie jest
    sporo linii kolejowych mało wykorzystanych, a są i zupełnie nie wykorzystywane.
    Dlaczego pociągi jadące przez Dw. Gdański skręcają w stronę Dw. Zachodniego do
    stacji W-wa Wola, a nie jadą przez Jelonki w stronę Gołąbek? Przy Strąkowej była
    nawet kiedyś wybudowana stacja kolejowa, czy nie przyspieszyłoby to dojazdu w
    tamte rejony? No tak, to nie Włoszczowa...
  • robert_zoliborz 02.01.07, 13:20
    Ja nie pisałem o całkowitym skasowaniu siedzen a o ich zmniejszeniu. Jesli
    zmniejszył by liczbe w autobusach o polowe, to napewno znalazło by sie miesjsce
    dla wszystkich naprawde potrzebujących.
  • petrolot44 02.01.07, 00:29
    Z założenia takie autobusy jak Solaris Urbino 15 służą głównie do siedzenia,
    czyli ich częstotliwość powinna być dostosowana do tego, by ludzie mogli się
    swobodnie w autobusie przemiszczać od wejścia do miejsca siedzącego. Tak to
    zaczynało funkcjonować, gdy liczba siedzień zaczęła w autobusach wzrastać.
    Przykładowo w niektórych krakowskich tramwajach typu 105N jest układ siedzeń
    2+1, ale u nas by się on wogóle nie sprawdził. Zresztą wystarczy popatrzeć na
    ruch w Al. Jerozolimskich.
  • Gość: pawwas IP: *.spray.net.pl 01.01.07, 20:04
    Gość portalu: aron napisał(a):

    > myślę, że jest dobry sposób, żeby rozładować tłok w tramwajach. Trzeba
    > wymontować z nich siedzenia ( zostawić może ze 2-3 dla inwalidów) i niech
    > wszyscy jadą na stojąco. W ten sposób zmieści się więcej pasażerów.

    Tia, Wagony bydlece juz były. Tak na powaznie to pomocne by było rozłozenie
    godzin pracy szczegonie, poczatkowej w czasie, tak zeby praca zaczynala sie od
    np: 7:30 do 10. a nie wszyscy na 8 rano. To jest bezesnu, ze wszyscy musza ,
    dojechac na 1 godz, no moze 70 % pracujacych. a do tego zasadniczo w miare jedno
    miejsce, bo firmy musza miec siedziby w centrum - duze biurowce a np: na teakiej
    pradze prawie ich nie ma.

  • mili28 02.01.07, 11:14
    aron tys na glowe upadł czy ci sie coś poprzestawiało w tej twojej główce. wiesz
    ja nie miałabym zamiaru stać, bo akurat ty chcesz miec luz w tramwaju i ma być
    bez siedzień. jakbyś ruszył tyłek na spacer to może by ci się polepszyło....
    --
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
    e-mail mili28@o2.pl gg 6907925
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
  • Gość: ppp IP: *.centertel.pl 02.01.07, 21:32
    OOOoooczywiście . Polecam lorki . TW ma ich trochę , w lecie spoko , a w zimie
    można postawić na środku koksownik.
  • metron1 03.01.07, 00:42
    Niedawno Aron zaproponował identyczne rozwiązanie czyli likwidacja miejsc do
    siedzenia tyle że w pociągach. Myślałem że po głosach krytykujących ten
    idiotyczny pomysł dał sobie spokój,ale nie.
    Teraz w jego główce zaświtała kolejna rewolucja,likwidacja siedzeń w tramwajach.
    Ciekawe na jakie rewolucyjne pomysły jeszcze wpadnie???
  • Gość: MZ IP: 217.168.193.* 03.01.07, 07:41
    Nie ma sie co przejmowac Aronem.
  • czasowstrzymywacz1 03.01.07, 10:37
    Likwidowanie, jest ostatnio bardzo popularne. Może wujkiem Arona jest Kononowicz??
    Myślę, że wogóle powinno się zlikwidować tramwaje, sprzedać szyny na złom
    i wrzucić tę kasę w wielki dół, czyli metro ;-))))))))


    --
    Masz jakiś problem? Jakiś post Ci się nie podoba?
    Napisz na ojciec-derektor@o2.pl
    Wierni zrzeszeni we fundacji, na pewną rozpaczo Twojo skargie :-)
  • petrolot44 04.01.07, 09:51
    Może niech sobie kupi własny pojazd i jeździ w nim. Na stojąco oczywiście.
  • geograf 04.01.07, 11:28
    Widze, że dotarłes i na to forum, trollu - miłośniku busów:/

    --
    Dorobkiewicz małomiasteczkowy. Przez takich jak ja Warszawa pogrążona jest w
    prostocie i korkach. © Michał z Forum Żoliborza i Bielan
  • Gość: pykaczu IP: *.internetdsl.tpnet.pl 04.01.07, 16:44
    Proponuje zeby wszyscy przyjezdni wrocili do siebie. Wtedy znikna korki i tlok w
    komunikacji miejsko-wiejskiej.

    Przyklad takiego rozwiazania mozna bylo zaobserwowac w piatek przed ostatnimi
    swietami.
  • petrolot44 05.01.07, 00:46
    Ech... Nawet w E-5 był miejsca siedzące, a normalnie kończą się na gocławskiej
    pętli.
  • geograf 06.01.07, 12:34
    A ilu jest tych prawdziwych, rodowitych warszawiaków, którzy mają warszawskie korzenie sprzed II WŚ?
    I kto by pracował w tym mieście, gdyby wszyscy "przyjezdni" wyjechali?:>


    --
    Dorobkiewicz małomiasteczkowy. Przez takich jak ja Warszawa pogrążona jest w prostocie i korkach. © Michał z Forum Żoliborza i Bielan
  • aron2004 07.01.07, 11:14
    ale przecież nie ma obowiązku mieszkania w Warszawie. Komu się nie podoba
    podróż tramwajem na stojąco, może się wyprowadzić na wieś.
  • blinski 07.01.07, 12:56
    a komu się nie podobają siedzenia w autobusach i tramwajach, może sobie założyć prywatną firmę przewozową i kupić tabor bez siedzisk. ciekawe jak by się miały przychody z takiego 'interesu'.

  • robert_zoliborz 07.01.07, 17:24
    rozwiązane twojego problemu juz istnieje. jesli ktos lubi sobie posiedziedziec
    czy ma taka ochote moze sobie zamówic taxówke.
  • blinski 08.01.07, 11:01
    nie wiem, czy to bezczelność czy glupota. idź i powiedz ludziom starym (którzy stanowią chyba co najmniej połowę pasażerów komunikacji miejskiej czy rencistom, że mogą sobie zamówić taksówkę jak coś ich boli.
  • robert_zoliborz 08.01.07, 15:09
    Siedzenia własnie sa dla ludzi starszych nie dla większosci uzytkowników. Ja
    wolałbym wiecej miejscz do stania. Mniejsza liczba siedzen w autobusach
    wystarczyła by dla osób potrzebujących bo az tylu ich nie ma a zwikszyła by sie
    pojemnosc pojazdu i wygoda kozystania z niego.
  • blinski 08.01.07, 23:33
    wydaje mi się, że rozpijasz skorupkę ze złej strony - chcesz rozwiązania, które utwierdzi patologię i prowizorkę. trzeba doprowadzać do tego, żeby właśnie w autobusach nikt nie musiał stać - żeby rozkłady były na tyle dobrze ułożóne, tabor na tyle liczny i dobrze dobrany do linii i pory dnia. a co to za pomysł, żeby wymontowywać siedzenia? pomysł opierający się na tej samej logice, jak kiedyś usłyszałem o remontach dróg - że lepiej ich nie remontować, bo kierowcy będą za szybko jeździć i będzie więcej wypadków. po prostu absurd.
  • Gość: MZ IP: 217.168.193.* 08.01.07, 08:36
    Wyprowadz sie.
  • geograf 09.01.07, 12:44
    Zmuś mnie.

    --
    Dorobkiewicz małomiasteczkowy. Przez takich jak ja Warszawa pogrążona jest w prostocie i korkach. © Michał z Forum Żoliborza i Bielan
  • Gość: Wanda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.01.07, 12:49
    Skargi odnośnie tłoku w tramwajach i w autobusach kierować
    należy do Dyrektora BDiK : BIP.WARSZAWA.pl/informacja.asp?mn_id=169
    oraz na adres: Drogownictwo @ Warszawa.UM.gov.pl
  • Gość: MZ IP: 217.168.193.* 08.01.07, 14:53
    Trzesie tylkiem, bo moze w kazdej chwili zleciec ze stolka. ZTM tu rzadzi.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka