Dodaj do ulubionych

326 premianować na 306 lub 308.

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.02.07, 22:28
Po reformie linia 326 może wprowadzać w błąd pasażerów, że ma jakiś zwiazek z
linią 326, a to oczywista pomyłka bo 126 jezdzi z Tarchomina przez Modlińską
do Marek a 326 z Nowodworów przez Marywilską na Zacisze, Targówek a nawet pl
Hallera!!!Należałoby mienić jej numer na niższy. Albo na 306 bo to pierwszy
wolny nie licząc 302 które niedawno jezdziło Modlińską, albo 308 które kilka
lat temu jezdziło właśnie z Pl Hallera na Targówek. Mam nadzieję że ZTM w
porę zauważy że numer 326 jest zły i przy okazji zmiany trasy (bez
dodatkowych kosztów)zmieni go na 306 lub 308.Ewentualnie są jeszcze wolne
przecież wolne 309, 311
Edytor zaawansowany
  • Gość: 151 IP: *.aster.pl 17.02.07, 21:25
    Co za różnica czy linia łącząca Nowodwory z Placem Hallera będzie miała numer:
    326 - kojarzący się z linią 126 ( CH Marki - Tarchomin )
    302 - kojarzący się z linią 102 ( Olszynka - Dw. Centralny )
    306 - kojarzący się z linią 106 ( Pl. Piłsudskiego - Nowe Bemowo )
    308 - kojarzący się z linią 108 ( Metro Wilanowska - Pl. Trzech Krzyży )
    309 - kojarzący się z linią 109 ( Dw. Centralny - Stare Bemowo )
    311 - kojarzący się z linią 111 ( Gocław - Esperanto )
    Z linią 126 istnieje pewien wspólny odcinek. Natomiast linie 102,106,108,109 i
    111 mają zupełnie inne trasy. Jedyne linie kwalifikujące się do zmiany numeru
    to 303 ( na 311 lub 395 ), 404 ( na 486 ) i 410 ( na 490 ). Trasy tych linii
    nie pokrywają się w całości z trasami linii zasilanych, lecz są pewne cechy
    wspólne. Linia 303 jest połowicznie zasileniem 195 i połowiczne 111, 404 jest w
    niemal 95% zasileniem 186, a 410 od przystanku BEMOWO-RATUSZ ma niemal taką
    samą trasę co 190.
  • Gość: devil IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.07, 02:11
    102,106,108,109 i 111
    tylko że 326 nie ma styczności z żadną z tych linii a z 126 ma i łatwo o
    pomyłkę przez lata linie te rozjeżdżały się trasami.Ewolucja robi swoje dlatego
    jestem przeciwnikiem nadawania liniom numerów kojarzących się z innymi. Linie
    nie powinny mieć zbliżonych numerów, a jeżeli już to przez przypadek lub gdy
    dublują się w 100%.Powinno się nadawać liniom kolejne numery,gdyż era tzw.
    rodzin linii już minęła nie zdała ona egzaminu!

    Jedyne linie kwalifikujące się do zmiany numeru to 303 ( na 311 lub 395 ), 404
    ( na 486 ) i 410 ( na 490 ).
    No właśnie nie! 303 ma optymalny numerem (bo ani 311 ani 395 nie wpełni zasila
    111 czy 195) a kiedyś linie 3xx i 4xx były w 100% zasileniami linii 1xx. 404
    też ma dobry numerek. Linie które należy przenumerować to te wysokie 356, 345,
    326 i 319 a z 4xx tylko jesna się ostała 436.
  • Gość: 151 IP: *.aster.pl 18.02.07, 08:35
    Czemu 436? Jest to linia która łączy podobne dzielnice co 136. Jej trasa
    pokrywa się na odcinkach: Sasanki - Marynarska - Rzymowskiego - Dolina
    Służewiecka. Linia 436 powinna nadal nosić ten numer. Poza tym jak się okaże,
    że linia 102 będzie potrzebowała zasilenia to numer 402 będzie zajęty.
    Obecnie nawet linie 1xx i 5xx o wspólnych końcówkach mają w niektórych
    przypadkach wspólne odcinki tras:
    - 106 i 506 od FORTU WOLA do OS. GÓRCZEWSKA ( ponieważ 506 pochodzi od
    przekształconej linii 406 - zasilenia 106 )
    - 117 i 517 od CENTRUM do RONDA WASZYNGTONA ( przypadkowo, ale zawsze )
    - 119 i 519 od DW. CENTRALNEGO do DOLNEJ ( przypadkowo, ale zawsze )
    - 125 i 525 od PŁOWIECKIEJ do MIĘDZYLESIA ( końcówka ..25 kojarzy się z
    Międzylesiem )
    Dlatego końcówki są dla ludzi bardzo istotne. Linie kursujące dotąd Królewską
    miały końcówki z "szóstką" - 106,160 i 460, jeżdżące Piękną z "dziewiątką" 159,
    179, 359 i 509, jeżdzące Krasińskiego z "dwójką" 121, 122, 132 i 520, linie
    jeżdżące Al. Jana Pawła II z "zerem" - 500 i 510.
  • Gość: devil IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.02.07, 12:11
    > Czemu 436? Jest to linia która łączy podobne dzielnice co 136. Jej trasa
    > pokrywa się na odcinkach: Sasanki - Marynarska - Rzymowskiego - Dolina
    > Służewiecka. Linia 436 powinna nadal nosić ten numer.
    136 i 436 mają zupełnie inne trasy na ursynowie inne na Służewcu, dopiero od
    Marynarskiej i na Zwirki jadą tak samo, ale dalej znów się rozdzielają 136 na
    Ochotę a 436 na Młynów. I ktoś chcący dojechać do CH Blue City mógłby się
    pomylic wsiadając w 436, ponieważ pomyślałby że to wzmocnienie 136 w dojezdzie
    do oblężonego CH.

    Poza tym jak się okaże,
    > że linia 102 będzie potrzebowała zasilenia to numer 402 będzie zajęty.
    to dostanie numer pierwszy wolny np 411!Tak jak wzmocnienie 186 nosi numer
    404,bo to był pierwszy wolny numer.Ewolucja linii i tak jest nie przewidywalna
    i nie ma sensu nadawać im kojarzących sie numerów.Np jak dałbyś linii 102
    wzmocnienie w postaci 402, a za kilka lat trzeba byłoby ucałodziennić? numer
    502 jest dla starej miłosny..To nie przetrwa czego dowodzi historia.Dlatego
    lepiej nadawać kolejne numery, ewentualnie z podobną końcówką.np dla lini 101
    mogłaby być linia 311(bo 301 jest zajęta) i tyle.

    > - 106 i 506 od FORTU WOLA do OS. GÓRCZEWSKA ( ponieważ 506 pochodzi od
    > przekształconej linii 406 - zasilenia 106 )
    > - 117 i 517 od CENTRUM do RONDA WASZYNGTONA ( przypadkowo, ale zawsze )
    > - 119 i 519 od DW. CENTRALNEGO do DOLNEJ ( przypadkowo, ale zawsze )
    > - 125 i 525 od PŁOWIECKIEJ do MIĘDZYLESIA ( końcówka ..25 kojarzy się z
    > Międzylesiem )
    > Dlatego końcówki są dla ludzi bardzo istotne. Linie kursujące dotąd Królewską
    > miały końcówki z "szóstką" - 106,160 i 460, jeżdżące Piękną z "dziewiątką"
    159,
    >
    > 179, 359 i 509, jeżdzące Krasińskiego z "dwójką" 121, 122, 132 i 520, linie
    > jeżdżące Al. Jana Pawła II z "zerem" - 500 i 510.
    To co napisałeś jak sam auważyłeś jest prypadkowe i nie trwałe.106 już od 1
    marca będzie jezdzilo z młocin na okęcie czyli w relacji prostopadłej do
    506,117 i 517 to tragiczny przykład bo wprowadają w błąd,porównywać linię z
    Ursusa na Targówek z linią z Wilanowa na Gocław?!?!?!119 i 519 też jest
    fatalnym przykładem bo wprowada w błąd i kogoś jeszcze do międzylesia może
    wywieźć zamiast do powsina, a 125 niedługo może przekształci się znowu w 518 i
    już końcówkę 25 szlag trafi.Na królewskiej zostanie już wkrótce tylko 160 i 151
    więc kolejny raz twoje argumenty zostaną obalone.Na Pieknej nie ma ju ani 179
    ani 359 ani 509 jest 101 107 i 159!Na Krasińskiego nie ma reguły bo ta "dwójka"
    jest ruchoma a i tak po dotarciu metra na słodowiec będą roszady.W al jana
    pawła kiedyś było 500 510 i 511 więc również bzdurna jest twoja teoria.
  • Gość: 151 IP: *.aster.pl 18.02.07, 20:47
    Po co 125 przemianowywać na 518? Linia 518 bardziej się nadaje na
    przekształcone 190 z CH MARKI do GROT p. Lazurową ( Połączenie z linią 410 ).
    ( Cz. 6-8-15-22 )
    Linię 436 przydałoby się przekształcić w 516 na skróconej trasie: PORT LOTNICZY
    IM. F.CHOPINA - ... - NATOLIN PŁN. pozastawiając skromne 306 na trasie: MŁYNÓW -
    Płocka - Prosta - Towarowa - Raszyńska - Żwirki i Wigury - Sasanki -
    Marynarska - Wilanowska - Sikorskiego - Św. Bonifacego - Powsińska - SADYBA
    - "+" takiej zmiany :
    - pierwsze połączenie Ursynowa z Portem Lotniczym
    - całotygodniowe połączenie Natolina z węzłem Sasanki/Żwirki i Wigury
    - nowa linia 306 spełniałaby rolę nietylko dawnej 436, ale również zasielenia
    linii 189.
    - Powstanie nowego połączenia Stegien z Metrem Wilanowska ( dotychczas
    planowano tam przedłużyć E-1 )
    - Pierwsza przyspieszona linia na Port Lotniczy
    - całodniowe połączenie Młynowa z Żwirki i Wigury
    "-" zmiany:
    - mieszkańcy Ursynowa straciliby bezpośrednie połączenie z Wolą
    Proponowane częstotliwości: 306 - ( 10 - 15 - X ), 516 - ( 20-30-20 )
  • Gość: devil IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.02.07, 17:41
    > Po co 125 przemianowywać na 518? Linia 518 bardziej się nadaje na
    > przekształcone 190 z CH MARKI do GROT p. Lazurową ( Połączenie z linią 410 ).
    > ( Cz. 6-8-15-22 )
    To Żart? 516 co 6minut na Grotach? i do Marek przez kółko po Targówku tak?
    Pomysł chory.
    Co do 436 to nie wiem czy istnieje potrzeb połaczenia lotniska z Ursynowem?
    Bardziej interesujące jest przekształcenie 436 w 516 i wydłużenie prosto
    Górczewską aż do pętli.Brakuje połączenia Jelonek z Ursynowem.A na Młynów mozna
    przedłużyć jakąś inną linię

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka