Dodaj do ulubionych

NIE POLECAM! - dr. Robert Matusiak

19.06.07, 13:22
Wszystkim panią, które mieszkają na Ursusie odradzam korzystanie z uslug pana
doktora ginekologa ROBERTA MATUSIAKA, pracującego w prywatnej przychodni przy
ul. Chełomońskiego. W trakcie wizyty poposiłam o wypisanie 6 recept na
tabletki antykoncepcyjne (jako że ginekologa odwiedzam średnio co pół roku).
Lekarz kategorycznie powiedział, że mi ich nie wypisze, "bo nie jest
sekretarką"! Bardzo mnie to zdziwiło, bo sądziłam, że wypisywanie medykament
ów to także jeden z obowiązków lekarzy. Mój lekarz prowadzący nigdy zresztą
nie robił z tego problemu. Dostałam jedynie 1 receptę, na której były 3
opakowania tabletek. Tak więc mogłam wykupić wszystkie leki od razu (na co
nie każdego musi być stać), lub poprosić w aptece o odpis recepty (to jednak
obliguje mnie do wykupu lekarstw jedynie w tej aptece. Było mi to bardzo nie
na rękę, ponieważ studiuję i pracuję w różnych miastach i chiałabym móc
korzystać z różnych aptek. Zaskoczyła mnie "gburowata" postawa pana dokrora,
ponieważ wizyta nie trwala dłużej niż 5 minut i zapłacilam za nią 70 zł! Tak
więc kategorycznie odradzam!
Edytor zaawansowany
  • anamorfoza 16.05.16, 11:27
    Nie polecam Dr. Matusiaka.
    Wizyty trwają po kilka minut. Postawa jest pretensjonalna.
    Nie widział powodu aby wysłać mnie na USG i opierając się na badaniu ręcznym stwierdził 2 tyg przed porodem że dziecko ułożone jest prawidłowo. (Nie wierze w to by się przekręciło - nie należało do małych).
    Dopiero po terminie podczas badania w szpitalu okazało się że dziecko ułożone jest miednicą.
  • anna.dmuchawiec.85 13.09.16, 12:19