Dodaj do ulubionych

RWE STOEN przykład totalnego bałaganu.

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.08.08, 22:44
Miało być tak pięknie,porządek szacunek dla klienta.Obiecanki!
Dzielnicowe biura obsługi trzeszczą w szwach,tłum ludzi
wyjaśniających problemy.
Załatwienie przydziału mocy droga przez mękę,wymiana jednofazowego
licznika na licznik prądu trójfazowego koszmar.Odsyłają z jednego
oddziału do drugiego szkoda,że nie do Niemiec,bo tak też by mogli.
Totalny bajzel i brak szacunku dla klienta.
Szansa na kontakt z konsultantem,żadna i tylko dla osób o mocnych
nerwach.Średni czas oczekiwania 30 minut,a po rozmowie okazuje
się,że to i tak stracony czas i pieniądze na telefon.
Bałagan jest tak wielki,że stracili już kontrolę nad
wszystkim,zamiast rachunków wysyłają pisma w których straszą
wyłączeniem prądu i komornikiem.
Jak długo ten monopolista będzie bezkarny.
Cisną się same epitety,ale to sobie daruję.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Adi IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.08.08, 08:21
    Do mnie w przeciagu ostatnich 6 miesiecy tez przyszly 2 takie
    pisemka ze niezaplacilem okazalo sie ze wplate z kwietnia
    zaksiegowali dopiero w czerwcu, czy ktos wie w jaki sposob mozna
    ukrucic tego procederu wysylania durnych pisemek ?

    Bo rozmowy z paniami w BOK to tylko marnotrawienie czasu, pokazuje
    jej sie ze jest wplata a ona ze i tak pewnie jakies wczesniej
    zadluzenie jest :/
  • Gość: gość IP: 194.181.61.* 07.08.08, 10:22
    miałam to samo. Po odsiedzeniu 2 godzin w biurze obsługi klienta, dowiedziałam się,że jestem nierzetelnym klientem bo zapłaciłam fakturę w kwietniu JEDEN dzień po terminie i to całe zamieszanie jest z mojej winy.Faktury należy regulować w terminie bo ONI mają taki wspaniały-nowy system dla którego ważna jest tylko data wpływu a inne parametry nie maja znaczenia.
  • Gość: Lolka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.08.08, 16:58
    czyli jak nie trafią do ciebie rachunki
    to przychodzi Pan, ciach kabelek i nie masz prądu.

    A potem 3 dni musisz czekać, zeby łaskawie go podłaczyli spowrotem...

  • sibeliuss 07.08.08, 18:43
    Po 15-stym, a przed 20-stym - kolejka na zapłacenie rachunków to ok.
    2,5 godziny stania.
    Reszta kas poszła pod nóż.
    --
    [O!] & foto
    ---------------
  • Gość: e-przelew IP: *.acn.waw.pl 08.08.08, 23:28
    A kto każe płacić gotówką w kasie i stać godzinami w kolejkach??? Jak kto jest głupim wsteczniakiem, sam sobie winien. Ja mam rachunek z dostępem przez net, żadnej miesięcznej opłaty za to nie ponoszę, kasę przelewam kiedy chcę z groszową dosłownie prowizją i w żadnych kolejkach do kas nie stoję. Kablówka, internet, komórka, mieszkanie, gruntowe, prąd, ubezpieczenie, wszystko to załatwiam kliknięciami na klawiaturze o dowolnej porze dnia i nocy, przy czym nocy szczególnie często. No ale jak ktoś ma zakuty łeb i ciągle żyje realiach prlu, tj. kolejek, gotówki i kas, to sam sobie winien!
  • Gość: Joanna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.08.08, 17:14
    Jeżeli młodzi ludzie chcą dowiedzieć się jak działały firmy w
    okresie socjalizmu,polecam załatwienie jakiejkolwiek sprawy w RWE
    Stoen.
    Nikt nic nie wie,petent odbija się od biurek jak piłeczka,tony
    zaświadczeń,podkładek,podpisów.
    Firma cofnęła się w rozwoju,nic nie można załatwić za pośrednictwem
    internetu,tylko osobiście.
    Bałagan jest totalny,jak napisał Serwal.
    Klient jest bezsilny,mimo,że to on dysponuje największym
    walorem,kasą.
    Moloch dyktuje warunki.Ciekawe jak długo?
  • Gość: anasz IP: *.aster.pl 08.08.08, 20:28
    a moze by tak odciać panow prezesow i dyrektorow stoena? moze posel Palikot by
    cos zadziałal?????to chyba jego komisja?
  • Gość: Jan IP: *.versanet.de 08.08.08, 21:03
    U was pracuja Polacy.Wiec sie nie dziwcie.
  • Gość: były pracownik RWE IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.08.08, 21:42
    Polacy są najlepszymi pracownikami w Europie.
    To co się dzieje w RWE to kwestia zarządzania.
    Odszedłem z tej firmy właśnie z tych powodów.
  • corgan1 09.08.08, 00:57
  • Gość: kasia IP: *.aster.pl 13.08.08, 19:43
    a ja mam polecenie zapłaty i mam wszystko w d...
  • Gość: Dziadek Maurycy IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.08, 07:23
    W zasadzie nie powinienem popierać takiego stanowiska.
    Bo uczciwość nakazuje zapłacić za "towar",ale czy RWE Stoen jest
    uczciwy wobec nas?
    Po zastanowieniu uważam,że Twoja postawa jest słuszna.
    Może to jest metoda na te złodziejskie ceny,wszystkich nie zlicytują
    i nie wsadzą do więzienia.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka