Dodaj do ulubionych

176 i przeguby

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.11.08, 20:48
w godz szczytu stanowczo powinny jezdzic przegubowce na tej linii
bo jest koszmarny tłok, ja nie wiem, nawet na bródnie, bo tyle
linii wykasowali, wycieli w pien ze 176 ma jedna z lepszych
czestotliwsoci na bazyliasnkiej...a na białołece to juz oblezenie
jakies jest,to jest jakis koszmar.
Edytor zaawansowany
  • Gość: lynch IP: *.biznesdsl.etel.pl 18.11.08, 21:43
    A po co przeguby na tej wiejskiej linii?
  • Gość: tot IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.11.08, 22:14
    I od kiedy Bazyliańską jeździ 176? I niby co miała by ta linia zastępować na
    Bródnie? Na 176 przydały by się rano jeden dodatkowy autobus w szczycie porannym
    i tyle. Ale to też dosłownie na 2 kursy. A, że w mieście jest ogólnie brak
    autobusów i to na o wiele ważniejsze linie, to o czymś dodatkowym na 176 można
    tylko pomarzyć.
  • sibeliuss 19.11.08, 09:57
    Nie pal Waść głupa, mowa o przystanku Bazyliańska.
    Jadę z Hallera i ruszamy z kompletem pasażerów, na Rondzie
    Starzyńskiego dobija reszta, a Ci przy Żabie ledwo mieszczą się przy
    drzwiach. Odkąd zlikwidowano dodatki w szycie porannym i
    popołudniowym jest tragicznie. Opowieści o dublowaniu trasy z koleją
    to bzdury, bo ilość stacji, a ilość przystanków to dwa światy. Albo
    niech linia kursuje częściej, albo niech obsługują ją wozy
    wielkopojemne.
    --
    [O!]
    foto
    foto
  • jurek_dzbonie 19.11.08, 15:16
    > Odkąd zlikwidowano dodatki w szycie porannym i
    > popołudniowym jest tragicznie.

    A po 1 stycznia bedzie jeszcze gorzej, bo bedzie zdjeta jedna
    brygada.
  • sibeliuss 19.11.08, 15:51
    Po likwidacji 326 przesiadłem się na 176, niestety komfort jazdy
    jest indyjski. Wozy już Hallera są pełne.
    --
    [O!]
    foto
    foto
  • Gość: Łesz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.08, 18:51
    Sam sie zdejmij, to szczyt debilizmu, jak mozna tak kpic z ludzi?
    moze odrazu zlikwidujcie ta linie, a nie powoli ją usmiercacie, jak
    subelius słusznie zauwazyl warunki jazdy są iscie azjatyckie.
    dziekuje bardzo ale ja nie zamierzam sie dłużej kisić w tym
    ztmowskim sosie durnych polityk transportowych. Wybieram samochód.
    I niestety wielu mieszkanców zielonej bialoleki uczynilo to samo co
    widac po eskalacji utrudnien komunikacyjnych wystepujących na
    marywilskiej i czołowej juz od przejazdu w płudach.
  • Gość: Arek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.11.08, 16:09
    Skrócić do W-wa Praga i podnieść częstotliwość, dalej tylko w korkach stoi,
    można minąć je tramwajem.
  • sibeliuss 19.11.08, 16:43
    Chyba nie korzystasz z tej linii i nie widziałeś rozmiarów pętli
    przy PKP Praga.
    --
    [O!]
    foto
    foto
  • d.zlamal 19.11.08, 19:22
    Skrócić do Budowlanej:)
  • sibeliuss 20.11.08, 00:58
    Zaraz jakiś mądrala zaproponuje kasację.
    --
    [O!]
    foto
    foto
  • Gość: berni IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.08, 14:17
    176 powinno jezdzic co 15-20-25 minut i dojezdzac do metra w
    szczycie przegub. kolej niczego nie rozwiazuje, tłok nadal koszmarny
  • dennis_lance 08.12.08, 09:27
    Ale bzdury sakramenckie :O :/
    Wręcz przeciwnie: 176 powinno kursować co 10/15/12//20 i dojeżdżać
    tylko do pierwszego napotkanego przystanku tramwajowego, czyli
    BUDOWLANA (a tam jakoś wykręcać z powrotem na CHOSZCZÓWKĘ)!
    Albo jeszcze inaczej: połączyć 176 ze 135, przez Odrowąża, Szwedzką
    i Al. Solidarności, na OS. OSTROBRAMSKA :P
  • sibeliuss 08.12.08, 10:24
    Wykręcać mógłby tak jak kiedyś 602 (Pożarowa-Staniewicka-Odrowąża);
    lub jak 134 (Budowlana-Rembielińska-Bartnicza).
    --
    [O!]
    foto
    foto
  • Gość: lynch IP: *.biznesdsl.etel.pl 08.12.08, 10:40
    Przeguby jedynie na trasie Choszczówka...-Marywilska-Trasa Toruńska-Żerań FSO.
    Miałoby wtedy to sens, oczywiście przy zmniejszeniu częstotliwości do co 20/30 W
    DP o co 40 min w DŚ
  • sibeliuss 08.12.08, 10:49
    Chyba nie korzystasz z tej linii.
    --
    [O!]
    foto
    foto
  • Gość: lynch IP: *.biznesdsl.etel.pl 08.12.08, 11:08
    To jest jedyny ratunek dla tej linii, bo od 1.01 i tak spada plan o jedną
    brygadę - więc będzie jeszcze gorzej
  • sibeliuss 08.12.08, 11:27
    Ciekawe czym to jest spowodowane - bo z pewnością nie frekwencją.
    --
    [O!]
    foto
    foto
  • jurek_dzbonie 08.12.08, 11:31
    > Albo jeszcze inaczej: połączyć 176 ze 135

    A potem jeszcze ze 166 i niech jedzie na Kabaty, albo lepiej potem
    jeszcze z 706 i do Janek (kto da dalej? może z jakimś PKS-em?)
  • sibeliuss 08.12.08, 11:49
    Nie pozbawiaj Deniska marzeń :)
    --
    [O!]
    foto
    foto
  • dennis_lance 08.12.08, 16:00
    Marzeń komunikacyjnych może mnie pozbawić tylko ten, kto cokolwiek
    wie na ten temat, sibciu ;)
  • sibeliuss 08.12.08, 16:49
    Na temat okolic pl. Hallera i potrzeb komunikacyjnych tego regionu
    zdecydowianie wiem więcej z autopsji niż Ty z patrzenia na plan
    miasta.
    --
    [O!]
    foto
    foto
  • dennis_lance 09.12.08, 10:08
    Uderz w stół... :rotfl: A ja akurat nie mówiłem o Tobie, sibi ;)
    Skoro już jednak o Tobie mowa, to naprawdę nie bardzo widać tę
    znajomość w Twoich postach. Zaprawdę, dojeżdżanie z Zielonego
    Zacisza na Plac Hallera i z powrotem nie stanowi o znajomości
    realiów komunikacyjnych mieszkańców Nowej Pragi. Np. Namysłowska.
    Okoliczni mieszkańcy mają tylko jedną linię do Dworca Wileńskiego i
    to jadącą naokoło, przy czym ludzie z okolic skrzyżowania ze
    Starzyńskiego nie mogą nią nawet wrócić z Wileniaka (kursuje tamtędy
    tylko w jedym kierunku). Nie sprawiasz wrażenia, jakbyś dostrzegał
    ten problem. Sam Plac Hallera to ma akurat i 101, i 174, i jeszcze
    parę innych linii, nie ma o czym mówić.
    Dalej, połączenia Ostrobramskiej (duże osiedle, centrum handlowe,
    coraz więcej biur) z Rondem Starzyńskiego (osiedle, bardzo dobry
    punkt przesiadkowy) nadal nie ma. A być powinno. Pomińmy już
    łączenie 135 ze 176 (w czym też nie ma absolutnie nic złego, trudno
    wszak od ludzi wymagać, żeby z południowej części prawobrzeżnej
    Warszawy jechali do części północnej z trzema przesiadkami). Ale
    obstrukcji przeciw zmianie trasy 135* nie rozumiem. Dobrze, że
    chociaż radni obu Prag zainteresowali się tematem :)


    * PLAC HALLERA - Jagiellońska - Starzyńskiego - Namysłowska -
    Ratuszowa (- Inżynierska - Wileńska )- Targowa - Zamoyskiego -
    Grochowska (- Międzyborska - Cyraneczki )- Grenadierów -
    Ostrobramska - Rodziewiczówny - OS. OSTROBRAMSKA.
  • sibeliuss 06.01.09, 08:31
    Dziś znów padła sieć tramwajowa na Bródnie. Dobrze, że na 176
    kursują Solarisy i wszyscy się (no prawie) zmieścili.
    --
    Erotica Nova
    foto
    foto

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka