Dodaj do ulubionych

Autobusy nadal nie mogą jeździć Zakroczymską

02.12.08, 01:30
Czy ktoś z Zoliborzan może powiedzieć na kiedy zaplanowano koniec
remontu tego nieszczęsnego wiaduktu?Czy ta ,,zielona,,nieszczęsna
zaraza jeszcze blokuje ten remont?
Edytor zaawansowany
  • Gość: bolo IP: *.chello.pl 02.12.08, 02:07
    Poza tym, niedawno jakiś DEBIL wymyślił światła na obu prawoskrętach
    Wenedów->Wisłostrada i Wisłostrada->Sanguszki. Kiedyś tam był osobny pas na
    Wisłostradzie do włączenia/wyłączenia. Teraz zrobili z niego 4-ty pas
    Wisłostrady, a na prawskręcie czeka się bez sensu.
    Pozdrowienia dla DEBILA.
  • Gość: Blazej IP: *.centertel.pl 02.12.08, 02:37
    macie za swoje upieraliscie protesty itp by tylko nie zrobilo wam
    sie ciasno w ruchu lokalnym to teraz czekajcie na most polnocy w
    pierwszej kolejnosci to wam sie zrobi luzniej z czasem :)
  • Gość: kevin IP: *.aster.pl 02.12.08, 09:27
    Tego Wojewódszkiego powinni wyrzucić na mordę. Zawsze mu cos nei
    pasuje/Jak ci nei pasuje, to czemu tam siedzisz? Dla łapówek. Bo
    jeśli tak, to ci ci się dobiora do d... Zobaczysz
  • Gość: Pasażer IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.12.08, 09:36
    510 to autobus pośpieszny a teraz ma robić objazdówkę po
    zastawionych samochodami uliczkach, po których samochodem czasami
    trudno przejechać.

    Szybciej przejechać 1 stację metrem do Marymontu i tam wsiąść w 510
    niż stać w korku od Pl. Wilsona do Popiełuszki.

    Poza tym tamtą trasą jeździło kiedyś 508 aż do zachodniego, ale nasz
    wspaniałomyślny ZTM oczywiście musiał zlikwidować autobus, którym
    bez przesiadek można było dostać się do dworca z Białołęki czy
    Żoliborza.

    A może warto przywrócić trasę 508 z delikatną modyfikacją???
    No, ale cóż to wymaga myślenia (o pasażerach)!!!
  • Gość: Jan IP: 195.8.217.* 02.12.08, 10:02
    Po otwarciu Zakroczymskiej przywrócić po prostu 122 i 520 na
    objazdowej trasie i tyle, a nie kombinować z 510 i Al.W.P. To 510 na
    tej dziwacznej trasie ani nie bedzie dobre dla pasażerów z za Wisły,
    ani dla mieszkańców Żoliborza i Bielan.
  • Gość: inzynier ruchu IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.12.08, 11:32
    bardzo dobry pomysl z liniami 122 i 520. Ale to bedzie wymagalo
    nowych programow sygnalizacyjnych na skrzyzowaniach
    Zakroczymska#Sanguszki, Bonifraterska#Konwiktorska#Muranowska oraz
    Muranowska#Andersa. A to z kolei - jak slusznie zauwazyl ktos
    ostatnio na forum - wymaga co najmniej rezolucji ONZ lub papieskich
    dekretow... Chyba, ze ktos z warszawskich decydentow ma jaja na
    wlasciwym miejscu i potrafi walnac piescia w stol. Czy ja jednak nie
    wymagam zbyt wiele od naszych wlodarzy ?
  • szkarlupien 02.12.08, 16:41
    Jakiś naprawdę twardogłowy uparł się na to 510 przez Pl. Inwalidów, który nie ma
    żadnego sensu!
    Stracą na tym wszyscy a nikt nie zyska... poza wiadamo...!
    I do tego trzeba wydać na przebudowę skrzyżowania jak pokazuje doświadczenie
    będzie to zapewne kilkaset tys. złotych.
    Jedyne słuszne rozwiązanie to uruchomienie linii
    Pl.Wilsona-Pl.Inwalidów-Pl.Grunwaldzki-Rondo Radosława lub
    Pl.Inwalidów-Zajączka-Rydygiera-Pl.Grunwaldzki-Al.Wojska Polskiego-Pl.Inwalidów.
    W obydwu przypadkach postój dla kierowców można zorganizować na Pl. Inwalidów.
    Nie trzeba wydawać na projekty przebudowy skrzyżowań, nie trzeba przebudowywać
    skrzyżowania.
    Jest niestety minus tego rozwiązania... nikt na nim nie zarobi a zyskają na tym
    mieszkańcy a wg urzędników nie o to chodzi...
    POpłyną w wyborach obecni rządzący jak nie zaczną myśleć o mieszkańcach!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka