Dodaj do ulubionych

Znieważyli dymem godło państwowe

IP: *.aster.pl 22.12.08, 10:06
brawo stróże porzadku, brawo policji, brawo strazy miejska. Szkoda, ze nie
jestescie tak gorliwi, kiedy na waszych oczach demolowane jest mienie.
Patrzycie calkiem obojetnie, jak ciezarowki rozjezdzaja swiezo zagrabuiony
trawnik, jak samochody rzadkiem parkuja na sciezkach rowerowych, jak
przejezdzaja po pasach dla pieszych (ale to robicie i wy sami, notorycznie
zreszta, a mistrzami tu sa policjanci z drogowki przy Walicow.
Grunt to przyczepic sie do kogos, kogo latwiej zlapac niz kierowce, kogos, kto
bezczelnie, na waszych oczach lamie przepisy. Latwiej jest przeciez zatrzymac
rowerzyste przejezdzajacego przez pasy niz bydlaka, ktory zostawia swoj zlom
na srodku chodnika, uniemozliwiajac przejscie nie tylko inwalidom, I
najwazniejsze jest rzecz jasna godlo i dobre samopoczucie ociezalych umyslowo
oficjeli.
Jeszcze raz gratuluje!

www.eczytelnia.pl/oblezenie/
Edytor zaawansowany
  • a_weasley 22.12.08, 10:09
    ...w sposób najoczywistszy z możliwych, to mu umorzyli. A teraz chcą ciągać
    ludzi po sądach o znieważenie godła w ten sposób, że dym poleciał na sztandar,
    bo nie mają na nich lepszego paragrafu.

    --
    "Bufetowa ogłosiła ostatnio, że w Warszawie nie ma korków. Swego czasu
    zastanawialiśmy się, na czym jedzie Gabriel Janowski, ale musi to być jakiś
    szajs w porównaniu z tym, co obecnie bierze HGW". ("Wprost")
  • Gość: znieważony dymem IP: *.pool.einsundeins.de 22.12.08, 10:26
    Lepiej niech siedzą na emeryturach, niż ścigają ludzi za znieważanie
    dymem...
  • Gość: se IP: *.aster.pl 22.12.08, 10:39
    zniewazanie dymem... bareja by nie wymyslil. panowie, od razu
    zlinczowac bylo za to zniewazenie dymem, bo przeciez te sady wiadomo
    jakie... umorza i bandyta bedzie chodzil na wolnosci i moze zniewazyc
    dymem lub czym innym raz jeszcze! debile.
  • mike_ 22.12.08, 10:41
    Przecież to znieważanie to domysły Polaczka.
    Wezwali go na przesłuchanie to narobił w gacie i poleciał do GW poopowiadać jak
    to totalitarne państwo wymyśla paragrafy żeby go na sybir zesłać. biedaczek
  • robert.zimnicki 22.12.08, 10:51
    grunt,ze mike jest twardzielem

    i nie sra w gacie, jak ma kolo siebie dwoch mundurowych i moze w kazdej chwili
    zadzwonic do kolegi posla, ministra, czy tez jakiegos komendanta

    ale twardziel miki sra w gacie, jak zmienia sie wladza, a nuz wyjebia z roboty
    jego kolegow i bedzie musial szukac innych przyjaciol.....

    tak to twardziel miki jestmocny w gebie, bo jak ktos mu podskoczy,tomiki
    podpie... go u psow, przysle patrol i znajdzie paragraf....

    i miki jest w porzo, bo to nie on, to zli ludzie sami sobie zawinili, ze myslili
    inaczej niz miki..... potem wystarczy zgonic wine na kogos innego, podrzucic mu
    jakies papiery i obsmarowac w prasie....
  • mike_ 22.12.08, 18:17
    robert.zimnicki napisał:

    > grunt,ze mike jest twardzielem

    jestem

    > i nie sra w gacie, jak ma kolo siebie dwoch mundurowych i moze w kazdej chwili
    > zadzwonic do kolegi posla, ministra, czy tez jakiegos komendanta

    mogę

    > tak to twardziel miki jestmocny w gebie, bo jak ktos mu podskoczy,tomiki
    > podpie... go u psow, przysle patrol i znajdzie paragraf....

    ooo, włączyły się jakieś wspomnienia u ciebie a propos podpieprzania? tęsknisz
    za tym?

    I naucz się najpierw pisać bo niewiele można zrozumieć z tej twojej paplaniny.
  • Gość: _Patriota_ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.12.08, 14:41
    Czy jak podtarłbym się flagą polski, byłoby to znieważenie? Jacy idioci
    zajmują się takimi bzdurami? Świat to globalna wioska i mam gdzieś czy
    mieszkam w Niemczech, czy w pięknym kraju zwanym Polską.
  • Gość: Ania IP: *.aster.pl 22.12.08, 18:38
    W jaki sposób lecący dym może znieważyć wyhaftowane godło? Trochę
    powagi.
  • sammler 22.12.08, 23:53
    Kandydatura do Bzdury Roku...

    S.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka