Dodaj do ulubionych

Parking dla autobusów zamiast hali Marcpolu?

IP: *.Red-213-96-7.staticIP.rima-tde.net 26.05.09, 14:18
O, to to. W samym środku miasta pretendującego do statusu średniej stolicy
europejskiej - wystawa blaszanych rzęchów na kółkach.

Fantastycznie się to będzie komponować z tym obleśnym megaparkingiem pod
Dworcem Centralnym.

Brawo, urbanistyka na najwyższym światowym poziomie - luksus i elegancja.
Obserwuj wątek
      • Gość: ja Re: A będzie można sprzedawać bezpośrednio z busó IP: 195.90.102.* 26.05.09, 19:04
        "Decyzję władz PKiN popierają warszawscy przewodnicy. Według nich, brak
        parkingów dla autokarów uniemożliwia turystom zwiedzanie stolicy. Pomysł podoba
        się też prezesowi Warszawskiej Izby Turystki Wiesławowi Piegatowi - pisze gazeta."

        Nie od dziś wiadomo, że Warszawa nie jest zbytnio pozytywnie nastawiona do
        turystów. Nie dość, że brak kilku autostrad dochodzących z ważniejszych
        kierunków, to jeszcze brak wielopoziomowych parkingów i to nie tylko w samym
        centrum miasta. O jakości dworców kolejowych czy to autobusowych lepiej nawet
        nie wspominać, bo aż wstyd... Jedynie lotnisko wygląda w miarę przyzwoicie.
        Tylko żeby jeszcze było jak się z niego dostać...
          • Gość: World Re: A będzie można sprzedawać bezpośrednio z busó IP: 195.117.230.* 27.05.09, 08:06
            bartekm23 napisał:

            > pieprzenie takie..
            > a jaka wina warszawy i jej władz, że nie ma autostrady w
            > centralnej polsce.. to ze rząd RP i wiekszosc glownych organów ma
            > tu siedzibe, włączając GDDKiA to nie znaczy, ze winą wwy jest brak
            > dojazdowych dróg (krajowych) do tego miasta..

            Fakt, to nie wina Warszawy. To wina Warszawiaków, że nie ma tutaj
            autostrad. Podziękowania tutaj od razu mieszkańcom Ursynowa,
            najbardziej przysłużyli się blokadom inwestycyjnym. Populistyczny
            L.Kaczyński w początkach piastowania swojej prezydentury miasta
            stołecznego podjął pohopną decyzję przeciw (do czego sam się później
            przyznał). Nie trzeba być alfą i omegą, żeby zauważyć, iż zwolennicy
            mniej wykrzykują w porównaniu od przeciwników. W wyniku tego
            powstaje fałszywa diagnoza, których jest więcej. Trudno zwalać też
            wszystko na władzę, że nie buduje, skoro na większości konsultacji
            dochodzi do awantur i pokazuje się zwykłe chamstwo z zaściankowych
            ludzi...
            • Gość: Maciej z Sadyby Re: A będzie można sprzedawać bezpośrednio z busó IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.06.09, 13:38


              Ale trzeba przyznać że obwodnice to już w kwestii Miasta zostaje ?? A jeśli tak
              to wychodzi na to ze na krajówce bodajże A4 Warszawa - Kraków - 90% miast
              dużych , miasteczek mają obwodnice jak Białobrzegi , Jędrzejów etc Na szczęście
              powstaje w ciężkich bólach.
              I w momencie jak jeszcze dobudują most płn. i parkingi na wjazdach do
              Warszawy. W ten czas moim zdaniem powinno zamknąć się centrum dla samochodów etc
              i przemieszczać się komunikacją miejską.
              W ten czas powstanie dużo miejsca na parkingi dla autokarów !!

              A handel powinni zostawić w halach jak nie mają pomysłu -na zagospodarowanie
              tylko jakiś pieprzony parking zrobią !! Leprze byłoby już pasmo zieleni. I przez
              tych durni tyle osób na bruk poszło bo oni chcieli parking który będzie tam na
              swoim miejscu zapewne przez następnych 7 lat bo nie będą mieli kasy i zgody na
              inwestycje które mają zaplanowane !!


              PS:
              Wracając do autostrad to system sprzedaży ziemi - bo ten problem zawsze się
              pojawia przy budowaniu dróg itp - powinien być taki jak w USA (choć nienawidzę
              tego kraju). Państwo występuje o kupno w cenach rynkowych do właściciela, jeśli
              nie sprzeda. Robi to za trochę wyższą kwotę. Jeśli właściciel wciąż nie chce
              sprzedać sprawa idzie do sądu.
              Finał taki że właściciel dostaje kasę za swoją ziemię po cenach rynkowych a
              Państwo buduje drogę. Bez takich akcji jak na powstańców śląskich i na al.
              Wilanowskiej.
              • Gość: ja Re: A będzie można sprzedawać bezpośrednio z busó IP: 195.90.102.* 01.06.09, 19:01
                Gość portalu: Maciej z Sadyby napisał(a):

                > Ale trzeba przyznać że obwodnice to już w kwestii Miasta
                > zostaje ??

                Zasadniczo tak, ale miasta i miasteczka nie poradzą sobie z budową
                autostradowych obwodnic. Chyba że zaczniemy naginać zasady ekonomii w kapitalizmie.

                > A jeśli tak to wychodzi na to ze na krajówce bodajże A4
                > Warszawa - Kraków - 90% miast dużych , miasteczek mają
                > obwodnice jak Białobrzegi , Jędrzejów etc Na szczęście
                > powstaje w ciężkich bólach.

                Zdecydowanie to nie A-4 (stanowiąca tak przy okazji międzynarodowy korytarz E-40
                i najdłuższy ciąg autostradowy w Polsce), tylko opisujesz tu S-7. Całe
                szczęście, że powstaje. Szkoda, że z takim bólem...

                > I w momencie jak jeszcze dobudują most płn. i parkingi na
                > wjazdach do Warszawy. W ten czas moim zdaniem powinno zamknąć się
                > centrum dla samochodów etc
                > i przemieszczać się komunikacją miejską.

                Dobrze, że to tylko twoim zdaniem :P Nie wyobrażasz sobie nawet kosztów
                znalezienia kandydatów na kolejne etaty, jakie wówczas musiałyby powstać, na
                kierowców, motorniczych i maszynistów... Przy obecnie bardzo rozwiniętym
                (aczkolwiek i tak przepełnionym) tutaj zbiorkomie ogromne są braki na tutejszym
                rynku. Warto tu też dodać, że typowy pasażer najchętniej pozwalniałby
                kolejnych... Komunikacja miejska pęka już w szwach. Ledwo nadążają z wymianą
                taboru. Twoje recepty już dawno się przedawniły i nie mają już nawet racji bytu.

                > W ten czas powstanie dużo miejsca na parkingi dla autokarów !!

                Nie tylko w ten, ale i też w inny czas powstanie ich sporo :)

                > A handel powinni zostawić w halach jak nie mają pomysłu -na
                > zagospodarowanie tylko jakiś pieprzony parking zrobią !! Leprze
                > byłoby już pasmo zieleni.

                LepSZe to na pewno.

                > I przez tych durni tyle osób na
                > bruk poszło bo oni chcieli parking który będzie tam na
                > swoim miejscu zapewne przez następnych 7 lat bo nie będą mieli
                > kasy i zgody na inwestycje które mają zaplanowane !!

                Nie tylko przez durni, ale i przez mądrych. Nie ma miejsca na tandetę w centrum
                miasta! Z badziewiem to niech uciekają przynajmniej do Wólki Kosowskiej!

                > PS:
                > Wracając do autostrad to system sprzedaży ziemi - bo ten problem
                > zawsze się pojawia przy budowaniu dróg itp - powinien być taki
                > jak w USA (choć nienawidzę tego kraju). Państwo występuje o kupno
                > w cenach rynkowych do właściciela, jeśli nie sprzeda. Robi to za
                > trochę wyższą kwotę. Jeśli właściciel wciąż nie chce sprzedać
                > sprawa idzie do sądu. Finał taki że właściciel dostaje kasę za
                > swoją ziemię po cenach rynkowych a Państwo buduje drogę. Bez
                > takich akcji jak na powstańców śląskich i na al.Wilanowskiej.

                Nie warto nienawidzić tego kraju. Lepszego państwa niż USA jeszcze długo długo
                nie znajdziesz.
    • nessie-jp Parking dla autobusów zamiast hali Marcpolu? 26.05.09, 14:47
      Czy tam naprawdę nie da się zrobić parkingu podziemnego? Dla autokarów. A na
      wierzchu choćby paru drzewek i ogródka restauracyjnego, jeśli już nic lepszego
      nie wchodzi w rachubę.

      --
      Nie ufaj w wieczory, wstań, zaciągnij story,
      Upiory i harpie, harpie i upiory...
    • Gość: Mirek Parking dla autobusów zamiast hali Marcpolu? IP: *.kpwig.gov.pl 27.05.09, 15:17
      Świetnie, zróbmy sobie wszędzie parkingi, tak jak na Placu
      Powstańców Warszawy, który właściwie powinien nazywać się Parkingiem
      Powstańców Warszawy. W ścisłym centrum nie powinno się urządzać
      parkingów, powinny być urządzone poza jego obszarem i dobrze
      wkomponowane w śieć komunikacji miejskiej.
      Naziemny parking w centrum to takie samo kuriozum jak wjeżdżanie
      autem do salonu w mieszkaniu. Wystarczy zpojrzeć na betonową prerię
      przed Pałacem Kultury i Nauki: jakieś łańcuchy, słupki, tu trochę
      asfaltu tam kostki, gdzie indziej beton, piesi najlepiej gdyby mieli
      skrzydła i przelatywali nad wąskimi chodnikami.
      Zróbmy też parking na placach Zamkowym i Piłsudskiego a także w
      parku saskim. Ach jak będziemy dobrze skomunikowani, Warszawiacy tak
      się ucieszą, że na pewno więcej aut już nie kupią i nie będą pchać
      się bez sensu do centrum tylko będą spacerować i podziwiać nowe
      artystyczne dzieło urbanistów będących pod silnym wpływem nurtu w
      sztuce zwanego betonizmem.
    • Gość: Mirek Byłbym zapomniał IP: *.kpwig.gov.pl 27.05.09, 15:30
      Przecież naprzeciwko Kinoteki jest jakiś skrawek parkingu, z którego
      odjeżdżają autobusy. Jakimś cudem nie stanęło to na przeszkodzie
      postawieniu na sporej jego części tandetnego namiotu z jakąś
      kiczowatą egipską wystawą. Gdyby nie to, że lubię Pałac jego władzom
      radziłbym odpalić silniki w PKIN i odlecieć na ciemną stronę
      księżyca.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka