Dodaj do ulubionych

ZTM kontra mieszkańcy Targówka

IP: *.aster.pl 27.08.09, 07:37
Od 1 września miało być wygodniej. Po otwarciu mostu Śląsko-
Dąbrowskiego mieszkańcy prawobrzeżnej Warszawy mieli szybciej i
sprawniej dojeżdżać do metra. Ale na trasę nie wróci linia
przyspieszona na Targówek, nie będzie metrobusów a na nowym buspasie
przez most kursować będzie tylko jedna linia. Mieszkańcy 30
tysięcznego osiedla na Targówku są oburzeni.

Najdłuższy buspas w Warszawie

Projekt buspasa na Trasie Łazienkowskiej jest już gotowy. Będzie to
najdłuższy spośród już...
więcej»Według mieszkańców Tarówka ZTM zapomina o prawobrzeżnej
Warszawie. Przykładem może być Trasa Toruńska, gdzie zapomniano na
przystankach umieścić rozkład jazdy.

Walka z wiatrakami

Wanda Zawada od lat walczy o poprawę komunikacji. Przez ostatnie
trzy lata starała się o bezpośrednie połączenie Targówka z metrem.
Zebrała pół tysiąca podpisów. Udało się. ZTM uruchomił linię 410. Na
czas remontu trasy W-Z linię na Targówek zawiesił. Jak się okazało
na stałe.

- Mieszkańcy Woli tą są warszawiacy, a mieszkańcy Targówka to jest
już jakaś hołota - mówi oburzona Wanda Zawada. - Autobus już nie
będzie jeździł, bo trasa jest za długa. To w końcu ZTM jest dla
mieszkańców czy odwrotnie? - pyta.

Kursuje, ale nie po tej stronie

Mieszkańcy Targówka są oburzeni bo linia 410 kursuje, ale przez
Wisłę już nie przejeżdża. Igor Krajnow z ZTMu jest przekonany, że
likwidacja linii wyjdzie mieszkańcom na dobre.

- Najbardziej korzystnym rozwiązaniem dla mieszkańców Targówka,
będzie, żeby za wykorzystaniem przesiadki korzystali z linii 190.
Ewentualnie mogą dojeżdżać do linii tramwajowych, które również
bardzo szybko będą przejeżdżały przez most Śląsko-Dąbrowski -
zapowiada Krajnow i zaznacza, że przesiadki skrócą czas podróży.

Potrzebny buspas?

Tak samo absurdalnie wygląda budowa buspasa na wyremontowanej Trasie
W-Z. Ma nią jeździć tylko jedna linia.

Specjalny pas dla autobusów i tramwajów powstaje na trasie z Pragi
do placu Bankowego. Ale autobusy kursujące na największe osiedla po
prawej stronie Wisły korzystać z niego nie będą. ZTM chce, żeby
docelowo po nowym pasie jeździły tylko autobusy linii 190.

Dobra informacja jest taka, że rano i po południu kursować mają
bardzo często.

- Już naprawdę więcej w tym momencie autobusów się nie zmieści na
moście - wyjaśnia Krajnow.


źródło: www.tvnwarszawa.pl/-
1,1615923,0,,ztm_kontra_mieszkancy_targowka,wiadomosc.html
Edytor zaawansowany
  • Gość: Prahnitz IP: 212.244.73.* 27.08.09, 09:39
    517 zaorali wczoraj??
  • mili28 30.08.09, 12:30
    A ja myślałam, że remont WZ wyjdzie na korzyśc. Miałam nadzieję, że 125,512 i
    170 wrócą na Śląski i będzie tak jak dawniej.
    No ale cóż zobaczymy jak to będzie od jutra.
    --
    To moja skrzynka mili28@o2.pl
    To móje słoneczko 6907925
  • Gość: dirk IP: *.aster.pl 02.09.09, 18:58
    Kolejny twój post że ty chyba patrzysz na mapę komunikacji bo na pewno z niej
    nie korzystasz. Jazda 517 do centrum zajmuje co najmniej 25 minut. Przy obecnych
    bus pasach dojazd 410 zajmowałby około 15 minut do stacji Ratusz. To chyba
    świadczy ile są warte gadanie urzędników ZTM. Co do 190 to na pewno nie porusza
    się z sugerowaną częstotliwością z rozkładów.
  • 0ffka 30.08.09, 13:19
    Gość portalu: 1660 napisał(a):
    > - Mieszkańcy Woli tą są warszawiacy, a mieszkańcy Targówka to jest
    > już jakaś hołota - mówi oburzona Wanda Zawada.

    A na cholera linia 190 Woli. Wozi muchy. Do kasacji ją! ;)
  • Gość: wre IP: *.cable.ubr02.perr.blueyonder.co.uk 30.08.09, 18:08
    Przeciez ten pas dla komunikacji tez ma jakas przepustowosc. Skoro 190 ma
    jezdzic co 5 minut, tak samo 26 i 23 oraz inne linie tramwajowe co 10 min (46 i
    4) to na inne linie nie ma juz miejsca. Poza tym, Targowek ma 517 bezposrednio
    do Centrum.
  • Gość: bietka IP: *.adsl.inetia.pl 31.08.09, 12:03
    "Mieszkańcy Targówka są oburzeni bo linia 410 kursuje, ale przez
    Wisłę już nie przejeżdża. Igor Krajnow z ZTMu jest przekonany, że
    likwidacja linii wyjdzie mieszkańcom na dobre."

    Niewątpliwie na dobre, bo poprawi ogólną kondycję fizyczną,zwłaszcza tym
    mieszkańcom Targówka i starego Zacisza, którzy już tylko piechotą lub rowerem
    będą się mogli dotrzeć na Żabę (tramwaj)lub do "Czterech Śpiących", by
    przedostać się do Śródmieścia.
    PS.Pomysł likwidacji 500 na trasie św.Wincentego i przystanku w okolicy gminy
    również ma na uwadze poprawę kondycji fizycznej mieszkańców naszej dzielnicy.
  • Gość: prażanin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.08.09, 18:10
    Gość portalu: bietka napisał(a):

    > mieszkańcom Targówka i starego Zacisza, którzy już tylko piechotą lub rowerem
    > będą się mogli dotrzeć na Żabę

    A co ze 199 i 212
  • Gość: filut z Pragi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.09.09, 07:19
    Tradycyjna rywalizacja podwarszawskich miasteczek i wioseczek z praskimi
    przedmiesciami.

    To przez te przedmiescia przez lata przechodzila nowa fala warszawiakow
    pochodzacych z Mazowsza a przenoszacych sie do stolicy za chlebem - z takich
    okolic jak Legionowo, Malkinia czy Tluszcz. To tutaj tzw wsiury byly narazone na
    docinki i posmiewisko od bardziej zasiedzialych mieszkancow Pragi.

    Teraz poparcie Bufetu dla Ruty i polityka obsady stolkow w kantorku, krajanami z
    rodzinnych stron, wyniosla wielu tych prowincjuszy na pierdzistolkow.

    Maja okazje sie odegrac na tych z Pragi co przez lata byli ich nemesis, na soich
    ciemiezcach - dobrze ich okresla ta kobieta na "holocie z Targowka"

    Takie sa korzenie podejscia kantorka pierdzistolkow do tamtych okolic - cos jak
    wyzwolenie murzynow z apartheidu w RPA czy Rodezji ktorzy teraz pokazuja bylym
    panom, ze teraz rzadzi kantorek.

    I tak dobrze ze pierdzistolki z kantorka moga urzadzic tylko rzez linii
    autobusowych a nie prawdziwa jatke jak hutu z tutsi.
  • Gość: 506 IP: *.aster.pl 09.09.09, 08:53
    Dokładnie, Jak to jest że na takie zadupie jak Skrabka z Gór jeżdżą
    prawie same niskopodłogowe wozy, a w Warszawie stare rozlatujące się
    Ikarusy? Jak to jest że na 511 jeżdżą przegubowe wozy, gdy do
    solówki ludzie się mieścili? Dlaczego do Legionowa jeżdżą w
    większości niskopdłogowe wozy, gdy w Warszawie stare rozlatujące się
    Ikarusy?
    Odpowiedź: inwazja wsiurów na stołki w W-wie !!!

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka