Dodaj do ulubionych

Jeeeeeest!

16.05.13, 15:56
Mamy już wyniki rewizji oznakowania przeprowadzonej niedawno.

warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,13919473,Nowe_ograniczenia_predkosci_na_wylotowkach_z_Warszawy.html#TRLokWarsTxt
Absolutnym zwycięzcą ograniczenie do 70 km/h na obwodnicy Płońska, mającej status drogi ekspresowej, oddanej zaledwie parę lat temu kosztem pierdyliarda talarów.

Z drugiej strony dobrze, że nie ma tam 3 pasów, a tylko dwa. Inaczej byłoby 50 km/h, jak w Berlinie. Ale stężenie ekranów podobne.
Edytor zaawansowany
  • edek40 16.05.13, 16:06
    Ano jest.

    Ale kilku kolesi dalo jeszcze rade, rzutem na tasme, zarobic cos na znakach. Cos na poczatku roku postawili obszar zabudowany na szosie 61 (miedzy Zegrzem a skretem na Jachranke!!! - polecam obejrzenie tego szczerego pola) Teraz go zdejma.

    A kaska leci.

    Dawno nie jechalem obwodnica Plonska. Czy powstala tam jakas zabudowa blisko szosy, czy ograniczenie ma na celu umozliwienie postawienia fotoradru?
    --
    Po ptokach. Beret sie sfilcowal... ZNOWU :))))
    I niech tak juz zostanie.
  • agios_pneumatos 16.05.13, 16:28
    edek40 napisał:

    > Dawno nie jechalem obwodnica Plonska. Czy powstala tam jakas zabudowa blisko sz
    > osy, czy ograniczenie ma na celu umozliwienie postawienia fotoradru?

    Między Bogiem a prawdą ta obwodnica nie jest cudem inżynierii drogowej. Jest dziwnie wyprofilowana i przyprawia o klaustrofobię. Wrażenie robi gorsze niż pamiętne odcinki z ograniczeniem do 100 km/h na Żuławach.
  • edek40 16.05.13, 16:56
    > Między Bogiem a prawdą ta obwodnica nie jest cudem inżynierii drogowej. Jest dz
    > iwnie wyprofilowana i przyprawia o klaustrofobię. Wrażenie robi gorsze niż pami
    > ętne odcinki z ograniczeniem do 100 km/h na Żuławach.

    Nie wiem czy zwodzi mnie pamiec, ale zdaje sie, ze gdy byla to nienowoczesna, jednojezdniowa obwodnica, ze skrzyzowaniami na jednym poziomie, tez stala tu siedemdziesiatka?

    Wydali zatem setki milionow na... No owszem, bez watpienia bezpieczniejsza droge. Ale, ale. Chyba nie, skoro ustalili taki sam limit. Wydali zatem setki milionow na nic!
    --
    Po ptokach. Beret sie sfilcowal... ZNOWU :))))
    I niech tak juz zostanie.
  • klemens1 16.05.13, 22:39
    Sam oceń:
    goo.gl/maps/ypktc
    btw: streetview w Polsce ostatnio mocno poszerzyło zasięg, warto podawać linki.
  • emes-nju 16.05.13, 16:20
    Koło Płońska ktoś coś spierd... Bo miejskiej zabudowy tam nie ma.

    --
    Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby skądinąd łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy.

    Alexis de Tocqueville
  • klemens1 17.05.13, 09:09
    Spis zmian:
    mazowieckie

    Ciekawy jest przypadek Chinowa (DK 79) - kiedyś był tam obszar zabudowany, później ktoś się zorientował że to kpina i podwyższył prędkość do 70, a teraz jest 90.
    W Magnuszewie skrócili OZ aż o 540m. Na szczęście są inne miejsca gdzie można robić z ludzi piratów drogowych:
    goo.gl/maps/emYbr

  • wolfgang87 17.05.13, 09:33
    Szczerze mówiąc więcej jest wolniej niż szybciej :) Lepiej, żeby już nic nie przeglądali :)
  • emes-nju 17.05.13, 11:12
    Do Magnuszewa osobiście przyłożyłem swoje brudne paluchy. "Załosowałem" na niego na stronie gdaki. A że podobno na tej stronie odzew był minimalny (nie dziwie się - ludzie nie maja powodu, żeby ufać w to, że warto się trudzić; przecież wszystko zawsze jest zgodne i zatwierdzone), to być może to moja sprawka :D

    W niedzielę wieczorem sprawdzę jak się tam sprawy mają. Ostatnio było tak, że zabudowa się kończyła i pojawiała się 70-tka (jeszcze miesiąc-dwa wcześniej jej nie było), potem było długo nic, potem stacja benzynowa w polu, potem skrzyżowanie w polu, potem pole bez powtórzonej 70-tki i wreszcie koniec terenu zabudowanego po kilkuset metrach drogi w polu (z wygodnym miejscem do łapania "morderców drogowych" nieprzestrzegających ograniczenia w terenie zabudowanym).

    --
    Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby skądinąd łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy.

    Alexis de Tocqueville
  • jureek 17.05.13, 11:44
    emes-nju napisał:

    > nie dziwie się - ludzie nie maja powodu, żeby ufać w to, że warto się trudzić;

    Straszny mi trud - wejść na stronę i w coś kliknąć. To już dużo większego wysiłku wymaga pisanie wielostronicowych postów z narzekaniami.
    Jura
  • edek40 17.05.13, 12:11
    > Straszny mi trud - wejść na stronę i w coś kliknąć. To już dużo większego wysił
    > ku wymaga pisanie wielostronicowych postów z narzekaniami.

    Ale one choc kogos obchodza. Na przyklad Ciebie.

    Pisanie do wladzy zas...
    --
    Po ptokach. Beret sie sfilcowal... ZNOWU :))))
    I niech tak juz zostanie.
  • jureek 17.05.13, 12:35
    edek40 napisał:

    > > Straszny mi trud - wejść na stronę i w coś kliknąć. To już dużo większego
    > wysił
    > > ku wymaga pisanie wielostronicowych postów z narzekaniami.
    >
    > Ale one choc kogos obchodza. Na przyklad Ciebie.

    I co z tego wynika? Przecież i tak nie mam żadnej władzy ani się do niej nie szykuję.
    Chodzi Ci o to, żeby coś zmienić, czy tylko sobie ponarzekać?
    Jura
  • edek40 18.05.13, 17:21
    > I co z tego wynika? Przecież i tak nie mam żadnej władzy ani się do niej nie sz
    > ykuję.

    Ale jest jakikolwiek odzew.-
    --
    Po ptokach. Beret sie sfilcowal... ZNOWU :))))
    I niech tak juz zostanie.
  • klemens1 17.05.13, 12:11
    Najwyraźniej niektórzy nie widzą trudu w kliknięciu, a nawet napisaniu posta z narzekaniem, a inni już przy samym kliknięciu wymiękają.
  • emes-nju 17.05.13, 14:45
    jureek napisał:

    > Straszny mi trud - wejść na stronę i w coś kliknąć.

    Nie łaskawco. Należało napisać elaborat i liczyć na to, że komuś będzie chciało się to przeczytać, i że ktoś to zrozumie, bo z rozumieniem tekstów pisanych lichutko...

    No i jeszcze głęboko wierzyć w to, że oznakowanie postawione WADLIWIE miesiąc-dwa wcześniej jest jednak niedostatecznie "zatwierdzone i zgodne", żeby "siędało" coś z tym zrobić.

    --
    Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby skądinąd łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy.

    Alexis de Tocqueville
  • emes-nju 17.05.13, 14:46
    A Ty podjąłeś ten heroiczny wysiłek, że ze mnie szydzisz?

    --
    Nie ma takiego okrucieństwa ani takiej niegodziwości, której nie popełniłby skądinąd łagodny i liberalny rząd, kiedy zabraknie mu pieniędzy.

    Alexis de Tocqueville
  • jureek 17.05.13, 14:53
    emes-nju napisał:

    > A Ty podjąłeś ten heroiczny wysiłek,

    Nie podjąłem, bo nie jeżdżę tamtą drogą, więc nie wiem, o co chodzi. Na drogach, które znam, nie ma co poprawiać, a gdyby trafiło się jakieś ograniczenie od czapy, to zgłaszam to na bieżąco.
    Pisząc o heroicznym wysiłku sam z siebie szydzisz.
    Jura
  • agios_pneumatos 17.05.13, 16:15
    klemens1 napisał:

    > Na szczęście są inne miejsca gdzie można r
    > obić z ludzi piratów drogowych:
    > goo.gl/maps/emYbr
    >

    A tutaj co nie pasi? Mam wrażenie, że na obszarze tego terenu zabudowanego co chwilę jest zabudowa związana z tą drogą i są tam bezpośrednie wjazdy na posesję. Albo bez tej bezpośredniości.

    Ciekawostka: z drugiej strony znak zaczynający obszar zabudowany jest za stacją benzynową tam gdzie zaczynają się faktycznie wjazdy na posesję.

  • klemens1 17.05.13, 17:08
    agios_pneumatos napisał:

    > klemens1 napisał:
    >
    > > Na szczęście są inne miejsca gdzie można r
    > > obić z ludzi piratów drogowych:
    > > goo.gl/maps/emYbr
    > >
    >
    > A tutaj co nie pasi?

    To, że pojedyncze zabudowania, do których są dojazdy przy praktycznie zerowym ruchu pieszych nie powinny być OZ. Dla porównania wspominany już Chinów, gdzie nawet 70 zlikwidowali i można jechać 90:

    Tu można jechać 90 km/h
  • agios_pneumatos 17.05.13, 17:31
    Wg definicji ruch pieszy może, ale nie musi się odbywać.
    Natomiast muszą być zabudowania.

    W Chinowie powinien być obszar zabudowany jak w mordę szczelił.

    Co za burdel na tym Mazowszu.

  • klemens1 17.05.13, 19:19
    > Wg definicji ruch pieszy może, ale nie musi się odbywać.

    Ruch pieszy wszędzie może się odbywać, poza autostradami.

    > W Chinowie powinien być obszar zabudowany jak w mordę szczelił.

    Najwyraźniej gorsi fachowcy od ciebie to oceniali.

    > Co za burdel na tym Mazowszu.

    Gdzie indziej taki sam - póki co województwa nie mają takiej autonomii jak stany w USA a mówimy o drogach krajowych, które są zarządzane centralnie.

    Poza tym "burdel" to masz w swoim pojmowaniu "rozumienia treści", ale to inny temat którego nigdy nie jesteś w stanie dokończyć gdy zada ci się konkretne pytania.



  • agios_pneumatos 17.05.13, 20:09
    klemens1 napisał:

    > > Wg definicji ruch pieszy może, ale nie musi się odbywać.
    >
    > Ruch pieszy wszędzie może się odbywać, poza autostradami.
    >

    Nieprawda. Na torach kolejowych też nie może, podobnie jak i na ulicach w mieście. Generalnie na drogach nie może.

    > > W Chinowie powinien być obszar zabudowany jak w mordę szczelił.
    >
    > Najwyraźniej gorsi fachowcy od ciebie to oceniali.
    >

    Tam ode mnie. Ty jesteś najmondrzejszy.

    > > Co za burdel na tym Mazowszu.
    >
    > Gdzie indziej taki sam - póki co województwa nie mają takiej autonomii jak stan
    > y w USA a mówimy o drogach krajowych, które są zarządzane centralnie.
    >

    Nie jest taki sam, ale zostawmy cię w błogiej (nie)świadomości.

    > Poza tym "burdel" to masz w swoim pojmowaniu "rozumienia treści", ale to inny t
    > emat którego nigdy nie jesteś w stanie dokończyć gdy zada ci się konkretne pyta
    > nia.
    >
    >
    >

    Zastanawiałem się kiedy włączy ci się syndrom ujadającego kundla i dlaczego musieliśmy czekać aż tyle postów.
  • klemens1 18.05.13, 08:03
    > > > Wg definicji ruch pieszy może, ale nie musi się odbywać.
    > >
    > > Ruch pieszy wszędzie może się odbywać, poza autostradami.
    > >
    >
    > Nieprawda. Na torach kolejowych też nie może, podobnie jak i na ulicach w mieśc
    > ie. Generalnie na drogach nie może.

    Generalnie na drogach może, o ile nie ma chodnika lub pobocza nadającego się żeby po nim iść.
    A ruch pieszych po torach kolejowych nie jest w zakresie zainteresowania KD, więc żeś przystrzelił w swoim stylu.

    > > > W Chinowie powinien być obszar zabudowany jak w mordę szczelił.
    > >
    > > Najwyraźniej gorsi fachowcy od ciebie to oceniali.
    > >
    >
    > Tam ode mnie. Ty jesteś najmondrzejszy.

    Jedno drugiego nie wyklucza. Sam widzisz jakich mamy fachowców - gorszych nawet od tych, którzy nie są w stanie wskazać treści, której "nieznajomość" zarzucają.

    > > > Co za burdel na tym Mazowszu.
    > >
    > > Gdzie indziej taki sam - póki co województwa nie mają takiej autonomii ja
    > k stan
    > > y w USA a mówimy o drogach krajowych, które są zarządzane centralnie.
    > >
    >
    > Nie jest taki sam, ale zostawmy cię w błogiej (nie)świadomości.

    Jest taki sam - przynajmniej na Śląsku i Podkarpaciu oraz Pomorzu (i wszystkim co pomiędzy nimi i Mazowszem), więc pozostaję w błogiej świadomości.

    > > Poza tym "burdel" to masz w swoim pojmowaniu "rozumienia treści", ale to
    > inny t
    > > emat którego nigdy nie jesteś w stanie dokończyć gdy zada ci się konkretn
    > e pyta
    > > nia.
    > >
    > >
    > >
    >
    > Zastanawiałem się kiedy włączy ci się syndrom ujadającego kundla i dlaczego mus
    > ieliśmy czekać aż tyle postów.

    Ja to nazywam syndromem wyśmiewania bezjajecznych frajerów, ale zgadzam się z "czekaniem aż tyle postów".
  • agios_pneumatos 17.05.13, 17:55
    klemens1 napisał:

    > Spis zmian:
    > mazowieckie
    >

    Z tej tabeli wynika, że nie chodzi o całą obwodnicę Płońska, a krótki odcinek od zjazdów/wjazdów z/na DK 50 do skrzyżowania ze światłami w kierunku Warszawy.
  • dorot74 05.06.13, 07:42
    Oto przydatne narzędzie. Yanosik android nawigacja android-mania.pl/aplikacje-2/mapy-i-nawigacja-gps/, paradoksalnie podnosi bezpieczeństwo. Warunek, że będzie używany z głową.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka