• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Melanż to po prostu impreza alkoholowai tyle
    • Gość: ganja IP: *.devs.futuro.pl 03.01.03, 18:37
      melanż specyfka wśród jumprez podwórkowych, melanż to tylko z
      ziomkami, inaczej nie ujdzie.........
      • Gość: deem IP: 213.17.194.* 15.04.06, 11:21
        Słownik wyrazów obcych: MELANŻ - mieszanina, mieszanka; pomieszanie różności,
        miszkulancja, groch z kapustą, miszmasz, bigos (hultajski); włóczka, dzianina
        ze splotu różnobarwnych nitek; porcja lodów złożona z różnych smaków; dawn.
        kawa ze śmietanką, z kremem.
        Etym. - fr. mélange 'mieszanina' od mêler 'mieszać'.

        • Według mnie melanż to wcale nie jest rodzaj żadnego drinku, ale wśród młodzieży,
          melanż oznacza po prostu imprezę, najczęściej organizowaną przez nich samych.
    • Gość: ganja IP: *.devs.futuro.pl 03.01.03, 18:40
      melanż specyfka wśród jumprez podwórkowych, melanż to tylko z
      ziomkami, inaczej nie ujdzie.........
    • Gość: foczusia IP: *.miloszyce.sdi.tpnet.pl 25.09.03, 12:02
      prosze ja ciebie panie bartek proponuje "vixe" wiesz ocb (o co
      biega) ale bedzie Vixa (czyli melanż , biba) vixa była po
      kozaku ! trzymajta sie chłopie ! narciaż
    • Gość: ja IP: *.leba.sdi.tpnet.pl 02.12.03, 18:44
      melanż (albo melange jak to woli) to poprostu impreska! alkohol,
      ganja i hip hop... tak to walsnie melanz w wielkim skrócie...
    • Gość: ziutekLolek IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 04.04.04, 17:40
      melanż...można pofrunąć sobie w melanż nie koniecznie w środowisku damsko-
      męskim, właściwie to nie ma większego znaczenia- byle z ziomkami. dobry melanż
      to dobra zabawa według uznania... gibony, wódzia, browary...no tak, bo kółka to
      raczej na balety, nie na melanż chociaż i jedno i drugie ma wiele wspólnego=)
      no i wszystko jasne. melanż to melanż.
    • Gość: MEL05 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.05.04, 19:37
      blanty są hardkorowe po blantach jest zajawka i wogule wszystko git polecam
      wszystkim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Gość: wtosquad IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.05.04, 19:44
      joł sie pali sie zyje!!!!!!!!!!!!!!!!!! wtosquad1@interia.pl
    • Gość: kayakh IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.05.04, 19:45
      pale bo lubie
      szymon karaśńśski
    • Gość: Mav IP: *.pronet.lublin.pl 16.05.04, 23:52
      znalazlem tu że melanż to impreza alkoholowa z hip hopem. a wcale tak nie jest -
      melanż jest po prostu popijawą w gronie znajomych lub ze znajomymi i ich
      znajomymi :) nie koniecznie hh - równie dobrze środowiko skinhead'ów czy grupy
      metalowo-rockowe melanżują
    • Gość: kinga IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.05.04, 08:52
      od melanży do melanży,tutaj tak każdy,wódka, tekla w tej branży... : )
    • Gość: TBH IP: *.aster.pl / *.aster.pl 09.01.05, 10:45
      nie ma to jak melanż,jest to sku..syńska najebka,może być jeszcze melanżyk,to
      wtedy najebka jest troszke mniejsza.pozdrawiam wszystkich melanżownikóww.
    • To tylko popijawa...
    • Gość: Marek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.11.05, 16:13
      Melanż to nic innego niz mieszanka; pomieszanie różności, miszkulancja, groch z
      kapustą, miszmasz, bigos (hultajski); włóczka, dzianina ze splotu różnobarwnych
      nitek; porcja lodów złożona z różnych smaków; dawn. kawa ze śmietanką, z
      kremem. Entymologicznie słowo " Melanż " moze oznaczać miksowanie czegoś np.
      utworów muzycznych ...
    • Gość: rusałka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.12.05, 19:36
      nareszcie dzieki autorowi tego art wiem ze takie slowo istnieje:) moji znajomi
      zawsze uzywaja tego w opisach na gg:) ja wiedzialam mco to oznacza według nich
      teraz wiem ze takie slowo w ogole jest:) melanz u mnie oznacza impreze "w
      samochodzie' tak konkretnie.... jezdzenie po okolicy podrywanie panienek i
      wspolna zabawa z nimi:d cos w tym stylu;) pa
    • Gość: prodisz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.01.06, 21:31
      jw i wszystko jasne :D
      pozdrawiam
    • Gość: www IP: 81.219.132.* 09.04.06, 21:05
      melanż to zajebista impreza w gronie dobrych znajomych, może być alkochol lub
      dragi.Zależy kto co lubi
      • Gość: ninja IP: *.68.92.213.mielec92.tnp.pl 29.05.06, 19:54
        No to poznalam nowe slowo u nas nad Wisloka sie tego slowa nieuzywa...ech
        czlowiek sie uczy cale zycie:)
    • Gość: katuszo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.06.06, 19:03
      o tak!melanż to jest coś
    • Gość: FiFi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.06, 13:14
      Melanż to poprostu domowka u kogos podczas nieobecnosci starszych!! Wtedy zlopie
      sie do rana :)a potem kac:(
    • Gość: pawka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.07.06, 01:23
      impreza, wozonko, domówa i inne zajebiste miejscówy po których sie jeżdzi i
      daje banie na których to miejscówach sie kreci roluje morcha baka pali koks
      wóda dziwki i inne rozrywki przyjemny sposób spędzania czasu ze znajomymi
      hehehe pozdro
    • Gość: biszop IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.06, 03:02
      MELANż dla ziomkuw z ulicy to nieustane pozytywne balowanie w miłej atmosferze
      przy rytmie dobrej muzy z urzyciem wszelkiego rodzaju urzywek i trunkuw oraz
      towarzystwie pięknych pań :)
    • Gość: mistyczka IP: *.torun.mm.pl 27.10.06, 00:05
      u nas "Isc na melanż" to isc pic
      • Gość: magda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.06, 16:02
        Melanż - tak nazywa się w Rzeszowie gazetka studencka Uniwersytetu ;)
    • Gość: Kolo IP: *.internetdsl.tpnet.pl 26.11.06, 16:08
      Zgadzam sie melanż to jest imprezka alkocholowa chociaz melanżem określa sie
      często schlanie pożądznie mordy w doborowym toważystwie :] Pozdro all ;)
    • Gość: booge IP: *.brzesko147.tnp.pl 14.01.07, 12:58
      Ten gość co pisał artykuł o melanżu g*wno wie!
      Ile się uśmiałem czytając jego definicj to szkoda gadać("impreza damsko męska"
      hahaha). Ja byłe na "męskim" melanżu i pedałem nie jestem-dziwne...
      a ten słownik gwary hiphopowej o którym wspomniał też jest śmieszny :D
      kow tak w ogóle to po co ich uświadomiłeś? Lepiej było jak sami sobie wszystko
      interpretowali. ufff...
      • Gość: booge IP: *.brzesko147.tnp.pl 14.01.07, 13:10
        skoro wszyscy juz wszystko wiedzą o melanżu, a szkoda, to poddam wam pare nowych
        słówek:
        miting-wypad na 2-3 browary
        ciumaga-grupsze picie 6-7 browców ewentualnie wódeczka(bez dragów)
        kappa-pijemy do za..ia :D
        Żulerski słownik autorstwa booge'go, siwego i olka :D
    • Gość: betti IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.01.07, 10:06
      dokładnie. jeśli słyszysz słowo melanż, tzn że ktos sie dobrze bawił. impreza, na której jest alkohol, często też ziło. to, że ktoś był na melanżu, nie znaczy, że był pijany (mógł tylko byc na imprezie). można powiedzieć, że ktoś jest zmelanżowany. można powiedzieć "melanżujemy".
    • Gość: lol IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.07, 20:42
      melanż to lekka libacja :P
    • Gość: melanzowiec IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.02.07, 08:41
      ludzie ale macie problemy, jak nie wiecie co to melanz to po co sie tym
      interesujecie?
      zeby to zrozumiec trzeba to przezyc.
      to tak jakby tlumaczyc slepemu o kolorach
      LOL
    • Gość: badman IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.02.07, 13:00
      Nie tylko alkoholowa, moze tez odnosic sie do jarania, albo do jakiegos wesolego
      i sympatycznego spotkania znajomych bez zadnych uzywek.
    • Gość: agrest IP: *.telpol.net.pl 07.03.07, 21:56
      odsyłam do melanżu w "Diunie" Franka Herberta. podejrzewam, że to słówko mogło z
      niej wypłynąć.
    • Gość: aluch IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.03.07, 13:24
      melanż to nie jest żadna impreza alkoholowa, ani żaden rodzaj używki!! melanż
      jest to pojęcie dla niektórych osób niezrozumiałe: melanż jest to płynne
      przejście od jednego koloru, waloru, odcienia barwy do drugiego; przykład:
      płynne przejście od czerni do bieli, lecz nie widząc śladu narzędzia ( w tym
      wypadku ołówka, kredki, pasteli, farby...). Jego przecwieństwem jest szrafura-
      również płynne przejście, lecz w tym widać ślad narzędzia. to właśnie jest
      melanż!!
    • Gość: Niedawno tak... IP: *.slp.vectranet.pl 14.04.07, 12:48
      melanz to po prosty mieszanina,a młodziez klepie jadaka co im ładnie w uchu
      brzmi ..nie wazne czy z sensem ..wazne zeby klepac jak najwiecej tej słownej
      waty ..ziom,kminisz, i wiele i9nhych pochodzi z gwary(kminy własnie -zwanej tez
      grypsera)wieziennej i to z lat 60-80..heheehe..wstawiacie gadke starych
      smieciuchów przetykaną załosna mutacja podwórkowej pseudoangielszczyzny...co za
      miernoty bez własnego stylu ...bo ten wasz własny styl to klon styli kolegów i
      kolezanek,jestescie tacy sami..jak by was jeden ojciec i matka spłodził.Ojciec
      ham ,egoista a matka dziwka,pozerka i materialistka.Rodzynki pomijam,za mało was
      • Gość: smoqCHT IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.08, 07:19
        Twoja wypowiedź mnie za przeproszeniem lekko wku...ła. myślę że jesteś osobą
        strasznie zadufaną w sobie i nie masz tak naprawdę pojęcia o czym mowa. i o
        dziwo się udzielasz... heh, po prostu śmieszne to. i "szanuj matkę i ojca,
        CZYJEGOŚ przede wszystkim." powiem krótko, NIE NADAJESZ SIĘ.! pozdrawiam, o
        dziwo ^^ ha...
    • Gość: boszee IP: *.chello.pl 20.04.07, 14:23
      Melanż to najgłupsze i najbardziej prostackie określenie imprezy jakie znam, a
      do tego słyszane wszędzie dookoła i tak aż do wyrzygania. przykre
    • Gość: greg IP: *.rybnet.pl 18.05.07, 17:24
      melanż to parę imprez następujących dzień po dniu albo jednego wieczoru w
      różnych klubach to ciąg imprez a nie tylko jedna itd. Melanż poprostu
    • Gość: kamil IP: *.range217-42.btcentralplus.com 26.05.07, 19:31
      najprosciej - libacja alkoholowa . a woogle ten slang jest do dupy !
    • Gość: Szczawik z St.Woli IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.06.07, 19:17
      A nie lepiej było samej młodzieży spytać o co " k'man " ?
    • Gość: Alrauna IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.06.07, 21:55
      Tez długo nie wiedziałam co to takiego melanż... ale jest to po prostu w
      słowniku młodych impreza "ćpunów".
    • Gość: Tinfed IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.07, 11:25
      Hahaha rozwalił mnie ten artykuł :] Jakbyście każde "nasze" słowo rozkminiali to
      by wam życia nie starczyło :P Melanż to ni mniej ni więcej dobra imprez z alkiem
      i tyle :D
    • Gość: Kinguś IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.07.07, 15:38
      Joł ziom melanż!:D
    • Gość: gruuuby lolo IP: *.gdynia.mm.pl 29.07.07, 02:51
      Wlasnie jestem, po dobrym melanzu :)
    • Gość: ']['R(O)j@|\| IP: *.adsl.inetia.pl 17.08.07, 12:53
      melanz to po prostu melanz :D kto nie wie to ma problem, takie
      szukanie w necie i w slangu hip-hop to tylko moze przyblizyc
      slownictwo. Ale jak sie nie jest w tych klimatach to lipa :D hehe
      melanz to taka popijawa, imprezka :D hehe
      pozdro ziomy
    • Gość: Grzdyl IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.08.07, 21:55
      Poprostu można się ustawić na melanż i dać sobie nie źle popalić jak
      wrócisz nahlany po imprezie to domu to oznacza że byłeś na melanżu XD
    • Gość: Melange IP: *.stella.net.pl 11.10.07, 17:24
      bo melanz to podstawa bo melanz musi byc wielki :DDDDD
    • Gość: kianoo IP: *.gala.net.pl 06.11.07, 23:21
      To jest prawdziwy melanż cytuję "...niezwykle skomplikowanej budowie chemicznej
      i działaniu na organizm. Zapachem i smakiem przypominała cynamon.

      Jedynym miejscem we wszechświecie, gdzie pozyskiwano melanż była planeta Diuna.
      Wydobycie go z piasków pustyni było niezwykle niebezpieczne, często zdarzały się
      przypadki połknięcia całej żniwiarki przez gigantycznego czerwia pustyni. To
      wszystko powodowało że melanż był najbardziej pożądaną i najdroższą substancją
      we wszechświecie, po przejęciu tronu imperialnego przez Paula Atrydę została
      uznana za walutę...." - wwedług Wikipedii na rok 2007 , pozdro all
    • Melanż jest wtedy, gdzy przychodzą do ciebie ziomki i razem robicie
      bigos, o sorry mieszacie go :D ;-)

      A tak serio melanż to poprostu impreza, nie ważne jaka, z kim i co
      się pije, pali lub nie... :D
    • Gość: smoqCHT IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.08.08, 07:05
      człowieniuuuu... melanż jest niczym więcej jak spotkaniem ze znajomymi
      (nieważne gdzie) byle nakręcał sie temat i... no właśnie, musi być "to coś"
      (są pewne tajemnice) które znają tylko melanżowcy ;)) ... a więc nie mogę
      zrobić nic innego jak zaprosić na groobe meląż. tyle ode mnie. pozdr0 3000 ^^
      haha.
    • Bazowe slowo z ktorego to powstalo to MELINA. Dowartosciowac ktos sie chcial tworzac i upowszechniajac wsrod swoich ziomkow-pijaczkow to slowo, ktore wymknelo sie z pod kontroli i figuruje na tym forum.
    • U mnie melanż oznacza po prostu imprezę z alkoholem z dziewczynami lub bez, ze
      zgraną ekipą.
    • Gość: ż IP: *.chello.pl 22.04.09, 13:30
      impreza

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.