Dodaj do ulubionych

"osoba pozostająca pod opieka"?

08.06.13, 21:31
jak to przetłumaczyć (na zwolnieniu lekarskim na chore dziecko, nie chodzi o opiekę w sensie prawnym). Czy "betreute Person" jest poprawnie w tym kontekście?
Obserwuj wątek
    • chief-denunciator Re: "osoba pozostająca pod opieka"? 08.06.13, 21:43
      jogi514 napisała:

> jak to przetłumaczyć (na zwolnieniu lekarskim na chore dziecko, nie chodzi o op
      > iekę w sensie prawnym). Czy "betreute Person" jest poprawnie w tym kontekście?
      ------------------------------------------------

Nie widzę powodów do sprzeciwu...
      Ale lepiej skonsultować Jeckiego...

Ot, co....

--
      Нет фaшизмy, рacoвoй нетерпимocти, кoллaбoрaциoнизмy
      Дoлoй кcенoфoбию, рacизм и aнтиcемитизм!
      Gość w dom, Bóg w dom
      SHEMA YISRAEL
          • lepian4 Re: "osoba pozostająca pod opieka"? 12.06.13, 11:27
            Betrachte das als sprachwissenschaftliche Antwort auf die Frage "osoba pozostająca pod opieka"?

Mit Asiek darf ich doch mal duzen. Der Kerl ist anständig genug, um meine charmante Anspielung verstehen zu können. Solle ich ihn doch irgendwie beleidigt haben, bin bereit ihm nach Bremen Aldi- Bier als Genugtuung, ggf als Entschädigung zu spendieren

Wie off sin mer op die Schnauz jefalle, wie off loche mer op d´r Äd?
            Doch mer ston widder op un zwar alle, weil jede Minsch ens ne Fähler mäht.
            Morje es ne neue Daach wo die Sonn uns widder laach
            • chief-denunciator Re: "osoba pozostająca pod opieka"? 12.06.13, 20:28
              lepian4 napisał:
              Mit Asiek darf ich doch mal duzen. Der Kerl ist anständig genug, um meine charmante Anspielung verstehen zu können. Solle ich ihn doch irgendwie beleidigt haben, bin bereit ihm nach Bremen Aldi- Bier als Genugtuung, ggf als Entschädigung zu spendieren
              ===============================

Werde das Angebot grüdlich analiysieren...

Da ich mehr Wehrt auf Qualität lege, als auf Quantität, kann es etwas länger dauern...

Ot, co...
              --
              Нет фaшизмy, рacoвoй нетерпимocти, кoллaбoрaциoнизмy
              Дoлoй кcенoфoбию, рacизм и aнтиcемитизм!
              Gość w dom, Bóg w dom
              SHEMA YISRAEL
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka