Dodaj do ulubionych

cyfra plus

IP: *.vjnxx4.adsl-dhcp.tele.dk 03.03.08, 18:21
Mam cyfre plus. Odbierala przez dluzszy czas bez problemow. Ostatnio
podczas silnych wiatrow zanikl sygnal. Jedyne co mozna zobaczyc to
czarny ekran. Gdy sprawdzam sile sygnalu na telewizorze, pojawia sie
komunikat, ze trzeba ustawic talerz aby znowu znalezc satelite. Gdy
to robie, nie ma najmniejszych zmian w sile sygnalu. Gdy dzwonilam
do cyfry plus na hotline, twierdza ze to wina ustawien czaszy. Czy
ktos moze w ostatnim czasie tez napotkal na takie problmy z cyfra
plus? Nie mam pojecia, czy to moglaby byc wina ustawien cyfry w domu
czy to mozliwe, ze problem lezy po ich stronie? Dziwne jest tez dla
mnie to, ze sasiedzi mieszkajacy troche dalej maja dokladnie ten sam
problem. Moze ktos z odwiedzajacych forum spotkal sie z podobnym
problemem? Dziekuje z gory za ewenutalne sugestie rozwiazania
problemu.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Kornik IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.03.08, 18:47
    > Czy ktos moze w ostatnim czasie tez napotkal na takie problmy z
    > cyfra plus?
    Tak, blizsze śledztwo wykazało, ze na skutek długotrwałego
    odziaływania środowiska plastkiowe mocowanie czaszy do konstrukcji
    nośnej utraciło swoje założone parametry mechaniczne co zaskutkowało
    fizycznym rozdzieleniem wspomnianej czaszy od konstrukcji nosnej i
    konwertera (czyli mówiąc po polsku czasza urwała się i leżała na
    dachu)
    > Gdy sprawdzam sile sygnalu na telewizorze, pojawia sie
    > komunikat, ze trzeba ustawic talerz aby znowu znalezc satelite.
    > Gdy to robie, nie ma najmniejszych zmian w sile sygnalu.
    Ustaw czaszę zgrubnie na Hotbirda, azymut i elewację mozesz znaleźć
    np tu:
    sci.pam.szczecin.pl/%7Epastupam/satel/az/index.html
    Na telewizorze powinien sie pojawic sygnał. Obracaj czaszę, aby
    konwerter minimalnie zmieniał swoje połozenie. Po każdej zmianie
    odczekaj kilka sekund (żeby dekoder zdążył przeliczyc siłę sygnału).
    Powinieneś w ten sposób znaleźć połozenie anteny przy którym
    będziesz miec maks. sygnału z dokładnościa wystarczająca do odbioru.
    Najpierw reguluj antenę w poziomie (azymut) potem ew. w pionie
    (elewacja). Łatwiej i dokładniej zrobisz to, jak za kilka złotych
    kupisz taki miernik:
    www.mikrotech.net.pl/product_info.php?products_id=552
    Mnie się w każdym razie udało odzyskac sygnał, więc zycze i Tobie
    powodzenia.
  • Gość: magt IP: *.vjnxx4.adsl-dhcp.tele.dk 03.03.08, 21:42
    Dziekuje bardzo za wszystkie informacje, bede dzialac!
  • batey 04.03.08, 09:57
    Przy silnym wietrze za oknem pierwszym objawem były „kwadraciki” na
    ekranie, a następnie znikał sygnał. Radziłem sobie nogą (antenę mam
    na balkonie), ale pomagało to do następnych silnych powiewów wiatru.
    Próbowałem dokręcać mocowania – nic nie pomagało. W końcu poprosiłem
    instalatora CYFRY, który ze specjalnym miernikiem ustawił to
    profesjonalnie. Od tamtej pory nie mam problemów, nawet po ostatnich
    wichurach. Wydaje mi się, że lepiej z tym problemem zwrócić się do
    zawodowca, ale jeśli zastosujesz się do powyższych wskazówek Kornika
    to też opanujesz temat.
    Pozdrawiam MarekB
  • asiula_2 08.05.08, 11:33
    Ja mam cyfrę i na szczęście nie miałam z nią problemów technicznych,
    tylko ciągle rosnący abonament. Dlatego też poważnie myślę nad
    zmianą platformy. Wiecie może ile jest czasu na zrezygnowanie z
    cyfry?
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.05.08, 15:49
    Ja wlasnie chce zrezygnowac z cyfry, bo w sumie ogladam kilka
    programow, a place blisko 150 zlotych. A co z ta podwyzka? Bo ja nic
    nie dostalam...
  • asiula_2 08.05.08, 17:36
    Ja dostałam. Niby to nieduże pieniądze, ale i tak uważam, że płacę
    duży abonament w momencie, kiedy inne firmy proponują korzystniejsze
    warunki. Rozważam enkę - podobno mają najlepszą jakość obrazu.
  • Gość: Lu IP: 81.210.22.* 09.05.08, 11:55
    sprawdźcie wcześniej jakie oferują kanały, czy na prawdę
    się "opłaca" zmieniać na nke. Znajomy zmienił i.... nie ma co tam
    oglądać...
  • Gość: agnieszka IP: 89.16.80.* 17.11.08, 13:41
    moze ktos wie, dlaczego nie mam 1,2 wszystkich canal-ow+ i jeszcze
    kilku innych programow, place najwyzszy abonament, kilka razy
    dzwonilam do helpline i podobno karta byla nieaktywna, wiec ja
    aktywowali i dalej nic! a wyglada to tak, ze te programy jakby sa
    tylko gina lub pojawiaja sie kwadraciki. bede wdzieczna za info!!
  • Gość: Hania IP: *.dyn.versateladsl.be 04.01.09, 21:32
    witam-moze dowiem sie ta droga czegos na temat cyfry +,mieszkam w
    Belgii i mam cyfre od 3 tyg-z poczatku bylo ok-pozniej bez przyczyny
    znikly mi 2 programy-NRJ12 i D. World.Jesli ktos wie
    dlaczego,bylabym wdzieczna.Dziekuje
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.08, 17:07
    Ja właśnie zrezygnowałem z cyfry. Nie dlatego, że była zła, po
    prostu całymi dniami nie ma mnie w domu i nie mam czasu na oglądanie
    tv. A teraz jeszcze podnieśli abonament, więc rozwiązałem umowę.
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.08, 17:53
    Co trzeba zrobic zeby zrezygnowac? Ma ktos jakis wzor podania? Ile
    mam na to czasu?
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.08, 14:23
    Ja zadzwoniłem. Mają mi przysłać pisemko, mam je podpisać i odesłać.
    Musisz zadzwonić na infolinię i się dowiedzieć.
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.08, 17:34
    Akurat bede czekac. Juz wiem,ze mam na to 14 dni, wiec zanim oni mi
    przysla pisemko to juz dawno bedzie po terminie.
  • mukcha 14.05.08, 00:09
    Zaraz momencik... troszkę nie rozumiem. Czyli te dwa tygodnie (14 ale chyba
    roboczych co?) to ważne są od momentu otrzymania pisma? Czy teraz ze względu na
    podwyżkę jest 14 dni na rezygnację?
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.05.08, 09:26
    Z racji tego, że zrobili tą podwyżkę, to w przeciągu 14 dni od
    otrzymania pisma możesz rozwiązać umowę bez konsekwencji.
  • zeberka12 14.05.08, 20:08
    Ale mi okazja... bez konsekwencji to chyba powinno być 30 dni? A co jak mi się
    pismo zagubi, lub później dojdzie? Podwyżka może i nie jest zbyt wielka ale w
    czasach jak wszystko drożeje to człowiekowi puszczają nerwy. Czy coś jest w
    zamian za wyższy abonament?
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.05.08, 11:48
    Nie. Jest podwyżka bo wzrosła inflacja, nie przewidują narazie
    zadośćuczynienia.
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.05.08, 19:52
    Cos chyba napisali o nowych programach, ze moze beda:P ? No
    niewazne. Ja juz im odpisalam i podziekowalam za wspolprace...
  • Gość: mikrob IP: *.chello.pl 15.05.08, 22:26
    strzelili sobie w łeb, samobója strzelili, podnieśli cenę, obiecali HBO HD, nie
    ma go, to teraz jeszcze podbiją pewno znowu ceny, bo nowe kanały będą.
  • zeberka12 15.05.08, 21:25
    A wiesz gdzie ja mam inflacje? A gdzie te obiecywane majowe promocje? Wiem że
    większość rzeczy idzie do góry, ale miejmy coś też z tego. Przecież jest
    konkurencja.
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.05.08, 22:36
    Widocznie cyfra + uważa się za bezkonkurencyjnego dostawcę
    telewizji. Jaka firma taka i jej polityka. W tym przypadku chyba
    wszyscy wiemy co mam na myśli.
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.05.08, 23:29
    Ja najbardziej lubilam to czekanie na obiecanie nowosci...wlacza czy
    nie wlacza?
  • nefyth 16.05.08, 10:18
    Sugerujesz coś? :) Ja do czasu byłem zadowolony z cyfry w szczególności jak
    naobiecywali trochę zmian. Ale jak widać coś się spoźniają. Dlatego coraz
    częściej zastanawiam się czy nie zmienić platformy? I już nie chodzi o to czy to
    ostatnia podwyżka czy nie.
    a wy co sądzicie?
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.08, 13:38
    Teraz jest najlepszy moment żeby wcielić to w życie, rozstać się z
    cyfrą i powitać nową platformę lub pozostać bez niczego.
  • nefyth 16.05.08, 17:04
    może i masz racje, czyli co ty rezygnujesz? a masz odpowiedni dokument? chodzi
    mi o to czy potrzeba odpowiednie pisemko zanieść , wysłać czy jak?
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.05.08, 18:49
    jest takie podanie w sieci.W zupelnosci wystarczy.
  • zeberka12 16.05.08, 22:03
    ja się jeszcze waham, ale jestem skłonna zrezygnować. a gdzie ten druczek mogę
    znaleźć?
  • zeberka12 17.05.08, 09:45
    Dzięki to ułatwia sprawę. A czy te druczki będą jeszcze rozpatrywane, znaczy czy
    wystarczy wysłać im taki druk i już? pewnie jeszcze należy to uzasadnić i co
    najważniejsze zmieścić się w czasie. :/
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.05.08, 15:23
    Nie no nie musisz juz nic uzasadniac, bo przeciez
    sami "zaproponowali" rezygnacje. Jedyne co to 14 dni.
  • sulla5 17.05.08, 16:24
    w sumie to nie wiem nad czym niektórzy się zastanawiają, przecież jak ktoś nie
    jest zadowolony z usług cyfry to teraz ma szanse na szybką rezygnacje. 14 dni
    chyba wystarczy by się zdecydować? mnie zajęło to 2 godziny.
  • wscieklamorfi 17.05.08, 16:42
    Mnie nawet krócej, bo dorwałam formularz rezygnacyjny w necie i wysłałam im faxem!
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.05.08, 16:47
    No i slusznie. W sumie to i tak niezle,ze przez "2 zlote" straca co
    najmniej kilkaset (przynajmniej ode mnie).
  • wscieklamorfi 18.05.08, 17:04
    ja krótko jestem/byłam abonentem, ale mnie to na rękę, zbliżają się wakacje,
    jest ciepło, nie mam ochoty gnić przed tv w domu!pewnie na jasieni się rozejrzę
    za inną platformą:)
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.08, 20:35
    Albo przed swietami, bo wtedy promocje...
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.05.08, 21:57
    Też tak uważam. Lato to taki martwy sezon. Nic się nie dzieje. A po
    wakacjach wszyscy w tym platformy zasypują nas ofertami i promocjami.
  • Gość: mgiełka IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.08, 16:00
    Ja właśnie teraz jestem na etapie poszukiwania platformy i po tym co
    tutaj przeczytałam, to cyfry na pewno już nie wybiorę. Jak oni ludzi
    traktują? Szkoda gadać.
  • sulla5 18.05.08, 22:13
    no nie przesadzajmy... myślisz że każdemu tak będą ciążyć te dwa złote, że tyle
    osób zrezygnuje? chyba są też inne powody.
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.08, 10:31
    Ja myślę, że porzez samo 2 zł to niewiele osób zrezygnuje. Raczej
    będą rezygnować z powodów technicznych, albo chęci zmiany na inną
    platformę itd. Po prostu ta podwyżka umożliwia wcześniejszą
    rezygnację bez poniesienia zbędnych kosztów.
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.08, 13:50
    Dokladnie tak. Problemy techniczne, duzo kanalow ktorych nie
    ogladam, pakiety w ktorych interesujace sa 2-3 kanaly a placisz za
    duzo wiecej, ciagle leci to samo...Wiec rezygnuje, przynajmniej na
    kilka miesiecy.
  • sulla5 19.05.08, 21:20
    Zgadza się, ja z tego co mam to oglądam może 6 kanałów. A wiecie, że mnie to na
    rękę, bo i tak zastanawiałam się jak zrezygnować by nic mnie to nie kosztowało.
    Zastanawia mnie tylko - czy każda odmowa zostanie uznana?
  • zeberka12 19.05.08, 22:12
    No jak to nie uznają, a słyszeliście że skrócili termin?
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.08, 22:34
    Cooo??? Czyżby już tak dużo rezygnacji przyszło, że się
    przestraszyli i takie kroki podjęli?
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.05.08, 23:33
    Dajcie spokoj...dobrze, ze znalazlam sie w tej "elicie" ktora
    dostala AZ 14 dni...Musza uznac kazda rezygnacje. Ich wina - niech
    placa.
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.08, 10:32
    Żeby się tylko nie okazało, że jednak masz mniej czasuu niż te 14
    dni.
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.08, 14:17
    No ja to juz wyslalam, wiec moga teraz zmieniac terminy. Swoje
    zalatwilam.
  • Gość: xenon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.08, 15:16
    a odezwali się już do Ciebie? Pewnie jeszcze za wcześnie.
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.08, 17:36
    Nie, jeszcze sie nie odezwali. Mysle,ze poczekaja na wszystkie
    podania zeby sie zorientowac jak duzo osob zrezygnuje.
  • nefyth 20.05.08, 21:06
    Ale na co tu czekać, zrobili furorę tą podwyżką.A jeszcze jak dochodzą do mnie
    takie rewelacje to po prostu ręce opadają.
  • Gość: mons IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.08, 21:42
    No nie poddawaj sie...jesli zostaniesz z cyfra na pewno spotka Cie
    wiecej takich niespodzianek:P
  • Gość: zbig IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.08, 10:30
    Potwierdzam w 100 %
  • Gość: Daga IP: *.chello.pl 09.01.09, 12:21
    No własnie jak sama napisałaś wszystko drożeje więc musza też
    zdrożec usługi cyfry +. Podwyzka była o 2 zl więc nie
    przesadzajmy!!!!!
  • Gość: jurand IP: *.proton.net.pl 17.07.08, 18:21
    musisz ustawić antenę odpowiednim przyrządem
  • Gość: Marek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.08, 18:24
    Ja też rezygnuję z Cyfry.
    Kiedyś chodziło dobrze a teraz co miesiąc uaktywniają kartę.
    Praktycznie wyglada to tak, że w nocy z ostatniego dnia miesiąca na
    pierwszy nastepnego trzeba miec właczony tuner i do tego na kanale
    pierwszym.
    Z mojej perspektywy wygląda to tak: oglądam kanał 6. O 24:00 mam
    informację na ekranie by się skontaktować z centrum obsługi klienta
    (które oczwiście jest nieczynne o tej porze). Rano o 9 dzwonię
    odczekuję swoje 15 minut i pani mi każe przestwić dekoder na 1 kanał
    to ona ponownie wyśle sygnał. Ale o 9 to ja jestem w pracy. Wracam
    dekoder jest na 6 tak jak zostawiłem a sygnału brak. Przestawiam na
    kanał 1 i dzwonię. Czekam 15 minut i się rozłączyło. Właśnie mam
    zamiar zadzwonić ponownie i podać znów wszystkie dane i pani mi
    prześle sygnał, który dotrze po godzinie.
    Mam dosyć tego by co miesiąc przeżywać to na nowo. Niestety okres
    wypowiedzenia u tych drani to 3 miesiące. Odradzam wszystkim Cyfrę +
    (chyba że lubicie oglądać jedynkę).
  • Gość: zbig IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.08, 10:30
    Potwierdzam, nadal nic się nie zmieniło w Cyfra Plus, czas
    nidoczekania na rozmowę już dwa tygodnie próbuję sie dodzwonić i po
    20 minutach rezygnuję ile można słuchać tej muzyki i rozdzierającego
    się głosu, właśnie po 10 ciu latach użytkowania nadszedł czas na
    rezygnację z usług Cyfry, jeżeli ktoś posiada to poroszę spróbować
    jak traktują swoich stałych klientów, już po połączeniu od razu
    operator ( automat) zapowiada że czas oczekiwania powyżej 10-ciu
    minut, nie ważne o jakiej poże dzwonię. To nie w tym wieku taka
    obsługa. Za taki abonamenty powinni sobie usprawnić obsługę.
    Pozdrawiwam Wszystkich Zbyszek
  • violator-dm 10.01.09, 19:07
    Cyfra plus to zenada. 27 grudnia zadzwonil do mnie kolsuntant,przedluzylem umowe,no i zaczely sie schodzy. Mialem miec umowe na poltora roku a od 27 grudnia nie mam zadnego programu,dzwonilem z 50 razy to bedzie malo przez kilka dni z rzedu (ciekawe kto mi zwroci koszty ). Wysylalem juz nawet do nich emaile,chyba juz z 5 wyslalem. Bylem u przedstawiciela cyfry niestety stwierdzil ze mimo uprawnien odbioru karta jest nieaktywna i trzeba ja aktywowac ale oni nie moga bo sa odlaczeni akurat od sieci i maja inwentaryzacje a nie mam czasu by jezdzic do nich codziennie 30km i liczyc na cud ze moze zechca zrobic . Minelo 10 dni i jak narazie to przyszlo poczta tylko potwierdzenie przedluzeni umowy i regulamin a nie mam zadnego z kanalu i nie ma zadnej mozliwosci zeby z kimkolwiek sie skontaktowac. W poniedzialek wysylam rezygnacje z uslug cyfry bo to co oni wyprawiaja to sie w glowie nie miesci .ODRADZAM CYFRE!!!!!!
  • Gość: .... IP: *.chello.pl 09.01.09, 12:19
    Po reaktywacje nie musisz dzwonic na infolinię możesz się zalogowac
    w ica(internetowe centrum abonentów) i z tamtego miejsca wysłac
    reaktywacje zaoszczedzisz czas i pienidze pozdrawiam
  • Gość: nie IP: *.236.spine.pl 31.12.08, 15:31
    A daj se siana !
  • violator-dm 10.01.09, 19:11
    Cyfra plus to zenada. 27 grudnia zadzwonil do mnie kolsuntant,przedluzylem umowe,no i zaczely sie schodzy. Mialem miec umowe na poltora roku a od 27 grudnia nie mam zadnego programu,dzwonilem z 50 razy to bedzie malo przez kilka dni z rzedu (ciekawe kto mi zwroci koszty ). Wysylalem juz nawet do nich emaile,chyba juz z 5 wyslalem.Karte probowalem reaktywowac z 5 razy przez ICA. Bylem u przedstawiciela cyfry niestety stwierdzil ze mimo uprawnien odbioru karta jest nieaktywna i trzeba ja aktywowac ale oni nie moga bo sa odlaczeni akurat od sieci i maja inwentaryzacje a nie mam czasu by jezdzic do nich codziennie 30km i liczyc na cud ze moze zechca zrobic . Minelo 10 dni i jak narazie to przyszlo poczta tylko potwierdzenie przedluzeni umowy i regulamin a nie mam zadnego z kanalu i nie ma zadnej mozliwosci zeby z kimkolwiek sie skontaktowac. W poniedzialek wysylam rezygnacje z uslug cyfry bo to co oni wyprawiaja to sie w glowie nie miesci .ODRADZAM CYFRE!!!!!!
  • Gość: rammstein84 IP: *.knc.pl 17.01.09, 16:15
    tak cyfra+ to zlodzieje i oszusci przed swietami zdecydowalem sie
    zakupic pakiet komfortowy [tyle wystarczy] z tunerem hd z dyskiem i
    w czym problem ? a no wtym ze kanaly hd NIE DZIALAJA !!!! pozatym
    innego kanalu nie włocze dopuki nie zrestaruje tunera , zgodnie z
    zaleceniami goscia z punktu cyfry zaktualizowalem oprogramowanie i
    nic to samo , dodzwonic sie do nich nie mozna a rachunek trzeba bylo
    zaplacic , śmiech na sali zobaczymy co dalej.czy wie ktos czy
    niedotrzymanie warunków umowy przez nich bedzie moze zrekompesowane
    czy poprostu moja strata i tyle?
  • Gość: mala IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.01.09, 15:15
    twoja strata ja mialam cyfre przez 2 lata w listopadzie rozwiazali
    ze mna umowe fakt ze z mojej winy 3 miesiace nie placilam abonamentu
    ale do czego zmierzam dnia 15 listopada cyfra rozwiazuje ze mna
    umowe 18 listopada wysylaja do mnie list w krtorym informuja mnie ze
    mam 7 dni od rozwiazania umowy na oddanie sprzetu w innym razie
    musze zaplacic im 300 zl ja list tu najlepsze dostaje 4 grudnia a
    DODZWONIĆ sie do nich graniczy z cudem wiec pojechalam do vobisu aby
    wytlumaczyc wszystko i szkoda gadac .............. NIE POLECAM
  • Gość: violator IP: *.koronowo.com.pl 22.01.09, 17:20
    Mi udalo uzyskac sie rekompensate w wysokosci gratis jeden abonament,cyfry nie mialem 18 dni,koszta telefonow i dojazdu do cyfry 70zl tak wiec sie nie wysilili.Szkoda slow
  • Gość: justamaaaaaaa IP: 94.254.204.* 04.02.09, 00:08
    hej mam problem z instalacja cyfry+ jak podłączyłam antene to nie
    pokazyje mi poziomu sygnału ani ze jest ok anie ze brak tak jakby
    kabel byłby wogóle nie podłączony. został mi kabel po Aster city czy
    to ma jakies znaczenie?
  • miky 04.02.09, 10:56
    A czy antena jest prawidłowo ustawiona? Kable właściwie podłaczone?
    Kabel nie jest gdzieś przecięty? Tuner podłączony do kontaktu?
    Więcej szczegółów potrzeba.
    Kabel też może mieć znaczenie, ale to w dalszej kolejności.
  • Gość: klient cyfry IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.09.09, 11:49
    ja nie chcę odradzać cyfry bo to nie jest fajne ale zachęcam do zapoznania się z
    artykułem przed zakupem cyfry www.testowniakameralna.pl/
  • Gość: Marcin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.11.09, 15:39
    Oj tak przemyśleć trzeba 5 razy i nie dać się oszukać!!! www.testowniakameralna.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.