Dodaj do ulubionych

cham się uparł i buduje kościół

19.04.15, 00:45
bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35241,17156041,To_barbarzynstwo__a_nie_ekshumacja__Archeolodzy_oburzeni.html
Edytor zaawansowany
  • wsk175 19.04.15, 00:53
    bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,16730837,Ludzie_nie_chca_kosciola__a_proboszcz_i_tak_go_zbuduje.html#TRLokBialTxt
  • luigi_vuitton11 27.04.15, 19:10

    - A nie rzucajta tak chamami wokol bo musielibysta dolozyc takze tysiacom ludzi w Bialymstoku mieszkajacym na terenach wcale nie tak dawnych cmentarzy jak chocby na osiedlu Wielkoblokowa przy ulicy Wasilkowskiej.
  • wwredny 28.04.15, 07:55
    nowa definicja chama - to ktos kto mieszka na terenie dawnego cmentarza
    nowa definicja yntelygenta - ziutek tysiaca nickow
  • luigi_vuitton11 30.04.15, 09:44

    -Wiosenny wysyp frustratow?
    Jeden lomocze po oczach "chamami", drugi wrednie docina "inteligentami" I tylko dlatego, ze gdzies tam, na gorce, pewnie ladnym miejscu widokowym, inwestor widzi szanse na nowy, ladnie skomponowany, obiekt.
  • wwredny 30.04.15, 09:54
    luigi_vuitton11 napisał:

    > I tylko dlatego, ze gdzies tam, na gorce, pewnie ladnym miejscu widokowym, inwestor wi
    > dzi szanse na nowy, ladnie skomponowany, obiekt.
    oczywiscie mowisz o ksiedzu ktoremu zamarzyl sie w tym miejscu jego piekny kosciolek na 500 osob
  • wsk175 30.04.15, 17:24
    potrzebny tylko księdzu
  • wsk175 01.05.15, 00:04
    bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35241,17839424,Kosciol_w_Ignatkach_powstanie__czy_wierni_tego_chca.html
    Proszę poczytać komentarze.
  • luigi_vuitton11 01.05.15, 20:15
    I w tym sie "rzecz ma-cala".
    Dopoki cale to zamierzenie okreslimy jako nowa inwestycje, ktora powstanie dzieki staraniom zapobiegliwego inwestora dopoty wszystko jest O.K.
    Ale nazwijmy inwestora ksiedzem a wtedy cala zgraja dyzurnych gazetowych obsikiwaczy, niczym sobaki jakie, zaczna obsikiwac insynuacjami.
    - Co za wredny rodzaj myslenia.
  • wsk175 01.05.15, 20:30

    czy dopiero ma pomysł jak wyłudzić ją od państwa ?
    Bo jak ma ,to niech sobie buduje co chce.
    Chce ksiądz pedofil miejscówę do molestowania chłopczyków i rodzice chłopczyków sie na to zgadzają? ich prawo...........
  • competer1 01.05.15, 20:40
    luigi_vuitton11 napisał:

    ...
    > Ale nazwijmy inwestora ksiedzem ....

    To było dobre ziutek :). Gdyby budował hispicjum, przytułek, jadłodajnię dla biednych.... Może i wtedy byłaby "inwestycja godna duchownego". Ale on buduje następny oświetlony przez miasto kościółek z obowiązkową przyległą mu plebanią, opłacanym tam przez wku......nych wiernych personelem i całym tym majdanem. A wszystko to na cmentarzu.


    --
    www.zlikwidujzus.com
  • wwredny 01.05.15, 23:52
    a to wszystko za czyje pieniadze? ksiedza? co to za inwestor co robi inwestycje za cudze? nawet kredyt trzeba oddac a ten klecha co odda?
  • wsk175 04.05.15, 21:33
    ". Do nowej parafii oprócz Ignatek mają należeć jeszcze Hryniewicze i Śródlesie, które są położone parę dobrych kilometrów dalej i po drodze do nowego kościoła mijają dwa inne w Białymstoku i Kleosinie - twierdzą mieszkańcy Ignatek. I dodają, że mieszkańcy tych miejscowości już zadeklarowali, że nie interesuje ich budowa i nie będą się do niej dokładać.

    Cały tekst: bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35241,17860565,Mieszkancy_protestuja__a_kosciol_i_tak_powstanie__WIZUALIZACJA_.html#ixzz3ZCScQQcN
  • luigi_vuitton11 05.05.15, 09:46
    A to nieslychane.
    Paru bialostockich nerwusow uparlo sie, ze bedzie formulowac nowa, bialostocka odmiane ekonomii politycznej gdzie pieniadz bedzie mial jakas dodatkowa wartosc dodana: bedzie musial byc takze poprawny politycznie. Czyli zatwierdzony przez kumpli w konszachtach.
    Pomysl o tyle wredny gdyz juz przerabiany w Polsce bedacej pod zaborem sowieckim, czyli w komunie. Starsi pamietaja to az nazbyt dobrze; wprowadzono marxistowsko-leninowska reforme a wiec system nakazowo-rozdzielczy. Pieniadz to jedno a mozliwosc jego uzywania to drugie. Wartosc zlotowki poleciala wtedy na leb na szyje gdyz panstwo zabronilo pelnego dysponowania waluta.
    I tu, teraz, prosze tacy ekonomisci od siedmiu bolesci chca zabronic innym Polakom swobody dysponowania zlotowkami!
    Skad w Bialymstoku tylu komuchow?
  • wwredny 05.05.15, 10:11
    hahahaha omg dobre xD oplulem monitor kawą

    chocbym chcial to bym podobnych bredni nie wymyslil
  • wsk175 05.05.15, 11:05
    Luigi napisał o księdzu , który ; wprowadził marxistowsko-leninowska reformę a wiec system nakazowo-rozdzielczy. Ksiądz "nakazał" budować potrzebny tylko jemu kościół.
    Napisz tylko Luigi skąd dobrodziej weźmie ten "poprawnie polityczny pieniądz".
    Gdzieś go kiedyś uczciwie zarobił ?
  • luigi_vuitton11 05.05.15, 18:30
    Kpisz czy o droge pytasz?
    Dla takich jak ty inwestor, ktory chce budowac a wiec dawac nowe miejsca pracy (budowlancom, handlowcom sprzedajacym materialy budowlane, dostawcom, transportowcom i wreszcie fiskusowi panstwowemu, gdyz wszyscy jestesmy opodatkowani), jest kims gorszym od facia stukajacego na kompie czyli ciebie tylko dlatego, ze jest ksiedzem?
    Na pieprzonego Marxa i Lenina!
    Bo ksiadz to "cham", bo skad on wezmie "poprawny politycznie pieniadz"?
    Szkoda mowic, bo to jak perly przed wieprze, ale przypomina mi sie odpowiedz rzymskiego cesarza Vespazjana, ktory pouczal swego syna majacego pretensje do ojca o pieniadz pochodzacy opodatkowania publicznych sikalni w Rzymie, bo to nie przystoi. Cesarz mu wtedy przypomnial, ze on sam dostatnio zyje dzieki temu podatkowi gdyz Pecunia non olet.(Pieniadz nie smierdzi)..
  • wsk175 05.05.15, 19:08

    > Na pieprzonego Marxa i Lenina!
    > Pecunia non olet.(Pieniadz nie smierdzi)..
    A zwłaszcza pecunia wyłudzona !
    Złamasy w kieckach już wybudowały w Białymstoku muzeum kapci biskupich przy ul.Warszawskiej, teraz się szykują do budowy nowego kościoła potrzebnego tylko nowemu proboszczowi.
    Może by tak złamasy wybudowały wreszcie coś potrzebnego skoro mają taki pęd do budowania ?
    I za swoje ? ( tj już wyłudzone)
  • wwredny 05.05.15, 20:30
    ziutek i jego ekonomia - koscioly buduje sie po to by dac ludziom prace haha rotfl
    i ten duren smie pouczac innych ?!?
  • competer1 05.05.15, 23:31
    Ziutek prawidłowo połączył w swych wynurzeniach naszych sukienkowych z ekonomią. A już myślałem, że będzie strzegł wiary, a on jedynie usprawiedliwia stawianie następnego kościoła biznesem :)

    --
    www.zlikwidujzus.com
  • wsk175 09.05.15, 18:30
    "Święty" też godny niechcianego kościółka...

    Przez pół wieku w Kościele katolickim kwitła sekta kierowana przez pedofila, maniaka seksualnego i oszusta. Był bezkarny, bo tolerowali go kolejni papieże. Także Jan Paweł II, niestety
  • luigi_vuitton11 09.05.15, 20:42

    - A cos ty dzis taki bardziej napalony na swietych?
    Musisz sie jakos zdecydowac, albo jestes specjalista od chamow albo od budowania kosciolow albo od roznych swietych.
    A tak to pozostaje takie jakies "ni pies ni wydra".
  • wsk175 09.05.15, 22:17
    Ty jesteś tępy w każdej z tych dziedzin...........
  • wwredny 10.05.15, 12:26
    wyborcza.pl/magazyn/1,145165,17885762,Kanalia_pod_papieska_ochrona.html
  • wsk175 10.05.15, 14:11
    Kościół pod wezwaniem św.obrońcy kanalii w sutannach...........
  • luigi_vuitton11 10.05.15, 22:10
    Ten caly wsk-owicz o dosc wrednym jezyku, jak widac to popluczyny po urbanowym szmatlawcu "NIE".
    I, zeby nie bylo, sam jestem najwiekszym przeciwnikiem chowania glowy w piasek w sprawach pedofilii, gdziekolwiek owe okropienstwo ma miejsce. Drazni mnie jednak wyrazna nagonka w tej gazecie jedynie na Kosciol Katolicki co z takim samozadowolenim (dochodzacym do b. dziwnego powtarzania sie), wykorzystuja rozne wredne WSK-owicze.
    Powazne publikacje na temat pedofilii zwracaja uwage na niebezpieczenstwo czychajace na dzieci przedewszystkim w szkolach (ba, nawet na uczelniach), potem w organizacjach sportowych I, niestety, takze instytucjach religijnych. Religijnych, a wiec dot. Islamu, Katolicyzmu, Buddyzmu czy zydowskich Jesziw.
    W tym co czytalem, czestotliwosc zdarzen pedofilskich (co w kazdym przypadku, jest tragedia dla dziecka), wcale nie jest w instytucjach katolickich najbardziej liczna.
    To wredny wsk-owicz (chyba czekajac na platny ochlap od Urbana), wrzuca do kazdego watku swoje parszywe trzy grosze do urbanowego korca przeciw KK.
    A kysz!
  • wsk175 10.05.15, 23:57
    I znowu baranie obrażasz .zamiast napisać coś na temat.
    "czychające" ?
    "niestety, takze instytucjach religijnych. Religijnych, a wiec dot. Islamu, Katolicyzmu, Buddyzmu czy zydowskich Jesziw.
    W tym co czytalem, czestotliwosc zdarzen pedofilskich (co w kazdym przypadku, jest tragedia dla dziecka), wcale nie jest w instytucjach katolickich najbardziej liczna."
    Czyli inni gwałcą dzieci częściej i kościół kat jest ok ? bo gwałci rzadziej ?
    Może na każdym kościele w Polsce należy baner powiesić:
    Tu mieszkają pedofile ale spoko, w innych religiach też są.
    W dupie mam taki kościół i jego papieża co nie ukarał tych zboczeńców.
    Ko tobie szmaciarzu płaci za te pierdy które tu wstawiasz ?
  • luigi_vuitton11 14.05.15, 09:05
    Nie wiem dlaczego akurat "szmaciarzu" (choc mozesz uzywac tyle innych obelg), ale tez malo mam dookola chetnych coby mi chcieli placic za cokolwiek.
    O dziwo, pomimo zeszmacialego jezyka. ktorym posluguje sie wueskowicz musze przyznac, ze niektore wnioski maja jednak jaka taka logike. Chodzi mi o akapit z jego wynurzen: "...kosciol katolicki jest OK bo gwalci rzadziej".
    Otoz, jak dla mnie to nie jest OK. gdyz osoby reprezentujace kosciol katolicki nie moga w zadnym wypadku swoim zachowaniem budzic nawet podejrzen o molestowanie a co dopiero molestowac dzieci. A skoro juz zlapano I dowiedziono kilkoro zdarzen pedofilskich to w moim odczuciu polscy hierarchowie kosciola katolickiego winni w sposob wyrazny przeprosic wiernych za takich paskudnych niegodziwcow.
    I tutaj, akurat w pelni podzielam poglad Ksiedza Lemanskiego, iz potrzebna jest publiczna ekspiacja hierarchow, ze umknely ich uwadze takie niegodziwe czyny w kierowanych przez nich instytucjach koscielnych . Nolens volens to przeciez mialo miejsce za ich rzadow.
    Taka ekspiacja pomoglaby oczyscic atmosphere dookola kosciola katolickiego w Polsce zabrudzona I w Polsce I poza nia, tam, gdzie kilku niegodziwcow przestalo zwazac na jakiekolwiek zasady.
    Ba, dla niektorych upadlych, jedynym wyjsciem jest wyjscie z kosciola, jak to pokazal niedawno Papiez Franciszek, wyrzucajac z kosciola nawet wysokiego ranga, hierarchy.
  • wsk175 14.05.15, 15:28
    Jak już cytujesz to rób to dokładnie , ze znakiem zapytania.
    Papież może i wyrzucił aż jednego.
    A"nasi" wyrzucili Lemańskiego, pedofile w kieckach są bezkarni.
  • competer1 14.05.15, 21:59
    "A skoro juz zlapano I dowiedziono kilkoro zdarzen pedofilskich"

    Kilkoro!!!..... Hahhhaahahhaa!!! Chłopie! Obudź się!
    --
    www.zlikwidujzus.com
  • competer1 11.05.15, 19:25
    Luigi nabazgrał:
    >Bo ksiadz to "cham", bo skad on wezmie "poprawny politycznie pieniadz"?
    Rydzyk właśnie przypomniał, że kiedyś już przestali nadawać msze z powodu braku pieniędzy. Brak hojności zarzucił Prawu i Sprawiedliwości. - Pięć lat żeśmy nadawali i nic. Raz czy dwa razy nam dali, a przecież ta partia ma bardzo duże pieniądze. Każda partia ma ileś milionów rocznie dotacji. Nie będę mówił ile, to nawet nie dziesięć, nawet nie dwadzieścia. I tutaj na Radio Maryja nie ma - narzekał.

    Masz ziutek przykład kościelnego biznesu po polsku.

    --
    www.zlikwidujzus.com
  • wsk175 18.05.15, 22:52
    bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35235,17941299,Ksiadz_Sopocko_zostanie_patronem_miasta__Chca_tego.html#BoxLokBialImg
  • wsk175 27.05.15, 14:12
    Fajna okolica, trochę domków tuż obok. Cisza i spokój.
    Współczuje tym mieszkańcom z powodu nowego "sąsiada".
    Jak na razie to tylko teren ogrodzony wysokim płotem , prowizoryczny ołtarz i nagrobki "wykopanych".


  • luigi_vuitton11 29.05.15, 09:07

    "...fajna okolica...cisza, spokoj '' ale...(I tu zacznie sie dopisywanie wszystkich zlych cech I wylewanie pomyj niecheci.
    Oto jak powstaje typowy donos.
  • wwredny 29.05.15, 11:12
    luigi_vuitton11 napisał:

    > Oto jak powstaje typowy donos.
    wiesz z wlasnego doswiadczenia?
  • luigi_vuitton11 30.05.15, 17:37
    I co?
    Dowalil slownie wredota az echem ponioslo?
    Gdyby to to bylo az tak proste to pania nauczajaca dzieci w szkole o szkodach jakie dla zdrowia przynosi syfilis, wlasnie te dzieci nazywalyby syfilityczka.
    A przeciez dzieci nie sa az tak glupie bo pewnie domyslaja sie, iz bylby to kolejny z niezliczonych przykladow bledu logicznego polegajacego na zalozeniu, iz przypadkowa kolejnosc znaczen uzytych slow musi oznaczac zwiazek przyczynowo-skutkowy.
  • wwredny 19.08.15, 15:57
    o logice mowi osoba ktora twierdzi ze koscioly buduje sie po to by dawac prace budowlancom przy budowaniu??
  • wsk175 19.08.15, 10:57
    "- Projekt mam już kompletny. Wykonał go Karol Nowakowski (syn Andrzeja Nowakowskiego, byłego wojewódzkiego konserwatora zabytków, który to wydał pozwolenie na przeprowadzenie ekshumacji na wzgórzu - przyp. red). Ale nie wiem, kiedy wystąpię o pozwolenie na budowę i kiedy się ona rozpocznie - mówi w rozmowie z "Wyborczą" ksiądz Zieziula."
    bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35241,18589610,ostra-gorka-zostanie-zrownana-z-ziemia-zgodnie-z-prawem.html#BoxLokBialLink
  • leonardox1 08.10.15, 19:06
    nie za bardzo rozumiem gdzie tu jest problem?>
  • luigi_vuitton11 08.10.15, 20:03
    Problem glowny lezy w tym, iz znalazlo sie w Bialymstku kilku frustratow ( I zaledwie kilku), ktorzy, niczym dawny Don Quichote, postanowili walczyc z kosciolem katolickim.
    Dla tych frustratow wszystko co sie wiaze z kosciolem katolickim jest wyjatkowo nie koszerne I dlatego swoje don-kiszotowe lanse kieruja na wszystko co tylko moze sie wiazac z kosciolem. Stad np.: to nie ksiadz a wlasnie "cham" buduje kosciol et c., et c.
    Nie mylic! Urbanowa don-kiszotowa gwardia nigdy nie uderzy w taki np: Islam lub inny Judaizm gdyz tamci natychmiast leja po yayach.
  • wsk175 08.10.15, 20:24
    "postanowili walczyc z kosciolem katolickim."
    Nie z kościołem, ale ze ZŁODZIEJAMI którzy okradają nasz kraj.
    Złodziej w sukience to nadal złodziej, a w dodatku odrażająca kanalia pouczająca innych jak żyć.
    Wierni nie chcą tego kościoła, więc po cholerę się go buduje ?
  • luigi_vuitton11 08.10.15, 21:16
    "wierni nie chca tego kosciola"...
    - Te, taki bardziej wierny, wystap!
    Cisza dookola a po chwili wylania sie schowana za zakamarkiem, malo dotad widoczna, sylwetka odrazajacej kanalii bluzgajacej na wszystkich: "Zlodzieje! ja wam pokaze jak nalezy zyc!"
    ...
    - Urwal sie z Choroszczy?
  • wsk175 08.10.15, 22:18
    Cisza dookola a po chwili wylania sie schowana za zakamarkiem, malo dotad widoczna, sylwetka odrazajacej kanalii bluzgajacej na wszystkich: "Zlodzieje! ja wam pokaze jak nalezy zyc!"

    A w tej opowieści są tez smoki ?
    ps
    Może twoja psychoza jest uleczalna........
  • wsk175 09.10.15, 14:42
    - Tego kościoła nikt tutaj nie chce. W okolicy są dwa inne. Żeby wybudować tutaj świątynię trzeba wyciąć drzewa na Ostrej Górce i zniszczyć groby właścicieli majątku - skarżą się mieszkańcy podbiałostockich Ignatek. - Sprawa jest zamknięta i kościół powstanie - ucina dyskusje Bogusław Zieziula, proboszcz nowoutworzonej parafii pod wezwaniem Jana Pawła II


    Cały tekst: bialystok.wyborcza.pl/bialystok/1,35241,16730837,Ludzie_nie_chca_kosciola__a_proboszcz_i_tak_go_zbuduje.html#ixzz3o4efcuxb
  • luigi_vuitton11 10.10.15, 20:46
    Koles, po prostu nie pograzaj sie.
    Odniesienie w jakiejkolwiek sprawie dot. Kosciola katolickiego do Gazety Wyborczej, ktora przejela w calosci wszystkie antykatolickie fobie bylego urbanowego szmatlawca NIE, jest rownie chore jak nie przymierzajac niegdysiejsze szukanie opinii o Zydach w hitlerowskim szmatlawcu DER STUERMER.
  • wsk175 10.10.15, 22:15
    Kolesi szukaj wśród pedofili na plebanii.
  • leonardox1 11.10.15, 23:57
    wsk175 ,zastanawiam sie jak twoje wpisy sa wpuszczane przez straznika tego forum..
    Przeciez ty masz skrajne odchylki od normy(mam na mysli czlowieczenstwo).
    Zaznaczam od razu ,ze jestem ateista,i nie jestem pedofilem ani temu podobnym wynalazkiem.
  • wsk175 12.10.15, 17:20
    luigi znowu zmienił nicka, brawo.
    Ale nadal brak polskich liter.....
  • leonardox1 12.10.15, 22:36
    jezeli to nie sa polskie litery ,to ty albo pijesz albo cpasz>No chyba ,ze cie drazy jakas choroba umyslowa to sorry za podejrzenia.
  • wsk175 12.10.15, 23:37
    czysta wolszczyzna, bełkot używany przez wolaków.
  • leonardox1 13.10.15, 14:39
    a jednak chory.
  • wsk175 13.10.15, 15:47
    Tak , to chory pomysł z tą budową.
  • wsk175 22.10.15, 13:12
    wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19062279,kuria-chce-kupic-dzialki-w-lublinie-za-10-proc-ceny-mieszkancy.html?lokale=bialystok#BoxNewsImg

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka