Dodaj do ulubionych

Moje zakupy i Traktowanie klienta w AUCHAN

22.05.05, 13:09
w piątek zepsuło mi się stare dvd i postanowiłem kupić nowe. W tym celu
udałem się do sklepu RTV AGD, ale z nieznanych do dziś powodów (żona mnie
przed tym ostrzegała!) jakaś ciemna strona mocy wyrwała mnie z tego sklepu i
w rezultacie kupiłem odtwarzacz prince firmy manta w AUCHAN. W kasie pani
poprosiła mnie o podstemplowanie gwarancji w punkcie obsługi klienta, co
skwapliwie uczyniłem. Po powrocie do domu okazało się, że sprzedano mi
niedziałający i niesprawny odtwarzacz.
Także następnego dnia udałem się do sklepu, aby mi wymienili niesprawny złom
na nowy albo oddali kasę. Niestety wytłumaczono mi, że:
a) po pierwsze nie powinienem stemplować gwarancji wtedy mam 7 dni na oddanie
sprzętu, (czyli postępując tak jak mnie instruuje personel AUCHAN postępuje
jak głupiec)
b) nie mogą zwrócić moich (dobrych i jak się okazało dobrze działały w ich
kasie) pieniędzy, które zapłaciłem za złom w ich sklepie myśląc, że kupuję
sprawny sprzęt
c) kierownik działu RTV i AGD okazał się bardzo niekulturalny i obcesowy nie
podał swojego nazwiska, (czyli wg mnie chamstwo pospolite) i na mój argument,
że sprzęt nie działał od samego początku twierdził, że on sprzedał mi
działający sprzęt jednakże nie mógł tego potwierdzić żadnymi testami czy też
wynikami kontroli wejściowej tej partii towaru
d)także chciałem napisać pismo, w którym uzyskałbym potwierdzenie, że
personel AUCHAN odmawia wypłacenia mi moich pieniędzy albo wymiany sprzętu -
poprosiłem o kartkę papieru i długopis - proszę wyobraźcie sobie, że mi
odmówiono! musiałem pojechać i napisać takie pismo sam zawieźć je powrotem
dyskutować z mało inteligentnym personelem raz jeszcze gdyż nie chcieli
przyjąć i pokwitować przyjęcia tego listu. W końcu po kilku telefonach
przyjęto go i mimo że list jest skierowany do Dyrektora AUCHAN skierowali go
to tego gbura kierownika stoiska AGD RTV!
e) kierownik serwisu powiedział, że AUCHAN nie odpowiada za jakość towaru,
który sprzedaje tylko za tą jakość odpowiada producent!!!!!
Pozostaje mi jedynie poprosić Rzecznika Praw Konsumenta o pomoc, co uczynię w
poniedziałek, jednakże przestrzegam was przed zakupami w AUCHAN!
Edytor zaawansowany
  • Gość: fan IP: 83.175.158.* 22.05.05, 13:36
    Albo to kompletne barany, nie znające przepisów, albo doskonale wyszkoleni oszuści. Pomijam fakt, ze firma jaką wybrałes nie należy do wiodących. Jakość nawet dobrze działającej Manty DVD nie jest zadowalająca.
  • tomek_tomasz 22.05.05, 23:18
    wiesz mam 2 kolegów zadowolonych z Manty i właśnie niestety się tym kierowałem.
    ale każdy ma prawo do błędu i może Manta po prostu miała pecha i jeden z
    odtwarzaczy się popsuł (np w transporcie albo jak osiłki z AUCHANA go zrzucali
    z platformy), więc nie powinna robić żadnego problemu z wymianą na nowy i
    dobrze działający. problemem jest AUCHAN i ludzia tam pracujący którzy nie
    rozumieją że są dla klienta a nie przeciwko niemu! przecież mogli sprawdzić że
    nie działa i go wymienić a zepsuty odesłać do producenta. Takie podejście
    świadczy o całkowitym braku szacunku przez personel AUCHAN dla klientów chodzi
    im tylko o wydarcie kasy a tzw menedżerom płacą za utrudnianie dochodzenia
    swoich praw przez klientów a nie za poprawę systemu obsługi klienta
  • Gość: kwiatek IP: 195.205.3.* 31.05.05, 20:46
    przeczytałem to z wielką uwagą...i powiem szczerze ze po nich można sie było
    spodziewac takiej własnie a nie innej reakcji na Pana pretensje...chamstwo
    chamstwo i jeszcze raz chamstwo...
    ale na szczęście istnieje jeszcze cos takiego jak różne organy, które gotowe sa
    służyć pomoca konsumentom. Poniżej przedstawiam Panu a także innym którym sie
    to tylko przyda adresy i numery telefonów do organizacji działających w naszym
    miescie:)

    Federacja Konsumenta, ul. św. Rocha 11/1, tel. 74 20 001 (wtorki, środy,
    czwartki g. 8-12)

    Miejski Rzecznik Praw Konsumenta, ul. Słonimska 1, pok. 11, tel. (085) 732 36 85

    Polubowny Sąd Konsumencki, ul. Sienkiewicza 40, tel. 742 80 52 (pn. g. 8-16,
    wt.-pt. 7.30-15.30)

    Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, ul. Młynowa 21, tel. 742 80 52, 742
    80 59, fax 743 52 68


    pozdrawiam serdecznie Pana i zycze powodzenia w dochodzeniu swoich praw:)
  • kamilar 22.05.05, 13:48
    powodzenia w walce z wiatrakami
  • Gość: kla IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.05.05, 13:52
    te żydowskie sklepy powinni przeniesc do siebie
  • kamilar 22.05.05, 13:55
    Ta, wszystko Żydzi cykliści. Zapomniałem dodać masonów.
  • Gość: janou IP: 5.3.* / *.proxy.aol.com 22.05.05, 14:21
    niech ktos mi wytlumaczy,ze jak cos nie tak to zaraz "zydzi"a potem slysze ze
    na zachodzie jestesmy nietolerajcyjni.
  • kamilar 22.05.05, 14:26
    Nic nie poczne, że niektórzy w narodzie to debile (żeby admin mi nie skasował
    postu wytłumacze, że jest to wyraz łaciński oznaczający kaleke, człowieka
    ułomnego, w tym kontekście ułomnego na umyśle). W każdym narodzie znajdzie się
    czarna owca, nieudacznik życiowy, który wszystkie swoje klęski musi zwalić na
    wielki spisek żydowsko-masońsko-komunistyczno-kapitalistyczno-cygański;)
    Walka z takimi ludźmi jest jak walka z wiatrakami:(
  • kamilar 22.05.05, 14:30
    A tak swoją drogą mnie też zastanawia, skąd w kraju, w którym praktycznie nie ma
    Żydów (niestety) antysemityzm?????
  • janou 22.05.05, 15:00
    kamilar napisał:

    > A tak swoją drogą mnie też zastanawia, skąd w kraju, w którym praktycznie nie
    m
    > a
    > Żydów (niestety) antysemityzm????? ,jesli chodzi o moja opinie ;kazdy
    czlowiek ma prawo zyc ,po drugie jest wiecej jak wyglada ,duzo znienilo
    nazwiska zydowskie na francuskie szczegolnie podczas wojnny i po, a wiesz ja
    mam obywatestwo bo urodzilam sie tu ale nigdy nie czulam sie francuska, no
    niestety debile sa wszedzie.
  • tomek_tomasz 22.05.05, 16:16
    smutne to jest, prawda?
  • tomek_tomasz 22.05.05, 15:55
    będe walczył! nie popuszcze, a tak na boku to ci pracownicy AUCHANa to sądząc
    po wymowie pochodzą z Podlasia, więc jakiekolwiek powiązania z innymi nacjami
    są tutaj nie na miejscu
  • saint_madeleine 22.05.05, 14:10
    Kiedyś miałam podobną sytuację z klawiaturą do komputera. Kupiłam ją, a w domu
    okazało się, że nie działa połowa klawiszy :)Oddałam złom ale pieniędzy nie
    zobaczyłam niestety już nigdy! Dobrze, że nie była to droga inwestycja, ale nie
    rozumiem czemu ktoś wymyślił takie idiotyczne przepisy dotyczące zwrotu towaru.
    W amerykańskich hipermarketach ludzie zwracają zużyte puszki farby...wystraczy
    mieć paragon!Ech!Życzę Ci powodzenia i wydaje mi się, że dasz radę
    pokonać "ciemną stronę mocy", ale musisz mieć dużo determinacji. Mi się po
    prostu nie chciało.
    Pozdrawiam
    --
    "Zbrodni tej dokonano przy udziale kobiety" J.M. Eca de Queiroz
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 22.05.05, 15:28
    marzą ci się zasady z amerykańskich hipermarketów. moze w XXII wieku. Wróć na nasza piękną podlaską ziemię. A dodając coś do wcześniejszych komentarzy, to stwierdzam, że narzekać to umiecie. Kupujecie badziewo i myślicie, że o SONY albo inne cudo. Tanie mięso psy jedzą, albo i nie.
  • Gość: fan IP: 83.175.158.* 22.05.05, 15:42
    Tak, ale jakby kupił spiep[rzone sony to sytuacja wyglądałaby tak samo :)
  • tomek_tomasz 22.05.05, 15:53
    dokładnie! kolega kupił tam toster Moulineksu i nie działał od samego początku.
    Naprawiali mu 3 razy na gwarancji! Także firma tutaj nie ma znaczenia, może oni
    kupują 2-3 gatunek i starają się go upchac u naiwnych takich jak ja!
    pozdrowienia
    Tomek
  • Gość: janou IP: 5.3.* / *.proxy.aol.com 22.05.05, 15:55
    no wlasnie, to nie jest normalne ,na zachodzie dokladnie we francji skad jest
    auchan, jezeli aparat nie fonkcjonuje to zaraz daja nowy dlatego ze jest
    gwarancja przez caly rok ,musicie sie bronic zalozyc jakis zwiazek
    konsumentow.
  • tomek_tomasz 22.05.05, 16:09
    w poniedziałek uderzam do rzecznika obrony praw konsumenta
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 22.05.05, 15:55
    niekompetencja sprzedawców (kierownika również)w tym przypadku nie podlaga wątpliwościom - jeżeli oczywiście tak było. jeżeli jednak ludzie piszą i tylko piszą, a nic nie robią dalej to chyba coś nie tak. Wyglada na to, że jak komuś sie coś zepsuje lub kupi już uszkodzone to zamiast działac, piszą swoje żale na forum i sie sprawa kończy. Co innego jakby zadziałali czy w PIH czy w Federacji Konsmentów, wygrali i opisali to na forum. Inni mogli by wziąc przykład. A tak takim pisaniem, to nie wiem, moze chcą popłakać.
  • tomek_tomasz 22.05.05, 16:12
    pisać trzeba, jest to jednak jakiś głos i ktoś robiąc zakupy będzie miał w
    przyszłości więcej doświadczenia aniżeli ja. a wyniki pomocy rzecznika obrony
    praw konsumenta, oraz dalsze kroki (AUCHAN obiecał odpowiedź w terminie 7 dni
    czyli do następnej soboty) przedstawię na forum, obiecuję!
  • tomek_tomasz 22.05.05, 15:52
    miałem kupić odtwarzacz dvd Sony lub Thomsona, już stałem w RTV AGD ale
    niestety poszedłem sprawdzić / porównac ceny w AUCHAN i przepadło. Manta jest
    firmą znaną mi z rynku komputerowego więc myślałem że urządzenie przynajmniej
    będzie działać!
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 22.05.05, 15:59
    ja też mam mantę DVD i wyobraź sobie, że kupiona w auchan. Odpukac 6 m-cy nie ma problemu. Największy problem z tym sprzętem jest taki, że jeżeli już nie działa t od początku. Takie opinie wydają ludzie którzy zajmują się naprawą elektroniki. A jezeli chodzio Twój zakup w Auchan to proponuje nie popuscić.
    Pozdrawiam
  • tomek_tomasz 22.05.05, 16:08
    tak sobie pomyślałem co może być przyczyną (sprawdziłem kabel euro, różne
    płyty, przywróciłem ustawienia fabryczne, i nic) i nawet chciałem zmienić soft
    w dvd ale sobie odpuściłem gdyż byłby to powód dla tych łobuzów z AUCHAN na
    nieuznanie mojej reklamacji.
    najśmieszniejsze jest to że w AUCHAN nie chcieli nawet sprawdzić czy ja mam
    racje i czy sprzęt po prostu działa a ja go nie potrafię obsługiwać!
    wystarczyłoby go podłaczyć do tv i włożyc płytę! a odbiorników tv jak i płyt
    dvd to mają w sklepie chyhba mnóstwo!
  • tomek_tomasz 22.05.05, 16:04
    czytałem przepisy i uważam że AUCHAN nie ma racji, dlatego zgłoszę się do
    Rzecznika. A tak na boku to wydaje mi się że głównym powodem dlaczego nie mamy
    takiego nastawienia do klienta jak w USA jest nasza obojętność. Po prostu sobie
    odpuszczamy. Ja w Holandii widziałem scenę jak klient po prostu przychodzi z
    zepsutą suszarką do włosów i paragonem i dostaje nową od ręki i nikt go nie
    pyta o to kiedy kupił i czy chce ją naprawiać! Najsmutniejsze jest to że
    pracownicy w AUCHAN też są klientami i nie mają żadnego zrozumienia dla ludzi z
    kłopotami! nie wiedzą co robić (albo udają że nie wiedzą ) i wzywają coraz
    większych chamskich menadżerów do dyskusji.
    w okresie gdy stałem przy ladzie w AUCHAN i dyskutowałem z pożal się Bożę
    menedżerami podchodzili do mnie ludzie którzy kupili a to TV a to odtwarzacz
    mp3 czy też aparat foto SONY i mieli takie same kłopoty z reklamacją jak ja. No
    bo np jeśli tv się zepsuł i naprawa wyniosła ponad 2 miesiące to można zwątpić!
    Człowiek kupił ponad 10 odtwarzaczy mp3 i 1 (10%) był zepsuty i też mu od ręki
    go nie wymieniono!
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 22.05.05, 16:11
    przyznam, że nie znalazłm w Białymstoku żadnego sklepu, który wymienia od ręki zepsuty towar. Zepsuty od nowosci - ocywiscie. ale jest to kwestia takze elastyczności i logiki sprzedających. Czesto jej nie rozumiem.
    Zasłaniaja się ustawa konsumencką, która ne nakłada obowiązku wymiany od ręki. Co więcej nie precyzuje terminu naprawy, tylko stwierdza, że jest 14 dni na rozpatrzenie. To jednak nie to samo co naprawa.
  • tomek_tomasz 22.05.05, 16:14
    tzn kluczowe jest czy się sprzęt zepsuł w użytkowaniu czy był sprzedany
    niesprawny jak w moim przypadku. jeśli zepsuł sie w domu to obowiązuje naprawa
    gwarancyjna a jeśli sprzedali sprzęt z ukrytą wadą i niesprawny bez informacji
    klienta to ewidentnie ich wina i powinni zamienić na nowy lub zwrócić kasę
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 22.05.05, 16:16
    problem z udowodnieniem.
  • tomek_tomasz 22.05.05, 16:18
    ja mam świadka który był w domu w momencie uruchamiania i może potwierdzić że
    sprzęt wyjęty z oryginalnego opakowania nie działał od początku
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 22.05.05, 16:30
    ja też kupiłem Mantę w Auchan,
    tylko inny model, Emperor i jestem
    bardzo zadowolony z tego zakupu.
    Manta daje ogromne możliwości upgrade swoim produktom
    ale trzeba mieć rozum aby rozsądnie sie tym posługiwać.
    Widz kolego że w mantach Proc zapisuje każdą ingerencję w soft,
    data, godzina, sekunda, wywołac to może każdy 4-cyfrowym kodem,
    także nie zdziw sie jak ekspertyza wykaże że to TY jesteś oszustem!
  • ja.sama 22.05.05, 16:44
  • Gość: A. IP: 81.15.254.* 22.05.05, 17:19
    Tomku, trzymam kciuki.
    (Czy działa Twoj adres na portalu gazeta.pl?)
  • Gość: madi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.05.05, 19:18
    Hej. Według obowiązującej od 2003 roku ustawy o szczegolnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej jeśli towar zepsuł się przed upływem 6 miesięcy od
    chwili zakupu, uznaje się (domniemanie ustawowe), że był wadliwy juz w chwili
    zakupu.
    Poza tym zwróć uwagę na fakt, że możesz dochodzić swoich praw z 2 źródeł: 1.
    gwarancji 2. dawnej rękojmii (obecnie - uprawnień ustawowych wynikających z
    w.wym. ustawy). Moim zdaniem to drugie jest dla ciebie korzystniejsze. Sprawdź,
    na jaki okres jest gwarancja, pewnie na rok. Ustawa natomiast pozwala ci
    reklamować towar dwa lata. Gwarancja może cię zmuszać do ciągłych napraw
    sprzętu. Ustawa daje ci możliwość m.in. zwrotu towaru. Uważaj, bo o tym, czy
    korzystasz z gwarancji, czy praw ustawowych, decydujesz na samym początku. No,
    a później musisz się już tego trzymać.
    Polecam pójście do miejskiego rzecznika konsumentów na Słonimskiej.
    Pozdrawiam
    Madi
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 22.05.05, 21:04
    więc takie insynuacje są nie na miejscu,
    autor tematu jest mało wiarygodny, nieprawdopodobnym wręcz wydaje mi się być
    aby DVD było niesprawne w momencie zakupu.

    Niektóre tanie TV mają "gorącą masę" być może to było przyczyną
    natychmiastowego uszkodzenia zaraz po podłączeniu, weź neonówkę i dotknij do
    masy gniazda antenowego, jeśli zaświeci obróć wtyczkę tv o 180 stopni w
    gniazdku i zaznacz to położenie!!!! inaczej na masie będziesz miał 230V !!!
    Przypomnę że jestem absolwentem wydziału elektroniki politechniki gdańskiej i
    proponuję wykonać czynności o których wspomniałem
  • Gość: fan IP: 83.175.158.* 22.05.05, 21:33
    Chińczyk co to DVD wyprodukował pewnie twoją podpowiedź cytowałby swoim wnukom, gdyby o niej wiedział buahahha...
  • tomek_tomasz 22.05.05, 22:01
    dziękuję za ocenę mojej osoby jako mało wiarygodną. nie wiem jak ocenić twoją
    wiarygodność! przekręcanie wtyczki wydaje mi się mało skuteczne a jeśli co
    piszesz to prawda to sprzęt powinien byc na to przygotowany np poprzez
    oznaczenie wtyczek oddzielnymi kolorami albo w instrukcji powinno to być
    wymienione jako punkt do sprawdzenia w wypadku kłopotów
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 22.05.05, 22:18
    To napisz jaki masz telewizor i czy masz indywidualną instalację antenową czy
    kablówkę. może niepotrzebnie na ciebie wjechałem, faktycznie może sie zdarzyć
    bubel, ale w wiekszości przypadków jeśli uszkodziłeś go przy podłączaniu
    rzeczoznawca to wyłapie bezproblemowo. Wyjasnię ci jak to się robi na podstawie
    radia samochodowego: wiadomo że odwrotne podłączenie zasilania to jego śmierć,
    więc producenci jakby dali szeregową diodę to przy odwrotnym podłączeniu nic by
    się nie stało , radio po prostu by nie zadziałało i tyle. Ale oni robia
    inaczej, owszem dają diodę ale równolegle do zacisków, czyli odwrotne
    podłączenie natychmiast ją przepala. Ta dioda jest pułapką, przeciętny zjadacz
    chleba nic nie wie o takiej sztuczce producentów, niesie do derwisu i wciskka
    kit że grało i przestało. Rzeczoznawca otwiera pokrywę, stwierdza przepalenie
    tej diody i każe facetowi się wypałowac, w każdym sądzie przegrasz. Teraz
    sprzęt elektroniczny "zabezpiecza się" w bardziej wyrafinowane chwyty, nie
    macie o tym pojęcia, alatego jeśli serwis jest pewny waszej winy to wypina 4
    lotery i nawet 100 najlepszych adwokatówm wam nie pomoże, chyba że jesteście
    biegli w branży i znacie te wszystkie "miny" typu tej chytrej diody w radiu.
    Pozostaję do usług w razie zainteresowania.
  • tomek_tomasz 22.05.05, 23:12
    w branży elektronicznej budowy podzespołów do TV przepracowałem ładnych
    kilkanaście lat. sprzęt dvd po prostu jest zepsuty i uważam że żadne naprawy
    (no chyba że zmiana firmwaru) mu nie pomoże. podłączenia były takie jaki miały
    być tzn przez euro i do prądu i tyle. do dvd żadne inne anteny czy kablówka
    podłączona nie była i nie jest
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 23.05.05, 00:24
    >>w branży elektronicznej budowy podzespołów do TV przepracowałem ładnych
    >>kilkanaście lat.

    a Biazet nie produkuje już nic też od ładnych kilkunastu lat jeśli tam
    pracowałeś, więc jesteś zupełnie z innej epoki, być może dlatego nawet uwaliłeś
    tego Prince, bo nadal tak uważam
    a wogóle na jakiej podstawie uważasz że masz uwalone dvd? podłączyłeś euro i
    co? myślisz że to plug&play ?? co Prince ma na Euro? RGB? composite video? S-
    video? a twój TV co rozpoznaje z Euro?? na co automatycznie się przełącza?
    podłącz zwykłym cinchem na wejście composite i przełącz pilotem tv na AV,
    będziesz miał jasność sprawy
  • tomek_tomasz 23.05.05, 00:47
    nigdy nie pracowałem w Biazecie i dopiero niedano przeprowadziłem się do
    Białegostoku . mój tv tak jak dvd można połączyć tzw przewodem EURO i tak jak z
    moim poprzednim dvd to działało tak i z mantą też powinno działać. nie mam
    zamiaru ładowac kasy w kable tylko po to aby potwierdzić że dvd jest zepsute.
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 23.05.05, 00:55
    ale manta od modelu 007 wzwyż dodała wyjśca RGB po Euro i ten sygnał ma
    pierwszeństwo i może przyblokować tor AV i ekran będzie czarny. Ja jednak
    polecam ponowne sprawdzenie sprzętu, jak nie chcesz kupować kabli to rozbierz
    wtyczkę i wyjmij piny zostawiając tylko video, nawet automatycne przełącznie
    wyjmij i na AV przełącz pilotem. Nie wierzę że dvd jest uszkodzone.
  • tomek_tomasz 28.05.05, 00:30
    kabel EURO pożyczyłem od kolegi. efekt ten sam - tzn dvd nie działa.
  • tomek_tomasz 22.05.05, 23:07
    no tak expert mówi ale:
    a) łączyłem się przez kabel EUR którego nijak sie przekręcic nie da
    b) odbiornik TV mam w miare nowy i dobrej zachodniej firmy (wyprodukowany w
    Polsce)
    c) sprzęt powinien być jak to mówi moja żona, prosty w obsłudze i żadnej
    neonówki a zwłaszcza wykształcenia inżynierskiego do obsługi nie powinien
    wymagać
  • tomek_tomasz 22.05.05, 21:57
    ja nie zmieniałem softu więc nie jestem i nie byłem żadnym oszustem! wydaje mi
    sie że problem jest związany z firmware ale to właśnie sprzedawca mi powinien
    powiedzieć. powinien także wiedzieć jaki soft jest zainstalowany i na miejscu
    dokonać (najlepiej przed sprzedażą) wymiany firmware w odtwarzaczy
  • Gość: fan IP: 83.175.158.* 22.05.05, 22:14
    expert zdaje się jest handlowcem i ma specyficzne podejście do wszystkich klentów, niezależnie czy kupują u niego czy gdzie indziej. Można śmiało powiedzieć, że jesli na podstawie Twojej opwieści ty Tomku jestes oszustem to expert jest kretynem, z papierami z polibudy. Pewnie podrobionymi, ale papierami :)
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 22.05.05, 22:20
    patrz mój post wyżej,
    kretyn to ciężka obelga,
    nie wiem czemu tak pochopnie nimi rzucasz
  • Gość: x IP: *.elpos.net 22.05.05, 22:23
    A kto mu na forum sprawdzi papiery :)
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 23.05.05, 00:25
    Oj manty sie psują, oj psują albo inaczej - niesprawne od nowości.
    Ja natomiast chyba mam duzo szczęścia i jestem z niej zadowolony.
    A exxpert2 to niech bajek nie opowiada jakie to wszystko piękne i cudowne.
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 23.05.05, 00:36
    był wypusk co wogóle miał skopane Eurozłącze,
    laserki padają we wszystkich DVD,
    a wogóle z tej samej elektroniki korzysta kilkunastu producentów,
    od wawa do Bellwood, więc po co ten wist do mnie ?
  • tomek_tomasz 23.05.05, 00:56
    tak jak wcześniej mówiłem mój problem to prostacki personel AUCHAN który nie
    potrafi zrozumieć klienta i pomóc w rozwiązaniu problemu. a z technicznego
    punktu widzenia uszkodzenie to albo firmware albo mechaniczne podczas
    rozładowywania przez tych siłaczy z AUCHAN (na palecie widać było pogniecione
    pudełka - ja wybrałem takie nie zgniecione)
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 23.05.05, 00:59
    ich zachowanie wskazuje że po twoim opisie uszkodzenia rozpoznali jakieś typowe
    uszkodzenie z winy użytkownika, dlatego są pewni siebie, a ja ciebie uparcie
    chcę namówić abyś sprawdził go jeszcze na innym tv, i nie przez euro tylko po
    cinchach
  • tomek_tomasz 23.05.05, 19:00
    widzisz, problkem jest taki że oni nawet nie chcieli otworzyć pudełka! Babka
    otworzyła i stwierdziła (jak byłem za pierwszym razem) że nie ma pilota
    (powiedziałem że go zaraz przywiozę faktycznie wyleciało mi to z głowy i
    przywiozłem go za 2 gim razem) ale to nie stoi na przeszkodzie sprawdzenia
    sprzętu. Ja bym musiał kupić drugi lub inny kabel o kupnie inengo tv nie
    wspomnę, a u nich sprzętu powinno byc do bólu!
  • tomek_tomasz 23.05.05, 00:49
    może już wcześniej wspominałem że moi 2 koledzy mają odtwarzacze tej firmy i są
    zadowoleni. ja nie winię manty (zobaczę jak ona zareaguje - opisałem w mailu
    sytuację i problem zobaczę jak zareagują) - każdej firmie może się zdarzyć
    jakiś przypadek, ale sposób w jaki AUCHAN to załatwia
  • tomek_tomasz 23.05.05, 19:05
    Z Auchanu jeszcze się nie odezwali wysłałem faksem kopie listu do centrali we
    Francji jak i w Warszawie. Rozmawiałem także z Rzecznikiem Praw Obrony
    Konsumenta niestety krótko, ale wstępnie potwierdził, że sklep powinien w takim
    wypadku wymienić towar na sprawny. Dzwoniłem także do producenta, który
    powiedział, aby go do nich odesłać i wymienią go na działający ew naprawią,
    jeśli będzie to małe uszkodzenie. Ja jednak AUCHANowi tak łatwo nie popuszczę,
    zwłaszcza takiego zachowania.
    Zobaczę czy AUCHan zareaguje po Bożym Ciele
  • bogo2 27.05.05, 11:04
    .. zareagowal ?

    tomek_tomasz napisał:

    (...)> Zobaczę czy AUCHan zareaguje po Bożym Ciele
  • tomek_tomasz 28.05.05, 00:29
    dzwoniłem dzisiaj rozmawiałem z jakąś osobą z kadr (????) Auchana i pismo -
    odpowiedź już mają bodajże przygotowane. wysyłać do mnie mają je w
    poniedziałek. zobaczę co tam napisali.
    jestem trochę zdziwiony że nie mają osoby która bezpośrednio się zajmuje
    usprawnieniem serwisu / współpracy z klientami
    pozdrowienia
  • Gość: janusz IP: 193.0.98.* 31.05.05, 11:04
    witam,
    śledzę dyskusję dotyczącą Auchan bo mam problem z serwisem foto Auchan Warszawa, który podczas wywoływania zniszczył mi film. Od około 6 miesięcy próbuję reklamować usługę ale nie kwapią się z odpowiedzią.
    Panie Tomku może dostanę namiary na centralę we Francji i tam wyślę faks. Podaję swój mail:
    janusz789@interia.pl
    Janusz
  • Gość: he he IP: 83.175.158.* 12.06.05, 18:23
    staraj sie staraj. :) ja poczekam i sie posmieje!!!! :)
  • Gość: Mysza IP: *.iig.pl / *.iig.pl 23.05.05, 21:17
    Taki długi wątek o hipermarketach i nigdzie alex4 się nie wpisał ?? Normalnie
    cud !! Panie adminie, proszę to w kronice forum zapisać.
  • tomek_tomasz 24.05.05, 00:35
    a co jeśli można wiedziec on pisał? podejrzewam że coś humorystycznego:)
  • Gość: Mysza IP: 212.33.95.* 24.05.05, 14:11
    toż to fanatyk hipermarketów ... najchętniej widziałby taki obiekt przy każdej
    ulicy
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 24.05.05, 23:27
    w odróżnieniu od reszty która przy każdej ulicy widziałaby kościółek...
  • Gość: Mysza IP: *.iig.pl / *.iig.pl 24.05.05, 23:46
    Nie wsadzaj wszystkich do jednego worka, inżynierku.
  • tomek_tomasz 25.05.05, 00:31
    ja generalnie do przeciwników hipermarketów i galerii handlowych się nie
    zaliczam. w sumie do momentu przeprowadzki często kupowałem w innych
    hipermarketach i supermarketach w swoim rodzinnym mieście i to bez problemu.
    takiej wrogości do klienta w potrzebie jak w AUCHAN w Białymstoku nigdy nie
    widziałem i się nie spotkałem. Ale w Białymstoku sytuacja jest inna jest tylko
    jeden "sluszny" hipermarket nie mający konkurencji i takie są efekty!
    Jakby miasto naprawdę dbało o konsumentów to powinno wydać zezwolenie na budowę
    (poza centrum miasta) co najmniej 2-3 hipermarketom. Wtedy byłaby konkurencja i
    obsługa inaczej się zachowywała.
  • max39 24.05.05, 23:48
    W auchan nie warto kupowac rowerow , oraz sprzetu elektronicznego .Wielu
    klientow jest zawiedzionych.
    --
    Nie dla skansenu na Rynku Siennym !
    tiny.pl/hglt
  • tomek_tomasz 25.05.05, 00:27
    w sumie muszę ci przyznac rację. dopoero teraz jak porozmawiałem ze znajomymi
    to okazało się że niemalże każdy albo sam miał przeboje albo ktoś z jego
    bliskiego otoczenia z AUCHANem w Białymstoku. Jeśli pozwolimy sobą pomiatać to
    tak dalej będzie! Ci ludzie to "zimnokrwiste" wampiry wypiajjące naszą gotówkę
    i nic nie dające w zamian!
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 25.05.05, 09:56
    tomciu,
    teraz ochłoń, pomyśl chwilę i się zastanów dlaczego tak wyszło,
    przepraszam że znowu pod włos, ale naprawdę sam jesteś temu winien.
    Może ja obracam sie w troszeczkę innym kręgu, mam kontakt raczej z ludźmi
    którzy pracę dają a nie jej szukają i możesz mi wierzyć albo nie, ani ja ani
    żaden mój znajomy NIGDY nie mieliśmy problemu ze zwróceniem lub wymianą
    czegokolwiek. Dlaczego? bo trzeba wiedzieć czego się chce jeszcze przed rozmową
    z tymi ludźmi, poszedłeś nieprzygotowany, wyczuli że jesteś lamerem w tych
    sprawach i ciebie spławili. Taka jest prawda. Jesteś dla nich choroszij
    klient :). Kilka takich spraw a będziesz Pan Klient.
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 27.05.05, 19:09
    he he. Do d... exxpercie2 z Twoimi kręgami dającymi pracę. A na dodatek załatw coś albo wymień u "białostockich biznesmenów". Żygać się chce jak piszesz te głupoty. Jeszcze tacy w Białymstoku nie handlują albo są w zdecydowanej mniejszości, żeby zwracali kasę. Ja tez jestem konsumentem i co nieco juz widziałem w życiu. Bardzo śmieszne. P.S. nie taktuj tego jak zarzut, to jest pierwsze co pomyslałem czytajac Twój post.
  • Gość: x IP: *.elpos.net 27.05.05, 19:48
    Tym bardziej ze ludzie z klasa raczej nie kupuja sprzetu elektronicznego w tym
    hipermarkecie , no chyba ze na galerii .hi hi hi
  • tomek_tomasz 28.05.05, 00:53
    no właśnie do dziś nie wiem co mnie podkusiło aby tam pójść? stałem i miałem
    kupić dvd Thomsona w EURO AGD (aby mieć 1 pilot), podejrzewam, że problemów
    żadnych ze sprzętem i obsługą w sklepie bym nie miał.
  • dryla 29.05.05, 21:13
    Gość portalu: x napisał(a):

    > Tym bardziej ze ludzie z klasa raczej nie kupuja sprzetu elektronicznego w tym
    > hipermarkecie , no chyba ze na galerii .hi hi hi


    jesteś beznadziejny!!!! rozumiem, ze wg ciebie łatwo być człowiekiem z klasą?!
    po prostu nie kupowac w Auchanie sprzętu?? no no...ja już wiele razy
    powtarzałam na tym forum: są dwie klasy: pierwsza i jej brak. I nie ma to nic
    do rzeczy z zakupami w Auchanie!
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 27.05.05, 21:31
    klientów dzieli się na dupków i tych z którymi nie warto zadzierać.
    Twoje pierwsze słowa decydują za kogo cię wezmą,
    także potem niczemu się nie dziw
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 27.05.05, 21:46
    Ja idąc do sklepu zawsze mówię jako pierwsze słowa "dzień dobry". Ale bez złośliwości, ja o swoje interesy potrafię zadbać,a Ty uprawiasz propagandę.
    Żałuję, że ciekawy wątek mogący dotyczyć także innych handlowców i traktowania przez nich Klientów zszedł na takie tory. No cóż napisałem tylko prawdę, może nie użyłem tylko takich słów, jakie chciałbys przeczytać. Sorki i pozdrawiam.
  • tomek_tomasz 28.05.05, 00:25
    No cóż praca sprzedawcy polega na sprzedawaniu i jeśli jest to robione z
    uśmiechem na ustach oraz kompetentnie to klient wraca do sklepu zadowolony po
    kolejne zakupy. Jeżeli sprzedający ma podejście takie, że dzieli klientów na
    frajerów oraz tych lepszych to tylko źle o nim świadczy, tzn o tym że brakuje
    mu profesjonalizmu i nie powinien wykonywać swojej pracy.
  • tomek_tomasz 28.05.05, 00:35
    ja mam natomiast inną radę należy takie sklepy z takim personelem omijać dużym
    łukiem.
  • kaliszrychu 25.05.05, 11:19
    W Auchanie to chamstwo straszne, to fakt
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 27.05.05, 19:12
    A w Auchan to jest różnie, raz trwfisz na normalnych ludzi raz na Oszołomów. Jak zreszta wszędzie. Ważne żeby umieć ich rozpoznać.
  • tomek_tomasz 28.05.05, 00:26
    ale tak być chyba nie powinno. nie każdy ma doświadczenie psychologiczne :)
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 28.05.05, 09:03
    w sumie nic się przecież nie stało,
    przegrałeś bitwę a nie wojnę,
    w następnej potyczce możesz być górą,
    tym bardziej jak inni ciebie wspomogą,
    dobra podpowiedź to potężny oręż :))
  • tomek_tomasz 29.05.05, 18:57
    zakończenie jest chyba dobre, mi wypłacili kasę, kupiłem sobie nowe dvd, jestem
    teraz zadowolony, wiem jak postępować w przyszłości przy zakupie sprzętu, może
    inni się trochę też nauczyli, ale mam poczucie straconego strasznie czasu na tą
    niepotrzebną nikomu szarpaninę!
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 29.05.05, 09:46
    Kupiłes już trzeci odtwarzacz ??
    znowu nie działa ?? :)))))))))))
  • tomek_tomasz 29.05.05, 12:44
    Kupiłem i działa
  • tomek_tomasz 29.05.05, 12:44
    no i zapomniałem dodać sprawdziłem na miejscu czy działa
  • tomek_tomasz 29.05.05, 12:43
    AUCHAN zwrócił mi kasę. Grzecznie i bez dyskusji.
  • zewsi 29.05.05, 21:01
    Po tygodniu. Szybkie są skurczybyki!
    --
    Hawgh!
  • tomek_tomasz 29.05.05, 22:08
    zdaje się zę jest to w zgodzie z terminem w przepisach
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 29.05.05, 21:06
    jakbyś z taką wiedzą poszedł pierwszy raz to też nie miałbyś problemów,
    i nastepnym razem nie pisz takich durnot,
    takie jęczenie to zostaw młokosom co jak sprzedawca tupnie na niego to ten od
    razu wali kupę w spodnie, swoich praw trzeba dochodzić zdecydowanie, teraz
    chyba mi uwierzyłeś że są ludzie którym sprzedawcy wolą nie wchodzić w drogę i
    zwrócą kasę nawet za zużyte prezerwatywy
  • Gość: fan IP: 83.175.158.* 29.05.05, 21:27
    Ty faktycznie jesteś prostak, bufon i złośliwa menda expert. Jedyna pociecha, że przyjezdny, to i wstydu nam nie przynosisz takiego.
  • dryla 29.05.05, 21:28
    Gość portalu: fan napisał(a):

    > Ty faktycznie jesteś prostak, bufon i złośliwa menda expert. Jedyna pociecha,
    ż
    > e przyjezdny, to i wstydu nam nie przynosisz takiego.


    i to by było na tyle:) brawo!
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 29.05.05, 22:45
    dzięki fan, potwierdziłeś moje przypuszczenia co do gościa exxperta2.
  • tomek_tomasz 29.05.05, 22:07
    kultury to koledze brakuje, oj brakuje! po prostu uzyskałem to co się należy
    każdemu normalnemu klientowi. a ty się ze swoim podejściem do sprzedaży nie
    nadajesz, gdyż to klient jest Panem a sprzedawca tylko uniżonym sługą. Jak tego
    nie rozumiesz to mi jest bardzo przykro i nic na to nie poradzę. Jest mi smutno
    bo jak jest tutaj więcej takich pożal się boże sprzedawców jak ty to ludzi
    macie poważny kłopot!
  • Gość: he he IP: 83.175.158.* 12.06.05, 18:38
    sługą to ty jesteś. :) nawet nie wiesz jak można tobą manipulować! :)ale i
    pewnie się nigdy nie dowiesz
  • Gość: ojej IP: *.bsk.vectranet.pl 29.05.05, 22:49
    exxpert2 napisał:
    "....teraz chyba mi uwierzyłeś że są ludzie którym sprzedawcy wolą nie wchodzić w drogę i zwrócą kasę nawet za zużyte prezerwatywy"

    Exxpercie, tylko nie zapomnij ich najpierw uprać. hehehe
  • Gość: lech IP: *.82-139.bia.tkb.net.pl 03.06.05, 02:49
    pracuje w auchan od 2 lat,wiem ze zdarzaja sie wpadki roznego rodzaju ale
    musicie mi uwiezyc to nie jest celowe !!za sprzet kazdego rodzaju odpowiada
    producent a nie auchan!!chlopaki z rtv i agd to spoko ziomale nie maja nic
    wspolnego z sprzedawaniem zlomu!!!ludze wszedzie sa reklamacje i specjalnie
    nikt by wam nie sprzedewal badziewa !po zakupie na miejscu mozna sprawdzic
    sprzet w punkcie obslugi klijeta i po krzyku!!!
  • ogabignac 03.06.05, 06:55
    Powieście więc wielki napis przed wejściem do Auchan i dodatkowo na tabliczkach
    z cenami:
    "Za sprzet kazdego rodzaju odpowiada producent a nie auchan!!"
    --
    .
  • Gość: exxpert2 IP: *.csk.pl 03.06.05, 10:14
    ty lepiej powieś w swoim kościele:
    "z mocy końkordatu wszystkie śluby i chrzty są bezpłatne"
  • zewsi 03.06.05, 10:15
    A co Kościół ma wspólnego z Auchan?!
    --
    Hawgh!
  • tomek_tomasz 12.06.05, 21:10
    niestety, w moim przypadku tak nie było. obsługa była bardzo opryskliwa i
    chamska wrogo nastawiona do mnie.
    a) ja przynosze do sklepu pieniądze i ja a nie mennica państwowa odpowiadam za
    ich jakość a więc czy są np fałszywe czy nie i czy są podarte czy nie
    b) AUCHAN mi sprzedaje produkt i to AUCHAN ma obowiązek sprawdzić czy sprzęt
    który kupuję jest sprawny czy też nie jest. A jeśli AUCHAN nie sprawdza to jest
    to właśnie problem sklepu a nie mój!
  • bilibi 08.04.16, 21:04
    Razem z narzeczonym zostalismy nieslusznie oskarzeni o otwarcie kilku pudelek z zapachami do samochodu. Gosc przywlokl wszystkie opakowania jakie zostaly otwarte przez wczesniejszych klientow, a potem zaczal straszyc policja. Nie mielismy czasu i ochoty sie uzerac bo komu udoWodnie ze zapach ktory wacham na nagraniu byl juz rozerwany. Skonczyloby sie tak samo jak w artykule. W rezultacie wyrzucilismy te smierdziuchy do kosza tak jak kilkadziesiat zlotych. Zostalismy obrazeni i potraktowani jak wandale. Wstyd. Chamstwo, brak oglady. Polityka sklepu totalne dno. Nie szanuja klientow. Gdyby auchan byl ostatnim sklepem na ziemi wolalabym jesc korzonki. Nigdy tam nie wroce.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka