• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
Dodaj do ulubionych

czy golicie swoje cipki???

  • IP: *.zamek.net.pl 08.10.03, 14:32
    sorry za "cipki" ale dla mnie to pieszcotliwe słowo
    chciałabym sie ogolić ale nie wiem jak głęboko można. mogę całkiem na
    golutko???
    na wargach sromowych też?
    a jak to zacznie odrastać co z krosteczkami?
    powiedzcie co robicie.proszę.E
    Edytor zaawansowany
    • Gość: Marika IP: *.gliwice.pik-net.pl 08.10.03, 14:35
      Golę! A raczej robi to mój mąż! Goli prawie cała (łącznie z wargami) bo
      zostawiamy zawsze a to paseczek a to kółeczko! A na krosty mam sposób, zaraz po
      goleniu myję się letnią wodą a następnie smaruję się balasem po goleniu z AVON-
      u. Mi pomaga!
      • Gość: ja IP: *.zamek.net.pl 08.10.03, 14:39
        dzięki zaproponuję mężowi taką zabawę
        może być interesująco
        w końcu on sie goli codziennie
        to musi być ekspertem no nie???
        • Gość: Marika IP: *.gliwice.pik-net.pl 08.10.03, 14:44
          No nie wiem. Mój się goli maszynkami na ostrza, a moją Kasię golimy maszynką do
          włosów + maszynką z ostrzami. Ale fakt, od początku jemu to wychodziło lepiej
          niż mi i dlatego to jest teraz Jego obowiązek, który zresztą bardzo lubi i
          wciąż się dopytuje, czy już przypadkiem nie trzeba golić! :-)
        • Gość: gaba IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.10.03, 20:30
          hej:)
          oczywiscie,ze gole swoja "mala"!Nie wyobrazam sobie tego nie robic!Po pierwsze
          to bardzo higieniczne,a po drugie wyglada to estetycznie i po trzecie gdy mnie
          caluje tam chlopak czuje sie bardziej pewnie i...:).Zawsze gole cala tylko
          zostawiam sobie paseczek:)Wszystkim to polecam naprawde bosko!
    • Gość: adaś IP: *.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl 08.10.03, 15:09
      Ja nie golę
      • Gość: zofia IP: *.szczecin.sdi.tpnet.pl 08.10.03, 15:47
        Ja golę bo tak wydaje mi się bardziej higienicznie.
        • Gość: ky IP: *.zamek.net.pl 08.10.03, 15:50
          Zosia ale ile można tego owłosienia usunąć??
          • Gość: zofia IP: *.szczecin.sdi.tpnet.pl 08.10.03, 15:54
            Całość.Trochę maszynką,a resztę kremem.:)
    • Gość: Smartinka IP: *.icpnet.pl 08.10.03, 16:46
      Pewnie, jest wtedy taka mięciutka i wrażliwa na języczek...:-))) Ogolić można
      wszystko byle delikatnie a z krostkami nie ma problemu jeśli nie golisz "pod
      włos" i używasz potem kremu albo balsamu
      • Gość: tkanka IP: *.necik.pl 09.10.03, 18:30
        No ale golac nie "pod wlos" chyba skora nie zostaje zupelnie gladka???
        Pozdrowka
      • Gość: yolanda IP: *.gl.digi.pl 24.10.03, 13:01
        Oczywiście ze tak,moj facet traktuje to jako gre wstępną!!
    • 09.10.03, 20:59
      ja moja gole golarka,jest to 100 razy lepsze od maszynki,bo nie mam po tym
      zadnych krosteczek,a na wzgorku lonowym uzywam depilatora,sporadycznie
      pensetki,tylko za pierwszym razem bolalo,ale nawet mniej niz nogi:)!
      • Gość: Amorek IP: *.88net.trzepak.pl 10.10.03, 02:30
        Gilette Mach 3 !!! :))))
        Proponuje uzyc wosku hyhy

        Dla niektorych facetow jest bardziej sexownie jak cos tam jeszcze jest ;)
        pomyslcie o tym:)
      • Gość: mia IP: *.zamek.net.pl 14.10.03, 13:17
        pensetą nogi to ok ale próbowałam wyrwać ze wzgórka łonowego i ból niesamowity.
        wole golarkę mimo czerwonych punkcików i swędzenia
      • Gość: beti IP: *.internetdsl.tpnet.pl 15.10.03, 13:49
        bibbi,czy Ty cały wzgórek depilujesz depilatorem?Ja raz próbowałam,ale szybko
        zrezygnowałam ze względu na ból.Jak Ty to wytrzymujesz?
    • 14.10.03, 17:24
      Dziweczyny siemka!
      Jesteście moim zbawieniem bo właśnieniedawno zastanawiałam się jak ogolić
      swoją "Agatk" -cipkę.Teraz podałyście mi kilka sposobów i dzięki wam za to.
      Podobnie jak wy zastanawiałam się tez czy może nie byłoby fajnie gdyby zrobił
      to mój facet i wiecie co sam mi to zaproponował.Tak więc zobaczymy co z tego
      wyjdzie.Mam już przygotowany krem i maszynkę zobaczymy.Dzięki i trzymajcie się
      cieplutko!Pozdrawiam!
      • Gość: Julia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.10.03, 18:45
        A co z depilacją??? Czy któraś z was próbowała wszystko wydepilować np. za
        pomocą wosku??? Ja używam maszynki, ale włosy szybko odrastają a zaraz po
        ogoleniu moja skóra nigdy nie jest całkiem gładka. Czy depilacja woskiem tych
        okolic bardzo boli???
        • Gość: Magda IP: *.pl / 192.168.1.* 19.10.03, 12:49
          Boli jak cholera...
      • Gość: Kasia IP: *.aster.pl / 10.66.4.* 15.10.03, 20:39
        Mnie własnie goli mój mąż:)Jest przy tym bardzo delikatny, więc nie boli:)A
        zrobi to dokładniej, bo tak samemu to ciężko tak dokładnie. Chodzi mi zwłaszcza
        o golenie na samym dole, gdzie trzeba używać lusterka, a i tak nigdy dokładnie
        nie wyjdzie.
    • Gość: motylek IP: 195.145.215.* 15.10.03, 20:34
      Hej
      ja gole, od kiedy juz zaczelam to nie moge przestac. Zostawiam maly paseczek po
      srodku, aby nie wygldac jak oskubana kurka.
      Ogolona Asia wyglada estetyczniej i na pewno jest bardziej higieniczna. Poza
      tym milo ja gladzic i dodytkac nie haczac o krzaki wlosow.

      pozdrawiam
    • Gość: Kalea IP: *.stnet.pl 16.10.03, 21:45
      Mam pytanko, a czy przycinacie te wlosy, ktore zostawiacie zeby nie byly one
      zbyt dlugie??
      • Gość: .STORM. IP: *.chello.pl 18.10.03, 20:15
        JA SWOJA MYSZKE GOLE I NIC NA NIEJ NIE ZOSTAWIAM. JEST SLICZNA I MIECIUTKA. A
        TO ZE JEST "GOLA" NIKOMU NIE PRZESZKADZA BO WIDZE JA TYLKO JA I MOJ FACET. :)
        DO GOLENIA UZYWAM PIANKI I GOLE MASZYNKA. DODAM ZE POD WLOS. KROSTECZEK
        RACZEJ NIE MA A SWEDZI TYLKO WTEDY GDY ODRASTAJA WLOSKI. TAK CZY SIAK RADZE
        UWAZAC ZEBY SIE NIE POZACINAC. ZYCZE POWODZENIA I POZDRAWIAM. :)
    • Gość: tkanka IP: *.necik.pl 19.10.03, 11:32
      Zaczelam używac maszynki elektrycznej i jestem zadowolona. Nie ma krostek ani
      uczucia swedzenia, a skora jest gladka ( co w przypadku zwyklych maszynek jest
      niemozliwe z przypadku golenia "nie pod wlos" ).
      Szczerze polecam ta metode.
      Pozdrawiam
      • Gość: Syntia IP: *.net.autocom.pl 19.10.03, 12:09
        NAjlepszy jest sposób: GORĄCY WOSK. Taki zabieg jest wykonywany tylko u
        kosmetyczki. Kosztuje ok.30 zł. Trzyma się około miesiąca. Dopiero po tym
        czasie zaczynają odrastać włoski. Do tego czasu nic nie drapie i włoski
        odrastają rzadsze i miększe. Polecam. Wypróbowałam wszystkiego. ;-)
        • Gość: Julia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.10.03, 22:01
          A bardzo to boli???
          • Gość: netka IP: *.zamek.net.pl 21.10.03, 14:56
            myślę ze boli. ja mała golę jednorazówka i niestety sa i krosteczki i wrastają
            mi włoski i swędzi przeokropnie. ale nie gol e całej tylko zostawiam pasek na
            wzgorku lonowym i nie ruszam warg sromowych tak że raczej gole tylko bikini.
            reszty nie....... niewyobrażam sobie drapania w miejscach publicznych
        • Gość: xx IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.10.03, 09:12
          czy w gabinecie kosmetycznym depiluje się tylko bikini,czy można również całą?
          • Gość: Monika IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.10.03, 09:47
            Ludzie!
            Czy Wy sie dobrze czujecie? Czy Wy nie macie innych problemów? Kogo to
            obchodzi jak kto goli sobie miejsca intymne...czy robi to pesętą, golarką czy
            masznką. Puknijcie się w główki....
    • 21.10.03, 20:01
      Gość portalu: ja napisał(a):

      > sorry za "cipki" ale dla mnie to pieszcotliwe słowo
      > chciałabym sie ogolić ale nie wiem jak głęboko można. mogę całkiem na
      > golutko???
      > na wargach sromowych też?
      > a jak to zacznie odrastać co z krosteczkami?
      > powiedzcie co robicie.proszę.E

      no jasne, że całą.... a co, a jak potem bedziesz podziwiana. az nie sposób
      odkleic oczu faceta od nowej fryzury myszki
    • Gość: ciekawa IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 21.10.03, 22:17
      w okolicach odbytu też????
      • 21.10.03, 22:20
        Gość portalu: ciekawa napisał(a):

        > w okolicach odbytu też????
        No a co... ;)
        • Gość: ciekawa IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 21.10.03, 22:24
          serio?
          • 21.10.03, 22:29
            Gość portalu: ciekawa napisał(a):

            > serio?

            a dlaczego nie. wiesz ludzie na plazy na przykład moga zwrócić uwage jak
            paradujesz w maxi stringach, z niewydepilowanym "rowkiem". co do innych powodów
            depilacji... a co bede gadać, inne kolezanki ci pomogą
            • Gość: ciekawa IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 21.10.03, 22:34
              no chyba nie sądzisz,że mój "rowek" wygląda jak tors Banderasa
              ale mimo wszystko dzięki za rady
              • 21.10.03, 22:38
                Gość portalu: ciekawa napisał(a):

                > no chyba nie sądzisz,że mój "rowek" wygląda jak tors Banderasa
                > ale mimo wszystko dzięki za rady
                nie wiem bo nie zagladam ci w niego... chciałas rade to ci ją dałam. a
                śmieszył mnie widok w te wakacje na plazy, kiedy to panienki chodziły po plaży
                w stringach z których cos niecos wystawalo.
                • 21.10.03, 22:41
                  bloodrayne napisała:

                  > Gość portalu: ciekawa napisał(a):
                  >
                  > > no chyba nie sądzisz,że mój "rowek" wygląda jak tors Banderasa
                  > > ale mimo wszystko dzięki za rady
                  > nie wiem bo nie zagladam ci w niego... chciałas rade to ci ją dałam. a
                  > śmieszył mnie widok w te wakacje na plazy, kiedy to panienki chodziły po
                  plaży
                  > w stringach z których cos niecos wystawalo.
                  fuuuj to musialo byc obrzydliwe
                  • 21.10.03, 22:42
                    manilaa napisała:

                    > bloodrayne napisała:
                    >
                    > > Gość portalu: ciekawa napisał(a):
                    > >
                    > > > no chyba nie sądzisz,że mój "rowek" wygląda jak tors Banderasa
                    > > > ale mimo wszystko dzięki za rady
                    > > nie wiem bo nie zagladam ci w niego... chciałas rade to ci ją dałam. a
                    > > śmieszył mnie widok w te wakacje na plazy, kiedy to panienki chodziły po
                    > plaży
                    > > w stringach z których cos niecos wystawalo.
                    > fuuuj to musialo byc obrzydliwe

                    mało powiedziane. z przodu cycata laska, z tyłu klata banderasa
                    • Gość: ciekawa IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 21.10.03, 22:45
                      No, na moje szczęście ,ze nie zaglądałas!
                      a w stringach nie chadzam po plaży bo mam kompleksy :-)
                      • 21.10.03, 22:47
                        Gość portalu: ciekawa napisał(a):

                        > No, na moje szczęście ,ze nie zaglądałas!
                        > a w stringach nie chadzam po plaży bo mam kompleksy :-)

                        na moje szczescie nie mam kompleksów, chodze w stringach po plaży i na moje
                        szczescie nie mam z tyłu klaty banderasa. aha i na moje szczescie nie zagladam
                        w twoje zakompleksione miejsca
                        • Gość: ciekawa IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 21.10.03, 22:53
                          to ogólnie jesteś przeszczęśliwa, prawda?
                          a tłum Banderasów się wpatruje się w Twój rowek...
                          • 21.10.03, 23:04
                            Gość portalu: ciekawa napisał(a):

                            > to ogólnie jesteś przeszczęśliwa, prawda?
                            > a tłum Banderasów się wpatruje się w Twój rowek...


                            wpatruje, az czasem mam problemy ze swoim facetem...

                            <musze napisac do cosmo co z tym zrobić>
                            • Gość: ciekawa IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 21.10.03, 23:16
                            • Gość: ciekawa IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 21.10.03, 23:23
                              poproś faceta żeby założył stringi i ogolił rowek.może wtedy część tych
                              złaknionych oczu przesunie się w inna stronę
                              • 23.10.03, 19:59
                                Gość portalu: ciekawa napisał(a):

                                > poproś faceta żeby założył stringi i ogolił rowek.może wtedy część tych
                                > złaknionych oczu przesunie się w inna stronę

                                mam faceta nie ciote skarbie...
                                • Gość: ciekawa IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 23.10.03, 21:23
                                  bloodrayne napisała:

                                  > Gość portalu: ciekawa napisał(a):
                                  >
                                  > > poproś faceta żeby założył stringi i ogolił rowek.może wtedy część tych
                                  > > złaknionych oczu przesunie się w inna stronę
                                  >
                                  > mam faceta nie ciote skarbie...

                                  mnie tam nic do tego z kim się umawiasz.Jeżeli CI się tak podoba, to Twój facet
                                  może i w kolorowych skarpetkach łazić(sic!).
                                  • 23.10.03, 21:27
                                    Gość portalu: ciekawa napisał(a):


                                    > mnie tam nic do tego z kim się umawiasz.Jeżeli CI się tak podoba, to Twój
                                    facet
                                    >
                                    > może i w kolorowych skarpetkach łazić(sic!).

                                    Jesli cie nie obchodzi to nie pisz zeby golił sie tam gdzie cie to
                                    interesuje... chyba ze cie obchodzi

                                    <kolorowe skarpetki i różowe kajdanki... cosmo hit 2003>
                                    • Gość: ciekawa IP: *.kielce.cvx.ppp.tpnet.pl 24.10.03, 08:07
                                      bloodrayne napisała:

                                      > Gość portalu: ciekawa napisał(a):
                                      >
                                      >
                                      > > mnie tam nic do tego z kim się umawiasz.Jeżeli CI się tak podoba, to Twój
                                      > facet
                                      > >
                                      > > może i w kolorowych skarpetkach łazić(sic!).
                                      >
                                      > Jesli cie nie obchodzi to nie pisz zeby golił sie tam gdzie cie to
                                      > interesuje... chyba ze cie obchodzi

                                      Ja jestem tylko zwykłą "cosmoidiotką",dlatego w związku z Twoimi wątpliwościam
                                      odnośnie milionów Banderasów wpatrzonych w Twój rowek chciałam po prostu pomóc.
                                      Zrobiłam to tylko i wyłącznie w kwestii bona fides.
                                      Bardzo mi jest przykro,że w jakikolwiek sposób Cię uraziłam.Bynajmniej nie
                                      angażuje się w sprawy łóżkowe, odzieżowe etc innych.
                                      Czy mogę Ci to jakoś wynagrodzić? założenie kolorowych skarpetek i stringów na
                                      plażę w ramach zadośćuczynienia :-)
                                      Tylko proszę, nie proś mnie o
                                      > <kolorowe skarpetki i różowe kajdanki... cosmo hit 2003>
                                      • 24.10.03, 19:25
                                        Gość portalu: ciekawa napisał(a):

                                        > Ja jestem tylko zwykłą "cosmoidiotką",dlatego w związku z Twoimi
                                        wątpliwościam
                                        > odnośnie milionów Banderasów wpatrzonych w Twój rowek chciałam po prostu
                                        pomóc.
                                        > Zrobiłam to tylko i wyłącznie w kwestii bona fides.
                                        > Bardzo mi jest przykro,że w jakikolwiek sposób Cię uraziłam.Bynajmniej nie
                                        > angażuje się w sprawy łóżkowe, odzieżowe etc innych.
                                        > Czy mogę Ci to jakoś wynagrodzić? założenie kolorowych skarpetek i stringów
                                        na
                                        >
                                        > plażę w ramach zadośćuczynienia :-)
                                        > Tylko proszę, nie proś mnie o
                                        > > <kolorowe skarpetki i różowe kajdanki... cosmo hit 2003>


                                        spoko ;) pozdrawiam
                                        • Gość: fiona IP: *.stimo.net 22.11.15, 22:18
                                          Nie gulcie bo to nie odpowiedni sposub
                    • 21.10.03, 22:46
                      bloodrayne napisała:

                      > manilaa napisała:
                      >
                      > > bloodrayne napisała:
                      > >
                      > > > Gość portalu: ciekawa napisał(a):
                      > > >
                      > > > > no chyba nie sądzisz,że mój "rowek" wygląda jak tors Banderasa
                      > > > > ale mimo wszystko dzięki za rady
                      > > > nie wiem bo nie zagladam ci w niego... chciałas rade to ci ją dałam.
                      > a
                      > > > śmieszył mnie widok w te wakacje na plazy, kiedy to panienki chodziły
                      > po
                      > > plaży
                      > > > w stringach z których cos niecos wystawalo.
                      > > fuuuj to musialo byc obrzydliwe
                      >
                      > mało powiedziane. z przodu cycata laska, z tyłu klata banderasa
                      ehehe i pewnie sobie mysla ze niezla niej du.. , dobrze ze sie nie widziala z
                      tylu
    • Gość: m. IP: 212.182.123.* 23.10.03, 20:32
      to bardzo podnieca mojego chlopaka i gole dokladnie wsyztsko potem uzywam duzo
      balsamu i nie ma krostek a jesli chesz zeby wolniej odrastalo to uzywaj
      najpierw kremu do depilacji tylko nie radze robic teego zbyt czesta bo potem
      strasznie szybko odrasta p.s. ja gole dokladnie wszytsko ale to chyba zalezy
      od upodoban i od ilosci owlosienia...
    • 23.10.03, 21:40
      Gość portalu: ja napisał(a):

      > sorry za "cipki" ale dla mnie to pieszcotliwe słowo
      > chciałabym sie ogolić ale nie wiem jak głęboko można. mogę całkiem na
      > golutko???
      > na wargach sromowych też?
      > a jak to zacznie odrastać co z krosteczkami?
      > powiedzcie co robicie.proszę.E


      ja farbuje a jak mi sie kolor po paru dniach znudzi to gole cała
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.