Dodaj do ulubionych

2 tabletki i czy jest sie zabezpieczonym????

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.04, 12:28
dalam inny tytul bo moze tamten byl zly i ginal wsrod innych o takim samym
tytule. jeszcze raz:
prosze Was o pomoc!!!!!!!!
nie wiem co robic biore tabletki antykoncepcyjne, mialam klopoty z brzuchem
(bole i lekka biegunka ktora wystapila w 2 h po wzieciu tabletki) wiec
przyjelam ze tabletka nie zostala wchlonieta i wzielam z dodatkowego
opakowania, dostalam teraz plamienia. wspolzylam z miom chlopakiem i teraz
juz nie wiem czy jestem i bylam nadal zabezpieczona? czy teraz moglam zajsc w
ciaze?? dodam ze to koniec
brania opakowania i pojutrze powinnam dostac okres. czy zdazylo sie wam cos
takiego? jak to jest z bolami brzucha??? czy powinno sie brac dodatkowa tab
czy nie??? odpiszcie


Edytor zaawansowany
  • Gość: Perł@ IP: *.aster.pl / *.aster.pl 04.01.04, 13:57
    idz do lekarza i to jak najszybciej anastepnym razem nie bierz kolejnej
    tabletki tylko przz pare dni uzywaj jeszcze np. prezerwatywy!
    a teraz do lekarza!!!!!!!
  • 04.01.04, 15:26
    Bardzo dobrze, że wzięłaś kolejną tabletkę bo tamta na 99% nie została
    wchłonięta a następne opakowanie tabletek dobrze jest rozpocząć bez 7dmio
    dniowej przerwy.
    Jeśli drugą tabletkę przyjęłaś do 12 godzin od czasu, gdy miałaś ją wziąć
    terminowo to nie masz się o co martwić, w ciąży na pewno nie jesteś.
  • Gość: ,.,.,.,.,.,., IP: *.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl 04.01.04, 15:52
    bylam w bardzo podobnej sytuacji, tylko to bylo moje pierwsze opakowanie
    tabletek, my zabezpieczmy sie dodatkowo prezerwatywawiec bylam spokojna

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.