CIT-8 dla wspólnot mieszkaniowych Dodaj do ulubionych

• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Jestem początkującym zarządcą i mam problemy z CIT-8 za 2004r. Co jest
    przychodem i kosztem podatkowym dla Wspólnoty, która nie osiaga żadnych
    pożytków z działalności. Przychodami są tylko wpłąty zaliczek od włascicieli
    lokali.

Czy mam rozumieć, że w tej sytuacji przychody i koszty podatkowe są równe "0"?

Będę wdzięczny za wszelkie informacje na ten temat.
    • zaliczki włascicieli nie są przychodami w rozumieniu przepisów podatkowych ;
      dlaczego nie czytacie materiałów na forum ?
    • Gdybyś trochę poświęcił czasu, na pewno byś znalazł, czego Ci potrzeba, a tak
      czekasz na gotowca.
      Przy okazji dowiedziałbyś się sporo innych potrzebnych rzeczy.

www.wm.info.pl/index.php?15+125+2310+15
    • W wypadku CIT-8 to jest po prostu eksperyment: "Co na to US?" - w moim
      przypadku US Tarnow 1.
      Rok temu w ramach tego eksperymentu wpisalem w CIT-8 "0zł" w przychody, koszty,
      dochód, a w załączniku CIT8/O w poz. Dochody wolne od podatku wpisałem różnicę
      pomiedzy przychodami(zaliczki itp.) a kosztami - akurat bylismy na plusie. W
      maju przyszło wezwanie aby porawic pozycje w głównym CIT-8 tzn. wpisać
      przychody, koszty i dochód. Wpisalem i po sprawie.
      Podejrzewam, ze w innych US moze byc inaczej.
      Tak wiec bez strachu eksperymentatorzy.

Jerzy D.
      • Dziękuje za odpowiedź, mam podobne obawy. Chciałem wpisac w przychodach "0",
        ale chyba zwrócę się do swojego US o interpretację, bo nigdzie nie moge znaleźć
        konkretnej odpowiedzi na moje wątpliwości.
        Gdyby Pan coś takiego znalazł, proszę o informację.
        Jeden z uczestnikow forum podał mi strone int. na której niby jest odp. na moje
        pytanie (odp. wyżej), jednak niewiele z tego wynika ...
    • Ja w CIT-8 wspólnoty mieszkaniowej w przychodach wykazuję zaliczki właścicieli