Dodaj do ulubionych

Zepsuty licznik wody.

16.05.03, 09:03
Szanowni Państwo, tak się złożyło, iż jednemu z naszych mieszkańców zepsuł
się licznik wody zimnej. Woda leci, a licznik się nie kręci.

Pytanie jest następujące: Kto jest odpowiedzialny za naprawę lub wymianę
licznika - mieszkaniec czy wspólnota?

Sprawa jest o tyle prosta ile dwuznaczna, bo przecież wszędzie wkoło panuje
powszechna opinia o podziale odpowiedzialności i kosztów do i od licznika.
No właśnie, a co z samym licznikiem ....?

Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie informacje.
Edytor zaawansowany
  • drill4 17.05.03, 21:17
    Jeśli ustaliliście że pobieracie opłatę za konserwację i legalizację licznika
    to odpowiada za niego zarządca (wspólnota) jeśli natomiast nie pobiera się u
    Was żadnej opłaty to każdy z właścicieli odpowiada za swój licznik osobiście.
  • dekk11 19.05.03, 23:19
    jest zgoda na zmianę rozliczenia (ryczałt -wodomierz),jeżeli tak to zgodnie z
    ustawą o miarach za naprawę urządzenia pomiarowego i jego wlaścicielem jest ta
    strona umowy kupna sprzedaży która ma pozytki z urządzenia pomiarowego polecam
    714- tam jest uzupelnienie z uszanowaniem

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka